بازی

بهترین بازی‌های FPS که می‌توانید در Xbox Series X|S بازی کنید

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

Xbox در بازی‌های FPS مانند Halo، Doom و Call of Duty تسلط دارد و آن را تبدیل به کنسولی برای عناوین شگفت‌انگیز در این سبک کرده است.
سازگاری به عقب در Xbox Series X بازی‌های FPS را با FPS Boost و وضوح نزدیک به 4K برای تجربه بازی بهتر بهبود می‌بخشد.
عناوین FPS آینده مانند Perfect Dark، Doom: The Dark Ages و Call of Duty: Black Ops 6 در Xbox Game Pass، ایکس باکس را به عنوان کنسول FPS منتخب بیشتر می کنند.

وقتی به یک سبک فکر می کنیم که بر برند ایکس باکس تسلط دارد، باید بازی های FPS باشد. Halo، همه بازی‌های FPS از Bethesda، از جمله Doom، و البته، Call of Duty از خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت وجود دارد. ایکس باکس یک کنسول FPS است، بنابراین جای تعجب نیست که تعداد زیادی عناوین شگفت انگیز در این ژانر روی آن وجود دارد.

مربوط بهترین بازی های رایگان در Xbox Series X|S اگر به دنبال ساعت ها سرگرمی بدون خرج کردن هستید، چند بازی ایکس باکس را برای شما آماده کرده ایم که می توانید نگاهی به آنها بیندازید.
این حتی بیشتر به دلیل سازگاری با عقب است، زیرا بسیاری از عناوین هنوز سرورهای خود را فعال دارند. برخی نیز دارای پیشرفت‌های شیرینی مانند FPS Boost یا برخی بازی‌های 360 هستند که برای اجرای تقریباً 4K در Xbox Series X بهبود یافته‌اند. در اینجا نگاهی داریم به بهترین شوترهای اول شخص که می‌توانید در Xbox Series X|S بازی کنید.

به روز شده در 28 ژوئن 2024 توسط دومینیک آلن: ایکس باکس باید کنسول FPS با تعداد زیادی بازی FPS عالی در دسترس باشد و بازی های بیشتری در راه است. نمایشگاه اخیر بازی‌های ایکس‌باکس، عناوین فوق‌العاده FPS زیادی را به نمایش گذاشت که روز اول به Xbox Game Pass می‌آیند، مانند Perfect Dark، Doom: The Dark Ages، و البته Call of Duty: Black Ops 6. این فهرست با موارد بیشتری به‌روزرسانی شد. بازی‌های FPS باورنکردنی در سری X|S برای آماده کردن شما برای ترکیب شگفت‌انگیز برای بقیه سال 2024 و بعد از آن.

15 Call Of Duty: Black Ops 3
بهترین تجربه زامبی COD

Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شد 6 نوامبر 2015
Call of Duty: Black Ops 6 بازگشت پیروزمندانه زامبی های مبتنی بر دور را نشان می دهد و اگر هرگز این حالت را بازی نکرده اید، نقطه شروع عالی Call of Duty: Black Ops 3 خواهد بود. این عنوان دارای بهترین دست های تجربه زامبی است. در نقشه ها و گیم پلی آن پایین است.

از نقشه‌های کلاسیک گرفته تا نقشه‌های سخت‌تر و پیچیده‌تر، Blops 3، با تمام DLC‌های گنجانده شده، لذتی است که می‌توانید ده‌ها ساعت بازی کنید و همچنان چیز جدیدی را امتحان کنید. بازی چند نفره نیز بسیار سرگرم کننده است، و کمپین، رک و پوست کنده، دست کم گرفته شده است، حتی اگر داستان به نفع خود بسیار پیچیده باشد.

14 عذاب ابدی
تنها چیزی که از آن می ترسند شما هستید

یکی از بهترین بازی های FPS متمرکز بر اکشن در سال های اخیر باید Doom Eternal باشد. مبارزات صحنه پر اکشن، نبردهای رضایت بخشی را ارائه می دهند، به خصوص اگر سطح سختی را بالا ببرید یا سطوح بی رحمانه Master را بازی کنید. تاریخ نیز به خوبی گسترش یافته است، و شما یک منطقه مرکزی عالی برای کاوش و یافتن موارد بازگشایی دریافت می کنید.

بدون یک موسیقی متن باورنکردنی توسط میک گوردون در آخرین بازی خود در یک بازی Doom کامل نمی شود. متأسفانه، Doom Eternal برای همه مناسب نخواهد بود، زیرا حلقه اصلی گیم پلی شکوه، سوزاندن و کشتار با اره برقی ممکن است برای برخی خسته کننده شود. با این حال، برای بسیاری دیگر، این بازی از ابتدا تا انتها یک انفجار خواهد بود.

13 Rainbow Six Siege
تیرانداز تاکتیکی برتر

Rainbow Six: Siege منتشر شد 1 دسامبر 2015 توسعه دهندگان یوبی سافت مونترال
سری Rainbow Six همیشه بسیار خوب بود، اما با Rainbow Six Siege، یوبی سافت آن را به قدری از پارک خارج کرد که توپ در شهر بعدی فرود آمد. گیم پلی تاکتیکی در اینجا با حجم عظیمی از عمق، استراتژی و کار تیمی مورد نیاز بی رقیب است. نه تنها این، بلکه Rainbow Six Siege هم به صورت معمولی و هم به صورت رقابتی فوق العاده سرگرم کننده است.

4:24 مربوط تیراندازی اول شخص با سقف مهارت بالا فقط گیمرهای باتجربه می توانند در این عناوین FPS پیشرفت کنند.
شما می توانید در گروهی باشید که آنقدرها خوب نیست و هنوز هم با بازی Casuals یا بازی در ماموریت های Terrorist Hunt زمانی که آنها در اطراف بودند، بسیار سرگرم شوید. متأسفانه، این حالت اخیرا حذف شده است. این بازی تا به امروز همچنان محتوای جدیدی دریافت می کند و باید در میان بهترین بازی های یوبی سافت در تمام دوران باشد.

12 مجموعه سام جدی
“این داره جدی میشه”

سال انتشار بستر، زمینه 2020 پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ، رایانه شخصی (در نقش Serious Sam Fusion)

یکی از سری های FPS که ممکن است بازی نکرده باشید Serious Sam است. اینها برخی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین عناوین FPS هستند که می توانید در حال حاضر بازی کنید. مبارزه با تعداد مسخره ای از دشمنان به تنهایی هرگز قدیمی نمی شود و بازی ها مملو از اسرار و تخم مرغ های عید پاک است که شما را در کاوش نگه می دارد.

مجموعه Serious Sam شامل اولین و دومین برخورد، به علاوه Serious Sam 3 و چند بسته DLC است. قسمت های اول بهترین قسمت های بسته هستند، زیرا Serious Sam 3 فقط در یک سوم آخر کار می کند. شما همچنین می توانید به صورت مشارکتی بازی کنید، که این نیز عالی است، اما احساس تخیلی قدرت ارتش یک نفره را از دست می دهید.

11 چشم طلایی 007
به روز رسانی این بازی به شدت مورد نیاز است

چشم طلایی 007 منتشر شد 25 آگوست 1997 ناشر(های) نینتندو
بازی ای که اغلب به عنوان قدیمی و قدیمی تصور می شود GoldenEye 007 است. این بازی قابل درک است زیرا کنترل ها در عصر امروز بسیار بیگانه هستند. N64 فقط یک چوب داشت، بنابراین Rare مجبور بود با چیزی که داشت کار کند.

پس از 26 سال، سرانجام GoldenEye بر روی سوییچ و ایکس باکس منتشر شد و نینتندو به سختی از بین رفت. در حالی که سوییچ دارای چند نفره آنلاین است، کنترل‌های استاندارد دوتایی که اکنون انتظار دارید را ندارد. با این حال، پورت ایکس باکس این کار را انجام می دهد و به نظر بسیار بهتر نیز می رسد. GoldenEye هرگز نرم تر از این بازی نکرده است و همین امر باعث شده است که سن عنوان اکنون بسیار بهتر شود.

10 تاریکی
بازی A Gem Of A Comic Book

تاریکی منتشر شد 25 ژوئن 2007 توسعه دهندگان استودیو استاربریز
بازی های کمیک همیشه از انواع ابرقهرمانی نیستند، به خصوص در دهه 2000 که بازی کمی تجربی تر بود. تاریکی مثال خوبی است، زیرا هنوز احساس تازگی دارد. این یک FPS معمولی نیست، زیرا در واقع یک جهان باز کوچک است و شما از سیستم مترو برای رفت و آمد استفاده می کنید. می‌توانید با افراد مختلفی که ملاقات می‌کنید، ماموریت‌های جانبی انجام دهید، اما مطمئن شوید که NPC‌های جالبی را نکشید، زیرا دائمی است.

این اکشن بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز است، زیرا باید از قدرت تاریکی خود به طور استراتژیک استفاده کنید تا از پس آن برآیید. داستان فوق العاده است، با صداگذاری شگفت انگیز، و تصویر آن از جهنم هنوز هم امروزی خیره کننده است. هیچ چیز در اینجا به طور باورنکردنی قدیمی نیست، بنابراین می توانید اکنون وارد این بازی شوید و هنوز هم اوقات خوبی داشته باشید.

9 جعبه نارنجی
بسته نهایی سوپاپ

سال انتشار بستر، زمینه 2007 رایانه شخصی، مک، لینوکس، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3

خیلی جالب است، حالا که به گذشته نگاه می کنیم، یکی از رقبای بازی سال 2007 یک مجموعه بازی بود. The Orange Box یک معامله بسیار بزرگ بود زیرا اولین مجموعه بازی در این اندازه بود و عناوین جدید بودند. شما سه بازی جدید دارید: Half-Life 2: Episode Two، Portal و Team Fortress 2.

مربوط 8 بهترین بازی Valve در تمام دوران این شرکت ممکن است نتواند تا سه بشمارد، اما مطمئناً بازی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.
شما همچنین وانیلی Half-Life 2 و قسمت اول آن را به همراه بسته دریافت کردید. ارزش در آن زمان بسیار زیاد بود و هر پنج بازی فوق العاده بودند. سرورهای 360 برای Team Fortress 2 هنوز فعال هستند، اما چیزی که حتی بهتر از آن این است که در سری X، با وضوح تقریباً 4K اجرا می شود. بازی Half-Life 2 روی کنسول هرگز بهتر از این نبوده است.

8 Titanfall 2
یکی از بهترین کمپین های FPS در زمان های اخیر

Titanfall 2 منتشر شد 28 اکتبر 2016
مشابه Rockstar’s Bully، Titanfall دارای تعداد زیادی از طرفداران است که برای ورود جدید التماس می کنند. اگر منصف باشیم، اگر Titanfall 2 را بازی کنید، ممکن است دلیل آن را بفهمید. توسعه دهنده Respawn Entertainment متشکل از بسیاری از توسعه دهندگان Call of Duty کلاسیک است و کیفیت کمپین نه تنها آن چیزی است که شما بر اساس آن شجره نامه انتظار دارید. حتی بهتر است

با وجود شرورهای بزرگ، گیم پلی شیرین و لحظات پر اکشن، همچنان یک کمپین سرگرم کننده برای پخش مجدد است. با این حال، اگر به Call of Duty عادت دارید، انطباق با حرکت Titanfall ممکن است کمی سخت باشد. در Xbox Series X نیز می توانید این بازی را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه بازی کنید که بسیار جالب است.

7 تاریک کامل
عاقبت معنوی کامل

سال انتشار بستر، زمینه 2000 N64، سوییچ (از طریق سوییچ آنلاین)، ایکس باکس 360

یک N64 کلاسیک، Perfect Dark در اصل دنباله واقعی GoldenEye 007 است که توسط همان توسعه دهندگان در Rare ساخته شده است. این یک بازی نمادین نیست، اما از هر نظر یک بازی بهتر است. سطوح بهتر هستند، تقریباً اهداف ناامیدکننده ناعادلانه زیادی ندارند، زرادخانه انواع مختلفی از الاغ را زیر پا می گذارد، و چند نفره نیز بهبود یافته است.

نسخه اصلی N64 برای پلتفرم بسیار بد بهینه شده است، اما این ریمستر 360 با افزودن کنترل‌های مدرن همه این موارد را برطرف می‌کند. شما همچنین بافت های جدیدی دریافت می کنید که در مقایسه با پورت GoldenEye Xbox خوب است. مانند بسیاری از بازی‌های Rare 360، در Xbox Series X نیز با کیفیت نزدیک به 4K اجرا می‌شود که در بالای صفحه قرار دارد.

6 زلزله
فشار دادن فناوری بازی مانند هیچ دیگری

ریمستر Quake در سال 2021 استودیو Nightdive بسیار عالی است. برای طولانی‌ترین زمان، یک پورت کنسول Quake برای رایانه‌های شخصی کامل، برخلاف Doom، که تا سال 2021 بسیار زیاد بود، در جایی دیده نمی‌شد. اگرچه انتظار ارزش آن را داشت. شما تمام الحاقات اضافی را دریافت می‌کنید، و این یکی از بهترین بازی‌های ایکس‌باکس برای بازی با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه است.

بر خلاف سایر عناوین 120 فریم در ثانیه که نسبتاً ناسازگار هستند، فوق العاده روان است. بازی پایه به بهترین وجه قدیمی نشده است، اما الحاقات واقعاً خوب هستند. بازی‌های MachineGames بسیار فوق‌العاده هستند، با سطوح بسیار زیاد و تعداد دشمنان بالا.

5 طعمه (2017)
یک FPS کلاسیک مدرن

بهترین بازی استودیو Arkane، دست پایین، Prey است. این عنوانی است که شما را به سرعت با یک افتتاحیه فوق العاده جذب می کند. از یک طرح فتنه‌آمیز بسیار استفاده می‌کند که شما را وادار می‌کند تا بازی را تمام کنید تا بدانید اینجا چه خبر است.

مربوط 23 بهترین بازی FPS در Xbox Game Pass تجربه‌های اکشن عالی با اشتراک شما.
گیم پلی بازی نیز واقعا خوب است و یادآور System Shock است. با استفاده از آن در Game Pass، این یک بازی کاملاً ضروری است. تنها مسئله این است که صراحتاً بازی نباید Prey نامیده می شد زیرا هیچ ارتباطی با FPS کلاسیک 2006 به همین نام نداشت. فقط باعث سردرگمی بین این دو می شود.

4 Doom (1993) And Doom 2
مسلما FPS GOAT

سال انتشار بستر، زمینه 2019 پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ، iOS، اندروید، رایانه شخصی

درک اینکه Doom بیش از 30 سال سن دارد، عجیب است. چیزی که حتی تاثیرگذارتر است این است که بازی تا چه حد همچنان در عامل سرگرم کننده خود حفظ می کند. اسلحه ها و فهرست دشمن عالی هستند، اگرچه سطوح می توانند از نظر کیفیت ناسازگار باشند. جدیدترین پورت‌های سیستم‌های مدرن، از جمله ایکس‌باکس، تا کنون بهترین هستند، و همه چیز در این مرحله تکمیل شده است.

شما هر شش کمپین رسمی Doom کلاسیک و تعداد زیادی ادکلن با کیفیت را دریافت می کنید. در اینجا محتوای بسیار زیادی وجود دارد، و چه در حال گذراندن از طریق زانو عمیق در مردگان یا آزمایش بی‌رحمانه پلوتونیا باشید.

3 Call Of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
یک FPS عالی در تمام زمان ها

Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) منتشر شد 10 نوامبر 2009
یکی از مهم ترین شوترها و همچنین یکی از بهترین بازی های FPS در این دهه، باید Call of Duty: Modern Warfare 2 باشد. چند نفره بودن این بازی صنعت را تغییر داد. کاملاً نامتعادل بود، زیرا برای همه سرگرم کننده بود. بازیکنان جدید می‌توانند از استراتژی‌های آسان برای احساس هم‌سطح بودن با بازیکنان برتر استفاده کنند، در حالی که نفرات برتر همچنان بدون استفاده از استراتژی‌های آسان بهترین بازی را داشتند.

سیستم kill streak عالی بود و بهترین قسمت این است که سرورهای 360 در حال حاضر تعمیر شده اند. برای مدتی طولانی، آنها خراب بودند، اما با این تعمیر اخیر، تعداد زیادی از مردم در حال بازی هستند. این بازی واقعاً شما را به گذشته برمی گرداند و همچنان در برابر اقساط COD جدیدتر مقاومت می کند.

2 Call Of Duty: Black Ops 2
یکی از بهترین بازی های FPS در ایکس باکس 360

Call of Duty: Black Ops 2 منتشر شد 13 نوامبر 2012
آخرین بازی COD قبل از ورود PS4 و Xbox One Call of Duty: Black Ops 2 بود و چه راهی برای بیرون رفتن. کمپین آن از نظر عینی بهترین است، با بیشترین ارزش پخش در حالی که هنوز کیفیت بالایی دارد. بازی چند نفره Black Ops 2 ممکن است در کل به اندازه MW2 سرگرم کننده نباشد، اما از نظر کیفیت و رقابت کلی، برتر است.

ابزارهای زیادی در Black Ops 2 وجود دارد که همیشه می توانید چیزی متفاوت را امتحان کنید. سرورهای این بازی نیز ثابت هستند، اما Black Ops 2 در فروشگاه مایکروسافت بسیار گران است، بنابراین بهتر است یک نسخه فیزیکی ارزان‌تر تهیه کنید.

1 Halo: The Master Chief Collection
تجربه قطعی هاله

Halo: The Master Chief Collection منتشر شد 11 نوامبر 2014
ورودی‌های کلاسیک Halo سزاوار یک ریمستر شگفت‌انگیز هستند و شما نمی‌توانید چیزی بیشتر از نسخه فعلی Halo: The Master Chief Collection بخواهید. در حالی که راه‌اندازی فاجعه‌باری داشت، سال‌ها بعد همه چیز برطرف شد و هنوز به‌روزرسانی‌های جدید دریافت می‌کند. بازی چند نفره عالی کار می کند و نسخه های سالگرد Halo 1 و 2 بسیار خوب انجام شده است.

شما می توانید در هر زمان بین نسخه اصلی و سالگرد تعویض کنید، که برای دیدن تفاوت های بصری بسیار جالب است. این بهترین تجربه Halo است که امروز می توانید بازی کنید و نسخه قطعی این عناوین کلاسیک است. تنها نکته منفی اندازه است، زیرا بیش از 100 گیگابایت را اشغال می کند.

بعد بهترین بازی های تیراندازی اول شخص برای مبتدیان اگر در بازی های تیراندازی اول شخص تازه کار هستید، خوش شانس هستید – اینها بهترین بازی های FPS برای مبتدیان هستند که می توانند آن ها را امتحان کنند.

فهرست مطالب

نکات برجسته

  • Xbox در بازی‌های FPS مانند Halo، Doom و Call of Duty تسلط دارد و آن را تبدیل به کنسولی برای عناوین شگفت‌انگیز در این سبک کرده است.
  • سازگاری به عقب در Xbox Series X بازی‌های FPS را با FPS Boost و وضوح نزدیک به 4K برای تجربه بازی بهتر بهبود می‌بخشد.
  • عناوین FPS آینده مانند Perfect Dark، Doom: The Dark Ages و Call of Duty: Black Ops 6 در Xbox Game Pass، ایکس باکس را به عنوان کنسول FPS منتخب بیشتر می کنند.



وقتی به یک سبک فکر می کنیم که بر برند ایکس باکس تسلط دارد، باید بازی های FPS باشد. Halo، همه بازی‌های FPS از Bethesda، از جمله Doom، و البته، Call of Duty از خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت وجود دارد. ایکس باکس یک کنسول FPS است، بنابراین جای تعجب نیست که تعداد زیادی عناوین شگفت انگیز در این ژانر روی آن وجود دارد.

مربوط

بهترین بازی های رایگان در Xbox Series X|S

اگر به دنبال ساعت ها سرگرمی بدون خرج کردن هستید، چند بازی ایکس باکس را برای شما آماده کرده ایم که می توانید نگاهی به آنها بیندازید.

این حتی بیشتر به دلیل سازگاری با عقب است، زیرا بسیاری از عناوین هنوز سرورهای خود را فعال دارند. برخی نیز دارای پیشرفت‌های شیرینی مانند FPS Boost یا برخی بازی‌های 360 هستند که برای اجرای تقریباً 4K در Xbox Series X بهبود یافته‌اند. در اینجا نگاهی داریم به بهترین شوترهای اول شخص که می‌توانید در Xbox Series X|S بازی کنید.

به روز شده در 28 ژوئن 2024 توسط دومینیک آلن: ایکس باکس باید کنسول FPS با تعداد زیادی بازی FPS عالی در دسترس باشد و بازی های بیشتری در راه است. نمایشگاه اخیر بازی‌های ایکس‌باکس، عناوین فوق‌العاده FPS زیادی را به نمایش گذاشت که روز اول به Xbox Game Pass می‌آیند، مانند Perfect Dark، Doom: The Dark Ages، و البته Call of Duty: Black Ops 6. این فهرست با موارد بیشتری به‌روزرسانی شد. بازی‌های FPS باورنکردنی در سری X|S برای آماده کردن شما برای ترکیب شگفت‌انگیز برای بقیه سال 2024 و بعد از آن.



15 Call Of Duty: Black Ops 3

بهترین تجربه زامبی COD

در حال شلیک به یک زامبی در سطح Der Eisendrache در Call of Duty Black Ops 3-1

Call of Duty: Black Ops 3

منتشر شد
6 نوامبر 2015

Call of Duty: Black Ops 6 بازگشت پیروزمندانه زامبی های مبتنی بر دور را نشان می دهد و اگر هرگز این حالت را بازی نکرده اید، نقطه شروع عالی Call of Duty: Black Ops 3 خواهد بود. این عنوان دارای بهترین دست های تجربه زامبی است. در نقشه ها و گیم پلی آن پایین است.

از نقشه‌های کلاسیک گرفته تا نقشه‌های سخت‌تر و پیچیده‌تر، Blops 3، با تمام DLC‌های گنجانده شده، لذتی است که می‌توانید ده‌ها ساعت بازی کنید و همچنان چیز جدیدی را امتحان کنید. بازی چند نفره نیز بسیار سرگرم کننده است، و کمپین، رک و پوست کنده، دست کم گرفته شده است، حتی اگر داستان به نفع خود بسیار پیچیده باشد.


14 عذاب ابدی

تنها چیزی که از آن می ترسند شما هستید

سطح Super Gore Nest در Doom Eternal

یکی از بهترین بازی های FPS متمرکز بر اکشن در سال های اخیر باید Doom Eternal باشد. مبارزات صحنه پر اکشن، نبردهای رضایت بخشی را ارائه می دهند، به خصوص اگر سطح سختی را بالا ببرید یا سطوح بی رحمانه Master را بازی کنید. تاریخ نیز به خوبی گسترش یافته است، و شما یک منطقه مرکزی عالی برای کاوش و یافتن موارد بازگشایی دریافت می کنید.

بدون یک موسیقی متن باورنکردنی توسط میک گوردون در آخرین بازی خود در یک بازی Doom کامل نمی شود. متأسفانه، Doom Eternal برای همه مناسب نخواهد بود، زیرا حلقه اصلی گیم پلی شکوه، سوزاندن و کشتار با اره برقی ممکن است برای برخی خسته کننده شود. با این حال، برای بسیاری دیگر، این بازی از ابتدا تا انتها یک انفجار خواهد بود.


13 Rainbow Six Siege

تیرانداز تاکتیکی برتر

کار گذاشتن بمب در Rainbow Six Siege

Rainbow Six: Siege

منتشر شد
1 دسامبر 2015

توسعه دهندگان
یوبی سافت مونترال

سری Rainbow Six همیشه بسیار خوب بود، اما با Rainbow Six Siege، یوبی سافت آن را به قدری از پارک خارج کرد که توپ در شهر بعدی فرود آمد. گیم پلی تاکتیکی در اینجا با حجم عظیمی از عمق، استراتژی و کار تیمی مورد نیاز بی رقیب است. نه تنها این، بلکه Rainbow Six Siege هم به صورت معمولی و هم به صورت رقابتی فوق العاده سرگرم کننده است.

4:24

مربوط

تیراندازی اول شخص با سقف مهارت بالا

فقط گیمرهای باتجربه می توانند در این عناوین FPS پیشرفت کنند.

شما می توانید در گروهی باشید که آنقدرها خوب نیست و هنوز هم با بازی Casuals یا بازی در ماموریت های Terrorist Hunt زمانی که آنها در اطراف بودند، بسیار سرگرم شوید. متأسفانه، این حالت اخیرا حذف شده است. این بازی تا به امروز همچنان محتوای جدیدی دریافت می کند و باید در میان بهترین بازی های یوبی سافت در تمام دوران باشد.


12 مجموعه سام جدی

“این داره جدی میشه”

شلیک توپ به سمت عروس هایلندر در مجموعه Serious Sam

سال انتشار

بستر، زمینه

2020

پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ، رایانه شخصی (در نقش Serious Sam Fusion)

یکی از سری های FPS که ممکن است بازی نکرده باشید Serious Sam است. اینها برخی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین عناوین FPS هستند که می توانید در حال حاضر بازی کنید. مبارزه با تعداد مسخره ای از دشمنان به تنهایی هرگز قدیمی نمی شود و بازی ها مملو از اسرار و تخم مرغ های عید پاک است که شما را در کاوش نگه می دارد.

مجموعه Serious Sam شامل اولین و دومین برخورد، به علاوه Serious Sam 3 و چند بسته DLC است. قسمت های اول بهترین قسمت های بسته هستند، زیرا Serious Sam 3 فقط در یک سوم آخر کار می کند. شما همچنین می توانید به صورت مشارکتی بازی کنید، که این نیز عالی است، اما احساس تخیلی قدرت ارتش یک نفره را از دست می دهید.


11 چشم طلایی 007

به روز رسانی این بازی به شدت مورد نیاز است

شروع سطح ناوچه در GoldenEye 007

چشم طلایی 007

منتشر شد
25 آگوست 1997

ناشر(های)
نینتندو

بازی ای که اغلب به عنوان قدیمی و قدیمی تصور می شود GoldenEye 007 است. این بازی قابل درک است زیرا کنترل ها در عصر امروز بسیار بیگانه هستند. N64 فقط یک چوب داشت، بنابراین Rare مجبور بود با چیزی که داشت کار کند.

پس از 26 سال، سرانجام GoldenEye بر روی سوییچ و ایکس باکس منتشر شد و نینتندو به سختی از بین رفت. در حالی که سوییچ دارای چند نفره آنلاین است، کنترل‌های استاندارد دوتایی که اکنون انتظار دارید را ندارد. با این حال، پورت ایکس باکس این کار را انجام می دهد و به نظر بسیار بهتر نیز می رسد. GoldenEye هرگز نرم تر از این بازی نکرده است و همین امر باعث شده است که سن عنوان اکنون بسیار بهتر شود.


10 تاریکی

بازی A Gem Of A Comic Book

یکی از سطوح بزرگتر و سخت تر در تاریکی

تاریکی

منتشر شد
25 ژوئن 2007

توسعه دهندگان
استودیو استاربریز

بازی های کمیک همیشه از انواع ابرقهرمانی نیستند، به خصوص در دهه 2000 که بازی کمی تجربی تر بود. تاریکی مثال خوبی است، زیرا هنوز احساس تازگی دارد. این یک FPS معمولی نیست، زیرا در واقع یک جهان باز کوچک است و شما از سیستم مترو برای رفت و آمد استفاده می کنید. می‌توانید با افراد مختلفی که ملاقات می‌کنید، ماموریت‌های جانبی انجام دهید، اما مطمئن شوید که NPC‌های جالبی را نکشید، زیرا دائمی است.

این اکشن بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز است، زیرا باید از قدرت تاریکی خود به طور استراتژیک استفاده کنید تا از پس آن برآیید. داستان فوق العاده است، با صداگذاری شگفت انگیز، و تصویر آن از جهنم هنوز هم امروزی خیره کننده است. هیچ چیز در اینجا به طور باورنکردنی قدیمی نیست، بنابراین می توانید اکنون وارد این بازی شوید و هنوز هم اوقات خوبی داشته باشید.


9 جعبه نارنجی

بسته نهایی سوپاپ

شروع Half-Life 2 در The Orange Box

سال انتشار

بستر، زمینه

2007

رایانه شخصی، مک، لینوکس، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3

خیلی جالب است، حالا که به گذشته نگاه می کنیم، یکی از رقبای بازی سال 2007 یک مجموعه بازی بود. The Orange Box یک معامله بسیار بزرگ بود زیرا اولین مجموعه بازی در این اندازه بود و عناوین جدید بودند. شما سه بازی جدید دارید: Half-Life 2: Episode Two، Portal و Team Fortress 2.

مربوط

8 بهترین بازی Valve در تمام دوران

این شرکت ممکن است نتواند تا سه بشمارد، اما مطمئناً بازی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

شما همچنین وانیلی Half-Life 2 و قسمت اول آن را به همراه بسته دریافت کردید. ارزش در آن زمان بسیار زیاد بود و هر پنج بازی فوق العاده بودند. سرورهای 360 برای Team Fortress 2 هنوز فعال هستند، اما چیزی که حتی بهتر از آن این است که در سری X، با وضوح تقریباً 4K اجرا می شود. بازی Half-Life 2 روی کنسول هرگز بهتر از این نبوده است.


8 Titanfall 2

یکی از بهترین کمپین های FPS در زمان های اخیر

خلبان و مکانیک در حال قدم زدن در Titanfall 2

Titanfall 2

منتشر شد
28 اکتبر 2016

مشابه Rockstar’s Bully، Titanfall دارای تعداد زیادی از طرفداران است که برای ورود جدید التماس می کنند. اگر منصف باشیم، اگر Titanfall 2 را بازی کنید، ممکن است دلیل آن را بفهمید. توسعه دهنده Respawn Entertainment متشکل از بسیاری از توسعه دهندگان Call of Duty کلاسیک است و کیفیت کمپین نه تنها آن چیزی است که شما بر اساس آن شجره نامه انتظار دارید. حتی بهتر است

با وجود شرورهای بزرگ، گیم پلی شیرین و لحظات پر اکشن، همچنان یک کمپین سرگرم کننده برای پخش مجدد است. با این حال، اگر به Call of Duty عادت دارید، انطباق با حرکت Titanfall ممکن است کمی سخت باشد. در Xbox Series X نیز می توانید این بازی را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه بازی کنید که بسیار جالب است.


7 تاریک کامل

عاقبت معنوی کامل

باز کردن دری در اولین منطقه Perfect Dark

سال انتشار

بستر، زمینه

2000

N64، سوییچ (از طریق سوییچ آنلاین)، ایکس باکس 360

یک N64 کلاسیک، Perfect Dark در اصل دنباله واقعی GoldenEye 007 است که توسط همان توسعه دهندگان در Rare ساخته شده است. این یک بازی نمادین نیست، اما از هر نظر یک بازی بهتر است. سطوح بهتر هستند، تقریباً اهداف ناامیدکننده ناعادلانه زیادی ندارند، زرادخانه انواع مختلفی از الاغ را زیر پا می گذارد، و چند نفره نیز بهبود یافته است.

نسخه اصلی N64 برای پلتفرم بسیار بد بهینه شده است، اما این ریمستر 360 با افزودن کنترل‌های مدرن همه این موارد را برطرف می‌کند. شما همچنین بافت های جدیدی دریافت می کنید که در مقایسه با پورت GoldenEye Xbox خوب است. مانند بسیاری از بازی‌های Rare 360، در Xbox Series X نیز با کیفیت نزدیک به 4K اجرا می‌شود که در بالای صفحه قرار دارد.


6 زلزله

فشار دادن فناوری بازی مانند هیچ دیگری

گروهی از بازیکنان در حال مبارزه با یک Shambler در Quake

ریمستر Quake در سال 2021 استودیو Nightdive بسیار عالی است. برای طولانی‌ترین زمان، یک پورت کنسول Quake برای رایانه‌های شخصی کامل، برخلاف Doom، که تا سال 2021 بسیار زیاد بود، در جایی دیده نمی‌شد. اگرچه انتظار ارزش آن را داشت. شما تمام الحاقات اضافی را دریافت می‌کنید، و این یکی از بهترین بازی‌های ایکس‌باکس برای بازی با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه است.

بر خلاف سایر عناوین 120 فریم در ثانیه که نسبتاً ناسازگار هستند، فوق العاده روان است. بازی پایه به بهترین وجه قدیمی نشده است، اما الحاقات واقعاً خوب هستند. بازی‌های MachineGames بسیار فوق‌العاده هستند، با سطوح بسیار زیاد و تعداد دشمنان بالا.


5 طعمه (2017)

یک FPS کلاسیک مدرن

مورگان یو در یک منطقه اداری در Prey

بهترین بازی استودیو Arkane، دست پایین، Prey است. این عنوانی است که شما را به سرعت با یک افتتاحیه فوق العاده جذب می کند. از یک طرح فتنه‌آمیز بسیار استفاده می‌کند که شما را وادار می‌کند تا بازی را تمام کنید تا بدانید اینجا چه خبر است.

مربوط

23 بهترین بازی FPS در Xbox Game Pass

تجربه‌های اکشن عالی با اشتراک شما.

گیم پلی بازی نیز واقعا خوب است و یادآور System Shock است. با استفاده از آن در Game Pass، این یک بازی کاملاً ضروری است. تنها مسئله این است که صراحتاً بازی نباید Prey نامیده می شد زیرا هیچ ارتباطی با FPS کلاسیک 2006 به همین نام نداشت. فقط باعث سردرگمی بین این دو می شود.

4 Doom (1993) And Doom 2

مسلما FPS GOAT

تعداد زیادی از دشمنان در Vivisection در Doom 2 No Rest For The Living


سال انتشار

بستر، زمینه

2019

پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ، iOS، اندروید، رایانه شخصی

درک اینکه Doom بیش از 30 سال سن دارد، عجیب است. چیزی که حتی تاثیرگذارتر است این است که بازی تا چه حد همچنان در عامل سرگرم کننده خود حفظ می کند. اسلحه ها و فهرست دشمن عالی هستند، اگرچه سطوح می توانند از نظر کیفیت ناسازگار باشند. جدیدترین پورت‌های سیستم‌های مدرن، از جمله ایکس‌باکس، تا کنون بهترین هستند، و همه چیز در این مرحله تکمیل شده است.

شما هر شش کمپین رسمی Doom کلاسیک و تعداد زیادی ادکلن با کیفیت را دریافت می کنید. در اینجا محتوای بسیار زیادی وجود دارد، و چه در حال گذراندن از طریق زانو عمیق در مردگان یا آزمایش بی‌رحمانه پلوتونیا باشید.

3 Call Of Duty: Modern Warfare 2 (2009)

یک FPS عالی در تمام زمان ها

نقشه Highrise در Call of Duty Modern Warfare 2


Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)

منتشر شد
10 نوامبر 2009

یکی از مهم ترین شوترها و همچنین یکی از بهترین بازی های FPS در این دهه، باید Call of Duty: Modern Warfare 2 باشد. چند نفره بودن این بازی صنعت را تغییر داد. کاملاً نامتعادل بود، زیرا برای همه سرگرم کننده بود. بازیکنان جدید می‌توانند از استراتژی‌های آسان برای احساس هم‌سطح بودن با بازیکنان برتر استفاده کنند، در حالی که نفرات برتر همچنان بدون استفاده از استراتژی‌های آسان بهترین بازی را داشتند.

سیستم kill streak عالی بود و بهترین قسمت این است که سرورهای 360 در حال حاضر تعمیر شده اند. برای مدتی طولانی، آنها خراب بودند، اما با این تعمیر اخیر، تعداد زیادی از مردم در حال بازی هستند. این بازی واقعاً شما را به گذشته برمی گرداند و همچنان در برابر اقساط COD جدیدتر مقاومت می کند.

2 Call Of Duty: Black Ops 2

یکی از بهترین بازی های FPS در ایکس باکس 360

دیوید میسون و فرانک وودز در Call of Duty Black Ops 2


Call of Duty: Black Ops 2

منتشر شد
13 نوامبر 2012

آخرین بازی COD قبل از ورود PS4 و Xbox One Call of Duty: Black Ops 2 بود و چه راهی برای بیرون رفتن. کمپین آن از نظر عینی بهترین است، با بیشترین ارزش پخش در حالی که هنوز کیفیت بالایی دارد. بازی چند نفره Black Ops 2 ممکن است در کل به اندازه MW2 سرگرم کننده نباشد، اما از نظر کیفیت و رقابت کلی، برتر است.

ابزارهای زیادی در Black Ops 2 وجود دارد که همیشه می توانید چیزی متفاوت را امتحان کنید. سرورهای این بازی نیز ثابت هستند، اما Black Ops 2 در فروشگاه مایکروسافت بسیار گران است، بنابراین بهتر است یک نسخه فیزیکی ارزان‌تر تهیه کنید.

1 Halo: The Master Chief Collection

تجربه قطعی هاله

صحبت Master Chief با Cortana در Halo 4 از مجموعه Halo The Master Chief


Halo: The Master Chief Collection

منتشر شد
11 نوامبر 2014

ورودی‌های کلاسیک Halo سزاوار یک ریمستر شگفت‌انگیز هستند و شما نمی‌توانید چیزی بیشتر از نسخه فعلی Halo: The Master Chief Collection بخواهید. در حالی که راه‌اندازی فاجعه‌باری داشت، سال‌ها بعد همه چیز برطرف شد و هنوز به‌روزرسانی‌های جدید دریافت می‌کند. بازی چند نفره عالی کار می کند و نسخه های سالگرد Halo 1 و 2 بسیار خوب انجام شده است.

شما می توانید در هر زمان بین نسخه اصلی و سالگرد تعویض کنید، که برای دیدن تفاوت های بصری بسیار جالب است. این بهترین تجربه Halo است که امروز می توانید بازی کنید و نسخه قطعی این عناوین کلاسیک است. تنها نکته منفی اندازه است، زیرا بیش از 100 گیگابایت را اشغال می کند.

بعد

بهترین بازی های تیراندازی اول شخص برای مبتدیان

اگر در بازی های تیراندازی اول شخص تازه کار هستید، خوش شانس هستید – اینها بهترین بازی های FPS برای مبتدیان هستند که می توانند آن ها را امتحان کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا