بازی

معاملات کنسول و کنترلر Amazon Prime Day 2024: ایکس باکس، پلی استیشن و موارد دیگر

روزهای پرایم هرگز در آمازون به پایان نمی رسد. در حالی که هنوز برای بلک فرایدی آماده نیستیم، Early Prime Deal Days فرا رسیده است، و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا برخی از معاملات خوب را به دست آوریم. با کنسول‌ها و کنترلرهای بازی، همیشه این شانس وجود دارد که بتوانید یک کنسول جدید یا یک نسخه پشتیبان از کنترلر را با قیمت مناسب تهیه کنید.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

معاملات Pokemon Prime Big Days 2023 Amazon Prime

بازی های ویدیویی، کارت های تجاری، مجموعه های مگا و موارد دیگر. اگر به دنبال معامله پوکمون هستید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

ما تعدادی از بهترین تخفیف‌های اولیه روز اول را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. این تخفیف‌ها شامل اسباب‌بازی‌ها، وسایل الکترونیکی، بازی‌های رومیزی و موارد دیگر می‌شود، و با تخفیف‌های اولیه روز اول آمازون، ممکن است از همه معاملاتی که در اختیار دارید غافل شوید. ما در اینجا بهترین تخفیف‌های Early Prime Day را برای کنسول‌ها و کنترلرها در یک مکان برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

به روز شده در 17 ژوئن 2024 توسط جرل لوی: روزهای اولیه معامله اولیه اینجاست! چه به دنبال یک کنترلر پشتیبان، یک کنسول کاملاً جدید، یا برای تکمیل مجموعه کنسول خود با قیمتی عالی با قیمتی تخفیف خورده باشید، ما معاملات بیشتری اضافه کرده ایم، معاملات قدیمی را به روز کرده ایم و این مقاله را برای معاملات پرایم آمازون آماده کرده ایم. در بهترین گزینه های کنسول و کنترلر موجود در حال حاضر.



بهترین معاملات روز پرایم آمازون اکنون در حال رخ دادن است

Victrix Pro FS Playstation Esports Fight Stick

Victrix Pro FS Playstation Esports Fight Stick

350 دلار 400 دلار 50 دلار صرفه جویی کنید

با این چوب مبارزه ای شیک Victrix Pro FS PlayStation Esports به حریف خود نشان دهید چه کسی رئیس است. با شیب مچی ارگونومیک و جوی استیک قابل جدا شدن، می‌توانید با خیال راحت بازی کنید و دقیقاً نحوه بازی و سبک بازی خود را انتخاب کنید. با این چوب مبارزه چند ترکیب نرم و لطیف را بردارید.

کنترلر PDP REALMz™ Nintendo Switch Pro

کنترلر PDP REALMz™ Nintendo Switch Pro

30 دلار 40 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

احتمالاً هرگز کنترلر نینتندو کاملاً شبیه این ندیده اید. اگر از طرفداران سری‌های Sonic، Transformers یا دیگر سری‌های کلاسیک هستید، از این کنترلرهای حرفه‌ای PDP Realmz برای سوییچ لذت خواهید برد. آنها شامل چندین طرح از عناوین کلاسیک و همچنین جلوه های نور LED قابل تنظیم هستند. اکنون مورد علاقه خود را پیدا کنید!

PDP Gaming Afterglow™ Wave Enhanced Wired Controller برای Xbox

PDP Gaming Afterglow™ Wave Enhanced Wired Controller برای Xbox

36 دلار 45 دلار 9 دلار صرفه جویی کنید

کنترلرهای سیمی همگی بد نیستند. PDP Gaming Afterglow Wave نمونه کاملی از این است. این کنترلر سیمی دارای یک کابل USB 8 فوتی است، بنابراین می توانید در حین بازی بسیار دور از Xbox خود بنشینید. برخی از گزینه‌های جالب، از جمله کنترل‌های صوتی داخلی، جلوه‌های نوری سفارشی، و دستگیره‌های بافت‌دار برای بازی راحت را در خود دارد.

کنترلر بی سیم NexiGo

کنترلر بی سیم NexiGo

36 دلار 40 دلار 4 دلار صرفه جویی کنید

کنترلر بی سیم NexiGo برای سوئیچ شما ساخته شده است، با طراحی زیبا، اتصال بلوتوث و نور LED که هنگام استفاده از کنترلر روشن می شود.

بسته نرم افزاری Xbox Series X Diablo 4

بسته نرم افزاری Microsoft Xbox Series X Diablo IV

560 دلار 520 دلار -40 دلار صرفه جویی کنید

Xbox Series X، کنسول نسل بعدی مایکروسافت، بالاخره به فروش رسید. با نسخه دیسک سری X کنسول که از طریق آمازون به فروش می رسد، وارد این نسل از بازی شوید. حتی بهتر از آن، این بسته شامل Diablo 4 است، راهی عالی برای به دست آوردن بیشترین هزینه برای شما.

ROG Ally Cover

Asus ROG Ally

605 دلار 670 دلار 65 دلار صرفه جویی کنید

ASUS ROG Ally یک کنسول بازی دستی است که هدف آن مقابله با Steam Deck است. با اجرای ویندوز 11، نوید دسترسی به تمام کتابخانه های بازی شما را می دهد و وضوح 1080p و نرخ تجدید 120 هرتز را ارائه می دهد. وقتی این کنسول در حال فروش است، آن را بگیرید تا متوجه شوید که بازی های دستی چه چیزهایی را برای شما تغییر می دهند.

کنترلر بی سیم xbox elite series 2

کنترلر بازی بی سیم Xbox Elite Series 2 Core

151 دلار 180 دلار 29 دلار صرفه جویی کنید

این کنترلر ممتاز برای Xbox دارای تعداد زیادی قطعات قابل تنظیم است تا واقعاً بهترین تجربه بازی متناسب با شما را داشته باشید. نقشه برداری دکمه ها، پروفایل های سفارشی، عمر باتری 40 ساعته و موارد دیگر با کنترلر Elite Series 2 در انتظار شماست.

کنترلر بی سیم ایکس باکس مشکی

کنترلر بی سیم Xbox

47 دلار 60 دلار 13 دلار صرفه جویی کنید

کنترلر بی سیم ایکس باکس به شما امکان می دهد از طریق بلوتوث به ایکس باکس خود متصل شوید و دستگیره های بافت دار، D-pad و دکمه اشتراک گذاری یکپارچه را تجربه کنید. این کنترلرها برای ایکس باکس یا رایانه شخصی شما عالی هستند، همه در فروش هستند، اگرچه قیمت آنها بر اساس رنگ متفاوت است.

کنترلر Razer Wolverine V2 Chroma Wired Gaming Pro

کنترلر Razer Wolverine V2 Chroma Wired Gaming Pro

128 دلار 150 دلار 22 دلار صرفه جویی کنید

کنترلر سیمی Wolverine V2 Chroma Razer برای Xbox Series X|S کاملاً به معنای واقعی کلمه طراحی شده است تا به دارنده خود برتری نسبت به رقبا بدهد. چراغ‌های روی کنترلر کاملاً قابل تنظیم هستند، شش دکمه آن را می‌توان مجدداً نقشه‌برداری کرد و با درپوش‌های انگشت شست قابل تعویض در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود.

کنترلر لاک پشت ساحل Recon

کنترلر بازی سیمی Turtle Beach Recon

45 دلار 60 دلار 15 دلار صرفه جویی کنید

این کنترلر Turtle Beach Recon برای Xbox Series X|S، Xbox One و PC یک کنترلر قابل تنظیم عالی برای روان‌تر کردن بازی شما است. در فروش برای Amazon Big Deal Days، دکمه‌های قابل جابجایی مجدد، پیشرفت‌های صوتی، و تنظیمات صدای شنوایی فوق‌انسانی را فقط برای نام بردن از چند مورد دریافت خواهید کرد.

HORI Nintendo Switch Split Pad Compact (Gengar)

کنترلر HORI Nintendo Switch Split Pad (Gengar)

52 دلار 60 دلار 8 دلار صرفه جویی کنید

کنترلرهای سوئیچ پد تقسیم HORI به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازی کنسول شما را در حالت دستی و داک راحت‌تر احساس کند. این پد اسپلیت با طرح‌های مختلف، تصاویری از Pokemon Gengar را روی هر کدام دارد.

کنترلر سیمی پیشرفته PowerA برای Nintendo Switch (Kirby)

کنترلر سیمی پیشرفته PowerA برای Nintendo Switch (Kirby)

23 دلار 28 دلار 5 دلار صرفه جویی کنید

گاهی اوقات وقتی در حال انجام یک بازی هستید، می خواهید کنترلری که استفاده می کنید آن بازی را منعکس کند. این کنترلر سیمی Kirby Nintendo Switch برای این کار عالی است. خوب، البته به شرطی که در حال بازی کردن یک بازی کربی باشید، اگرچه می توان از آن برای اجرای همه بازی های سوییچ استفاده کرد.

  کنترلر سوئیچ Gammeefy

کنترلر سوئیچ Gammeefy

36 دلار 53 دلار 17 دلار صرفه جویی کنید

کنترلر سوئیچ Gammeefy یک دستگیره با اندازه کامل است که سوئیچ/OLED شما می تواند در آن جای بگیرد. این یک گزینه راحت برای پخش کننده های سوییچ است زیرا دکمه های A، B، X و Y با اندازه بزرگتر و کلیدهای D-pad را ارائه می دهد. علاوه بر این، پشتیبانی از لرزش دوگانه و کنترل حرکت با بازی‌های سازگار وجود دارد. برای تجربه تک‌نفره، کنترلر Gammeefy Switch می‌تواند یک ارتقاء عالی به خصوص برای قیمت تخفیف‌خورده باشد.

کنترلر سیمی GameSir G7 SE برای Xbox

کنترلر سیمی GameSir G7 SE برای Xbox

44 دلار 50 دلار 6 دلار صرفه جویی کنید

این کنترلر سیمی GameSir G7 SE به خوبی با ایستگاه های بازی ایکس باکس و ویندوز شما کار می کند. برای Xbox Series X|S، Xbox One و Windows 10/11 عالی است، این کنترلر plug-and-play در حال حاضر در فروش است.

Uberwith Wireless Switch Pro Controller

Uberwith Wireless Switch Pro Controller

20 دلار 26 دلار 6 دلار صرفه جویی کنید

کنترلر Uberwith Wireless Switch Pro که با نینتندو سوئیچ کاملاً کاربردی است، دارای سنسور حرکت NFC، عملکرد توربو، دکمه اسکرین شات، لرزش دوگانه و نور LED است. باتری حدود هشت تا ده ساعت زمان پخش دوام می آورد، بنابراین تا زمانی که در حال فروش است، یکی از آن را بردارید.

اکنون زمان بسیار خوبی برای بررسی بازار رو به رشد بازی های دستی است. گزینه های زیادی برای انتخاب با نرخ تخفیف وجود دارد که همه آنها گزینه ها و نقاط ورود متفاوتی را به بازی در حال حرکت ارائه می دهند. همچنین گزینه‌های مناسبی برای Nintendo Switch وجود دارد که بخواهید به جای Joy Cons از یک کنترلر سیمی استفاده کنید، اما نمی‌خواهید مبلغی را که یک Nintendo Switch Pro Controller هزینه می‌کند، پرداخت کنید.

همچنین تعداد قابل توجهی از کنترلرها برای Xbox شما وجود دارد، از جمله برخی از گزینه های بسیار دقیق. ما برای ASUS ROG Ally، Xbox Elite Controller و غیره قرارداد داریم، بنابراین با وارد شدن به این روندهای جدید، با بازی همراه باشید. ما مطمئن خواهیم بود که این لیست را در سراسر معاملات اولیه آمازون به روز می کنیم، بنابراین مرتباً بررسی کنید.


بعد

معاملات اسباب‌بازی و کلکسیونی 2024 در اوایل پرایم روز: Funko Pops، مخمل‌های مخملی و موارد دیگر

همه بهترین معاملات لگو، Funko Pops و موارد دیگر به روز پرایم امسال می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا