بازی

بهترین بازی های سفر به فضا

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته

کاوش در فضا در بازی‌ها بسته به طرز فکر و انتظارات شما می‌تواند ذهن را بی‌حس یا بی‌حس کند.

بازی‌هایی مانند SpaceEngine اکتشافات جدید بی‌پایانی و قدردانی زیادی از وسعت جهان ارائه می‌کنند.

عناوینی مانند Starcom: Unknown Space به شما این امکان را می دهد که با ناشناخته های خطرناک شجاع شوید تا اسرار را کشف کنید و برای کشف بجنگید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

کاوش در فضا در یک بازی ویدیویی به طور کلی یکی از دو چیز است: بی حس کننده ترین تجربه تا به حال یا یک ماجراجویی شگفت انگیز. این تا حدی به شما بستگی دارد که چه نوع تجربه ای دریافت می کنید. برخی از مردم برای لذت بردن از این نوع بازی ها سیم کشی ندارند.
مربوط بهترین بازی های ترسناک در فضا، رتبه بندی شده بازی های ترسناک در فضا بهترین های هر دو جهان را به شما ارائه می دهند. در اینجا تعدادی از بهترین ها، رتبه بندی شده اند.
آنها (به طور کلی) سفرهای خنک و وقت گیر هستند که به طرز فکر صحیح و انتظارات درست نیاز دارند. اما زمانی که این بازی‌ها به درستی اجرا می‌شوند، برخی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های بازی هستند. در اینجا بهترین بازی های فضایی وجود دارد که تاکید زیادی بر اکتشاف فضایی دارند.
به روز شده در 25 مه 2024 توسط ویلیام کوئیک: فضا ترسناک است زیرا ما نمی دانیم چه چیزی در آن وجود دارد و مقدار زیادی از آن وجود دارد. فقط این ایده که ما هرگز همه چیز را در مورد فضا نمی دانیم به اندازه کافی ترسناک است، اما ما همچنان در تلاشیم تا حتی کمی از آن را ببینیم تا بتوانیم جهان را بهتر درک کنیم. قرار نیست همه ما وارد برنامه فضایی شویم، اما این بازی‌های شگفت‌انگیز را در اینجا داریم تا به ما کمک کنند تا به ذهنیت اکتشاف فضا برویم.

موتور فضایی
کیهان در انتظار است

جهان ما هر ثانیه در حال انبساط است، به این معنی که فضای بیشتری برای ظاهر شدن چیزها وجود دارد. این می تواند ابرهای گرد و غبار، ستارگان، یا کل سیارات باشد که می توانند میزبان انواع مختلفی از محیط های مرموز باشند. با SpaceEngine، می‌توانید سعی کنید به لبه یک جهان در حال انبساط برسید، بدون اینکه بدانید چه چیزی در آنجا وجود دارد.
این یک بازی است که همه چیز در مورد کشف چیزهای جدید و به دست آوردن قدردانی از وسعت همه چیز است. به نسل رویه‌ای قدرتمند خود می‌بالد، بنابراین می‌توانید به هر جهت تصادفی بروید و فرصتی باورنکردنی برای مواجهه با چیزهای جدید بی‌شمار داشته باشید. فیزیک را احساس کنید، در جلوه های بصری گم شوید و تا زمانی که جایگاه خود را در میان ستارگان پیدا کنید، آزادی کامل برای کشف این جهان داشته باشید.

سطل زباله فضایی
زباله های پرنده ناشناس

مردم نمی‌دانند زباله‌ها چقدر می‌توانند ارزشمند باشند، به‌خصوص وقتی می‌توان مقدار زیادی از آن را تغییر کاربری داد و به شرایط کاملاً جدید بازگرداند. و این فقط زباله‌هایی است که می‌توانیم اینجا روی زمین پیدا کنیم، پس چه کسی می‌داند چه نوع زباله‌هایی در فضا شناور هستند؟ خب، زباله‌گرد فضایی می‌داند.
زمانی که بازی را شروع می‌کنید، این چیزی خواهید بود. شما فردی هستید که منابع لازم برای پرواز در فضا و عبور از انبوه زباله های شناور ایجاد شده توسط انواع گونه هایی را دارید که آن را از کشتی خود پرتاب کرده اند یا از سیاره خود پرتاب کرده اند. جت پک دستی که دارید برای کاوش در تمام اجرام کوچک آسمانی و امکانات رها شده در سطوح مختلف سیارات کافی است. زباله ها را بازیافت کنید تا عملیات خود را توسعه دهید و به یک نیروگاه زباله فضایی تبدیل شوید.

جستجوی خطرناک فراتر از آن

از آنجایی که جهان بسیار بزرگ است، آنچه قابل درک است این است که چقدر چیزهای خطرناک در آنجا وجود دارد. با این حال، کسی باید شجاع باشد تا برود ببیند آنجا چه خبر است و امیدوارم چیزهایی بی خطر و باورنکردنی را کشف کند. این ریسک در Starcom: Unknown Space انجام خواهد شد.
عنوان ایده خوبی از کاری که شما انجام می دهید به دست می دهد: رفتن به یک فضای ناشناخته. داستان زمانی شروع می شود که شما نقش یک فرمانده را بر عهده می گیرید، خدمه ای را دور هم جمع می کنید، یک کشتی پیدا می کنید و به سمت فضایی که در انتظار شماست حرکت می کنید. شما با همه چیز از سیارات خالی گرفته تا گونه های بیگانه، برخوردهای دوستانه و خصمانه روبرو خواهید شد، اما همه اینها به خاطر کشف و یادگیری رازهای جهان است. خدمه و کشتی خود را در فرم نگه دارید تا ناشناخته ها شناخته شوند.

Warhammer 40K: Rogue Trader
سفر در خلا برای کاوش در فضای مرگبار

اگر Warhammer 40K را نمی‌دانید، در اینجا اصل مطلب آمده است: این آینده‌ای دور، دور و دور است که در آن همه چیز تاریک است، زره قدرت یک مسئله استاندارد است، و همه چیز در تلاش است تا همه چیز را از بین ببرد. با این حال، برخی تصمیم می گیرند از درگیری فاصله بگیرند و به دنبال ماجراجویی خود باشند، مانند Warhammer 40K: Rogue Trader.
مربوط Warhammer 40,000: Rogue Trader – 10 بهترین سلاح این سلاح ها به شما در بازی Warhammer 40K: Rogue Trader برتری می دهند.
شما و گروهی از سرکشان، به دلیل نداشتن اصطلاح بهتر، دست به یک سواری بسیار شیرین به نام Voidship شده‌اید که برای عبور از تاریک‌ترین نقاط فضا ساخته شده است. مقصدی که به سمت آن می روید، گستره کورونوس است، مکانی به قدری خطرناک که امپراتوری حتی برای بررسی آن غرغر نمی کند. این باعث می‌شود که منطقه‌ای ناشناخته پر از اکتشافات باشد و امیدواریم غارت‌ها و فناوری‌های ارزشمند زیادی برای غارت شود. کشتی خود را حفظ کنید، دنیاهای مختلف را کاوش کنید و خدمه خود را برای هر چیزی که در هنگام فرود آمدن در انتظارشان است در حالت مبارزه نگه دارید.

شرکت بازرگانی آف ورلد
سرمایه داری را در سراسر جهان راه اندازی کنید

وقتی فضا شروع به استعمار شدن کرد، اولین کاری که مردم قرار است انجام دهند چیست؟ خوب، آنها قرار است کسب و کار راه اندازی کنند، البته. متأسفانه، شرکت‌ها و افرادی که بزرگ‌ترین جیب‌ها را دارند، در بازی پیشرو خواهند بود، اما می‌توانید با جاه‌طلبی در شرکت بازرگانی Offworld به آنها برسید.
این یک بازی در مورد راه اندازی یک تجارت است که آنقدر موفق و سودآور می شود که به سادگی نمی توان آن را محدود به یک سیاره کرد. هنگامی که پول کافی به دست آوردید، می توانید کشتی ها و موشک ها را به دنیاهای دیگر بفرستید تا کسب و کار خود را در هر کجا که می توانید فشار دهید راه اندازی کنید. همانطور که می توانید حدس بزنید، حفظ چنین امپراتوری در چندین سیاره ارزان نیست، اما وجود دارد. هیچ پاداشی بدون ریسک در بازار فضا وجود ندارد. برو بزرگ یا برو خونه… به سیاره خودت.

استارفیلد
Bethesda سروصدای زیادی در استخر علمی تخیلی ایجاد می کند

پس از کلی انتظار، استارفیلد با استقبال بسیار بزرگ و گرمی وارد صحنه بازی شد. در این RPG علمی تخیلی، شخصیت شما در حین بازی تکامل می یابد و می تواند هر تعداد شخصیت، حرفه و نقش باشد. شما همچنین کشتی خود را برای خلبانی و یک خدمه وفادار برای سفر با شما قرار داده اید.
این یک بازی است که می توانید تمام سال را صرف بازی کنید و یک فرورفتگی کوچک در آن ایجاد کنید. داستان رازی را دنبال می‌کند که شامل مصنوعات عجیبی است که در فضا پراکنده شده‌اند که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند، ممکن است برخی از حقایق ناشناخته در مورد جهان را آشکار کنند. البته، این بدان معناست که شما باید به سیارات، قمرها و سایر اجرام آسمانی مختلف سفر کنید. شما با دیگر مسافران فضایی با انواع سلاح های آینده نگر و حتی اشکال حیات بیگانه مبارزه خواهید کرد. زمانی که در حال مبارزه نیستید، می توانید کاوش کنید و با افراد مختلف این جهان صحبت کنید.

دنیای خانه
سفر طولانی بازگشت در میان ستاره ها

خانه جایی است که قلب در آن قرار دارد و گاهی اوقات قلب شما در یک سیاره است. این حس را از سری Homeworld دریافت می‌کنید، که شما را هدایت می‌کند که نژادی از افراد تبعیدی را در سفری در فضا برای بازپس‌گیری دنیای خانه خود هدایت می‌کنید. این یک سفر بسیار طولانی با احتمال ضرر خواهد بود، اما همه اینها به خاطر رسیدن به خانه است.
با وجود اینکه شما در آب های جدید هستید، مردم بسیار مدبر و از نظر فناوری پیشرفته هستند. با تصمیم گیری های درست، می توانید ناوگان عظیمی از کشتی ها را با قابلیت مسافرت، حمل و نقل و البته مبارزه کنار هم قرار دهید. فضا مکانی خطرناک پر از ناوگان های متخاصم است که فقط منتظرند تا شما را ساقط کنند و هر چیزی با ارزش را بدزدند. تفکر استراتژیک و تصمیم گیری های سریع برای بقا و موفقیت در نبرد، مدیریت و ادامه سفر بسیار مهم است.

Telltale’s The Expanse
احساسات شناور در فضا و بیشتر را تجربه کنید

Telltale Games به خاطر ساخت برخی از غنی‌ترین بازی‌های روایی شناخته شده است، اما متأسفانه مجبور شد درهای خود را ببندد تا به چندین مشکل رسیدگی کند. استودیو از آن زمان با ایده‌های جدیدی مانند حماسه علمی تخیلی اپیزودیک معروف به The Expanse، دوباره سرحال شده است.
مربوط بهترین بازی های Telltale، رتبه بندی شده از The Walking Dead تا The Wolf Among Us، Telltale بازی های فوق العاده ای ساخته است.
این داستان اصلی شما را به جای Camina Drummer قرار می دهد، فضانوردی ماجراجو که برای ماموریتی به بخش ناشناخته اما بدنام فضا فرستاده شده است. به‌عنوان بخشی از یک خدمه نجات، فرصت یافتن کشتی‌های متعددی که در آن فضا ناپدید شده‌اند بسیار عالی است که نمی‌توان از آن گذشت. با این حال، زمانی که همه چیز بد پیش می‌رود، تنش و ترس را تجربه خواهید کرد و این کمربند اسرارآمیز چیزهای بیشتری از آنچه می‌توانستید برای آن چانه‌زنی کنید وجود دارد و ممکن است در این فرآیند جان افراد را بگیرد.

منجم
فرود بر سیارات جدید و ایجاد جامعه

از آنجایی که تقریباً تمام مناطق و مکان‌های اصلی روی زمین قبلاً کشف شده‌اند، تنها چیزی که باقی مانده باقیمانده فضا است. این چیزی است که شما را به سمت ستاره ها در کفش های فضانوردی یک فضانورد سوق می دهد که برای کشف و اکتشاف برای مردم و خودتان کار می کند.
این یک تجربه فضایی بسیار حباب‌دار و رنگارنگ است که به شما این امکان را می‌دهد که به سیاره‌های کشف نشده متعدد سفر کنید و در اطراف بازی کنید. شما یک دسته ابزار برای پیمایش، مطالعه و جمع آوری مواد و منابع متعدد برای استفاده خواهید داشت. هرچه بیشتر جمع آوری کنید، می توانید بیشتر بسازید تا سطح سیاره را بیشتر کاوش کنید و حتی دورتر از زمانی که برای اولین بار می رسیدید سفر کنید. همچنین از سفرهای آینده به فضا برای بازدید از سیارات جدید و داشتن تجربیات جدید به تنهایی یا با دیگران پشتیبانی می کند.

فریلنسر
تنها چیزی که مهم است کشتی و شغل بعدی شماست

فرهنگ کار در سال‌های اخیر تغییر کرده است و بیشتر افراد سعی می‌کنند از طریق خوداشتغالی و آزادکاری شغلی ایجاد کنند. سال ها قبل از این اتفاق، یک بازی در مورد تلاش برای امرار معاش در فضا وجود داشت به نام Freelancer.
شما به جای یک خلبان سفینه فضایی قرار می گیرید که در جهان سگ خوار سگ زندگی می کند. می‌توانید از سیاره‌ای به سیاره دیگر پرواز کنید، از نقاط مورد علاقه بازدید کنید تا در کنسرت‌های با درآمد خوب، امتیاز کسب کنید. خواه تحویل، نجات یا شکار فضل باشد، تا زمانی که کشتی خود را سالم نگه دارید، می توانید مسیر خود را طی کنید.

جغجغه و کلاهک
یک بیگانه پشمالو و یک ربات کوچک به اندازه قدم زدن به یک ماجراجویی…

دونفره ها به هر شکلی محبوب هستند زیرا یک مشارکت همیشه پتانسیل هیجینک ها را دارد، خواه کمدی یا اکشن باشند. هر دوی این ها را می توان در سری سبک علمی تخیلی Ratchet & Clank یافت که به قسمت اول بازمی گردد.
مربوط هر بازی Ratchet And Clank از کوتاه ترین تا طولانی ترین طولانی ترین و کوتاه ترین بازی های فرنچایز Ratchet and Clank کدامند؟ بیایید دریابیم.
داستان گربه‌مانند راچت و ربات کوچک رفیقش Clank را دنبال می‌کند که در کهکشان‌های مختلف ماجراجویی می‌کنند و هر جا که می‌توانند به آنها کمک می‌کنند. بهره‌برداری‌های آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا چندین ابزار مفید و سلاح‌های عجیب و غریب را که به طرز شگفت‌آوری مؤثر هستند، در دست بگیرند. شما همچنین با کشتی های زیادی پرواز خواهید کرد تا به تمام دنیاهای عجیب و غریب جدیدی که باید از آنها بازدید کنید برسید.

برنامه فضایی کربال
به کربال های شایان ستایش کمک کنید تا از زمین خارج شوند

فضا آخرین مرز است و کشف آن آسان یا ارزان نیست. حتی اگر فقط به ماه می روید، به تعداد زیادی پشتیبان و همچنین خدمه آموزش دیده و مشتاق مانند برنامه فضایی Kerbal نیاز خواهید داشت.
به عنوان رئیس این برنامه، شما یک سازمان شایان ستایش از موجودات را در رویای سفر به ستاره ها رهبری خواهید کرد. این بدان معناست که برای تأمین مالی سفرهای بین ستاره ای به مدیریت و دانش مالی زیادی نیاز دارید. هنگامی که به آن نقطه رسیدید، فرصتی برای دیدن سایر بخش‌های جهان همیشه در حال انبساط خواهید داشت.

درگیری ستاره
با ستاره ها نجنگید، با کشتی ها در میان آنها مبارزه کنید

علیرغم اینکه فضا چقدر فضا وجود دارد، هنوز آنقدر بزرگ نیست که داستان های علمی-تخیلی از ترتیب دادن درگیری بین گونه های حساس جلوگیری کنند. علاوه بر اکتشاف فضایی، هیجان جنگ فضایی نیز وجود دارد که توسط بازی هایی مانند Star Conflict تسخیر می شود.
هر پول و منابعی را که در اختیار دارید برای کشتی‌ای که می‌تواند فشارهای فضا و سایر سفینه‌های فضایی را تحمل کند، مصرف کنید. اگر می خواهید جلوتر بروید، باید به جنگ پرواز کنید تا خلبانان دیگر را ساقط کنید، قطعات آنها را بگیرید و برای خودتان غارت کنید. فضا سرد، تاریک و شلوغ است، به این معنی که شما هیچ کمبودی در مبارزات سفینه فضایی نخواهید داشت.

فضای بی پایان
نامی که از کیهان خودمان گرفته شده است

برخی از بازی‌ها به دلیل داشتن عناوینی که بیانیه‌ای واضح دارند، اما همچنان مردم را به فکر فرو می‌برند، متمایز می‌شوند. اگر جهان به طور مداوم در حال انبساط باشد، ممکن است بی نهایت باشد و این ایده پشت فضای بی پایان است.
مربوط 13 سخت ترین بازی استراتژی، رتبه بندی شده این بازی های استراتژیک مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهند.
این بازی استراتژی علمی تخیلی گسترده و پیچیده در مورد گسترش در میان ستارگان است. شما با ایجاد یک پایگاه در یک سیاره شروع می کنید، بنابراین می توانید رشد کنید و منابعی برای دستیابی به فراتر از آن ایجاد کنید. بهترین کار را برای سیاره و مردم خود انجام دهید تا زمانی که به سمت جهان های جدید می روند تا جایی که ممکن است داشته باشند. فقط برای دفاع از هر یک از سیارات خود با هر چیزی که دارید آماده باشید.

بالا در زندگی
تبدیل به یک شکارچی جایزه و اسلحه سخنگو نجات

High on Life یک FPS بین ستاره‌ای است که شما را در استفاده از اسلحه‌های صحبت می‌کند. ماموریت شما به عنوان یک انسان بی نام و نامش که تبدیل به فضل و فضل شده است، متوقف کردن یک کارتل مواد مخدر بین کهکشانی از تبدیل همه انسان ها به مواد مخدر است.
این بدان معناست که شما باید از فناوری Warp برای سفر به جهان‌های مختلف بیگانه که به دنبال اعضای رده بالای کارتل هستند، استفاده کنید. همچنین هنگام بازدید از این دنیاها و قدردانی از حیات وحش بومی، توانایی تاب برداشتن در ساختارها و امکانات را به دست خواهید آورد… با فرض اینکه قصد کشتن شما را نداشته باشد.

سربازان استارشیپ: فرماندهی Terran
سربازان را برای مبارزه با هجوم کهکشانی هدایت کنید

تماشای فیلم های بد تبدیل به یک سرگرمی شده است که یکی از سرگرم کننده ترین آنها Starship Troopers است. که در اواخر دهه 90 منتشر شد. با وجود این، بازی‌های زیادی را الهام گرفته است، از جمله بازی اخیر و با استقبال خوب Starship Troopers: Terran Command که مردم را به انجام بهتر از قهرمانان به چالش می‌کشد.
با پیروی از طرحی مشابه با فیلم، شما نیروی سازمان یافته ای از انسان ها را در برابر تعداد زیادی از حشرات همه گیر بیگانه رهبری می کنید. شما به مکان‌های مختلف سفر خواهید کرد، ارتش تشکیل می‌دهید و امکانات لازم را برای نابود کردن جانوران موذی فرازمینی یک‌بار برای همیشه ایجاد خواهید کرد.

Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemon Hunters
آشوب در حال ارسال نیرو است و شما باید آنها را بازگردانید

در میان عناوین رومیزی، مجموعه‌ای گسترده در دنیای Warhammer 40000 اتفاق می‌افتد که در آینده‌ای دور مملو از فناوری‌های جدید و جنگ بی‌پایان بین نژادهای مختلف، هیولاهای متخاصم و نیروهای هرج‌ومرج است. Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters شما را به رهبری یک تیم تخصصی برای تعقیب برخی از بزرگترین تهدیدها می‌رساند.
مربوط 10 ترسناک ترین شخصیت Warhammer 40000 Warhammer 40k شخصیت‌های ترسناکی دارد، اما این شخصیت‌ها همه چیز را به خود اختصاص می‌دهند.
یکی از قوی ترین و تثبیت شده ترین گروه ها، تفنگداران فضایی هستند و گروه ویژه ای به نام شکارچیان دایمون تشکیل شده است. این بازی RPG شما را قادر می‌سازد تا گروهی از جنگجویان فضایی تخصصی و قاتلان هرج و مرج را جمع‌آوری کنید، در حالی که به ستاره سفر می‌کنید و نیروهای هرج و مرج مانند دیمون‌های قدرتمند و پیروان آن‌ها را ریشه‌کن می‌کنند.

NEBULOUS: فرماندهی ناوگان
ناوگانی از سفینه های فضایی در انتظار سفارش شما هستند

وقتی همه چیز برای کشف ستارگان در حال رقابت است، جنگ اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. شما هرگز نمی دانید با چه کسی یا چه چیزی در میان ستارگان روبرو خواهید شد، بنابراین کشتی های شما باید برای انعطاف پذیری و قدرت آتش طراحی شوند. در بازی Early Access NEBULOUS: Fleet Command، فرماندهی چنین کشتی هایی را خواهید داشت.
این بازی تقریباً به طور انحصاری در میان ستارگان اتفاق می افتد زیرا ناوگان خود را در سراسر کهکشان هدایت می کنید. به این ترتیب، باید با کشتی های دشمن با استفاده از رادار برای ردیابی آنها و فناوری پیشرفته برای شناسایی نقاط ضعف خود مبارزه کنید. از هر منبعی که می توانید برای ساختن غیرقابل توقف ترین ناوگان و ادعای برتری کهکشانی استفاده کنید.

آووریون
سفینه های فضایی و نمایش های لیزری تاریکی را روشن می کنند

گرافیک Voxel ساده و محکم است که به آنها اجازه می دهد از پروژه های بزرگی مانند Avorion پشتیبانی کنند. این یک بازی sandbox خالص است که حول محور ساختن خودتان با چند بلوک رنگارنگ است. می‌توانید خودتان بسازید یا به حالت Co-op بروید تا با هم بسازید.
کشتی خود را تا آخرین بلوک سفارشی کنید و سپس آن را برای یک چرخش کیهانی ببرید. هرچه بیشتر سفر کنید، فرصت های بیشتری برای مبارزه، برداشت و ساختن یک امپراتوری برای مقابله با نیروی اسرارآمیز که تهدید به نابودی کل کهکشان است، خواهید یافت.

Halcyon 6: Lightspeed Edition
نبردهای نوبتی ناوگان و ماموریت های خدمه

یکی از جالب ترین بخش های اکتشاف فضایی، سفینه های فضایی هستند. از جنگنده ها گرفته تا کشتی های باری، هر نوع پتانسیل این را دارد که یک وسیله نقلیه شگفت انگیز باشد که وسوسه می شوید در سراسر جهان پرواز کنید. خوشبختانه، در Halcyon 6: Lightspeed Edition فرماندهی ناوگانی از کشتی‌های قدرتمند را دریافت خواهید کرد تا وسعت در حال تغییر فضا را تصاحب کنید.
مربوط 8 بهترین بازی که می توانید با سفینه فضایی پرواز کنید گاهی اوقات موضوع سفر نیست، فقط کشتی ای که با آن سفر می کنید.
در حالی که بازی عمدتاً بر روی نبردهای فضایی و غارت متمرکز است، مواقعی وجود دارد که باید خطر بازدید از سیارات ناشناخته و متخاصم را به خطر بیندازید. شما باید یک خدمه توانمند را به سطح زمین بفرستید تا هر گونه خطرناکی را کنترل کند، در حالی که امیدوار باشید برای یافتن هر چیزی که می تواند ناوگان یا خدمه شما را بهبود بخشد، خطر ارزش آن را دارد.

فهرست مطالب

نکات برجسته

  • کاوش در فضا در بازی‌ها بسته به طرز فکر و انتظارات شما می‌تواند ذهن را بی‌حس یا بی‌حس کند.

  • بازی‌هایی مانند SpaceEngine اکتشافات جدید بی‌پایانی و قدردانی زیادی از وسعت جهان ارائه می‌کنند.

  • عناوینی مانند Starcom: Unknown Space به شما این امکان را می دهد که با ناشناخته های خطرناک شجاع شوید تا اسرار را کشف کنید و برای کشف بجنگید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

کاوش در فضا در یک بازی ویدیویی به طور کلی یکی از دو چیز است: بی حس کننده ترین تجربه تا به حال یا یک ماجراجویی شگفت انگیز. این تا حدی به شما بستگی دارد که چه نوع تجربه ای دریافت می کنید. برخی از مردم برای لذت بردن از این نوع بازی ها سیم کشی ندارند.

مربوط

بهترین بازی های ترسناک در فضا، رتبه بندی شده

بازی های ترسناک در فضا بهترین های هر دو جهان را به شما ارائه می دهند. در اینجا تعدادی از بهترین ها، رتبه بندی شده اند.

آنها (به طور کلی) سفرهای خنک و وقت گیر هستند که به طرز فکر صحیح و انتظارات درست نیاز دارند. اما زمانی که این بازی‌ها به درستی اجرا می‌شوند، برخی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های بازی هستند. در اینجا بهترین بازی های فضایی وجود دارد که تاکید زیادی بر اکتشاف فضایی دارند.

به روز شده در 25 مه 2024 توسط ویلیام کوئیک: فضا ترسناک است زیرا ما نمی دانیم چه چیزی در آن وجود دارد و مقدار زیادی از آن وجود دارد. فقط این ایده که ما هرگز همه چیز را در مورد فضا نمی دانیم به اندازه کافی ترسناک است، اما ما همچنان در تلاشیم تا حتی کمی از آن را ببینیم تا بتوانیم جهان را بهتر درک کنیم. قرار نیست همه ما وارد برنامه فضایی شویم، اما این بازی‌های شگفت‌انگیز را در اینجا داریم تا به ما کمک کنند تا به ذهنیت اکتشاف فضا برویم.

موتور فضایی

کیهان در انتظار است

عنوان SpaceEngine نمایش فضا و یک سیاره

جهان ما هر ثانیه در حال انبساط است، به این معنی که فضای بیشتری برای ظاهر شدن چیزها وجود دارد. این می تواند ابرهای گرد و غبار، ستارگان، یا کل سیارات باشد که می توانند میزبان انواع مختلفی از محیط های مرموز باشند. با SpaceEngine، می‌توانید سعی کنید به لبه یک جهان در حال انبساط برسید، بدون اینکه بدانید چه چیزی در آنجا وجود دارد.

این یک بازی است که همه چیز در مورد کشف چیزهای جدید و به دست آوردن قدردانی از وسعت همه چیز است. به نسل رویه‌ای قدرتمند خود می‌بالد، بنابراین می‌توانید به هر جهت تصادفی بروید و فرصتی باورنکردنی برای مواجهه با چیزهای جدید بی‌شمار داشته باشید. فیزیک را احساس کنید، در جلوه های بصری گم شوید و تا زمانی که جایگاه خود را در میان ستارگان پیدا کنید، آزادی کامل برای کشف این جهان داشته باشید.

سطل زباله فضایی

زباله های پرنده ناشناس

عنوان Space Trash Scavenger نمایش The Scavenger With Trash

مردم نمی‌دانند زباله‌ها چقدر می‌توانند ارزشمند باشند، به‌خصوص وقتی می‌توان مقدار زیادی از آن را تغییر کاربری داد و به شرایط کاملاً جدید بازگرداند. و این فقط زباله‌هایی است که می‌توانیم اینجا روی زمین پیدا کنیم، پس چه کسی می‌داند چه نوع زباله‌هایی در فضا شناور هستند؟ خب، زباله‌گرد فضایی می‌داند.

زمانی که بازی را شروع می‌کنید، این چیزی خواهید بود. شما فردی هستید که منابع لازم برای پرواز در فضا و عبور از انبوه زباله های شناور ایجاد شده توسط انواع گونه هایی را دارید که آن را از کشتی خود پرتاب کرده اند یا از سیاره خود پرتاب کرده اند. جت پک دستی که دارید برای کاوش در تمام اجرام کوچک آسمانی و امکانات رها شده در سطوح مختلف سیارات کافی است. زباله ها را بازیافت کنید تا عملیات خود را توسعه دهید و به یک نیروگاه زباله فضایی تبدیل شوید.

جستجوی خطرناک فراتر از آن

هنر عنوان Starcom Showing A Planet

از آنجایی که جهان بسیار بزرگ است، آنچه قابل درک است این است که چقدر چیزهای خطرناک در آنجا وجود دارد. با این حال، کسی باید شجاع باشد تا برود ببیند آنجا چه خبر است و امیدوارم چیزهایی بی خطر و باورنکردنی را کشف کند. این ریسک در Starcom: Unknown Space انجام خواهد شد.

عنوان ایده خوبی از کاری که شما انجام می دهید به دست می دهد: رفتن به یک فضای ناشناخته. داستان زمانی شروع می شود که شما نقش یک فرمانده را بر عهده می گیرید، خدمه ای را دور هم جمع می کنید، یک کشتی پیدا می کنید و به سمت فضایی که در انتظار شماست حرکت می کنید. شما با همه چیز از سیارات خالی گرفته تا گونه های بیگانه، برخوردهای دوستانه و خصمانه روبرو خواهید شد، اما همه اینها به خاطر کشف و یادگیری رازهای جهان است. خدمه و کشتی خود را در فرم نگه دارید تا ناشناخته ها شناخته شوند.

Warhammer 40K: Rogue Trader

سفر در خلا برای کاوش در فضای مرگبار

Warhammer 40K Rogue Trader Cover Art The Crew Battle Together

اگر Warhammer 40K را نمی‌دانید، در اینجا اصل مطلب آمده است: این آینده‌ای دور، دور و دور است که در آن همه چیز تاریک است، زره قدرت یک مسئله استاندارد است، و همه چیز در تلاش است تا همه چیز را از بین ببرد. با این حال، برخی تصمیم می گیرند از درگیری فاصله بگیرند و به دنبال ماجراجویی خود باشند، مانند Warhammer 40K: Rogue Trader.

مربوط

Warhammer 40,000: Rogue Trader – 10 بهترین سلاح

این سلاح ها به شما در بازی Warhammer 40K: Rogue Trader برتری می دهند.

شما و گروهی از سرکشان، به دلیل نداشتن اصطلاح بهتر، دست به یک سواری بسیار شیرین به نام Voidship شده‌اید که برای عبور از تاریک‌ترین نقاط فضا ساخته شده است. مقصدی که به سمت آن می روید، گستره کورونوس است، مکانی به قدری خطرناک که امپراتوری حتی برای بررسی آن غرغر نمی کند. این باعث می‌شود که منطقه‌ای ناشناخته پر از اکتشافات باشد و امیدواریم غارت‌ها و فناوری‌های ارزشمند زیادی برای غارت شود. کشتی خود را حفظ کنید، دنیاهای مختلف را کاوش کنید و خدمه خود را برای هر چیزی که در هنگام فرود آمدن در انتظارشان است در حالت مبارزه نگه دارید.

شرکت بازرگانی آف ورلد

سرمایه داری را در سراسر جهان راه اندازی کنید

تاسیسات بخار شرکت بازرگانی خارج از جهان در حال پرتاب موشک

وقتی فضا شروع به استعمار شدن کرد، اولین کاری که مردم قرار است انجام دهند چیست؟ خوب، آنها قرار است کسب و کار راه اندازی کنند، البته. متأسفانه، شرکت‌ها و افرادی که بزرگ‌ترین جیب‌ها را دارند، در بازی پیشرو خواهند بود، اما می‌توانید با جاه‌طلبی در شرکت بازرگانی Offworld به آنها برسید.

این یک بازی در مورد راه اندازی یک تجارت است که آنقدر موفق و سودآور می شود که به سادگی نمی توان آن را محدود به یک سیاره کرد. هنگامی که پول کافی به دست آوردید، می توانید کشتی ها و موشک ها را به دنیاهای دیگر بفرستید تا کسب و کار خود را در هر کجا که می توانید فشار دهید راه اندازی کنید. همانطور که می توانید حدس بزنید، حفظ چنین امپراتوری در چندین سیاره ارزان نیست، اما وجود دارد. هیچ پاداشی بدون ریسک در بازار فضا وجود ندارد. برو بزرگ یا برو خونه… به سیاره خودت.

استارفیلد

Bethesda سروصدای زیادی در استخر علمی تخیلی ایجاد می کند

هنر عنوان استارفیلد که کشتی را در حال تماشای سطح سیاره نشان می دهد

پس از کلی انتظار، استارفیلد با استقبال بسیار بزرگ و گرمی وارد صحنه بازی شد. در این RPG علمی تخیلی، شخصیت شما در حین بازی تکامل می یابد و می تواند هر تعداد شخصیت، حرفه و نقش باشد. شما همچنین کشتی خود را برای خلبانی و یک خدمه وفادار برای سفر با شما قرار داده اید.

این یک بازی است که می توانید تمام سال را صرف بازی کنید و یک فرورفتگی کوچک در آن ایجاد کنید. داستان رازی را دنبال می‌کند که شامل مصنوعات عجیبی است که در فضا پراکنده شده‌اند که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند، ممکن است برخی از حقایق ناشناخته در مورد جهان را آشکار کنند. البته، این بدان معناست که شما باید به سیارات، قمرها و سایر اجرام آسمانی مختلف سفر کنید. شما با دیگر مسافران فضایی با انواع سلاح های آینده نگر و حتی اشکال حیات بیگانه مبارزه خواهید کرد. زمانی که در حال مبارزه نیستید، می توانید کاوش کنید و با افراد مختلف این جهان صحبت کنید.

دنیای خانه

سفر طولانی بازگشت در میان ستاره ها

Homeworld عنوان هنری نمایش یک کشتی در حال پرواز بر فراز یک سیاره

خانه جایی است که قلب در آن قرار دارد و گاهی اوقات قلب شما در یک سیاره است. این حس را از سری Homeworld دریافت می‌کنید، که شما را هدایت می‌کند که نژادی از افراد تبعیدی را در سفری در فضا برای بازپس‌گیری دنیای خانه خود هدایت می‌کنید. این یک سفر بسیار طولانی با احتمال ضرر خواهد بود، اما همه اینها به خاطر رسیدن به خانه است.

با وجود اینکه شما در آب های جدید هستید، مردم بسیار مدبر و از نظر فناوری پیشرفته هستند. با تصمیم گیری های درست، می توانید ناوگان عظیمی از کشتی ها را با قابلیت مسافرت، حمل و نقل و البته مبارزه کنار هم قرار دهید. فضا مکانی خطرناک پر از ناوگان های متخاصم است که فقط منتظرند تا شما را ساقط کنند و هر چیزی با ارزش را بدزدند. تفکر استراتژیک و تصمیم گیری های سریع برای بقا و موفقیت در نبرد، مدیریت و ادامه سفر بسیار مهم است.

Telltale’s The Expanse

احساسات شناور در فضا و بیشتر را تجربه کنید

The Expanse Title Art که نشان می دهد کامینا لباس فضایی پوشیده است

Telltale Games به خاطر ساخت برخی از غنی‌ترین بازی‌های روایی شناخته شده است، اما متأسفانه مجبور شد درهای خود را ببندد تا به چندین مشکل رسیدگی کند. استودیو از آن زمان با ایده‌های جدیدی مانند حماسه علمی تخیلی اپیزودیک معروف به The Expanse، دوباره سرحال شده است.

مربوط

بهترین بازی های Telltale، رتبه بندی شده

از The Walking Dead تا The Wolf Among Us، Telltale بازی های فوق العاده ای ساخته است.

این داستان اصلی شما را به جای Camina Drummer قرار می دهد، فضانوردی ماجراجو که برای ماموریتی به بخش ناشناخته اما بدنام فضا فرستاده شده است. به‌عنوان بخشی از یک خدمه نجات، فرصت یافتن کشتی‌های متعددی که در آن فضا ناپدید شده‌اند بسیار عالی است که نمی‌توان از آن گذشت. با این حال، زمانی که همه چیز بد پیش می‌رود، تنش و ترس را تجربه خواهید کرد و این کمربند اسرارآمیز چیزهای بیشتری از آنچه می‌توانستید برای آن چانه‌زنی کنید وجود دارد و ممکن است در این فرآیند جان افراد را بگیرد.

منجم

فرود بر سیارات جدید و ایجاد جامعه

هنر عنوان فضانوردی که فضانورد را در حال فرود در جهانی با طبیعت و ساختار نشان می دهد

از آنجایی که تقریباً تمام مناطق و مکان‌های اصلی روی زمین قبلاً کشف شده‌اند، تنها چیزی که باقی مانده باقیمانده فضا است. این چیزی است که شما را به سمت ستاره ها در کفش های فضانوردی یک فضانورد سوق می دهد که برای کشف و اکتشاف برای مردم و خودتان کار می کند.

این یک تجربه فضایی بسیار حباب‌دار و رنگارنگ است که به شما این امکان را می‌دهد که به سیاره‌های کشف نشده متعدد سفر کنید و در اطراف بازی کنید. شما یک دسته ابزار برای پیمایش، مطالعه و جمع آوری مواد و منابع متعدد برای استفاده خواهید داشت. هرچه بیشتر جمع آوری کنید، می توانید بیشتر بسازید تا سطح سیاره را بیشتر کاوش کنید و حتی دورتر از زمانی که برای اولین بار می رسیدید سفر کنید. همچنین از سفرهای آینده به فضا برای بازدید از سیارات جدید و داشتن تجربیات جدید به تنهایی یا با دیگران پشتیبانی می کند.

فریلنسر

تنها چیزی که مهم است کشتی و شغل بعدی شماست

هنر عنوان فریلنسر

فرهنگ کار در سال‌های اخیر تغییر کرده است و بیشتر افراد سعی می‌کنند از طریق خوداشتغالی و آزادکاری شغلی ایجاد کنند. سال ها قبل از این اتفاق، یک بازی در مورد تلاش برای امرار معاش در فضا وجود داشت به نام Freelancer.

شما به جای یک خلبان سفینه فضایی قرار می گیرید که در جهان سگ خوار سگ زندگی می کند. می‌توانید از سیاره‌ای به سیاره دیگر پرواز کنید، از نقاط مورد علاقه بازدید کنید تا در کنسرت‌های با درآمد خوب، امتیاز کسب کنید. خواه تحویل، نجات یا شکار فضل باشد، تا زمانی که کشتی خود را سالم نگه دارید، می توانید مسیر خود را طی کنید.

جغجغه و کلاهک

یک بیگانه پشمالو و یک ربات کوچک به اندازه قدم زدن به یک ماجراجویی…

جغجغه و کلاهک ژست با هم

دونفره ها به هر شکلی محبوب هستند زیرا یک مشارکت همیشه پتانسیل هیجینک ها را دارد، خواه کمدی یا اکشن باشند. هر دوی این ها را می توان در سری سبک علمی تخیلی Ratchet & Clank یافت که به قسمت اول بازمی گردد.

مربوط

هر بازی Ratchet And Clank از کوتاه ترین تا طولانی ترین

طولانی ترین و کوتاه ترین بازی های فرنچایز Ratchet and Clank کدامند؟ بیایید دریابیم.

داستان گربه‌مانند راچت و ربات کوچک رفیقش Clank را دنبال می‌کند که در کهکشان‌های مختلف ماجراجویی می‌کنند و هر جا که می‌توانند به آنها کمک می‌کنند. بهره‌برداری‌های آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا چندین ابزار مفید و سلاح‌های عجیب و غریب را که به طرز شگفت‌آوری مؤثر هستند، در دست بگیرند. شما همچنین با کشتی های زیادی پرواز خواهید کرد تا به تمام دنیاهای عجیب و غریب جدیدی که باید از آنها بازدید کنید برسید.

برنامه فضایی کربال

به کربال های شایان ستایش کمک کنید تا از زمین خارج شوند

کربال‌ها در فضا با تجهیزات شناور به تعجب نگاه می‌کنند

فضا آخرین مرز است و کشف آن آسان یا ارزان نیست. حتی اگر فقط به ماه می روید، به تعداد زیادی پشتیبان و همچنین خدمه آموزش دیده و مشتاق مانند برنامه فضایی Kerbal نیاز خواهید داشت.

به عنوان رئیس این برنامه، شما یک سازمان شایان ستایش از موجودات را در رویای سفر به ستاره ها رهبری خواهید کرد. این بدان معناست که برای تأمین مالی سفرهای بین ستاره ای به مدیریت و دانش مالی زیادی نیاز دارید. هنگامی که به آن نقطه رسیدید، فرصتی برای دیدن سایر بخش‌های جهان همیشه در حال انبساط خواهید داشت.

درگیری ستاره

با ستاره ها نجنگید، با کشتی ها در میان آنها مبارزه کنید

سفینه های فضایی درگیری ستارگان در حال پرواز در نبرد

علیرغم اینکه فضا چقدر فضا وجود دارد، هنوز آنقدر بزرگ نیست که داستان های علمی-تخیلی از ترتیب دادن درگیری بین گونه های حساس جلوگیری کنند. علاوه بر اکتشاف فضایی، هیجان جنگ فضایی نیز وجود دارد که توسط بازی هایی مانند Star Conflict تسخیر می شود.

هر پول و منابعی را که در اختیار دارید برای کشتی‌ای که می‌تواند فشارهای فضا و سایر سفینه‌های فضایی را تحمل کند، مصرف کنید. اگر می خواهید جلوتر بروید، باید به جنگ پرواز کنید تا خلبانان دیگر را ساقط کنید، قطعات آنها را بگیرید و برای خودتان غارت کنید. فضا سرد، تاریک و شلوغ است، به این معنی که شما هیچ کمبودی در مبارزات سفینه فضایی نخواهید داشت.

فضای بی پایان

نامی که از کیهان خودمان گرفته شده است

کشتی های فضایی بی پایان از ابرها می رسند

برخی از بازی‌ها به دلیل داشتن عناوینی که بیانیه‌ای واضح دارند، اما همچنان مردم را به فکر فرو می‌برند، متمایز می‌شوند. اگر جهان به طور مداوم در حال انبساط باشد، ممکن است بی نهایت باشد و این ایده پشت فضای بی پایان است.

مربوط

13 سخت ترین بازی استراتژی، رتبه بندی شده

این بازی های استراتژیک مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهند.

این بازی استراتژی علمی تخیلی گسترده و پیچیده در مورد گسترش در میان ستارگان است. شما با ایجاد یک پایگاه در یک سیاره شروع می کنید، بنابراین می توانید رشد کنید و منابعی برای دستیابی به فراتر از آن ایجاد کنید. بهترین کار را برای سیاره و مردم خود انجام دهید تا زمانی که به سمت جهان های جدید می روند تا جایی که ممکن است داشته باشند. فقط برای دفاع از هر یک از سیارات خود با هر چیزی که دارید آماده باشید.

بالا در زندگی

تبدیل به یک شکارچی جایزه و اسلحه سخنگو نجات

بالا در زندگی کنی آتش

High on Life یک FPS بین ستاره‌ای است که شما را در استفاده از اسلحه‌های صحبت می‌کند. ماموریت شما به عنوان یک انسان بی نام و نامش که تبدیل به فضل و فضل شده است، متوقف کردن یک کارتل مواد مخدر بین کهکشانی از تبدیل همه انسان ها به مواد مخدر است.

این بدان معناست که شما باید از فناوری Warp برای سفر به جهان‌های مختلف بیگانه که به دنبال اعضای رده بالای کارتل هستند، استفاده کنید. همچنین هنگام بازدید از این دنیاها و قدردانی از حیات وحش بومی، توانایی تاب برداشتن در ساختارها و امکانات را به دست خواهید آورد… با فرض اینکه قصد کشتن شما را نداشته باشد.

سربازان استارشیپ: فرماندهی Terran

سربازان را برای مبارزه با هجوم کهکشانی هدایت کنید

سربازان کشتی فضایی

تماشای فیلم های بد تبدیل به یک سرگرمی شده است که یکی از سرگرم کننده ترین آنها Starship Troopers است. که در اواخر دهه 90 منتشر شد. با وجود این، بازی‌های زیادی را الهام گرفته است، از جمله بازی اخیر و با استقبال خوب Starship Troopers: Terran Command که مردم را به انجام بهتر از قهرمانان به چالش می‌کشد.

با پیروی از طرحی مشابه با فیلم، شما نیروی سازمان یافته ای از انسان ها را در برابر تعداد زیادی از حشرات همه گیر بیگانه رهبری می کنید. شما به مکان‌های مختلف سفر خواهید کرد، ارتش تشکیل می‌دهید و امکانات لازم را برای نابود کردن جانوران موذی فرازمینی یک‌بار برای همیشه ایجاد خواهید کرد.

Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemon Hunters

آشوب در حال ارسال نیرو است و شما باید آنها را بازگردانید

شکارچیان شیطان

در میان عناوین رومیزی، مجموعه‌ای گسترده در دنیای Warhammer 40000 اتفاق می‌افتد که در آینده‌ای دور مملو از فناوری‌های جدید و جنگ بی‌پایان بین نژادهای مختلف، هیولاهای متخاصم و نیروهای هرج‌ومرج است. Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters شما را به رهبری یک تیم تخصصی برای تعقیب برخی از بزرگترین تهدیدها می‌رساند.

مربوط

10 ترسناک ترین شخصیت Warhammer 40000

Warhammer 40k شخصیت‌های ترسناکی دارد، اما این شخصیت‌ها همه چیز را به خود اختصاص می‌دهند.

یکی از قوی ترین و تثبیت شده ترین گروه ها، تفنگداران فضایی هستند و گروه ویژه ای به نام شکارچیان دایمون تشکیل شده است. این بازی RPG شما را قادر می‌سازد تا گروهی از جنگجویان فضایی تخصصی و قاتلان هرج و مرج را جمع‌آوری کنید، در حالی که به ستاره سفر می‌کنید و نیروهای هرج و مرج مانند دیمون‌های قدرتمند و پیروان آن‌ها را ریشه‌کن می‌کنند.

NEBULOUS: فرماندهی ناوگان

ناوگانی از سفینه های فضایی در انتظار سفارش شما هستند

نبرد سحابی

وقتی همه چیز برای کشف ستارگان در حال رقابت است، جنگ اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. شما هرگز نمی دانید با چه کسی یا چه چیزی در میان ستارگان روبرو خواهید شد، بنابراین کشتی های شما باید برای انعطاف پذیری و قدرت آتش طراحی شوند. در بازی Early Access NEBULOUS: Fleet Command، فرماندهی چنین کشتی هایی را خواهید داشت.

این بازی تقریباً به طور انحصاری در میان ستارگان اتفاق می افتد زیرا ناوگان خود را در سراسر کهکشان هدایت می کنید. به این ترتیب، باید با کشتی های دشمن با استفاده از رادار برای ردیابی آنها و فناوری پیشرفته برای شناسایی نقاط ضعف خود مبارزه کنید. از هر منبعی که می توانید برای ساختن غیرقابل توقف ترین ناوگان و ادعای برتری کهکشانی استفاده کنید.

آووریون

سفینه های فضایی و نمایش های لیزری تاریکی را روشن می کنند

یک کشتی سفارشی Avorion در حال نبرد با کشتی های دیگر

گرافیک Voxel ساده و محکم است که به آنها اجازه می دهد از پروژه های بزرگی مانند Avorion پشتیبانی کنند. این یک بازی sandbox خالص است که حول محور ساختن خودتان با چند بلوک رنگارنگ است. می‌توانید خودتان بسازید یا به حالت Co-op بروید تا با هم بسازید.

کشتی خود را تا آخرین بلوک سفارشی کنید و سپس آن را برای یک چرخش کیهانی ببرید. هرچه بیشتر سفر کنید، فرصت های بیشتری برای مبارزه، برداشت و ساختن یک امپراتوری برای مقابله با نیروی اسرارآمیز که تهدید به نابودی کل کهکشان است، خواهید یافت.

Halcyon 6: Lightspeed Edition

نبردهای نوبتی ناوگان و ماموریت های خدمه

نبرد سفینه فضایی هالسیون 6

یکی از جالب ترین بخش های اکتشاف فضایی، سفینه های فضایی هستند. از جنگنده ها گرفته تا کشتی های باری، هر نوع پتانسیل این را دارد که یک وسیله نقلیه شگفت انگیز باشد که وسوسه می شوید در سراسر جهان پرواز کنید. خوشبختانه، در Halcyon 6: Lightspeed Edition فرماندهی ناوگانی از کشتی‌های قدرتمند را دریافت خواهید کرد تا وسعت در حال تغییر فضا را تصاحب کنید.

مربوط

8 بهترین بازی که می توانید با سفینه فضایی پرواز کنید

گاهی اوقات موضوع سفر نیست، فقط کشتی ای که با آن سفر می کنید.

در حالی که بازی عمدتاً بر روی نبردهای فضایی و غارت متمرکز است، مواقعی وجود دارد که باید خطر بازدید از سیارات ناشناخته و متخاصم را به خطر بیندازید. شما باید یک خدمه توانمند را به سطح زمین بفرستید تا هر گونه خطرناکی را کنترل کند، در حالی که امیدوار باشید برای یافتن هر چیزی که می تواند ناوگان یا خدمه شما را بهبود بخشد، خطر ارزش آن را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا