بازی

بهترین بازی‌های Indie Survival برای بازی انفرادی

نکات برجسته

  • بازی‌های بقای مستقل تجربیات و داستان‌های منحصربه‌فردی را از دوران ماقبل تاریخ تا جهان‌های پر از اژدها ارائه می‌دهند.
  • تجربه‌های تک‌نفره در بازی‌های بقا، سفر شخصی‌تری را همراه با چالشی اضافه‌تر فراهم می‌کند.
  • از محیط های خشن گرفته تا موجودات وحشتناک، مکانیک های بقای هر بازی اراده شما را محک می زند.



ژانر بقا به دلیل توانایی آن در غوطه ور کردن شما در یک جهان متخاصم برای کاوش، ایجاد و در نهایت تحت سلطه قرار دادن شما، جزء اصلی بازی است. به لطف تطبیق پذیری آن، طعم های مختلفی برای بقا وجود دارد، و چه جایی بهتر از حوزه مستقل برای کشف راه های جدید برای بقا.

مربوط

بهترین بازی های بقا در تمام دوران

از زمین های ناهموار گرفته تا دشت های بین کهکشانی، اینها بهترین بازی های ویدئویی بقا هستند که می توانید انجام دهید.

در حالی که بسیاری از بازی‌های مستقل بقا به دلیل قابلیت‌های چندنفره و همکاری‌شان، مانند Minecraft، به موفقیت‌های بزرگی تبدیل شدند، بسیاری از آنها وجود دارند که تجربه یک نفره را برای شما به ارمغان می‌آورند. آنها ممکن است راه‌های منحصربه‌فردی برای نزدیک شدن به فرمول یا داستانی داشته باشند که ارزش کاوش را داشته باشد، اما این بازی‌ها تضمین می‌کنند که می‌توانید به تنهایی وارد دنیایی شوید و در نهایت آن را به میل خود خم کنید.

به روز شده در 2 ژوئیه 2024 توسط Zoë J. Osik: ما این فهرست را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا عناوین جدیدی را شامل شود تا بتوانید در حین ساختن و زنده ماندن در محیط‌های خشن، دنیایی باز را برای دل‌هایتان کشف کنید.



11 اجداد: ادیسه بشریت

آب آشامیدنی انسان های اولیه از رودخانه ای در جنگل.

سفر به گذشته با Ancestors: The Humankind Odyssey، که در دوران ماقبل تاریخ به عنوان جد انسان اولیه ما زنده مانده است. شما از انتهای زنجیره غذایی شروع خواهید کرد و از شکارچیان طفره می روید و در عین حال فراتر از توانایی های اولیه خود تکامل می یابند. تکامل به شما ویژگی های جدیدی می دهد تا در مسیر تبدیل شدن به یکی از اولین انسان ها از آنها استفاده کنید.

جهان به گونه‌ای طراحی شده است که بخش‌های مساوی خصمانه و زیبا باشد، و از حواس قوی برای پیمایش ایمن در جنگل‌ها استفاده می‌کند. مرگ حتی پایان نیست، زیرا شما یکی دیگر از اعضای قبیله را برای ادامه مسیر خود به سوی تکامل خواهید پذیرفت. امیدواریم که تکامل به اندازه کافی به شما کمک کند تا شکار شده را به شکار تبدیل کنید.


10 گنج طلایی: سبز بزرگ

اژدهای کوچک جوجه کشی برای اولین بار با دندان تاریک بزرگ ملاقات می کند

در این بازی بقا که مبتنی بر روایت است، گنج طلایی: سبز بزرگ شما را به دنیای نقاشی شده ای مانند یک کودک اژدها، هماهنگ با طبیعت و مقصد عظمت می کشاند. با این حال، برای تبدیل شدن به دراک-کین بزرگ، باید پیوندها را ایجاد کنید، تهدیدات را کشف کنید، و تمام آنچه را که می توانید مصرف کنید.

این تخیلی تعاملی را با گیم پلی بقا ترکیب می کند و مناطق را به روشی مبتنی بر منابع کاوش می کند که امکان گیم پلی کندتر و در عین حال تاکتیکی را فراهم می کند. هر منطقه ای که کاوش می شود با صحنه هایی با دست نقاشی شده به شما خوشامد می گوید و به همه ما یادآوری می کند که بقا همیشه نباید وحشیانه و خشن باشد. طبیعت همه چیز در مورد بقا است و اکنون می توانید با آن یکی شوید.


9 گرسنگی نکش

ویلسون از گرسنگی نکش در کنار یک مزرعه کوچک.

Don’t Starve بقا را در یک محیط دو بعدی قرار می دهد و باعث می شود هر شب از تاریکی بترسید. به دنبال یک دانشمند آلمانی سرگردان به نام ویلسون، شما در دنیایی که با مداد کشیده شده است حرکت می کنید به این امید که منابع لازم را پیدا کنید تا مطمئن شوید که هیولاهای شب آینده بر شما غلبه نمی کنند. زیبایی‌شناسی تاریک آن چشم‌انداز را کاملاً به تصویر می‌کشد، زیرا هر روز به مبارزه بین کاوش برای جلوگیری از تمام شدن منابع و خطر عدم بازگشت قبل از تاریکی هوا تبدیل می‌شود، یا برای اطمینان از احساس امنیت با کاهش منابع، قدم‌زدن به خود دارید.

5:17

مربوط

بهترین بازی های بقا برای مبتدیان

بازی های بقا می تواند برای مبتدیان بسیار دشوار باشد. در اینجا، می‌توانید بهترین بازی‌های بقا را برای کسانی که تازه وارد این سبک هستند، بررسی کنید.

در حالی که Don’t Starve Together قابلیت های چند نفره را امکان پذیر می کند، شکست دادن تجربه انفرادی اصلی دشوار است. می توانید به حالت Sandbox بی نهایت یا Adventure بروید تا ببینید آیا واقعاً راهی برای فرار وجود دارد یا خیر.


8 میاسماتا

جانور به سمت بازیکن حرکت می کند تا آنها را شکار کند.

جواهری که در اوج بازی‌های بقا با دسترسی زودهنگام دفن شد، Miasmata تجربه بقای «سبک‌تری» را به ارمغان می‌آورد، زیرا شما سعی می‌کنید درمانی برای قهرمان طاعون زده پیدا کنید. با فرود در یک جزیره دورافتاده متروک، امیدوار هستید که دانش پنهانی را پیدا کنید که توسط کسانی که قبل از شما آمده اند، در حالی که از خستگی، تب و یک شکارچی نادیده که از سایه ها بیرون می آید، کشف کرده اند.

Miasmata در جنبه های اکتشافی خود می درخشد زیرا موقعیت خود را مثلث می کنید تا نقشه ای بسازید که به شما کمک می کند در این دنیای جزیره سرسبز حرکت کنید. کسانی که قبلا آمده اند سرنخ ها و دانشی را به جا گذاشته اند که می توان آنها را کشف کرد، همه در تلاش شما برای حل معمای طاعون. امیدوارم بدون نیاز به مقابله با موجودی که شما را تماشا می کند.


7 خاکستر

آسکا اسمولکر در دست دارد

Asks از اساطیر نورس استفاده می کند و به آن جان تازه ای می بخشد و شما را در منظره ای متراکم قرار می دهد که چیزی جز هوش و خلاقیت شما ندارد. در حالی که می‌توانید یک جامعه پر رونق از NPCها بسازید، چیز خاصی در مورد پیمودن زمین به تنهایی و مرتکب اشتباهات در طول مسیر وجود دارد.

با جلب لطف خدایان، مهارت های خود را افزایش می دهید و ابزارهای جدیدی را توسعه می دهید که می تواند به شما کمک کند در بیابان سخت زنده بمانید. با این حال، مراقب نیرنگ‌های بدخواهانه و دراگر در شب باشید.

6 دنیای باران

بازمانده راه خود را از طریق تونل هایی که پیدا کرده است طی می کند


بازی‌ای نیست که انتظار داشته باشید در لیست بقا ببینید، اما پلتفرمر بقا Rain World یک کاوش فوق‌العاده از برخورد دو ژانر غیرمحتمل است. به عنوان یک گربه تنبل جدا شده از خانواده، باید از هر منبعی که در اختیار دارید برای حرکت در مناظر و یافتن غذا استفاده کنید و در عین حال از شکارچیانی که عاشق یک میان وعده خوب گربه تنبل هستند اجتناب کنید.

تنها چیزی که با زیبایی Rain World مطابقت دارد، سختی وحشیانه آن است. دشمنان هیولاهای وحشتناکی هستند با هوش مصنوعی در حال تغییر که هر اجرا را متغیر می کند، و سیستم حرکت آنقدر گسترده است که می تواند یک مقاله کامل باشد. بقا در دنیای باران فقط در برابر محیط زیست نیست، بلکه در برابر توانایی های شماست.

5 This War of Mine: Complete Edition

مرد و کودکی در This War of Mine


این جنگ من که در یک شهر وحشیانه جنگ زده می گذرد، داستانی دلخراش و وحشیانه را ارائه می دهد که نشان می دهد تنها چیزی که سخت تر از زنده ماندن به تنهایی است، زنده ماندن با دیگران است. به دنبال غیرنظامیانی که برای زنده ماندن در شهر خیالی پوگورن، گرازناویا تلاش می کنند، به دنبال تدارکات می پردازید، پایگاه را تقویت می کنید و روحیه خود را در حالی که منتظر آتش بس هستید، حفظ می کنید.

چرخه روز-شب برای جدا کردن تصمیمات استفاده می شود، با روز اجازه ساخت و نگهداری را می دهد، در حالی که شب یک تجربه دلخراش از زباله گردی در تاریکی است. DLC Little Ones شامل کودکان به عنوان بازماندگان برای افزایش تنش و غوطه وری عاطفی است.

4 جهنم سبز

قطب نما و غروب جهنم سبز


در اعماق جنگل آمازون جایی است که جهنم سبز آغاز می شود، جایی که شما در اردوگاهی بدون زمینه بیدار می شوید. این بازی بی‌رحمانه بقا، عمیقاً در مکانیک بقا فرو می‌رود و شما را مجبور می‌کند تا چیزی بیش از هیدراتاسیون، با پروتئین و کربوهیدرات‌ها نیز مدیریت کنید، و در عین حال از طریق قرار گرفتن در معرض دست اول در مورد طبیعت بیابان یاد می‌گیرید. بازرسی اندام‌های شما می‌تواند آسیب‌های ناشی از هر پدیده‌ای را آشکار کند، که قبل از تسلیم شدن در برابر اثرات آنها نیاز به درمان دارد.

مربوط

12 واقعی ترین بازی بقا

اگر بقای واقع بینانه چیزی است که می خواهید، این بازی ها شما را ثبت نام می کنند.

شما می توانید با دوستان خود به جهنم سبز شیرجه بزنید، اما گنجاندن حالت داستانی به شما یک تجربه تک نفره می دهد تا مهارت های بقای خود را در حالی که به دنبال همسر گم شده قهرمان داستان و علت ناپدید شدن او می گردید، آزمایش کنید.

3 چوب تیره

شهر متروکه دارک وود


Darkwood تنش ذاتی بازی‌های بقا را با قرار دادن شما در دنیایی وحشتناک از وحشت وحشتناک تقویت می‌کند. با بازی از بالا به پایین، چرخه روز را به کاوش در جهان‌هایی که جنگل ارائه می‌کند، بسازید، و مهارت‌های مختلف آشپزی می‌گذرانید که می‌تواند عوارض جانبی خطرناکی داشته باشد. با این حال، در شب، شما در کابین خود گیر کرده اید و باید از آن وحشت ها جلوگیری کنید زیرا آنها به لانه ایمنی شما نفوذ می کنند.

با تفکیک روایت خود به فصل‌های مجزا، موضوعات اگزیستانسیالیسم و ​​ترس را مورد بحث قرار می‌دهد و در عین حال از ترس و وحشت معمولی پرهیز می‌کند. برای دارک‌وود، وجود و بقا به خودی خود وحشتناک است، به خصوص در برابر موجودات درون جنگل.

2 تاریکی طولانی

تاریک طولانی شکار خرس در طوفان برفی با تفنگ


تاریکی طولانی با قرار دادن شما در برابر طبیعت و هیچ چیز دیگری، واقعی ترین ماهیت بقا را به تصویر می کشد. در یخبندان ترین مناطق شمال کانادا بدون تجهیزات الکترونیکی و بدون شرکت انسانی گیر کرده اید، مناطق مختلف را به امید یافتن مواد غذایی و مواد کافی برای رسیدن به فردا جستجو خواهید کرد. حتی اگر هیچ تضمینی ندارید که فردا بهتر خواهد بود، یا اگر آینده ای در اینجا وجود دارد.

سبک هنری منحصر به فرد آن به شما کمک می کند تا شما را به سمت خود بکشاند، همراه با یک موسیقی متن فوق العاده برای افزایش حس تنهایی و در عین حال آرامش. بدون هیچ ساختمان پایه، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که در بیابان پرسه بزنید و از بزرگترین شکارچی کانادا دوری کنید. گوزن

1 Subnautica

یک اسکرین شات که بازیکن را در مقابل یک لویاتان در Subnautica نشان می دهد


پس از برخورد به سیاره ای که عمدتاً از آب تشکیل شده است، Subnautica شما را به شیرجه زدن می رساند تا بقای خود را در سریع ترین زمان ممکن تضمین کنید. دنیای باز بهشتی زیر آب را به شما می دهد که مملو از زندگی و وحشت است و باید تا آنجا که ممکن است نجات دهید تا بتوانید آنچه را که می توانید برای زنده ماندن بسازید.

چه در حال پخش نسخه اصلی یا DLC زیر صفر باشید، حس غنی داستان سرایی محیطی آن، کاوش در اعماق را برای یافتن لاشه ها و داستان های کسانی که قبل از شما آمده اند را تشویق می کند. کنجکاوی شما را به دیدن زیبایی‌های جهان سوق می‌دهد و متوجه می‌شوید که چرا یکی از بهترین عناوین بقا است.

بعد

بهترین بازی های جهان باز جایی که می توانید پرواز کنید

این بازی‌های جهان باز به شما فرصتی می‌دهند که از آسمان کاوش کنید، اگرچه برخی از آن‌ها به کمی حقه نیاز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا