بازی

معاملات روز پرایم آمازون برای Magic: The Gathering

سحر و جادو: گردهمایی می تواند یک بازی گران قیمت باشد، که چیزهایی مانند معاملات روز پرایم آمازون را بیش از پیش فریبنده می کند. فقط مجموعه‌های قدیمی‌تر نیستند که نیاز به تغییر سهام دارند – آمازون معمولاً معاملات زیادی در مورد نسخه‌های جدید و محبوب دارد.



مربوط

تخفیف‌های Amazon Prime Day 2024 برای گیمرها

لیست منتخب معاملات ما را برای معاملات پرایم روز آمازون بررسی کنید.

چه در حال جمع آوری یا خرید برای بازی باشید، معاملات کافی در جریان است تا به شما هدیه ای عالی برای آن بازیکن جادویی در زندگی شما بدهد یا در نهایت کمک کند مجموعه خود را با قیمت مناسبی پر کنید. در اینجا بهترین معاملات Magic: The Gathering برای معاملات Prime Day آمازون آمده است.

به روز شده در 16 ژوئیه 2024 توسط جرل لوی: بالاخره روز پرایم آمازون رسید. ما این راهنما را با همه چیز MTG به‌روزرسانی کرده‌ایم، و اطمینان می‌دهیم که بهترین معاملات جادویی را که در حال حاضر انجام می‌شود، دریافت کنید. با ما همراه باشید زیرا ما این مقاله را با بهترین گزینه ها برای گرفتن کارت های بیشتر برای سرگرمی خود به روز می کنیم.

Magic: The Gathering Starter Commander Deck Bundle – 5 عرشه چند رنگ

Magic: The Gathering Starter Commander Deck Bundle

86 دلار 125 دلار 39 دلار صرفه جویی کنید

این مجموعه Commander Deck مجموعه ای عالی برای کسانی است که به دنبال ورود به فرمت Magic: The Gathering's Commander هستند. همه 5 عرشه فرماندهی آغازگر – پرواز اول، خطر جدی، تجسم آشوب، نابودی دراکونیک، و پیروزی توکن همه را در یک مکان با قیمتی خوب دریافت کنید.

Magic The Gathering Commander Masters Commander Deck - Sliver Swarm

Magic: The Gathering Commander Masters Commander Deck – Sliver Swarm

65 دلار 78 دلار 13 دلار صرفه جویی کنید

Silver Swarm Commander Deck یک عرشه کامل سفید-آبی-سیاه-قرمز-سبز است و همه چیزهایی که برای شروع بازی Magic: The Gathering's Commander Masters.IT نیاز دارید در حال حاضر در فروش است، پس مجموعه خود را شروع کنید.

جعبه تقویت کننده ست Magic The Gathering Wilds of Eldraine

جعبه تقویت کننده مجموعه Magic: The Gathering Wilds of Eldraine

119 دلار 133 دلار 14 دلار صرفه جویی کنید

این جعبه تقویت کننده شامل 30 بسته از مجموعه MTG: Wilds of Eldraine است. راهی عالی برای جمع آوری کارت برای بازی های جادویی شما. با این جعبه تقویت کننده در مجموع 360 کارت دریافت خواهید کرد.

Magic The Gathering Murders At Karlov Manor Play Booster Box

Magic: The Gathering Murders At Karlov Manor Play Booster Box

115 دلار 120 دلار 5 دلار صرفه جویی کنید

به هواپیمای مورد علاقه طرفداران Ravnica در Murders at Karlov Manor بازگردید، برداشت منحصر به فرد Magic از ژانر معمایی قتل. این جعبه تقویت کننده را با قیمتی ارزان در روز پرایم بگیرید و 36 بسته تقویت کننده را به مجموعه خود اضافه کنید.

Magic: The Gathering March of the Machine Booster Collector Box

Magic: The Gathering March of the Machine Booster Collector Box

221 دلار 246 دلار 25 دلار صرفه جویی کنید

12 بسته (180 کارت) از March of the Machine را دریافت کنید، مجموعه‌ای که به نبرد با ماشین لژیون و متوقف کردن Phyrexians در هنگام حمله به Multiverse، با قیمتی عالی کمک می‌کند. مجموعه خود را ادامه دهید!

جعبه تقویت کننده Magic: The Gathering Jumpstart 2022

جعبه تقویت کننده Magic: The Gathering Jumpstart 2022

82 دلار 97 دلار 15 دلار صرفه جویی کنید

این Booster Box for Magic: The Gathering در مجموع شامل 24 بسته است. این 480 کارت اضافی برای مجموعه شما است. اینها همچنین با یک کارت الهام گرفته از انیمه در هر بسته ارائه می شوند.

Magic: The Gathering 2022 Starter Kit

Magic: The Gathering 2022 Starter Kit

8 دلار 15 دلار 7 دلار صرفه جویی کنید

دوستی را بگیرید و یاد بگیرید که چگونه بازی Magic: The Gathering را با دو عرشه آماده بازی برای بازی کارت تجاری محبوب در حال حاضر بازی کنید.

Magic_ The Gathering 2023 Starter Kit

Magic: The Gathering 2023 Starter Kit

15 دلار 22 دلار 7 دلار صرفه جویی کنید

یکی دیگر از کیت های شروع MTG با تخفیف برای روز پرایم در دسترس است، بنابراین اگر می خواهید روی عرشه های آماده دو برابر کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم!

Magic The Gathering Land Station

Magic: The Gathering Land Station

16 دلار 20 دلار 4 دلار صرفه جویی کنید

با این مجموعه مناسب برای Magic: The Gathering با قیمت عالی، بلافاصله 400 کارت زمین را به مکان خود اضافه کنید. جعبه قابل استفاده مجدد گنجانده شده یک امتیاز خوب برای ذخیره کارت های شما است.

Magic_ The Gathering Phyrexia_ All Will Be One Jumpstart Booster Box

Magic: The Gathering Phyrexia: All Will Be One Jumpstart Booster Box

65 دلار 79 دلار 14 دلار صرفه جویی کنید

جعبه تقویت کننده Phyrexia: All Will Be One Jumpstart دارای 18 بوستر است و هر بسته دارای تم خاص خود است. بسته های خود را با هم ترکیب کرده و مطابقت دهید تا یک تجربه مضمون منحصر به فرد داشته باشید.

Magic: The Gathering Dominaria United Bundle

Magic: The Gathering Dominaria United Bundle

41 دلار 45 دلار 4 دلار صرفه جویی کنید

Dominaria یک سرزمین باستانی است و این مجموعه شما را به مجموعه اصلی که همه چیز را آغاز کرده است، می برد. با 8 بسته تقویت کننده Dominaraia، یک کارت فویل تبلیغاتی alt art، 40 کارت اصلی زمین، و یک جعبه ذخیره سازی، هر آنچه را که نیاز دارید در یک بسته دریافت خواهید کرد. در این مجموعه سالگرد با افسانه ها و قهرمانان مورد علاقه خود از Magic روبرو شوید.

Pioneer Challenger Deck Orzhov

Magic: The Gathering Pioneer Challenger Decks 2021 – Orzhov Auras

35 دلار 39 دلار 4 دلار صرفه جویی کنید

پایونیر یکی از محبوب‌ترین فرمت‌های مجیک است، و می‌توانید خودتان آن را با این دک افسون‌کننده سیاه/سفید امتحان کنید. در حالی که کمی قدیمی‌تر است، این عرشه پر از کارت‌های عالی مانند Thoughtseize، Lurrus of the Dream-Den (که اکنون در پایونیر ممنوع است، اما در جاهای دیگر قابل بازی است) و Concealed Courtyard است. چه قصد بازی با این را داشته باشید، چه آن را برای کارت هایش جدا کنید، این یک معامله باورنکردنی است.

بسته جدید Capenna

Magic: The Gathering – Streets Of New Capenna Bundle

38 دلار 40 دلار 2 دلار صرفه جویی کنید

مجموعه ای الهام گرفته از هنر دکو، خیابان های نیو کاپنا، پنج خانواده جنایتکار تحت رهبری شیطان را در شهر مجلل نیو کاپنا دنبال می کند. این باندل که با سبکی روان است، شامل تمام زمین هایی است که برای ساختن چند عرشه نیاز دارید و هشت بسته تقویت کننده Set. برای تکمیل همه چیز، یک جعبه ذخیره سازی برای نگه داشتن تمام کارت های شما و یک نسخه تبلیغاتی از Mysterious Limousine، ابزاری عالی برای عرشه های سفید متمرکز بر چشمک زدن وجود دارد.

Magic The Gathering The Brothers War Gift Bundle

Magic: The Gathering The Brothers War Gift Bundle

45 دلار 57 دلار 12 دلار صرفه جویی کنید

با این مجموعه هدیه از مجموعه کامل نوستالژی جادویی دهه 1990 لذت ببرید. با هشت تقویت کننده ست MTG جنگ برادران، یک فویل، کارت تبلیغاتی Alt-art Retro-Frame ملکه کایلا بن کروگ، یک تقویت کننده کلکسیونر جنگ برادران، و چندین مصنوع قدرتمند و ربات های غول پیکر، به عقب سفر خواهید کرد. به مرور زمان و تاریخ را در این نگاه جدید از یک داستان کلاسیک ببینید. این مجموعه را تا زمانی که در حال فروش است بگیرید.

جعبه تقویت کننده مجموعه Magic The Gathering Commander Masters

Magic: The Gathering Commander Masters Set Booster Box

330 دلار 415 دلار 85 دلار صرفه جویی کنید

24 بسته از مجموعه فوق‌العاده هیجان‌انگیز Commander Masters را دریافت کنید، مجموعه‌ای ممتاز که به بازیکنان Commander اختصاص دارد. شما شانس زیادی برای باز کردن تعداد زیادی منگنه کمیاب و فویل برای عرشه های Commander خود خواهید داشت.

Magic The Gathering Commander Masters Commander Deck - Enduring Enchantments

Magic: The Gathering Commander Masters Commander Deck – Enduring Enchantments

46 دلار 54 دلار 8 دلار صرفه جویی کنید

یک عرشه از پیش ساخته شده توسط Commander Masters با تمرکز بر بهترین جادوهای سفید، سیاه و سبزی که می توانید در یک عرشه قرار دهید.

Magic The Gathering Starter Commander Deck - Token Triumph

Magic: The Gathering Starter Commander Deck – Token Triumph

18 دلار 25 دلار 7 دلار صرفه جویی کنید

آیا می خواهید به Magic بپرید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ شما همیشه می توانید یک عرشه Starter Commander مانند Token Triumph را انتخاب کنید. این عرشه از پیش ساخته شده همه چیزهایی را که برای شیرجه رفتن در بازی با ورق کلاسیک نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

Magic The Gathering Wilds of Eldraine Commander Deck - Virtue and Valor

Magic: The Gathering Wilds of Eldraine Commander Deck – Virtue and Valor

32 دلار 35 دلار 3 دلار صرفه جویی کنید

عرشه از پیش ساخته‌شده Virtue and Valor از Wilds of Eldraine موجودات شما را می‌برد و به لطف هزاران جادوی قدرتمند و نقش‌های افسون‌گر ویژه، سطح بالایی را به آنها می‌دهد.

جعبه تقویت کننده ست شکار نیمه شب The Gathering Innistrad

جعبه تقویت کننده مجموعه Magic: The Gathering Innistrad: Midnight Hunt

هواپیمای مورد علاقه طرفداران در Innistrad با Innistrad: Midnight Hunt Set Booster Box به Magic بازمی گردد. شما 30 بسته پر از کمیاب، کمیاب افسانه ای، و یک کارت فویل تضمینی در هر بسته دریافت می کنید.

بدون توجه به اینکه چگونه می خواهید Magic را بازی کنید، معاملات مناسبی وجود دارد. چه یک بازیکن Commander باشید یا عاشق دنیای کلاسیک یا جدید باشید و بخواهید دست خود را در گزینه‌های جدید امتحان کنید، مجموعه‌ای خواهید یافت که منعکس کننده سلیقه شما برای مجموعه یا بازی است.


جعبه‌ها و باندل‌های تقویت‌کننده برای شروع یا ایجاد یک مجموعه عالی هستند، و تعدادی در فروش وجود دارند که ارزش وقت شما را دارند. حتماً دوباره بررسی کنید زیرا ما در طول رویداد معاملات بیشتری را به Magic: The Gathering اضافه می کنیم.

بعد

Amazon Prime Day 2024: بازی های رومیزی، بازی های کارتی و موارد دیگر

برای شب بازی بعدی خود با بهترین معاملات اولیه روی میز در آمازون ذخیره کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا