بازی

بهترین بازی های ترسناک مستقل در حال حاضر

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

توسعه دهندگان مستقل در ژانر بازی های ترسناک برتر هستند و عناوین خلاقانه و جذابی را تولید می کنند.
بسیاری از بازی‌های ترسناک فوق‌العاده در زیر رادار به پرواز در می‌آیند که اکثر آنها تجربه‌های منحصربه‌فردی را برای بازیکنان ارائه می‌کنند.
بازی‌های ترسناک مستقل اخیر مانند Pilgrim، Tormented Souls و Detention امتیاز بالایی در متاکریتیک کسب کرده‌اند.

وقتی صحبت از هیجان مداوم و رمز و راز جذاب در بازی ها می شود، هیچ چیز بهتر از ترسناک نیست. در حالی که بازی های ترسناک در گذشته بیشتر توسط شرکت‌هایی مانند کپکام و کونامی تولید می‌شد، دهه‌های گذشته به ما نشان داد که توسعه‌دهندگان مستقل نیرویی هستند که باید در این ژانر به حساب آمد.

خواه از بودجه نسبتاً کوچک تبدیل شده به سه گانه – غول غول پیکر Outlast یا جواهر پنهان تایوانی Detention. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما امروز ما برخی از بهترین ها را بر اساس امتیازات متاکریتیک آنها رتبه بندی می کنیم. برای اینکه به این بازی‌ها اجازه دهیم بهترین عملکرد خود را داشته باشند، از بالاترین امتیاز متاکریتیک آن‌ها استفاده خواهیم کرد، زیرا اکثر عناوین فهرست‌شده در اینجا امتیازات جداگانه‌ای برای هر یک از تکرارهای پلتفرم خود دریافت می‌کنند.

به روز شده در 1 اکتبر 2024 توسط متیو مک کیون: یکی از بهترین چیزها در مورد بازی های ترسناک مستقل این است که همیشه چیزهای جدید، عجیب و ترسناک در گوشه و کنار وجود دارد. اما متأسفانه، اغلب اوقات ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا افراد متاکریتیک به عقب برسند.

بنابراین یافتن جدیدترین و بهترین بازی‌های ترسناک مستقل برای بازی کردن می‌تواند سخت باشد، مگر اینکه فعالانه بخشی از جامعه باشید یا ندانید کجا را جستجو کنید. برای اینکه شما را در جریان وضعیت فعلی قرار دهیم، آخرین امتیازها را برای بهترین بازی‌های ترسناک مستقل که بیشترین تأثیر را داشته‌اند جمع‌آوری کرده‌ایم.

زائر (78)
سفر جاده ای قرون وسطایی چند نفره

یک بازی ترسناک Early Access از Desperate Measure که خود را به عنوان یک ماجراجویی قرون وسطایی co-op به فروش می رساند، Pilgrim یک پیاده روی بدون حاشیه در جنگل است که قطعاً می خواهید ادامه دهید. فرض ساده است، شما یک زائر با یک واگن هستید و یک راه بسیار طولانی در پیش روی شما است.

مسیر طولانی، بسیار خطرناک است و سیاه چال‌ها، هیولاهای پرسه‌زن و دیگر تهدیدات ماورایی در تاریکی منتظر شما هستند. منابع کمی برای رفت و آمد وجود دارد و در حالی که واگن شما با سوخت کار می کند، گاهی اوقات بیرون آمدن و فشار دادن ایمن تر است. Pilgrim امتیاز 78 را در متاکریتیک به دست آورد و با توجه به اینکه هنوز روزهای اولیه بازی است، در حال حاضر تمام گام‌های درست را برداشته است.

پس از تاریک شدن هوا از واگن گیر ندهید.

ارواح رنجور (72)
وحشت نوستالژیک دهه 90

با الهام از بازی‌های اصلی Resident Evil با پخش‌شده‌ای از Alone In The Dark، Tormented Souls از دوئل افکت و Abstract Digital یک نامه عاشقانه نوستالژیک به دوران طلایی بازی‌های ترسناک با دوربین ثابت است.

داستان کارولین واکر را دنبال می‌کند که او تلاش می‌کند تا به ته راز ناپدید شدن دو دختر دوقلو در یک املاک عجیب و غریب رزیدنت اویل اسپنسر عمارت دست یابد. آنچه در ادامه می‌آید، فرود بی‌هیجانی به سمت وحشت بدن، عذاب روانی، و گیم‌پلی بسیار محکم و فشرده است. Tormented Souls که به شدت به طرفداران ترسناک توصیه می‌شود، امتیاز ۷۲ را در متاکریتیک کسب کرد و قطعاً آن را به دست آورد.

بازداشت (83)
ترسناک تایلندی

Detention from Red Candle Games یک بازی ترسناک تایلندی لذت بخش و با امتیاز بالا که افراد بیشتری باید درباره آن صحبت کنند، یک بازی ترسناک جوی به سبک دهه 60 است که شما را تا حد زیادی خنک می کند. مملو از فرهنگ تایلندی و چینی، توری از مفاهیم عالی و هنر منحصر به فرد آسیایی است.

بعد از اینکه در دبیرستان گرین‌وود گیر افتادید، مدرسه‌ای دورافتاده که در نسخه ساختگی دهه 60 تایوان تحت حکومت نظامی قرار دارد، فرار کردن به عهده شما و دوستتان است. آنچه در ادامه می آید یک ماجراجویی با نقطه و کلیک برای توقف یک شیطان باستانی، پرده برداری از گذشته تاریک مدرسه و بازگشت به خانه زنده است. Detain به خودی خود در متاکریتیک 83 رسید و اگر آن را امتحان کنید، خواهید دید که چرا.

اگر از پازل ها لذت می برید، تعداد زیادی از آنها در بازداشتگاه وجود دارد.

کابوس زوال (74)
بازی Old School Zombie Blaster

با نامی مانند کتاب کتابخانه سیاه Warhammer 40K با موضوع Nurgle، Nightmare Of Decay از Checkmaty توجه شما را از دروازه به خود جلب می کند. این تیراندازی اول شخص از انرژی کلاسیک Boomershooter سرازیر می شود، اما با سرعت کمی کندتر و همه آن فوق العاده لذت بخش است.

پیش فرض نیز بسیار ساده است. شما یک شب به رختخواب می روید و در خانه ای پر از زامبی ها، فرقه ها و لژیونی از دیگر جانوران ماورایی بیدار می شوید و تصمیم می گیرید که همه آنها باید بمیرند. در طول مسیرتان انبوهی از سلاح های مورد انتظار و عجیب در سرتاسر عمارت عظیم وجود دارد و مگر اینکه تعداد مهمات خود را تماشا کنید، آن پرده برای شماست. Nightmare Of Decay با امتیاز 74 متاکریتیک، ساده، غرق در غم و اندوه است و برای یک شب شبح آور در خانه عالی است.

چوب تیره (80)
متحجر کننده فولکلور لهستانی

محصول یک استودیوی سه نفره در لهستان به نام استودیوی Acid Wizard، Darkwood یکی از آن بازی‌های نادری است که در طول سال‌ها هر از گاهی ظاهر می‌شود. عمیقاً در ریشه های لهستانی خود فرو می رود تا ترسناک ترین تصاویر، مفاهیم، ​​هیولاها و دیگر شیطان های آزاردهنده را از فرهنگ تیم برنامه نویس بیرون بکشد و همه اینها فوق العاده خوب کار می کند.

این یک بازی ترسناک بقا از بالا به پایین است که در جنگلی به ظاهر پایان ناپذیر که مملو از موجودات شنیع و دیگر ساکنان عجیب و غریب و در عین حال مفید است. مناطقی را که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند در طول روز کاوش کنید، منابع را پاکسازی کنید، و سپس خانه‌تان را در شب از هیولاهای خشمگین مستحکم کنید. همه در حالی که سعی می کنم شما را بیابم که چگونه و چرا در جنگل هستید. دارک وود در متاکریتیک امتیاز 80 را کسب کرد و برای طرفداران ترسناک مستقل بسیار توصیه می شود.

هیچ آموزشی برای Darkwood وجود ندارد، آنها شما را دقیقاً در انتهای عمیق قرار می دهند. بنابراین اگر می خواهید زمان آسان تری برای شروع کار داشته باشید، یک یا دو راهنما برای آماده سازی بخوانید.

کشور کلاغ (83)
کلاسیک یکپارچهسازی با سیستمعامل ترسناک، با پیچ و تاب

Crow Country از SFB Games که انرژی بازی ترسناک اواسط دهه 90 را هدایت می کند، یک بازی مستقل بسیار لذت بخش است که به آرامی می سوزد که تمام آن نوستالژی های شبح وار کلاسیک را به تصویر می کشد. سال 1990 است و دو سال از ناپدید شدن ادوارد کرو، مالک عجیب و غریب یک پارک موضوعی می گذرد.

شما نقش مارا فراست را بازی می کنید، دختر جوانی که در جستجوی پاسخ به پارکی که اکنون بسته و درهم ریخته است آمده است. به اعماق Crow Country وارد شوید و کابوس واقعی را در پایین این پارک شکسته یاد بگیرید. کاملاً ارزش این را داشت که تا آخر کار بمانیم، Crow Country به دلیل خوبی امتیاز 83 را در متاکریتیک به دست آورد.

Still Wakes The Deep (73)
دقیق ترین صداپیشگی اسکاتلندی تاکنون

خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که یک بازی ترسناک اسکاتلندی پیدا می‌کنید، اما وقتی این بازی را انجام می‌دهید، همیشه خوب هستند. Still Wakes The Deep از The Chinese Room وحشت اعماق ناشناخته اقیانوس را کاملاً عالی به تصویر می کشد. اگرچه از نظر طول نسبتا کوتاه و در داستان گویی ساده است، اما اقتباس های جسورانه زیادی از وحشت بدن وجود دارد که ارزش دیدن را دارد.

شما روی یک سکوی نفتی ایزوله گیر کرده اید که چیزی بسیار پایین تر آن را مختل کرده است. خدمه شروع به جهش کرده اند و از آنجایی که همه چیز شروع به سوختن و از هم پاشیدن می کند، این به شما بستگی دارد که تلاش کنید و تا جایی که می توانید زنده بمانید. خود دکل کاملاً عظیم است و بخش‌های پنهانی پرتنش و نه چندان مبهم زیادی وجود دارد که در حین خزیدن در اطراف هیولاهای مکانیکی با آن‌ها روبرو می‌شوید. Still Wakes The Deep با استقبال خوبی از سوی همه و دریافت 73 قابل احترام در متاکریتیک، به شدت توصیه می شود.

Killer Klowns From Outer Space: The Game (66)
بازی Co-Op تبدیل شده کلاسیک به طرز شگفت انگیزی جامد

یک بازی ترسناک کمدی کلاسیک کالت که تبدیل به یک بازی ترسناک نامتقارن شده است، Killer Klowns From Outer Space: The Game از IllFonic و Teravision Games برای طرفداران فیلم عجیب و غریب b از 1988 ایده آل است. آنها را متوقف کنید یا به آنها بپیوندید.

در حالی که در بقایای شهر با یکدیگر جنگ می کنید، به عنوان Klowns یا Survivors بازی کنید. مردم را به‌عنوان کلون‌ها درو کنید یا مهاجمان ماورایی را به جایی که از آن آمده‌اند بازگردانید. به علاوه اگر بمیری، پایان کار نیست. بازماندگان می‌توانند بازی‌های کوچک عجیب و غریب را برای کمک به دوستان خود انجام دهند و قبل از اینکه همه افراد حاضر در کرسنت کوو را با تفنگ‌های پرتوهای رنگارنگ خود به دست آورند، از سرعت کلون‌ها کم کنند. این یک ترکیب منحصر به فرد از PvPvE است که به تنهایی و حتی بهتر به عنوان یک گروه لذت بخش است. علیرغم امتیاز کمی متزلزل 66، Killer Klowns یک جایگزین لذت بخش Indie Horror برای کسانی است که در Dead By Daylight خسته شده اند.

واقعیت جالب: ترس از دلقک ها به عنوان Coulrophobia شناخته می شود.

هیچ کس زیر فانوس دریایی زندگی نمی کند (70)
انتزاعی، هنری، و کاملاً آزاردهنده

یک بازی Indie Horror که باید در لیست پخش افراد بیشتری قرار گیرد، No One Lives Under The Lighthouse از Marevo Collective نمونه بارز این است که می توانید کارهای زیادی را با کمی انجام دهید. این بازی پر از اتمسفر و به طور قانونی ذهن خم شدن تا تیتراژ پایانی، به شدت توصیه می شود.

آخرین نگهبان فانوس دریایی ناپدید شده است و این وظیفه شماست که نور سیگنال را در جزیره کوچک منزوی خود در سواحل ایالات متحده روشن نگه دارید. با این حال، شما تنها نیستید و قطعا چیزی زیر فانوس دریایی وجود دارد و آنها از مستاجر جدید خوشحال نیستند. No One Lives Under The Lighthouse امتیاز 70 را در متاکریتیک دریافت کرد و این واقعاً برداشتی منصفانه از یک تجربه ترسناک مستقل لذت بخش است.

Spirit Hunter: Death Mark 2 (83)
فیلمنامه فوق العاده ترسناک بقا

Spirit Hunter: Death Mark 2 از بازی Ghostlight، یک بازی ترسناک ژاپنی و داستان محور و پر تعلیق، دنباله ای شگفت انگیز برای یک بازی بسیار جذاب است. در یک آکادمی معتبر در توکیو اتفاق می‌افتد که شب‌ها با ارواح و غول‌ها می‌خزد. پس از مرگ مرموز یک دانش آموز، این به سرپرست خانواده Kujo است که این پرونده را به عهده بگیرد و بفهمد که در سایه مدرسه چه اتفاقی می افتد.

گروهی از شخصیت‌ها برای شناختن، ساختمانی عظیم برای کاوش و برخی از کارهای تحقیقاتی واقعاً پیچیده و بررسی مهارت‌های مشاهده وجود دارد که توانایی‌های کارآگاهی شما را تا حد امکان آزمایش می‌کنند. ارواح ناآرام هستند، دانش‌آموزان آن‌طور که به نظر می‌رسند نیستند و روحی به نام The Departed وجود دارد که به نظر می‌رسد پشت همه اینها باشد، پس کارآگاه شجاع باشید. Spirit Hunter: Death Mark 2 با امتیاز رضایت بخش 83 در متاکریتیک، یک شب بسیار لذت بخش در حل جنایات شبح آور است.

پاسیفیک درایو (79)
ماجراهای بین بعدی استیشن واگن

یک بازی ترسناک مستقل که قطعا ارزش یک جایگاه را در لیست علاقه مندی های شما دارد، Pacific Drive از Ironwood Studios بقا و تعمیر خودرو را در ابعاد ماورایی ترکیب می کند. استیشن واگن خانواده کتک خورده شما وسیله حمل و نقل شماست، تنها همراه و دور از خانه شما هنگام عبور از منطقه محرومیت المپیک.

واقعیت دائماً در حال فروپاشی است و با هر سفر جدید در منطقه تغییر می‌کند، ماشین شما را می‌توان با انواع تجهیزات و به‌روزرسانی‌ها اصلاح کرد، به‌علاوه، انواع ویژگی‌های عجیب و غریب را ایجاد می‌کند. مانند باز کردن درها یا صندوق عقب خود به خود. فقط شما و ماشینتان در برابر وحشت های ماوراء طبیعی که در طبیعت در کمین هستند، هستید، بنابراین پنجره ها را جمع کنید، درهایتان را قفل کنید و سعی کنید در جاده ادامه دهید. به‌علاوه، Pacific Drive با تمام تلاش‌های بزرگش با 79 در متاکریتیک جایزه گرفت.

در حالی که آفرود می‌تواند به شما کمک کند تا در برخی نقاط خائنانه حرکت کنید، اما خطر تخلیه لاستیک‌هایتان یا ترکیدن لاستیک‌هایتان در زمانی که زاپاس ندارید، بیشتر است. ماشین شما تنها راه نجات شماست، پس آن را ایمن نگه دارید.

Thaumaturge (74)
سرگردان در اطراف ورشو جن زده

یک RPG داستان محور از Fool's Theory، تیمی که پشت بازی مخفی کاری ایزومتریک Seven قرار دارد. Thaumaturge یک کاوش در وحشت تاریکی است که در قرن بیستم در ورشو در کمین است.

رمزهای خزنده از فرهنگ عامه سنتی لهستان، و در حالی که همه آنها خصمانه نیستند، انتخاب های شما همچنان می تواند شما را به مسیری تاریک هدایت کند. از پاکسازی تزار روسیه جان سالم به در ببرید و از هدیه خود برای دیدن پرده مرگ و زندگی به نفع خود استفاده کنید و اسرار مختلف را حل کنید. اما حرف ما را قبول نکنید، به دلیلی در متاکریتیک 74 گرفت.

درست مانند آخرین بازی هفت آنها، گیم پلی در Thaumaturge مبتنی بر نوبت است. بنابراین مبارزه خیلی طاقت فرسا نیست.

مرا ببخش پدر (71)
از دست دادن برخی از دور در کابوس های Lovecraftian

یک Eldritch بسیار شیک 'Boomer-Shooter'، مرا ببخش پدر از Byte Barrel برای کسانی که از هر چیزی لاوکرافت لذت می برند بسیار توصیه می شود. شما به عنوان یکی از دو شخصیتی بازی می کنید که برای بازیابی خاطرات خود در شهری که در حال خزیدن با دنیای ماوراست راهی سفر می شوند.

سبک هنری فوق‌العاده است و هر افتضاحی که به آن برخورد می‌کنید مکانیک منحصر به فرد خود را دارد و به قدری خوب به نظر می‌رسد که هنگام تلاش برای قتل شما، سعی کنید به مدل شخصیت آنها نگاه کنید. استفاده از اسلحه‌ها خوب و درشت است و قدرت‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فردی وجود دارد که می‌تواند به شما در برابر انبوهی از موجودات کابوس‌واری که با آن‌ها مواجه می‌شوید برتری دهد. آنقدر خوب است که خود را در متاکریتیک 71 گرفت.

در حالی که می‌خواهید مانند Doom در این بازی به سرعت بپیمایید، ارزش آن را دارد که کمی آرام‌تر حرکت کنید زیرا برخی از آن هیولاها بسیار سخت ضربه می‌زنند.

بولت تفنگ (75)
بهترین 40K FPS در اطراف

ستایش امپراطور، ما بالاخره یک Warhammer FPS عالی برای توصیه داریم و Boltgun یک بازی ضروری برای هر طرفدار 40K است. اسپین آف Space Marine، Boltgun از Auroch Digital شما را در نقش Malum Caedo، یکی از اعضای برجسته Ultramarine Chapter of Space Marine بازی می کند.

Caedo که برای بازیابی یک مصنوع آشفته فرستاده شده است، انبوهی از Darkness را در مقابل خود دارد و تنها بهترین سلاح های Imperium را در اختیار دارد. از بولتر کلاسیک گرفته تا تپانچه پلاسما و موارد دیگر و همچنین یک شمشیر زنجیری گوشتی بزرگ برای چرخاندن در حین دویدن در اطراف مانند یک تانک دوپایه تهاجمی. بازی کردن فوق العاده راضی کننده است، با همه خوب بود و به راحتی امتیاز 75 را در متاکریتیک به دست آورد.

آشنایی با Warhammer می تواند به این بازی کمک کند، اما اجباری نیست زیرا می توانید کور شوید و همچنان از گیم پلی شرورانه و خشن لذت ببرید.

Darkest Dungeon 2 (81)
برگرداندن گروه روانی شکسته به هم

Darkest Dungeon 2 از Red Hook Studios، یک سفر جاده‌ای سرکش که باعث موفقیت نسخه قبلی خود شد و آن را به نمایش گذاشت، بازگشتی درخشان برای یک بازی کلاسیک ترسناک Indie است. کلاس های آشنا و همچنین چند کلاس جدید بازگشته اند، و این بار سفر شما به تاریکی به شما بستگی دارد که مسیرهایی را که واگن طی می کند انتخاب کنید.

هیولاها بزرگتر و متنوع تر هستند و حملات بسیار بدی در انتظار افراد ناآماده هستند. مبارزات نوبتی آشنا نیز بازگشتی دارد و شیک‌تر از قبل است. اگر می‌خواهید یک بازی Darkest Dungeon با تعداد بسیار بیشتری داشته باشید، دنباله آن یک گزینه عالی است. تا حدی که توانست در متاکریتیک امتیاز 81 را کسب کند.

این کمک می کند تا خود را با ترتیب حمله حزب خود آشنا کنید زیرا می تواند در بدترین لحظات علیه شما کار کند.

کفرآمیز 2 (84)
گناه رضایت بخش

بیدار کن ای توبه کننده، هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. Blasphemous 2 که ترکیبی وحشتناک از Dark Souls و Metroid است، دنباله‌ای بر فیلم اصلی فوق‌العاده موفق و پر از هنر است. این بار داستان به دنبال اتفاقات DLC Wounds of Eventide از بازی اول است.

زمین بار دیگر با هیولاها، تله های مرگبار و باس فایت های وحشیانه در حال خزیدن است که هر اونس از مهارت شما را برای شکست دادن می گیرد. جهان و دشمنانش را می‌توان به هر ترتیبی که دوست داشتید مورد مقابله قرار داد، و سلاح‌های هولناک و مقدس زیادی وجود دارد که آنها را از هم جدا می‌کند. اگرچه بازی Blasphemous 2 کاملاً مشابه نسخه اصلی نبود، اما Blasphemous 2 به طرز فوق‌العاده‌ای مورد قبول منتقدان قرار گرفت و میانگین امتیاز 84 را به دست آورد و در حالی که مانند نسخه قبلی خود به یک کالت-کلاسیک تبدیل نشد، با این وجود توانست به خوبی آن کفش‌ها را پر کند. .

System Shock 2023 (78)
یک کلاسیک قدیمی با یک کت جدید

بازسازی بازی ترسناک علمی-تخیلی اصلی نمادین، System Shock 2023، تمام ضرباتی را که بازی اول را عالی می‌کرد، بازسازی می‌کرد و آن را با درخشش دوران جدیدی خلق می‌کرد. راهروهای آشنا اکنون ترسناک‌تر به نظر می‌رسند، موجودات عجیب‌تر و البته همه حواس‌پرتی‌های جانبی اصلی وجود دارد، اما با کمی سفت شدن در سال 2023.

یک بار دیگر به جای هکر مرموز که در ایستگاه فضایی آسیب دیده ای که توسط هوش مصنوعی سادیستی و روان پریش به نام Shodan اداره می شود، گیر کرده اید. خدمه به سایبورگ تبدیل شدند و این به شما بستگی دارد که روز را نجات دهید. این بازسازی با ستایش نسبتاً زیادی از سوی منتقدان مواجه شد و امتیاز 78 را در متاکریتیک کسب کرد و با توصیه‌ای صمیمانه برای طرفداران سیستم شوک، چه قدیمی و چه جدید، عرضه شد.

خیلی آسان است که با مهارت های بیهوده خود را نرم قفل کنید. پس کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که چه نوع شخصیتی را می سازید.

Stasis: Bone Totem – (85)
ترور نقطه و کلیک هرگز به این خوبی نبوده است

Stasis Bone Totem یک بازی ماجراجویی با نقطه و کلیک با مقدار زیادی ترس کیهانی و ترس از بدن است. داستان در یک سکوی نفتی متروکه با فناوری آینده اتفاق می‌افتد، داستان یک زوج زن و شوهر و خرس سایبورگشان را دنبال می‌کند و گیم‌پلی بین آن‌ها برای حل بخش‌های خاصی از بازی در حال چرخش است.

همانطور که سعی می کنید به ته این ایستگاه متروکه مرموز برسید، با انواع موجودات پیچ خورده و ادغام حیوانات، انسان و ماشین روبرو می شوید که به شکمی قوی نیاز دارند. Stasis: Bone Totem در متاکریتیک با استقبال خوبی روبرو شد و امتیاز 85 را به دست آورد و به طرفداران بازی های نقطه و کلیک آهسته سوزان توصیه می شود.

Bone Totem یک دنباله است، اما مطمئن شوید که نسخه اصلی را که در فضا تنظیم شده است، بررسی کنید. لحن ها کمی متفاوت است، اما بیشتر شبیه به همان محیط جهنمی در آینده دور است.

شاهزاده خانم را بکش (90)
به این دختر در مضیقه اعتماد نکنید

تیره‌تر از نظر اسم و حتی تیره‌تر از نظر طبیعت، Slay The Princess از Black Tabby Games یک بازی ترسناک مستقل است که از سر و کله زدن لذت می‌برد. در ظاهر، فرض این بازی به سبک Visual Novel ساده است، شاهزاده خانم را بکشید. اما هنگامی که شروع به جدا کردن لایه های آن می کنید، یک جانور کاملاً دیگر در زیر شما منتظر شماست.

این یک داستان فوق العاده خوب نوشته شده و پیچ در پیچ است که در آن همه نوع پایان در انتظار است. با توجه به نقش آفرینی، قضاوت و عقل شما در هر مرحله مورد آزمایش قرار می گیرد، در حالی که سعی می کنید شاهزاده خانم را بکشید و در عین حال آگاه هستید که اقدامات شما جهان را نجات می دهد (یا می خواهد؟). Slay The Princess با سبک هنری ترسناک و امتیاز 90 در متاکریتیک بسیار توصیه می شود.

با این بازی انتظارات خود را از پنجره بیرون بیندازید زیرا به مکان هایی می رود که هرگز انتظارش را ندارید.

دنیای وحشت (78)
ویترینی فوق العاده از عجیب و غریب و ترسناک

یک بازی هنری سیاه و سفید زیبا که یک نامه عاشقانه به سبک های ترسناک لاوکرفت و ذهن پیچیده جونجی ایتو است، World Of Horror از Panstasz، نزولی به جنون ترسناک کیهانی ژاپنی است.

خدایان تاریک در حال بیدار شدن هستند و شیاطین و خدایان وحشتناک در حال آزمایش عزم و سلامت مردم هستند و این شما هستید که باید سعی کنید و از طریق منوهای RPG و مبارزات نوبتی با این واقعیت سرکش جدید مقابله کنید. به لطف تصاویر وحشتناک و بسیار خلاقانه‌اش، World of Horror زمانی که منتشر شد، موفق به کسب امتیاز 78 در متاکریتیک و جایگاهی در کتابخانه‌های بازی و لیست علاقه‌مندی‌های بسیاری از مردم شد.

فهرست مطالب

خوراکی های کلیدی

  • توسعه دهندگان مستقل در ژانر بازی های ترسناک برتر هستند و عناوین خلاقانه و جذابی را تولید می کنند.
  • بسیاری از بازی‌های ترسناک فوق‌العاده در زیر رادار به پرواز در می‌آیند که اکثر آنها تجربه‌های منحصربه‌فردی را برای بازیکنان ارائه می‌کنند.
  • بازی‌های ترسناک مستقل اخیر مانند Pilgrim، Tormented Souls و Detention امتیاز بالایی در متاکریتیک کسب کرده‌اند.



وقتی صحبت از هیجان مداوم و رمز و راز جذاب در بازی ها می شود، هیچ چیز بهتر از ترسناک نیست. در حالی که بازی های ترسناک در گذشته بیشتر توسط شرکت‌هایی مانند کپکام و کونامی تولید می‌شد، دهه‌های گذشته به ما نشان داد که توسعه‌دهندگان مستقل نیرویی هستند که باید در این ژانر به حساب آمد.

خواه از بودجه نسبتاً کوچک تبدیل شده به سه گانه – غول غول پیکر Outlast یا جواهر پنهان تایوانی Detention. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما امروز ما برخی از بهترین ها را بر اساس امتیازات متاکریتیک آنها رتبه بندی می کنیم. برای اینکه به این بازی‌ها اجازه دهیم بهترین عملکرد خود را داشته باشند، از بالاترین امتیاز متاکریتیک آن‌ها استفاده خواهیم کرد، زیرا اکثر عناوین فهرست‌شده در اینجا امتیازات جداگانه‌ای برای هر یک از تکرارهای پلتفرم خود دریافت می‌کنند.

به روز شده در 1 اکتبر 2024 توسط متیو مک کیون: یکی از بهترین چیزها در مورد بازی های ترسناک مستقل این است که همیشه چیزهای جدید، عجیب و ترسناک در گوشه و کنار وجود دارد. اما متأسفانه، اغلب اوقات ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا افراد متاکریتیک به عقب برسند.


بنابراین یافتن جدیدترین و بهترین بازی‌های ترسناک مستقل برای بازی کردن می‌تواند سخت باشد، مگر اینکه فعالانه بخشی از جامعه باشید یا ندانید کجا را جستجو کنید. برای اینکه شما را در جریان وضعیت فعلی قرار دهیم، آخرین امتیازها را برای بهترین بازی‌های ترسناک مستقل که بیشترین تأثیر را داشته‌اند جمع‌آوری کرده‌ایم.


زائر (78)

سفر جاده ای قرون وسطایی چند نفره

یک بازی ترسناک Early Access از Desperate Measure که خود را به عنوان یک ماجراجویی قرون وسطایی co-op به فروش می رساند، Pilgrim یک پیاده روی بدون حاشیه در جنگل است که قطعاً می خواهید ادامه دهید. فرض ساده است، شما یک زائر با یک واگن هستید و یک راه بسیار طولانی در پیش روی شما است.


مسیر طولانی، بسیار خطرناک است و سیاه چال‌ها، هیولاهای پرسه‌زن و دیگر تهدیدات ماورایی در تاریکی منتظر شما هستند. منابع کمی برای رفت و آمد وجود دارد و در حالی که واگن شما با سوخت کار می کند، گاهی اوقات بیرون آمدن و فشار دادن ایمن تر است. Pilgrim امتیاز 78 را در متاکریتیک به دست آورد و با توجه به اینکه هنوز روزهای اولیه بازی است، در حال حاضر تمام گام‌های درست را برداشته است.

پس از تاریک شدن هوا از واگن گیر ندهید.

ارواح رنجور (72)

وحشت نوستالژیک دهه 90

Pilgrim: در حین کاوش در عمارت، کمین هیولا را غافلگیر کنید.

با الهام از بازی‌های اصلی Resident Evil با پخش‌شده‌ای از Alone In The Dark، Tormented Souls از دوئل افکت و Abstract Digital یک نامه عاشقانه نوستالژیک به دوران طلایی بازی‌های ترسناک با دوربین ثابت است.


داستان کارولین واکر را دنبال می‌کند که او تلاش می‌کند تا به ته راز ناپدید شدن دو دختر دوقلو در یک املاک عجیب و غریب رزیدنت اویل اسپنسر عمارت دست یابد. آنچه در ادامه می‌آید، فرود بی‌هیجانی به سمت وحشت بدن، عذاب روانی، و گیم‌پلی بسیار محکم و فشرده است. Tormented Souls که به شدت به طرفداران ترسناک توصیه می‌شود، امتیاز ۷۲ را در متاکریتیک کسب کرد و قطعاً آن را به دست آورد.

بازداشت (83)

ترسناک تایلندی

بازداشت: دانش آموزانی که در بعد تاریکی گم شدند.

Detention from Red Candle Games یک بازی ترسناک تایلندی لذت بخش و با امتیاز بالا که افراد بیشتری باید درباره آن صحبت کنند، یک بازی ترسناک جوی به سبک دهه 60 است که شما را تا حد زیادی خنک می کند. مملو از فرهنگ تایلندی و چینی، توری از مفاهیم عالی و هنر منحصر به فرد آسیایی است.


بعد از اینکه در دبیرستان گرین‌وود گیر افتادید، مدرسه‌ای دورافتاده که در نسخه ساختگی دهه 60 تایوان تحت حکومت نظامی قرار دارد، فرار کردن به عهده شما و دوستتان است. آنچه در ادامه می آید یک ماجراجویی با نقطه و کلیک برای توقف یک شیطان باستانی، پرده برداری از گذشته تاریک مدرسه و بازگشت به خانه زنده است. Detain به خودی خود در متاکریتیک 83 رسید و اگر آن را امتحان کنید، خواهید دید که چرا.

اگر از پازل ها لذت می برید، تعداد زیادی از آنها در بازداشتگاه وجود دارد.

کابوس زوال (74)

بازی Old School Zombie Blaster

Nightmare Of Decay: منفجر کردن زامبی ها با چوب دینامیت.


با نامی مانند کتاب کتابخانه سیاه Warhammer 40K با موضوع Nurgle، Nightmare Of Decay از Checkmaty توجه شما را از دروازه به خود جلب می کند. این تیراندازی اول شخص از انرژی کلاسیک Boomershooter سرازیر می شود، اما با سرعت کمی کندتر و همه آن فوق العاده لذت بخش است.

پیش فرض نیز بسیار ساده است. شما یک شب به رختخواب می روید و در خانه ای پر از زامبی ها، فرقه ها و لژیونی از دیگر جانوران ماورایی بیدار می شوید و تصمیم می گیرید که همه آنها باید بمیرند. در طول مسیرتان انبوهی از سلاح های مورد انتظار و عجیب در سرتاسر عمارت عظیم وجود دارد و مگر اینکه تعداد مهمات خود را تماشا کنید، آن پرده برای شماست. Nightmare Of Decay با امتیاز 74 متاکریتیک، ساده، غرق در غم و اندوه است و برای یک شب شبح آور در خانه عالی است.

چوب تیره (80)

متحجر کننده فولکلور لهستانی

Darkwood: مواجهه با بقایای پیچ خورده چیزی که زمانی یک حیوان مزرعه بود


محصول یک استودیوی سه نفره در لهستان به نام استودیوی Acid Wizard، Darkwood یکی از آن بازی‌های نادری است که در طول سال‌ها هر از گاهی ظاهر می‌شود. عمیقاً در ریشه های لهستانی خود فرو می رود تا ترسناک ترین تصاویر، مفاهیم، ​​هیولاها و دیگر شیطان های آزاردهنده را از فرهنگ تیم برنامه نویس بیرون بکشد و همه اینها فوق العاده خوب کار می کند.

این یک بازی ترسناک بقا از بالا به پایین است که در جنگلی به ظاهر پایان ناپذیر که مملو از موجودات شنیع و دیگر ساکنان عجیب و غریب و در عین حال مفید است. مناطقی را که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند در طول روز کاوش کنید، منابع را پاکسازی کنید، و سپس خانه‌تان را در شب از هیولاهای خشمگین مستحکم کنید. همه در حالی که سعی می کنم شما را بیابم که چگونه و چرا در جنگل هستید. دارک وود در متاکریتیک امتیاز 80 را کسب کرد و برای طرفداران ترسناک مستقل بسیار توصیه می شود.

هیچ آموزشی برای Darkwood وجود ندارد، آنها شما را دقیقاً در انتهای عمیق قرار می دهند. بنابراین اگر می خواهید زمان آسان تری برای شروع کار داشته باشید، یک یا دو راهنما برای آماده سازی بخوانید.


کشور کلاغ (83)

کلاسیک یکپارچهسازی با سیستمعامل ترسناک، با پیچ و تاب

کشور کلاغ: قهرمان داستان با موجودی در پارک موضوعی رها شده برخورد می کند

Crow Country از SFB Games که انرژی بازی ترسناک اواسط دهه 90 را هدایت می کند، یک بازی مستقل بسیار لذت بخش است که به آرامی می سوزد که تمام آن نوستالژی های شبح وار کلاسیک را به تصویر می کشد. سال 1990 است و دو سال از ناپدید شدن ادوارد کرو، مالک عجیب و غریب یک پارک موضوعی می گذرد.

شما نقش مارا فراست را بازی می کنید، دختر جوانی که در جستجوی پاسخ به پارکی که اکنون بسته و درهم ریخته است آمده است. به اعماق Crow Country وارد شوید و کابوس واقعی را در پایین این پارک شکسته یاد بگیرید. کاملاً ارزش این را داشت که تا آخر کار بمانیم، Crow Country به دلیل خوبی امتیاز 83 را در متاکریتیک به دست آورد.


Still Wakes The Deep (73)

دقیق ترین صداپیشگی اسکاتلندی تاکنون

Still Wakes The Deep: یکی از خدمه دکل نفتی با حضور زیر دریا جهش یافته است

خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که یک بازی ترسناک اسکاتلندی پیدا می‌کنید، اما وقتی این بازی را انجام می‌دهید، همیشه خوب هستند. Still Wakes The Deep از The Chinese Room وحشت اعماق ناشناخته اقیانوس را کاملاً عالی به تصویر می کشد. اگرچه از نظر طول نسبتا کوتاه و در داستان گویی ساده است، اما اقتباس های جسورانه زیادی از وحشت بدن وجود دارد که ارزش دیدن را دارد.

شما روی یک سکوی نفتی ایزوله گیر کرده اید که چیزی بسیار پایین تر آن را مختل کرده است. خدمه شروع به جهش کرده اند و از آنجایی که همه چیز شروع به سوختن و از هم پاشیدن می کند، این به شما بستگی دارد که تلاش کنید و تا جایی که می توانید زنده بمانید. خود دکل کاملاً عظیم است و بخش‌های پنهانی پرتنش و نه چندان مبهم زیادی وجود دارد که در حین خزیدن در اطراف هیولاهای مکانیکی با آن‌ها روبرو می‌شوید. Still Wakes The Deep با استقبال خوبی از سوی همه و دریافت 73 قابل احترام در متاکریتیک، به شدت توصیه می شود.


Killer Klowns From Outer Space: The Game (66)

بازی Co-Op تبدیل شده کلاسیک به طرز شگفت انگیزی جامد

Killer Klowns From Outer Space: The Game - دو بازمانده انسان توسط یک کلون شکار می شوند

یک بازی ترسناک کمدی کلاسیک کالت که تبدیل به یک بازی ترسناک نامتقارن شده است، Killer Klowns From Outer Space: The Game از IllFonic و Teravision Games برای طرفداران فیلم عجیب و غریب b از 1988 ایده آل است. آنها را متوقف کنید یا به آنها بپیوندید.

در حالی که در بقایای شهر با یکدیگر جنگ می کنید، به عنوان Klowns یا Survivors بازی کنید. مردم را به‌عنوان کلون‌ها درو کنید یا مهاجمان ماورایی را به جایی که از آن آمده‌اند بازگردانید. به علاوه اگر بمیری، پایان کار نیست. بازماندگان می‌توانند بازی‌های کوچک عجیب و غریب را برای کمک به دوستان خود انجام دهند و قبل از اینکه همه افراد حاضر در کرسنت کوو را با تفنگ‌های پرتوهای رنگارنگ خود به دست آورند، از سرعت کلون‌ها کم کنند. این یک ترکیب منحصر به فرد از PvPvE است که به تنهایی و حتی بهتر به عنوان یک گروه لذت بخش است. علیرغم امتیاز کمی متزلزل 66، Killer Klowns یک جایگزین لذت بخش Indie Horror برای کسانی است که در Dead By Daylight خسته شده اند.


واقعیت جالب: ترس از دلقک ها به عنوان Coulrophobia شناخته می شود.

هیچ کس زیر فانوس دریایی زندگی نمی کند (70)

انتزاعی، هنری، و کاملاً آزاردهنده

هیچ کس زیر فانوس دریایی زندگی نمی کند - بازیکن داخل اتاق فانوس فانوس دریایی.

یک بازی Indie Horror که باید در لیست پخش افراد بیشتری قرار گیرد، No One Lives Under The Lighthouse از Marevo Collective نمونه بارز این است که می توانید کارهای زیادی را با کمی انجام دهید. این بازی پر از اتمسفر و به طور قانونی ذهن خم شدن تا تیتراژ پایانی، به شدت توصیه می شود.


آخرین نگهبان فانوس دریایی ناپدید شده است و این وظیفه شماست که نور سیگنال را در جزیره کوچک منزوی خود در سواحل ایالات متحده روشن نگه دارید. با این حال، شما تنها نیستید و قطعا چیزی زیر فانوس دریایی وجود دارد و آنها از مستاجر جدید خوشحال نیستند. No One Lives Under The Lighthouse امتیاز 70 را در متاکریتیک دریافت کرد و این واقعاً برداشتی منصفانه از یک تجربه ترسناک مستقل لذت بخش است.

Spirit Hunter: Death Mark 2 (83)

فیلمنامه فوق العاده ترسناک بقا

Spirit Hunter: Death Mark 2 - The Spirit Detective در کمین یک روح شیطانی جهش یافته

Spirit Hunter: Death Mark 2 از بازی Ghostlight، یک بازی ترسناک ژاپنی و داستان محور و پر تعلیق، دنباله ای شگفت انگیز برای یک بازی بسیار جذاب است. در یک آکادمی معتبر در توکیو اتفاق می‌افتد که شب‌ها با ارواح و غول‌ها می‌خزد. پس از مرگ مرموز یک دانش آموز، این به سرپرست خانواده Kujo است که این پرونده را به عهده بگیرد و بفهمد که در سایه مدرسه چه اتفاقی می افتد.


گروهی از شخصیت‌ها برای شناختن، ساختمانی عظیم برای کاوش و برخی از کارهای تحقیقاتی واقعاً پیچیده و بررسی مهارت‌های مشاهده وجود دارد که توانایی‌های کارآگاهی شما را تا حد امکان آزمایش می‌کنند. ارواح ناآرام هستند، دانش‌آموزان آن‌طور که به نظر می‌رسند نیستند و روحی به نام The Departed وجود دارد که به نظر می‌رسد پشت همه اینها باشد، پس کارآگاه شجاع باشید. Spirit Hunter: Death Mark 2 با امتیاز رضایت بخش 83 در متاکریتیک، یک شب بسیار لذت بخش در حل جنایات شبح آور است.

پاسیفیک درایو (79)

ماجراهای بین بعدی استیشن واگن

درایو اقیانوس آرام: رانندگی استیشن واگن به سمت یک لوله بزرگ

یک بازی ترسناک مستقل که قطعا ارزش یک جایگاه را در لیست علاقه مندی های شما دارد، Pacific Drive از Ironwood Studios بقا و تعمیر خودرو را در ابعاد ماورایی ترکیب می کند. استیشن واگن خانواده کتک خورده شما وسیله حمل و نقل شماست، تنها همراه و دور از خانه شما هنگام عبور از منطقه محرومیت المپیک.


واقعیت دائماً در حال فروپاشی است و با هر سفر جدید در منطقه تغییر می‌کند، ماشین شما را می‌توان با انواع تجهیزات و به‌روزرسانی‌ها اصلاح کرد، به‌علاوه، انواع ویژگی‌های عجیب و غریب را ایجاد می‌کند. مانند باز کردن درها یا صندوق عقب خود به خود. فقط شما و ماشینتان در برابر وحشت های ماوراء طبیعی که در طبیعت در کمین هستند، هستید، بنابراین پنجره ها را جمع کنید، درهایتان را قفل کنید و سعی کنید در جاده ادامه دهید. به‌علاوه، Pacific Drive با تمام تلاش‌های بزرگش با 79 در متاکریتیک جایزه گرفت.

در حالی که آفرود می‌تواند به شما کمک کند تا در برخی نقاط خائنانه حرکت کنید، اما خطر تخلیه لاستیک‌هایتان یا ترکیدن لاستیک‌هایتان در زمانی که زاپاس ندارید، بیشتر است. ماشین شما تنها راه نجات شماست، پس آن را ایمن نگه دارید.

Thaumaturge (74)

سرگردان در اطراف ورشو جن زده

Thaumaturge: مبارزه با گروه بزرگی از پلیس در نبرد نوبتی.


یک RPG داستان محور از Fool's Theory، تیمی که پشت بازی مخفی کاری ایزومتریک Seven قرار دارد. Thaumaturge یک کاوش در وحشت تاریکی است که در قرن بیستم در ورشو در کمین است.

رمزهای خزنده از فرهنگ عامه سنتی لهستان، و در حالی که همه آنها خصمانه نیستند، انتخاب های شما همچنان می تواند شما را به مسیری تاریک هدایت کند. از پاکسازی تزار روسیه جان سالم به در ببرید و از هدیه خود برای دیدن پرده مرگ و زندگی به نفع خود استفاده کنید و اسرار مختلف را حل کنید. اما حرف ما را قبول نکنید، به دلیلی در متاکریتیک 74 گرفت.

درست مانند آخرین بازی هفت آنها، گیم پلی در Thaumaturge مبتنی بر نوبت است. بنابراین مبارزه خیلی طاقت فرسا نیست.


مرا ببخش پدر (71)

از دست دادن برخی از دور در کابوس های Lovecraftian

مرا ببخش پدر - استفاده از تامپسون برای انفجار جهش یافته ها در بال بیمارستان.

یک Eldritch بسیار شیک 'Boomer-Shooter'، مرا ببخش پدر از Byte Barrel برای کسانی که از هر چیزی لاوکرافت لذت می برند بسیار توصیه می شود. شما به عنوان یکی از دو شخصیتی بازی می کنید که برای بازیابی خاطرات خود در شهری که در حال خزیدن با دنیای ماوراست راهی سفر می شوند.

سبک هنری فوق‌العاده است و هر افتضاحی که به آن برخورد می‌کنید مکانیک منحصر به فرد خود را دارد و به قدری خوب به نظر می‌رسد که هنگام تلاش برای قتل شما، سعی کنید به مدل شخصیت آنها نگاه کنید. استفاده از اسلحه‌ها خوب و درشت است و قدرت‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فردی وجود دارد که می‌تواند به شما در برابر انبوهی از موجودات کابوس‌واری که با آن‌ها مواجه می‌شوید برتری دهد. آنقدر خوب است که خود را در متاکریتیک 71 گرفت.

در حالی که می‌خواهید مانند Doom در این بازی به سرعت بپیمایید، ارزش آن را دارد که کمی آرام‌تر حرکت کنید زیرا برخی از آن هیولاها بسیار سخت ضربه می‌زنند.


بولت تفنگ (75)

بهترین 40K FPS در اطراف

Boltgun: Caedo با استفاده از یک تفنگ پلاسما برای انفجار انبوهی از Nurgle

ستایش امپراطور، ما بالاخره یک Warhammer FPS عالی برای توصیه داریم و Boltgun یک بازی ضروری برای هر طرفدار 40K است. اسپین آف Space Marine، Boltgun از Auroch Digital شما را در نقش Malum Caedo، یکی از اعضای برجسته Ultramarine Chapter of Space Marine بازی می کند.

Caedo که برای بازیابی یک مصنوع آشفته فرستاده شده است، انبوهی از Darkness را در مقابل خود دارد و تنها بهترین سلاح های Imperium را در اختیار دارد. از بولتر کلاسیک گرفته تا تپانچه پلاسما و موارد دیگر و همچنین یک شمشیر زنجیری گوشتی بزرگ برای چرخاندن در حین دویدن در اطراف مانند یک تانک دوپایه تهاجمی. بازی کردن فوق العاده راضی کننده است، با همه خوب بود و به راحتی امتیاز 75 را در متاکریتیک به دست آورد.


آشنایی با Warhammer می تواند به این بازی کمک کند، اما اجباری نیست زیرا می توانید کور شوید و همچنان از گیم پلی شرورانه و خشن لذت ببرید.

Darkest Dungeon 2 (81)

برگرداندن گروه روانی شکسته به هم

Darkest Dungeon 2 - A Full Party در مقابل برخی از هیولاهای اولیه Eldritch.

Darkest Dungeon 2 از Red Hook Studios، یک سفر جاده‌ای سرکش که باعث موفقیت نسخه قبلی خود شد و آن را به نمایش گذاشت، بازگشتی درخشان برای یک بازی کلاسیک ترسناک Indie است. کلاس های آشنا و همچنین چند کلاس جدید بازگشته اند، و این بار سفر شما به تاریکی به شما بستگی دارد که مسیرهایی را که واگن طی می کند انتخاب کنید.


هیولاها بزرگتر و متنوع تر هستند و حملات بسیار بدی در انتظار افراد ناآماده هستند. مبارزات نوبتی آشنا نیز بازگشتی دارد و شیک‌تر از قبل است. اگر می‌خواهید یک بازی Darkest Dungeon با تعداد بسیار بیشتری داشته باشید، دنباله آن یک گزینه عالی است. تا حدی که توانست در متاکریتیک امتیاز 81 را کسب کند.

این کمک می کند تا خود را با ترتیب حمله حزب خود آشنا کنید زیرا می تواند در بدترین لحظات علیه شما کار کند.

کفرآمیز 2 (84)

گناه رضایت بخش

کفرآمیز 2: مبارزه با وزیر استخوان در اتاق رئیس


بیدار کن ای توبه کننده، هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. Blasphemous 2 که ترکیبی وحشتناک از Dark Souls و Metroid است، دنباله‌ای بر فیلم اصلی فوق‌العاده موفق و پر از هنر است. این بار داستان به دنبال اتفاقات DLC Wounds of Eventide از بازی اول است.

زمین بار دیگر با هیولاها، تله های مرگبار و باس فایت های وحشیانه در حال خزیدن است که هر اونس از مهارت شما را برای شکست دادن می گیرد. جهان و دشمنانش را می‌توان به هر ترتیبی که دوست داشتید مورد مقابله قرار داد، و سلاح‌های هولناک و مقدس زیادی وجود دارد که آنها را از هم جدا می‌کند. اگرچه بازی Blasphemous 2 کاملاً مشابه نسخه اصلی نبود، اما Blasphemous 2 به طرز فوق‌العاده‌ای مورد قبول منتقدان قرار گرفت و میانگین امتیاز 84 را به دست آورد و در حالی که مانند نسخه قبلی خود به یک کالت-کلاسیک تبدیل نشد، با این وجود توانست به خوبی آن کفش‌ها را پر کند. .

System Shock 2023 (78)

یک کلاسیک قدیمی با یک کت جدید

هکری که از خود در برابر خلاقیت های Shodans دفاع می کند.


بازسازی بازی ترسناک علمی-تخیلی اصلی نمادین، System Shock 2023، تمام ضرباتی را که بازی اول را عالی می‌کرد، بازسازی می‌کرد و آن را با درخشش دوران جدیدی خلق می‌کرد. راهروهای آشنا اکنون ترسناک‌تر به نظر می‌رسند، موجودات عجیب‌تر و البته همه حواس‌پرتی‌های جانبی اصلی وجود دارد، اما با کمی سفت شدن در سال 2023.

یک بار دیگر به جای هکر مرموز که در ایستگاه فضایی آسیب دیده ای که توسط هوش مصنوعی سادیستی و روان پریش به نام Shodan اداره می شود، گیر کرده اید. خدمه به سایبورگ تبدیل شدند و این به شما بستگی دارد که روز را نجات دهید. این بازسازی با ستایش نسبتاً زیادی از سوی منتقدان مواجه شد و امتیاز 78 را در متاکریتیک کسب کرد و با توصیه‌ای صمیمانه برای طرفداران سیستم شوک، چه قدیمی و چه جدید، عرضه شد.

خیلی آسان است که با مهارت های بیهوده خود را نرم قفل کنید. پس کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که چه نوع شخصیتی را می سازید.


Stasis: Bone Totem – (85)

ترور نقطه و کلیک هرگز به این خوبی نبوده است

Stasis: Bone Totem - کشف و تجزیه و تحلیل یک هیولا سایبورگ

Stasis Bone Totem یک بازی ماجراجویی با نقطه و کلیک با مقدار زیادی ترس کیهانی و ترس از بدن است. داستان در یک سکوی نفتی متروکه با فناوری آینده اتفاق می‌افتد، داستان یک زوج زن و شوهر و خرس سایبورگشان را دنبال می‌کند و گیم‌پلی بین آن‌ها برای حل بخش‌های خاصی از بازی در حال چرخش است.

همانطور که سعی می کنید به ته این ایستگاه متروکه مرموز برسید، با انواع موجودات پیچ خورده و ادغام حیوانات، انسان و ماشین روبرو می شوید که به شکمی قوی نیاز دارند. Stasis: Bone Totem در متاکریتیک با استقبال خوبی روبرو شد و امتیاز 85 را به دست آورد و به طرفداران بازی های نقطه و کلیک آهسته سوزان توصیه می شود.


Bone Totem یک دنباله است، اما مطمئن شوید که نسخه اصلی را که در فضا تنظیم شده است، بررسی کنید. لحن ها کمی متفاوت است، اما بیشتر شبیه به همان محیط جهنمی در آینده دور است.

شاهزاده خانم را بکش (90)

به این دختر در مضیقه اعتماد نکنید

Slay The Princess: The Princess Being The Time to Die

تیره‌تر از نظر اسم و حتی تیره‌تر از نظر طبیعت، Slay The Princess از Black Tabby Games یک بازی ترسناک مستقل است که از سر و کله زدن لذت می‌برد. در ظاهر، فرض این بازی به سبک Visual Novel ساده است، شاهزاده خانم را بکشید. اما هنگامی که شروع به جدا کردن لایه های آن می کنید، یک جانور کاملاً دیگر در زیر شما منتظر شماست.


این یک داستان فوق العاده خوب نوشته شده و پیچ در پیچ است که در آن همه نوع پایان در انتظار است. با توجه به نقش آفرینی، قضاوت و عقل شما در هر مرحله مورد آزمایش قرار می گیرد، در حالی که سعی می کنید شاهزاده خانم را بکشید و در عین حال آگاه هستید که اقدامات شما جهان را نجات می دهد (یا می خواهد؟). Slay The Princess با سبک هنری ترسناک و امتیاز 90 در متاکریتیک بسیار توصیه می شود.

با این بازی انتظارات خود را از پنجره بیرون بیندازید زیرا به مکان هایی می رود که هرگز انتظارش را ندارید.

دنیای وحشت (78)

ویترینی فوق العاده از عجیب و غریب و ترسناک

World Of Horror - همه منوهای مختلف رابط کاربری و گزینه های بازی Mid Battle.


یک بازی هنری سیاه و سفید زیبا که یک نامه عاشقانه به سبک های ترسناک لاوکرفت و ذهن پیچیده جونجی ایتو است، World Of Horror از Panstasz، نزولی به جنون ترسناک کیهانی ژاپنی است.

خدایان تاریک در حال بیدار شدن هستند و شیاطین و خدایان وحشتناک در حال آزمایش عزم و سلامت مردم هستند و این شما هستید که باید سعی کنید و از طریق منوهای RPG و مبارزات نوبتی با این واقعیت سرکش جدید مقابله کنید. به لطف تصاویر وحشتناک و بسیار خلاقانه‌اش، World of Horror زمانی که منتشر شد، موفق به کسب امتیاز 78 در متاکریتیک و جایگاهی در کتابخانه‌های بازی و لیست علاقه‌مندی‌های بسیاری از مردم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا