بازی

تخفیف‌های پوکمون روز پرایم آمازون 2024

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لینک های سریعکدو حلوایی و مخملی
ممکن است هنوز دقیقاً ندانیم کی قرار است اتفاق بیفتد، اما می دانیم که Prime Day در سال 2024 بازخواهد گشت. همچنین می دانیم که تقریباً به طور قطع تقریباً در همان زمان هر سال برگزار می شود، بنابراین هفته دوم را در این هفته حفظ کنید. جولای باز است. بهتر از همه، در حالی که پس از شروع پرایم روز، هجوم معاملاتی وجود خواهد داشت، لازم نیست تا آن زمان منتظر بمانید تا پس‌انداز کنید. معاملات اولیه پرایم روز زیادی وجود دارد که می توانید اکنون از آنها نهایت استفاده را ببرید.

مربوط تخفیف‌های کلکسیونی و اسباب‌بازی‌های روز Amazon Prime Day: Funko Pops، مخمل‌های مخملی و موارد دیگر همه بهترین معاملات لگو، Funko Pops و موارد دیگر در روز نخست امسال.
تنها نقطه ضعف فروش، چه Prime Day یا نه، این است که همه چیزهایی را که آمازون ارائه می دهد بررسی کنید، به این امید که چیزی را پیدا کنید که واقعاً با قیمت کمتری می خواهید. اگر به دنبال معاملات پوکمون هستید، به جای درستی آمده اید. در زیر برخی از بهترین معاملات مربوط به موارد پوکمون در آمازون در طول ساخت و سپس در طول روز پرایم 2024 آمده است. فرقی نمی‌کند بازی‌ها، پاپ‌ها یا مخمل‌هایی که دنبال آن هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

پوکمون TCG
Pokemon TCG: Crown Zenith Elite Trainer Box 40 دلار 50 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید Elite Trainer Box که بخشی از بسط Crown Zenith Pokemon TCG است، ده بسته تقویت کننده، یک کارت تبلیغاتی Lucario VSTAR و هر چیز دیگری را که برای شروع یا ادامه دادن با TCG نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.
صندوقچه ماجراجویی Paldea 30 دلار 50 دلار 20 دلار صرفه جویی کنید صندوقچه ماجراجویی Paldea Pokemon TCG شامل هفت کارت تبلیغاتی فویل، شش بسته تقویت‌کننده، و موارد دیگر از جمله یک Pikachu خاص است که احتمالاً یک اسباب‌بازی استرس است که می‌توانید هر زمان که با استفاده از کارت‌های جدیدتان شکست خوردید، آن را فشار دهید.
Pokemon TCG Sword and Shield Silver Tempest ساخت و نبرد 17 دلار 44 دلار 27 دلار صرفه جویی کنید جعبه ساخت و ساز و نبرد Silver Tempest Pokemon TCG شامل دسته ای از کارت های آماده بازی است که توسط یکی از چهار کارت تبلیغاتی فویل هدایت می شود و چهار بسته تقویت کننده از Sword & Shield Silver Tempest TCG.
Pokemon TCG: Scarlet & Violet—Paldean Fates Elite Trainer Box 39 دلار 49 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید بخشی از گسترش Paldean Fates Pokemon TCG، دلیلی وجود دارد که Mimikyu در جعبه است. یک نسخه براق از پوکمون همراه با بسته های تقویت کننده، آستین کارت و هر چیز دیگری که از جعبه Elite Trainer انتظار دارید، در انتظار شماست.
من آنقدر کارت‌های پوکمون را جمع‌آوری می‌کنم تا بدانم که می‌تواند سرگرمی بسیار گران قیمتی باشد، و مطمئن هستم که بسیاری از شما در کنار من هستند. به همین دلیل است که به دنبال معاملات Pokemon TCG در این روز پرایم به اینجا آمده اید، و ما در بالا چند مورد برای شما داریم. اگر از معاملات بالا استفاده نمی‌کنید، یا از قبل مالک همه چیز در آن توسعه‌های خاص هستید، به بررسی مجدد ادامه دهید زیرا در طول رویداد دو روزه Prime Day، معاملات بیشتری به این بخش و بخش‌های دیگر اضافه خواهیم کرد.

مجموعه مگا
مجموعه مگا حرکت پیکاچو 66 دلار 97 دلار 31 دلار صرفه جویی کنید مجموعه حرکت پیکاچو مگا که از بیش از 1000 قطعه تشکیل شده است، دارای یک میل لنگ است به طوری که پس از تکمیل ساخت، پوکمون به نظر می رسد که در امتداد یک زمین صخره ای در حال دویدن است.
مجموعه مگا پوکمون موشن Charizard 95 دلار 140 دلار 45 دلار صرفه جویی کنید مجموعه Mega's Motion Charizard از 1664 قطعه تشکیل شده است، بنابراین یکی از ست های پوکمون بسیار است که برای طرفداران بزرگسال طراحی شده است. پس از تکمیل، می توانید دسته ای را بر روی پایه مجموعه بچرخانید که کاریزارد را شبیه به پرواز خود می کند.
مجموعه مرکز پوکمون مگا جنگل 58 دلار 80 دلار 22 دلار صرفه جویی کنید یکی از بسیاری از مجموعه‌های Pokemon Mega، این گزینه Forest Center تقریباً 650 قطعه است و همانطور که از نام آن پیداست، پس از اتمام کار، یک مرکز پوکمون را که با دو دست خود ساخته‌اید، به شما واگذار می‌کند. به علاوه با چند فیگور پوکمون همراه است.
مجموعه مگا پوکمون گیارادوس 109 دلار 172 دلار 63 دلار صرفه جویی کنید یکی از پیچیده ترین مجموعه های پوکمون مگا، Gyarados از بیش از 2100 قطعه تشکیل شده است. نه تنها این، بلکه تمام شده است، مجموعه دارای میل لنگ است که می توانید بچرخانید که به نظر می رسد Gyarados با سرعت در حال عبور از آب آجر مگا است.
پوکمون لگو چیزی نیست، اما اشکالی ندارد زیرا پوکمون مگا است و تقریباً همان چیز است. متل سال‌هاست که موجودات و مکان‌های پوکمون را به مجموعه‌های مگا تبدیل می‌کند و در این روز پرایم می‌توانید برخی از آنها را با قیمتی بسیار کمتر از حد معمول دریافت کنید. من شخصاً مجموعه های حرکتی پیچیده تر را توصیه می کنم. معمولاً صدها، اگر نگوییم هزاران قطعه و به لطف هر دوی این موارد بسیار گران هستند، حتی با وجود معاملات چرخشی در طول روز نخست، باید در هر زمان معینی یک یا دو مجموعه حرکتی با قیمت کمتر در بالا موجود باشد.

بازی های نینتندو سوییچ
شمشیر پوکمون 55 دلار 60 دلار 5 دلار صرفه جویی کنید Pokemon Sword & Shield اولین بازی کاملاً جدید Pokemon در سری اصلی بود که در نینتندو سوییچ منتشر شد. ما را با منطقه گالار و پوکمون هایی که آن را خانه می نامند آشنا می کند.
پوکمون اسنپ جدید 50 دلار 60 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید دنباله‌ای بر Nintendo 64 کلاسیک، New Pokemon Snap شکلی از بازی سافاری است که در آن وظیفه شما این است که از بیش از 200 پوکمون در شش جزیره مختلف و بیش از 20 دوره عکس بگیرید. شما بر اساس عکس‌هایتان قضاوت می‌شوید، که می‌توانید آن‌ها را ویرایش کرده و به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.
پوکمون اسکارلت 46 دلار 60 دلار 14 دلار صرفه جویی کنید Pokemon Scarlet یکی از دو بازی سری اصلی است که مربیان را به منطقه Paldea معرفی کرد. به طور انحصاری در نینتندو سوییچ موجود است، همچنین نسل نهم Pokemon را آغاز کرد و مجموع 1000 مون معرفی شده گذشته را به خود اختصاص داد.
Pokemon: Let's Go Eevee 50 دلار 60 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید بازی‌های Pokemon Let's Go بازسازی‌های بازی‌های اصلی پوکمون برای نینتندو سوییچ هستند. با این حال، به جای انتخاب بین قرمز و آبی، باید بین Pikachu و Eevee انتخاب کنید.
فیلم ها، کارت های تجاری، مخمل خواب دار و اسباب بازی ها – پوکمون همه چیز است. با این حال، همه چیز با بازی های ویدیویی شروع شد و این همان جایی است که بخش عمده ای از تمرکز شرکت پوکمون باقی مانده است. همانطور که ما برای حرکت از سوییچ آماده می‌شویم، هر زمان که نینتندو تصمیم گرفت که آماده است چیزی را فاش کند، اکنون زمان آن است که هر بازی پوکمون را که ممکن است از دست داده باشید، دنبال کنید. تعداد زیادی از آن‌ها در آمازون برای Prime Day به فروش می‌رسند، و علیرغم اینکه نینتندو فهرست سال 2024 خود را در دایرکت اخیر پر کرده است، همیشه جایی برای پوکمون وجود دارد.

کدو حلوایی و مخملی
چارمندر پلاس 24 دلار 35 دلار 11 دلار صرفه جویی کنید چارمندر، شروع کننده اصلی آتش، چنان خوشحال به نظر می رسد که تقریباً به نظر می رسد که مخمل خواب دار آن در هوا می پرد. محصولی با مجوز رسمی توسط The Pokemon Company.
Teddiursa Squishmallow 18 دلار 25 دلار 7 دلار صرفه جویی کنید خانواده Squishmallow Pokemon با افزودن Teddiursa رشد کرده است. به نظر می رسد پوکمون خرس عروسکی بر روی ماه برای وظیفه اسکوئیشمالو انتخاب شده است.
پلاستویز پلاست 35 دلار 45 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید این مخمل خواب دار Blastoise که از اولین استارتر کاملاً تکامل یافته Pokemon ساخته شده است، احتمالاً تنها فرصتی است که باید Blastoise را در آغوش بگیرید. حداقل بدون اینکه در معرض خطر منفجر شدن توسط ماشین های آب پاش قرار گیرد.
سیلوون پلاس 20 دلار 30 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید جذابیت شیرین سیلوئون به خوبی در این 8 اینچی مخملی به تصویر کشیده شده است. گلدوزی خوب و مواد نرم آن را برای در آغوش گرفتن یا اضافه کردن به مجموعه Eeveelutions خود ایده آل کرده است.
پس از معرفی Gen Nine، بیش از 1000 پوکمون وجود دارد و تعداد زیادی از آن 1000 پوکمون به پلاس تبدیل شده اند. با Sitting Cuties، Squishmallows، و بیشتر، بسیاری از آنها چندین بار به پلاس تبدیل شده اند. کافی است بگوییم که فرصت برای گرفتن همه آنها به شکل مخملی مدتهاست که گذشته است. این بدان معنا نیست که نمی‌توانید با تلاش بخوابید، یا به سادگی موارد دلخواه خود را انتخاب کنید، و صرف نظر از نوع مخمل‌های پوکمونی که ترجیح می‌دهید، تعداد کمی از آنها برای رفتن کمتر به Prime Day در دسترس هستند.

Funko Pops
Grookey Funko Pop! 9 دلار 13 دلار 4 دلار صرفه جویی کنید اضافه شدن Grookey به Pokemon's Funko Pop! مجموعه به این معنی است که همه استارترهای Galar اکنون فیگورهای خاص خود را دارند. Scorbunny اول بود، Sobble دنبال کرد و Grookey مجموعه را کامل می کند.
Pokemon Starters Deluxe Funko Pop! لحظه 33 دلار 70 دلار 37 دلار صرفه جویی کنید Funko یکی از اولین لحظاتی که مربیان پوکمون تجربه کرده اند را به یک پاپ لوکس تبدیل کرده است! لحظه نمایش داده شده در داخل قاب سخت مجموعه پاپ هستند! نسخه های Bulbasaur، Charmander، و Squirtle. بهترین خبر این بار است، لازم نیست فقط یکی را انتخاب کنید. شما می توانید همه آنها را داشته باشید.
Pokemon Funko Pop! تقویم ظهور 41 دلار 50 دلار 9 دلار صرفه جویی کنید Pokemon Pop Funko! تقویم ظهور به شما امکان می دهد تا 25 دسامبر با یک فیگور مینیاتوری جدید هر روز از اول دسامبر تا شب کریسمس شمارش معکوس کنید. شامل 24 پاپ منحصر به فرد، Eevee، Charizard، و Pikachu در میان آنها است.
بسیاری از فن‌ها Funko Pops مخصوص به خود را دارند، اما تعداد زیادی از آن‌ها، در صورت وجود، به اندازه پوکمون طرح‌های شخصیتی برای انتخاب ندارند. بیش از 1000 طرح برای تبدیل شدن به پاپ و Funko به پوشش همه آنها نزدیک نیست. در واقع، با وجود اینکه احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا حتی اشاره‌ای به Gen Ten داشته باشیم، پوکمون‌های بیشتری سریع‌تر از اینکه بتوان آن‌ها را به Pops تبدیل کرد، به استخر بالقوه Funko اضافه می‌شود. چه آنها را جمع آوری کنید، چه در حال راه اندازی یک مجموعه هستید، یا فقط می خواهید چند فیگور نشان دهنده پوکمون مورد علاقه شما باشد، تعداد زیادی از آنها در آمازون برای Prime Day به فروش می رسد و بهترین معاملات آنها را می توانید در بالا پیدا کنید.

بعد معاملات دیزنی روز پرایم آمازون 2024 مجموعه‌های لگو، کوله‌پشتی و موارد دیگر برای Prime Day 2024 به فروش می‌رسد.

ممکن است هنوز دقیقاً ندانیم کی قرار است اتفاق بیفتد، اما می دانیم که Prime Day در سال 2024 بازخواهد گشت. همچنین می دانیم که تقریباً به طور قطع تقریباً در همان زمان هر سال برگزار می شود، بنابراین هفته دوم را در این هفته حفظ کنید. جولای باز است. بهتر از همه، در حالی که پس از شروع پرایم روز، هجوم معاملاتی وجود خواهد داشت، لازم نیست تا آن زمان منتظر بمانید تا پس‌انداز کنید. معاملات اولیه پرایم روز زیادی وجود دارد که می توانید اکنون از آنها نهایت استفاده را ببرید.



مربوط

تخفیف‌های کلکسیونی و اسباب‌بازی‌های روز Amazon Prime Day: Funko Pops، مخمل‌های مخملی و موارد دیگر

همه بهترین معاملات لگو، Funko Pops و موارد دیگر در روز نخست امسال.

تنها نقطه ضعف فروش، چه Prime Day یا نه، این است که همه چیزهایی را که آمازون ارائه می دهد بررسی کنید، به این امید که چیزی را پیدا کنید که واقعاً با قیمت کمتری می خواهید. اگر به دنبال معاملات پوکمون هستید، به جای درستی آمده اید. در زیر برخی از بهترین معاملات مربوط به موارد پوکمون در آمازون در طول ساخت و سپس در طول روز پرایم 2024 آمده است. فرقی نمی‌کند بازی‌ها، پاپ‌ها یا مخمل‌هایی که دنبال آن هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.


پوکمون TCG

جعبه مربی نخبگان pokemon tcg crown zenith

Pokemon TCG: Crown Zenith Elite Trainer Box

40 دلار 50 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

Elite Trainer Box که بخشی از بسط Crown Zenith Pokemon TCG است، ده بسته تقویت کننده، یک کارت تبلیغاتی Lucario VSTAR و هر چیز دیگری را که برای شروع یا ادامه دادن با TCG نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

صندوقچه ماجراجویی Paldea

صندوقچه ماجراجویی Paldea

30 دلار 50 دلار 20 دلار صرفه جویی کنید

صندوقچه ماجراجویی Paldea Pokemon TCG شامل هفت کارت تبلیغاتی فویل، شش بسته تقویت‌کننده، و موارد دیگر از جمله یک Pikachu خاص است که احتمالاً یک اسباب‌بازی استرس است که می‌توانید هر زمان که با استفاده از کارت‌های جدیدتان شکست خوردید، آن را فشار دهید.

Pokemon TCG Sword and Shield Silver Tempest ساخت و نبرد

Pokemon TCG Sword and Shield Silver Tempest ساخت و نبرد

17 دلار 44 دلار 27 دلار صرفه جویی کنید

جعبه ساخت و ساز و نبرد Silver Tempest Pokemon TCG شامل دسته ای از کارت های آماده بازی است که توسط یکی از چهار کارت تبلیغاتی فویل هدایت می شود و چهار بسته تقویت کننده از Sword & Shield Silver Tempest TCG.

Pokemon TCG Scarlet & Violet—Paldean Fates Elite Trainer Box

Pokemon TCG: Scarlet & Violet—Paldean Fates Elite Trainer Box

39 دلار 49 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

بخشی از گسترش Paldean Fates Pokemon TCG، دلیلی وجود دارد که Mimikyu در جعبه است. یک نسخه براق از پوکمون همراه با بسته های تقویت کننده، آستین کارت و هر چیز دیگری که از جعبه Elite Trainer انتظار دارید، در انتظار شماست.

من آنقدر کارت‌های پوکمون را جمع‌آوری می‌کنم تا بدانم که می‌تواند سرگرمی بسیار گران قیمتی باشد، و مطمئن هستم که بسیاری از شما در کنار من هستند. به همین دلیل است که به دنبال معاملات Pokemon TCG در این روز پرایم به اینجا آمده اید، و ما در بالا چند مورد برای شما داریم. اگر از معاملات بالا استفاده نمی‌کنید، یا از قبل مالک همه چیز در آن توسعه‌های خاص هستید، به بررسی مجدد ادامه دهید زیرا در طول رویداد دو روزه Prime Day، معاملات بیشتری به این بخش و بخش‌های دیگر اضافه خواهیم کرد.


مجموعه مگا

مجموعه مگا حرکت پیکاچو

مجموعه مگا حرکت پیکاچو

66 دلار 97 دلار 31 دلار صرفه جویی کنید

مجموعه حرکت پیکاچو مگا که از بیش از 1000 قطعه تشکیل شده است، دارای یک میل لنگ است به طوری که پس از تکمیل ساخت، پوکمون به نظر می رسد که در امتداد یک زمین صخره ای در حال دویدن است.

مجموعه مگا پوکمون موشن Charizard

مجموعه مگا پوکمون موشن Charizard

95 دلار 140 دلار 45 دلار صرفه جویی کنید

مجموعه Mega's Motion Charizard از 1664 قطعه تشکیل شده است، بنابراین یکی از ست های پوکمون بسیار است که برای طرفداران بزرگسال طراحی شده است. پس از تکمیل، می توانید دسته ای را بر روی پایه مجموعه بچرخانید که کاریزارد را شبیه به پرواز خود می کند.

مجموعه مرکز پوکمون مگا جنگل

مجموعه مرکز پوکمون مگا جنگل

58 دلار 80 دلار 22 دلار صرفه جویی کنید

یکی از بسیاری از مجموعه‌های Pokemon Mega، این گزینه Forest Center تقریباً 650 قطعه است و همانطور که از نام آن پیداست، پس از اتمام کار، یک مرکز پوکمون را که با دو دست خود ساخته‌اید، به شما واگذار می‌کند. به علاوه با چند فیگور پوکمون همراه است.

مجموعه مگا پوکمون جیارادوس

مجموعه مگا پوکمون گیارادوس

109 دلار 172 دلار 63 دلار صرفه جویی کنید

یکی از پیچیده ترین مجموعه های پوکمون مگا، Gyarados از بیش از 2100 قطعه تشکیل شده است. نه تنها این، بلکه تمام شده است، مجموعه دارای میل لنگ است که می توانید بچرخانید که به نظر می رسد Gyarados با سرعت در حال عبور از آب آجر مگا است.

پوکمون لگو چیزی نیست، اما اشکالی ندارد زیرا پوکمون مگا است و تقریباً همان چیز است. متل سال‌هاست که موجودات و مکان‌های پوکمون را به مجموعه‌های مگا تبدیل می‌کند و در این روز پرایم می‌توانید برخی از آنها را با قیمتی بسیار کمتر از حد معمول دریافت کنید. من شخصاً مجموعه های حرکتی پیچیده تر را توصیه می کنم. معمولاً صدها، اگر نگوییم هزاران قطعه و به لطف هر دوی این موارد بسیار گران هستند، حتی با وجود معاملات چرخشی در طول روز نخست، باید در هر زمان معینی یک یا دو مجموعه حرکتی با قیمت کمتر در بالا موجود باشد.

بازی های نینتندو سوییچ

شمشیر پوکمون

شمشیر پوکمون

55 دلار 60 دلار 5 دلار صرفه جویی کنید

Pokemon Sword & Shield اولین بازی کاملاً جدید Pokemon در سری اصلی بود که در نینتندو سوییچ منتشر شد. ما را با منطقه گالار و پوکمون هایی که آن را خانه می نامند آشنا می کند.

پوکمون اسنپ جدید

پوکمون اسنپ جدید

50 دلار 60 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

دنباله‌ای بر Nintendo 64 کلاسیک، New Pokemon Snap شکلی از بازی سافاری است که در آن وظیفه شما این است که از بیش از 200 پوکمون در شش جزیره مختلف و بیش از 20 دوره عکس بگیرید. شما بر اساس عکس‌هایتان قضاوت می‌شوید، که می‌توانید آن‌ها را ویرایش کرده و به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

پوکمون-قرمز قرمز-پوشش

پوکمون اسکارلت

46 دلار 60 دلار 14 دلار صرفه جویی کنید

Pokemon Scarlet یکی از دو بازی سری اصلی است که مربیان را به منطقه Paldea معرفی کرد. به طور انحصاری در نینتندو سوییچ موجود است، همچنین نسل نهم Pokemon را آغاز کرد و مجموع 1000 مون معرفی شده گذشته را به خود اختصاص داد.

pokemon-lets-go-eevee-cover

Pokemon: Let's Go Eevee

50 دلار 60 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

بازی‌های Pokemon Let's Go بازسازی‌های بازی‌های اصلی پوکمون برای نینتندو سوییچ هستند. با این حال، به جای انتخاب بین قرمز و آبی، باید بین Pikachu و Eevee انتخاب کنید.

فیلم ها، کارت های تجاری، مخمل خواب دار و اسباب بازی ها – پوکمون همه چیز است. با این حال، همه چیز با بازی های ویدیویی شروع شد و این همان جایی است که بخش عمده ای از تمرکز شرکت پوکمون باقی مانده است. همانطور که ما برای حرکت از سوییچ آماده می‌شویم، هر زمان که نینتندو تصمیم گرفت که آماده است چیزی را فاش کند، اکنون زمان آن است که هر بازی پوکمون را که ممکن است از دست داده باشید، دنبال کنید. تعداد زیادی از آن‌ها در آمازون برای Prime Day به فروش می‌رسند، و علیرغم اینکه نینتندو فهرست سال 2024 خود را در دایرکت اخیر پر کرده است، همیشه جایی برای پوکمون وجود دارد.


کدو حلوایی و مخملی

پوکمون چارمندر پلاس

چارمندر پلاس

24 دلار 35 دلار 11 دلار صرفه جویی کنید

چارمندر، شروع کننده اصلی آتش، چنان خوشحال به نظر می رسد که تقریباً به نظر می رسد که مخمل خواب دار آن در هوا می پرد. محصولی با مجوز رسمی توسط The Pokemon Company.

teddiursa squishmallow

Teddiursa Squishmallow

18 دلار 25 دلار 7 دلار صرفه جویی کنید

خانواده Squishmallow Pokemon با افزودن Teddiursa رشد کرده است. به نظر می رسد پوکمون خرس عروسکی بر روی ماه برای وظیفه اسکوئیشمالو انتخاب شده است.

مخمل خواب دار بلاستویز

پلاستویز پلاست

35 دلار 45 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

این مخمل خواب دار Blastoise که از اولین استارتر کاملاً تکامل یافته Pokemon ساخته شده است، احتمالاً تنها فرصتی است که باید Blastoise را در آغوش بگیرید. حداقل بدون اینکه در معرض خطر منفجر شدن توسط ماشین های آب پاش قرار گیرد.

سیلوون پلاس

سیلوون پلاس

20 دلار 30 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

جذابیت شیرین سیلوئون به خوبی در این 8 اینچی مخملی به تصویر کشیده شده است. گلدوزی خوب و مواد نرم آن را برای در آغوش گرفتن یا اضافه کردن به مجموعه Eeveelutions خود ایده آل کرده است.

پس از معرفی Gen Nine، بیش از 1000 پوکمون وجود دارد و تعداد زیادی از آن 1000 پوکمون به پلاس تبدیل شده اند. با Sitting Cuties، Squishmallows، و بیشتر، بسیاری از آنها چندین بار به پلاس تبدیل شده اند. کافی است بگوییم که فرصت برای گرفتن همه آنها به شکل مخملی مدتهاست که گذشته است. این بدان معنا نیست که نمی‌توانید با تلاش بخوابید، یا به سادگی موارد دلخواه خود را انتخاب کنید، و صرف نظر از نوع مخمل‌های پوکمونی که ترجیح می‌دهید، تعداد کمی از آنها برای رفتن کمتر به Prime Day در دسترس هستند.

Funko Pops

grookey funko pop

Grookey Funko Pop!

9 دلار 13 دلار 4 دلار صرفه جویی کنید

اضافه شدن Grookey به Pokemon's Funko Pop! مجموعه به این معنی است که همه استارترهای Galar اکنون فیگورهای خاص خود را دارند. Scorbunny اول بود، Sobble دنبال کرد و Grookey مجموعه را کامل می کند.

Pokemon Starters Deluxe Funko Pop!  لحظه

Pokemon Starters Deluxe Funko Pop! لحظه

33 دلار 70 دلار 37 دلار صرفه جویی کنید

Funko یکی از اولین لحظاتی که مربیان پوکمون تجربه کرده اند را به یک پاپ لوکس تبدیل کرده است! لحظه نمایش داده شده در داخل قاب سخت مجموعه پاپ هستند! نسخه های Bulbasaur، Charmander، و Squirtle. بهترین خبر این بار است، لازم نیست فقط یکی را انتخاب کنید. شما می توانید همه آنها را داشته باشید.

Pokemon Funko Pop!  تقویم ظهور

Pokemon Funko Pop! تقویم ظهور

41 دلار 50 دلار 9 دلار صرفه جویی کنید

Pokemon Pop Funko! تقویم ظهور به شما امکان می دهد تا 25 دسامبر با یک فیگور مینیاتوری جدید هر روز از اول دسامبر تا شب کریسمس شمارش معکوس کنید. شامل 24 پاپ منحصر به فرد، Eevee، Charizard، و Pikachu در میان آنها است.

بسیاری از فن‌ها Funko Pops مخصوص به خود را دارند، اما تعداد زیادی از آن‌ها، در صورت وجود، به اندازه پوکمون طرح‌های شخصیتی برای انتخاب ندارند. بیش از 1000 طرح برای تبدیل شدن به پاپ و Funko به پوشش همه آنها نزدیک نیست. در واقع، با وجود اینکه احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا حتی اشاره‌ای به Gen Ten داشته باشیم، پوکمون‌های بیشتری سریع‌تر از اینکه بتوان آن‌ها را به Pops تبدیل کرد، به استخر بالقوه Funko اضافه می‌شود. چه آنها را جمع آوری کنید، چه در حال راه اندازی یک مجموعه هستید، یا فقط می خواهید چند فیگور نشان دهنده پوکمون مورد علاقه شما باشد، تعداد زیادی از آنها در آمازون برای Prime Day به فروش می رسد و بهترین معاملات آنها را می توانید در بالا پیدا کنید.


بعد

معاملات دیزنی روز پرایم آمازون 2024

مجموعه‌های لگو، کوله‌پشتی و موارد دیگر برای Prime Day 2024 به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا