بازی

بهترین بازی های رومیزی جنگ ستارگان

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
جنگ ستارگان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین اسطوره‌های تمام دوران است که در نتیجه طیف وسیعی از بازی‌های رومیزی به وجود آمده است. با وجود برخی فیلم‌ها و نمایش‌های تفرقه‌انگیز، جنگ ستارگان با شخصیت‌ها و جهان‌های کاملاً جدید به گسترش خود ادامه می‌دهد. این منجر به طیف گسترده ای از سبک ها، از اندور تا آهسوکا شده است. هر کسی گوشه ای از کهکشان برای لذت بردن دارد.

به طور مشابه، طراحان مختلف داستان های حماسی جنگ ستارگان را در بسیاری از ژانرهای رومیزی بررسی کرده اند. Fantasy Flight Games یکی از قوی‌ترین شرکت‌کنندگان در Star Wars بوده است که امیدوارکننده برای Star Wars: Unlimited است. آنها برخی از انتخاب های نمادین و اجباری انجام داده اند، اما موارد بیشتری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در اینجا چند گزینه عالی هم برای بازیکنان معمولی و هم برای علاقمندان حرفه ای وجود دارد.

به روز شده در 27 ژوئیه 2024 توسط Vaspaan Dastoor: به نظر می رسد که پایانی برای انتشار محتوای جنگ ستارگان توسط دیزنی وجود ندارد. بنابراین، ما فکر کردیم که همین کار را انجام دهیم و چند بازی رومیزی دیگر را به لیست اضافه کنیم، با این حال، مطمئن خواهیم شد که واقعاً آنها را دوست خواهید داشت.

بازی تخته ای Outer Rim Wars Wars بهترین بازی کاوش روایی Star Wars Villanous: Power of the Dark Side بیشترین تنوع شخصیت جنگ ستارگان: جنگ کلون ها منحصر به فرد ترین گیم پلی از طریق پرواز فانتزی Star Wars: The Deckbuilding Game ساده ترین برای یادگیری جنگ ستارگان: لژیون بهترین گیم پلی مینیاتوری بیشتر ببین

بهترین بازی های رومیزی جنگ ستارگان
بهترین بازی کاوش روایی بازی تخته ای Outer Rim Wars Wars ثروت در انتظار جسوران است.Star Wars: Outer Rim یک تجربه همهجانبه روی میز ارائه می دهد و بازیکنان را به کاوش در حاشیه های کهکشان دعوت می کند. با روایت‌های غنی، شخصیت‌های متنوع و مناسب بودن بازی انفرادی، این یک ماجراجویی استراتژیک برای طرفداران متعهد است.طرفدارانشخصیت ها و مسیرهای متنوع برای قابلیت پخش مجدد.جوهره جهان های حاشیه ای جنگ ستارگان را به تصویر می کشد.گیم پلی جذاب روایت محور، سرشار از داستان. منفینیاز به برنامه ریزی استراتژیک دارد، نه برای بازی معمولی.
Star Wars: Outer Rim واقعاً به زیبایی آن حس سخت و حاشیه‌ای جهان جنگ ستارگان را می‌چسباند. هر بار که بازی می کنید، احساس می کنید که در حال زندگی در فصل جدیدی از داستان حماسی جنگ ستارگان هستید. شما این نقش های شخصیتی واقعاً همهجانبه را به عنوان شکارچیان جایزه، قاچاقچیان و موارد دیگر بر عهده می گیرید، که هر کدام توانایی ها و ماموریت های جالب خود را دارند تا در حین ماجراجویی در اطراف Outer Rim به تعقیب بپردازید.

و مرد، بین درگیری های جانبی تاریک و روشن و مدیریت خدمه و ارتقاء کشتی، عناصر استراتژی و برنامه ریزی نیز فوق العاده جذاب هستند.

با این اوصاف، این بازی بسیار عالی است. برخی از کمپین‌های طولانی‌تر واقعاً می‌توانند در مواقعی که هیجان اولیه از بین می‌رود، کشیده شوند. و برای گیمرهای معمولی یا تازه کارها، ما فکر می کنیم که طرف استراتژی می تواند تا زمانی که کارها را به دست نیاورید، خسته کننده باشد.

اما حتی با آن بیت های آهسته گاه و بیگاه، همه ما درگیر داستان سرایی فوق العاده غنی Outer Rim هستیم.

بیشترین تنوع شخصیت Star Wars Villanous: Power of the Dark Side بازی های مورد علاقه دوران کودکی خود را بازی کنید!شروران نمادین از مسابقه فرنچایز جنگ ستارگان برای تکمیل شرایط برد منحصر به فرد خود، در این بسط مستقل از Ravensburger. این بسط دارای 5 شخصیت جدید از طیف وسیعی از دوران جنگ ستارگان، از جمله Darth Vader، Asajj Ventress، و غیره است.طرفدارانارزانانتخاب شخصیت خوب منفیگیم پلی تا حدودی نامتعادلقطعات با کیفیت پایین تر
این یک بسط آسان جنگ ستارگان از سیستم کلاسیک Villainous است که در آن تبهکاران محبوب برای رسیدن به اهداف منحصر به فرد خود با هم رقابت می کنند. این شامل شخصیت هایی مانند ژنرال گریووس، دارث ویدر و کایلو رن است که هر سن کلیدی فیلم را در بر می گیرد. این نیز آن را بسیار خانواده پسند می کند.

«جنگ ستارگان شرور» چندان انقلابی برای این مجموعه نیست، و علاقه‌مندان سخت‌کوش این یکی را تفرقه‌انگیز می‌دانند. اما همچنین بسیار مقرون به صرفه و سبک تر از برخی از گزینه های جایگزین است، اگرچه قوانین ممکن است گاهی اوقات نامشخص باشند. همچنین یک توسعه اخیر با حضور Boba Fett وجود دارد.

منحصر به فرد ترین گیم پلی جنگ ستارگان: جنگ کلون ها نوع جدیدی از کهکشان!این پیچ و تاب جنگ ستارگان در سری استراتژی کلاسیک Z-Man دارای 4 سناریو منحصر به فرد برای غلبه بر، مینیاتورهای دقیق است و از 1 تا 5 بازیکن پشتیبانی می کند. قهرمانان و شخصیت های شرور آشنای دوران جنگ کلون ها و قوانین عادی و معمولی وجود دارند که راحت تر به دست می آیند. .طرفدارانداستان سرایی بزرگیادگیری بسیار آسان استپیچ و تاب های بسیار موضوعی منفیبرای این سیستم بازی کمتر چالش برانگیز استجلسات بازی طولانی در تضاد با قوانین آسان استبرای این وزن گرونه
اگرچه این تنها یکی از بسیاری از پیچش ها در یک سیستم بازی بسیار موفق است، اما به طرز شگفت انگیزی موضوعی است. شما به عنوان جدای در سراسر کهکشان مسابقه خواهید داد، در طول جنگ کلون ها با درویدها مبارزه می کنید و ماموریت ها را تکمیل می کنید. طراحی حس فوق العاده ای از مقیاس را به تصویر می کشد، بدون اینکه خیلی پیچیده شود.

همچنین سیستم ایجاد شده نسخه های مشابه Z-Man را تغییر می دهد. طرفدارانی که از آن عناوین دیگر لذت می بردند، چیزهای جدیدی را در مکانیک The Clone Wars پیدا می کنند. این یک بازی مشارکتی است، قوانین آن بسیار آسان است، و با چند مینیاتور منظم همراه است.

ساده ترین برای یادگیری Star Wars: The Deckbuilding Game بیاموزید و بازی کنید!یک بازی کارتی ساده و رقابتی که در آن امپراتوری و شورشیان برای از بین بردن پایگاه های یکدیگر می جنگند. این بازی سریع دارای شخصیت ها و وسایل نقلیه نمادین، و گیم پلی استراتژیک است که به راحتی قابل انتخاب است.طرفدارانگیم پلی سریعاستراتژیک، با وجود قوانین ساده منفیتعداد بازیکنان منعطف نیستنه به اندازه محتوا
این یک بازی جدید رقابتی و دو نفره از Fantasy Flight Games است. آنها عملاً انحصار انتشار جنگ ستارگان رومیزی را دارند، اما بازی های آنها همچنان قابل اعتماد و سرگرم کننده هستند. در این بازی با ورق، شما عرشه هایی را به عنوان امپراتوری یا شورشیان می سازید و به دنبال نابود کردن پایگاه های حریف هستید.

Star Wars: The Deckbuilding Game به طور غیرمنتظره ای سبک است. گیم پلی سریع است زیرا دک ها کوچک هستند و کارت ها نسبتاً ساده هستند. با این حال، آنها نیز موضوعی هستند، با متن طعم عالی. احتمالاً راحت‌تر از مجموعه اول Star Wars: Unlimited در برنامه شما قرار می‌گیرد.

بهترین گیم پلی مینیاتوری جنگ ستارگان: لژیون همه چیز را رنگ کنید و بازی کنید!این بازی مینیاتوری حماسی بر روی چکمه های روی زمین در طول نبردهای کلیدی جنگ ستارگان تمرکز دارد. این اجزا شامل بیش از 30 شخصیت با کیفیت بالا از شخصیت ها و وسایل نقلیه است. بازی سنگین است و انتظار می رود حدود 3 ساعت طول بکشد. این مجموعه اصلی دارای شخصیت های انحصاری دارث ویدر و لوک اسکای واکر است.طرفدارانمینیاتورهای قطعی جنگ ستارگانگیم پلی متراکم و هیجان انگیز منفیقوانین بسیار سنگینجلسات راه اندازی و پخش طولانی
این یک بازی مینیاتوری رقابتی و دو نفره است که برای علاقه مندان قدیمی روی میز طراحی شده است. شما نبردهای زمینی معروف بین امپراتوری و شورشیان را با استفاده از انواع مینیاتورهای بسیار دقیق بازی خواهید کرد. این یک بازی فوق العاده سنگین است که برای بازیکنان ماهر رومیزی ساخته شده است.

اگر مشکلی برای یادگیری و تسلط بر یک کتاب قوانین متراکم ندارید، از Star Wars Legion بیشتر لذت خواهید برد. سرمایه گذاری زمان و تلاش زیاد برای پیچیدگی و عمق می تواند رضایت بخش باشد. همچنین بسیاری از مینیاتورهای زیبا برای نقاشی وجود دارد، با عبارات و ژست های متمایز که بیش از Shatterpoint است.

بهترین تجربه سنگین جنگ ستارگان: شورش رویای یک متخصص سرگرمی!این بازی پیچیده جنگ استراتژیک از 2 تا 4 بازیکن پشتیبانی می‌کند، با بیش از 150 مینیاتور متناسب و تخته‌های بازی عظیم برای حضور در جدول. بازی‌ها می‌توانند 3 تا 4 ساعت طول بکشند. شورشیان برای جمع آوری آرمان خود و خنثی کردن امپراتوری که از نیروی بسیار زیادی برای جستجو و نابود کردن استفاده می کند، مسابقه می دهند.طرفدارانگیم پلی حماسی و استراتژیکتعداد زیادی مینیاتورخیلی موضوعی منفیوزن ترسناکراه اندازی زیادبهترین رزرو فقط برای 2 بازیکن
این بازی عظیم و بی‌نظیر هنوز هم به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان تجربه‌ی رومیزی قطعی جنگ ستارگان در نظر گرفته می‌شود. بیش از 100 مینیاتور وجود دارد و گیم پلی بازی بسیار پیچیده است. شما امپراتوری یا شورشیان را کنترل خواهید کرد و منابع مختلفی مانند کشتی ها و نیروها را مدیریت خواهید کرد. به عنوان شورشیان، شما حتی باید برای آرمان خود حمایت جمع کنید.

ده ها چهره و وسیله نقلیه آشنا وجود دارد. این باعث می شود که سرویس هواداران زیادی داشته باشید، به طوری که گیم پلی فرصت های زیادی را برای بازسازی برخی از لحظات مورد علاقه شما ارائه می دهد. همچنین به این معنی است که تنوع گسترده ای از مینیاتورها برای نقاشی وجود دارد.

به طور کلی بهترین جنگ ستارگان: حمله امپراتوری تعداد زیادی محتوا و حالت ها!این برنامه همه جانبه ترکیبی از مینیاتورها، درگیری‌های پیچیده رقابتی، و یک برنامه همراه رایگان را ارائه می‌کند که گیم‌پلی انفرادی یا مشترک را فعال می‌کند. این برنامه پیشرفت شما را ثبت می‌کند، شما را از طریق برخی قوانین راهنمایی می‌کند و ارتقای شخصیت‌های شما را دنبال می‌کند. همچنین کارت هایی برای مدیریت توانایی های شخصیت ها، دشمنان و موارد دیگر برای شما وجود دارد.طرفدارانتعداد زیادی مینیاتوربرنامه همراه دوستانه برای جبران وزنگیم پلی رقابتی، انفرادی و Co-op منفیتست های تاس مبتنی بر شانساستراتژیک کمترگران
این بازی کلاسیک Fantasy Flight Game یک بازی اکشن با مینیاتورها، نبردهای مبتنی بر تاس و تخته‌های متحول مبتنی بر کاشی است. یک برنامه همراه رایگان وجود دارد که گیم پلی انفرادی و co-op را معرفی می کند و آن را به یکی از بسیاری از بازی های انفرادی عالی تبدیل می کند. در کمپین، شما ماموریت ها را انجام می دهید و قهرمانان را در طول یک داستان اصلی ارتقا می دهید.

برنامه همراه برای گیمرهای رومیزی جدید بسیار قابل دسترسی است، که در غیر این صورت از بازی های سنگین تر احساس ترس می کنند. اگر نمی‌خواهید روی یک کمپین عظیم سرمایه‌گذاری کنید، مسابقات درگیری رقابتی نیز وجود دارد. و با انتشار FFG، افزونه های بی شماری برای اضافه کردن وجود دارد.

بهترین بازی مبتنی بر چیزهای بی اهمیت بازی Trivial Pursuit: Star Wars The Black Series Edition باشد که چیزهای بی اهمیت با شما باشداگر از طرفداران واقعی جنگ ستارگان هستید، این نسخه Trivial Pursuit دانش شما را آزمایش خواهد کرد. این آزمون شامل تمام نه فیلم اصلی و با بیش از 1800 سؤال، آزمون نهایی است که به شما رتبه استاد را می دهد.طرفدارانشامل تمام نه فیلم است.بیش از 1800 سوال
وقتی صحبت از طرفداران از هر نوع باشد، راه نهایی برای تعیین بزرگترین طرفدار از طریق چیزهای بی اهمیت است. این نسخه Star Wars Trivial Pursuit دارای بیش از 1800 سؤال است، درست از یک امید جدید تا ظهور Skywalker. وقتی تراشه ها خراب هستند، این تنها راه برای تصمیم گیری است که بزرگترین طرفدار جنگ ستارگان از حلقه دوستان شما کیست.

بهترین نسخه جنگ ستارگان بازی مونوپولی: نسخه جنگ ستارگان خرید سیارات خیلی بهتر استاگر از طرفداران جنگ ستارگان باشید، اما نه از طرفداران بازی های تخته ای پیچیده، چه؟ Monopoly یکی از ساده ترین بازی های رومیزی برای بازی است، بیشتر به این دلیل که همه از قبل قوانین را می دانند. چه کسی می داند؟ شاید این نسخه جنگ ستارگان نوعی نیروی رومیزی را در شما بیدار کند.طرفدارانهیئت مدیره و مکانیک منحصر به فرد در حالی که یک حلقه گیم پلی مشابه را حفظ می کند.راهی عالی برای معرفی طرفداران جنگ ستارگان به بازی های رومیزی.
Monopoly یک بازی است که در سراسر کهکشان شناخته شده است، و گرفتن آن را برای هر کسی بسیار آسان می کند. با این حال، اگر تغییری در جنگ ستارگان داشته باشید، می توانید طرفداران این سری را به سمت تاریک سوق دهید – البته منظور من از بازی های رومیزی است.

هزارتوی جنگ ستارگان – آخرین جدای اعتماد به نیرواحتمالاً آن قسمت‌های جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون یا شورشیان را دیده‌اید، جایی که قهرمانان از یک معبد باستانی جدی بازدید می‌کنند. پیچ و خم متحرک هزارتوی جنگ ستارگان بسیار شبیه آزمایش ها و مصیبت هایی است که هنگام عبور از آن معابد با آنها روبرو می شدند.طرفدارانتابلوی منحصر به فرد و همیشه در حال تغییر.درک نسبتاً ساده است.
آن قسمت های معبد جدی همیشه گیج کننده هستند. چرا جدی های باستانی آنها را اینگونه می ساختند؟ صرف نظر از این، Star Wars Labyrinth به شما این احساس را می دهد که در یکی از آن معابد زنده هستید و اعتماد به نیرو تنها راه نجات است.

جنگ ستارگان: نامحدود در اینجا یک جوک در مورد دست ها وجود دارد.شکی نیست که دنیای جنگ ستارگان فهرست گسترده ای از برخی از نمادین ترین شخصیت های تاریخ سرگرمی دارد. بنابراین، یک بازی کارتی معاملاتی بر اساس این شخصیت‌ها به نظر بی‌معنی است. با ساختن قدرتمندترین عرشه در کهکشان، ببینید کدام شخصیت ها مکمل یکدیگر هستند.طرفدارانآثار هنری عالی، شبیه به کتاب های کمیک.طیف گسترده ای از شخصیت ها در دوره های مختلف.
تصور کنید دارث ویدر را با جار جار بینکس معامله کنید. در حالی که به نظر می رسد بدعت باشد، جار جار ممکن است در واقع ارزشی به عرشه شما بیافزاید، جایی که ویدر ممکن است نباشد. این ماهیت یک بازی با ورق معاملاتی است و Star Wars Unlimited نیز از آن پیروی می کند.

سوالات متداول
آیا بازی‌های رومیزی جنگ ستارگان جدیدی منتشر می‌شود؟
موردانتظارترین بازی تخته‌ای جدید Star Wars در حال حاضر Star Wars: Unlimited است که یک بازی کارتی تجاری جدید است. این بازی توسط Fantasy Flight Games در مارس 2024 راه اندازی شد و با مجموعه Spark of the Rebellion شروع شد.

کدام بازی جنگ ستارگان به زودی عرضه می شود؟
جنگ ستارگان: شکارچیان، یک بازی ویدئویی چند نفره مبتنی بر تیم، انتظار می رفت در سال 2023 روی نینتندو سوییچ و دستگاه های تلفن همراه عرضه شود. با این حال، عرضه کامل آن قبلاً به تعویق افتاده بود و انتشار مجدد آن تا سال 2024 به تعویق افتاد.

بعد بهترین بازی های رومیزی مارول در سال 2024 این بازی های رومیزی مارول قهرمان درونی شما را به نمایش می گذارد.

جنگ ستارگان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین اسطوره‌های تمام دوران است که در نتیجه طیف وسیعی از بازی‌های رومیزی به وجود آمده است. با وجود برخی فیلم‌ها و نمایش‌های تفرقه‌انگیز، جنگ ستارگان با شخصیت‌ها و جهان‌های کاملاً جدید به گسترش خود ادامه می‌دهد. این منجر به طیف گسترده ای از سبک ها، از اندور تا آهسوکا شده است. هر کسی گوشه ای از کهکشان برای لذت بردن دارد.




به طور مشابه، طراحان مختلف داستان های حماسی جنگ ستارگان را در بسیاری از ژانرهای رومیزی بررسی کرده اند. Fantasy Flight Games یکی از قوی‌ترین شرکت‌کنندگان در Star Wars بوده است که امیدوارکننده برای Star Wars: Unlimited است. آنها برخی از انتخاب های نمادین و اجباری انجام داده اند، اما موارد بیشتری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در اینجا چند گزینه عالی هم برای بازیکنان معمولی و هم برای علاقمندان حرفه ای وجود دارد.

به روز شده در 27 ژوئیه 2024 توسط Vaspaan Dastoor: به نظر می رسد که پایانی برای انتشار محتوای جنگ ستارگان توسط دیزنی وجود ندارد. بنابراین، ما فکر کردیم که همین کار را انجام دهیم و چند بازی رومیزی دیگر را به لیست اضافه کنیم، با این حال، مطمئن خواهیم شد که واقعاً آنها را دوست خواهید داشت.

بهترین بازی های رومیزی جنگ ستارگان

  بازی تخته ای Outer Rim Wars Wars

بهترین بازی کاوش روایی

بازی تخته ای Outer Rim Wars Wars

ثروت در انتظار جسوران است.

Star Wars: Outer Rim یک تجربه همهجانبه روی میز ارائه می دهد و بازیکنان را به کاوش در حاشیه های کهکشان دعوت می کند. با روایت‌های غنی، شخصیت‌های متنوع و مناسب بودن بازی انفرادی، این یک ماجراجویی استراتژیک برای طرفداران متعهد است.

طرفداران

  • شخصیت ها و مسیرهای متنوع برای قابلیت پخش مجدد.
  • جوهره جهان های حاشیه ای جنگ ستارگان را به تصویر می کشد.
  • گیم پلی جذاب روایت محور، سرشار از داستان.
منفی

  • نیاز به برنامه ریزی استراتژیک دارد، نه برای بازی معمولی.

Star Wars: Outer Rim واقعاً به زیبایی آن حس سخت و حاشیه‌ای جهان جنگ ستارگان را می‌چسباند. هر بار که بازی می کنید، احساس می کنید که در حال زندگی در فصل جدیدی از داستان حماسی جنگ ستارگان هستید. شما این نقش های شخصیتی واقعاً همهجانبه را به عنوان شکارچیان جایزه، قاچاقچیان و موارد دیگر بر عهده می گیرید، که هر کدام توانایی ها و ماموریت های جالب خود را دارند تا در حین ماجراجویی در اطراف Outer Rim به تعقیب بپردازید.


و مرد، بین درگیری های جانبی تاریک و روشن و مدیریت خدمه و ارتقاء کشتی، عناصر استراتژی و برنامه ریزی نیز فوق العاده جذاب هستند.

با این اوصاف، این بازی بسیار عالی است. برخی از کمپین‌های طولانی‌تر واقعاً می‌توانند در مواقعی که هیجان اولیه از بین می‌رود، کشیده شوند. و برای گیمرهای معمولی یا تازه کارها، ما فکر می کنیم که طرف استراتژی می تواند تا زمانی که کارها را به دست نیاورید، خسته کننده باشد.

اما حتی با آن بیت های آهسته گاه و بیگاه، همه ما درگیر داستان سرایی فوق العاده غنی Outer Rim هستیم.

جنگ ستارگان قدرت شرور قسمت تاریک

بیشترین تنوع شخصیت

Star Wars Villanous: Power of the Dark Side

بازی های مورد علاقه دوران کودکی خود را بازی کنید!

شروران نمادین از مسابقه فرنچایز جنگ ستارگان برای تکمیل شرایط برد منحصر به فرد خود، در این بسط مستقل از Ravensburger. این بسط دارای 5 شخصیت جدید از طیف وسیعی از دوران جنگ ستارگان، از جمله Darth Vader، Asajj Ventress، و غیره است.

طرفداران

  • ارزان
  • انتخاب شخصیت خوب
منفی

  • گیم پلی تا حدودی نامتعادل
  • قطعات با کیفیت پایین تر

این یک بسط آسان جنگ ستارگان از سیستم کلاسیک Villainous است که در آن تبهکاران محبوب برای رسیدن به اهداف منحصر به فرد خود با هم رقابت می کنند. این شامل شخصیت هایی مانند ژنرال گریووس، دارث ویدر و کایلو رن است که هر سن کلیدی فیلم را در بر می گیرد. این نیز آن را بسیار خانواده پسند می کند.


«جنگ ستارگان شرور» چندان انقلابی برای این مجموعه نیست، و علاقه‌مندان سخت‌کوش این یکی را تفرقه‌انگیز می‌دانند. اما همچنین بسیار مقرون به صرفه و سبک تر از برخی از گزینه های جایگزین است، اگرچه قوانین ممکن است گاهی اوقات نامشخص باشند. همچنین یک توسعه اخیر با حضور Boba Fett وجود دارد.

بازی تخته ای جنگ ستارگان The Clone Wars

منحصر به فرد ترین گیم پلی

جنگ ستارگان: جنگ کلون ها

نوع جدیدی از کهکشان!

این پیچ و تاب جنگ ستارگان در سری استراتژی کلاسیک Z-Man دارای 4 سناریو منحصر به فرد برای غلبه بر، مینیاتورهای دقیق است و از 1 تا 5 بازیکن پشتیبانی می کند. قهرمانان و شخصیت های شرور آشنای دوران جنگ کلون ها و قوانین عادی و معمولی وجود دارند که راحت تر به دست می آیند. .

طرفداران

  • داستان سرایی بزرگ
  • یادگیری بسیار آسان است
  • پیچ و تاب های بسیار موضوعی
منفی

  • برای این سیستم بازی کمتر چالش برانگیز است
  • جلسات بازی طولانی در تضاد با قوانین آسان است
  • برای این وزن گرونه

اگرچه این تنها یکی از بسیاری از پیچش ها در یک سیستم بازی بسیار موفق است، اما به طرز شگفت انگیزی موضوعی است. شما به عنوان جدای در سراسر کهکشان مسابقه خواهید داد، در طول جنگ کلون ها با درویدها مبارزه می کنید و ماموریت ها را تکمیل می کنید. طراحی حس فوق العاده ای از مقیاس را به تصویر می کشد، بدون اینکه خیلی پیچیده شود.

همچنین سیستم ایجاد شده نسخه های مشابه Z-Man را تغییر می دهد. طرفدارانی که از آن عناوین دیگر لذت می بردند، چیزهای جدیدی را در مکانیک The Clone Wars پیدا می کنند. این یک بازی مشارکتی است، قوانین آن بسیار آسان است، و با چند مینیاتور منظم همراه است.


مبارزه لوک اسکای واکر و دارت ویدر با شمشیرهای نوری در جنگ ستارگان: جعبه بازی عرشه سازی

ساده ترین برای یادگیری

Star Wars: The Deckbuilding Game

بیاموزید و بازی کنید!

یک بازی کارتی ساده و رقابتی که در آن امپراتوری و شورشیان برای از بین بردن پایگاه های یکدیگر می جنگند. این بازی سریع دارای شخصیت ها و وسایل نقلیه نمادین، و گیم پلی استراتژیک است که به راحتی قابل انتخاب است.

طرفداران

  • گیم پلی سریع
  • استراتژیک، با وجود قوانین ساده
منفی

  • تعداد بازیکنان منعطف نیست
  • نه به اندازه محتوا

این یک بازی جدید رقابتی و دو نفره از Fantasy Flight Games است. آنها عملاً انحصار انتشار جنگ ستارگان رومیزی را دارند، اما بازی های آنها همچنان قابل اعتماد و سرگرم کننده هستند. در این بازی با ورق، شما عرشه هایی را به عنوان امپراتوری یا شورشیان می سازید و به دنبال نابود کردن پایگاه های حریف هستید.

Star Wars: The Deckbuilding Game به طور غیرمنتظره ای سبک است. گیم پلی سریع است زیرا دک ها کوچک هستند و کارت ها نسبتاً ساده هستند. با این حال، آنها نیز موضوعی هستند، با متن طعم عالی. احتمالاً راحت‌تر از مجموعه اول Star Wars: Unlimited در برنامه شما قرار می‌گیرد.

بازی رومیزی جنگ ستارگان لژیون

بهترین گیم پلی مینیاتوری

جنگ ستارگان: لژیون

همه چیز را رنگ کنید و بازی کنید!

این بازی مینیاتوری حماسی بر روی چکمه های روی زمین در طول نبردهای کلیدی جنگ ستارگان تمرکز دارد. این اجزا شامل بیش از 30 شخصیت با کیفیت بالا از شخصیت ها و وسایل نقلیه است. بازی سنگین است و انتظار می رود حدود 3 ساعت طول بکشد. این مجموعه اصلی دارای شخصیت های انحصاری دارث ویدر و لوک اسکای واکر است.

طرفداران

  • مینیاتورهای قطعی جنگ ستارگان
  • گیم پلی متراکم و هیجان انگیز
منفی

  • قوانین بسیار سنگین
  • جلسات راه اندازی و پخش طولانی

این یک بازی مینیاتوری رقابتی و دو نفره است که برای علاقه مندان قدیمی روی میز طراحی شده است. شما نبردهای زمینی معروف بین امپراتوری و شورشیان را با استفاده از انواع مینیاتورهای بسیار دقیق بازی خواهید کرد. این یک بازی فوق العاده سنگین است که برای بازیکنان ماهر رومیزی ساخته شده است.


اگر مشکلی برای یادگیری و تسلط بر یک کتاب قوانین متراکم ندارید، از Star Wars Legion بیشتر لذت خواهید برد. سرمایه گذاری زمان و تلاش زیاد برای پیچیدگی و عمق می تواند رضایت بخش باشد. همچنین بسیاری از مینیاتورهای زیبا برای نقاشی وجود دارد، با عبارات و ژست های متمایز که بیش از Shatterpoint است.

بازی رومیزی جنگ ستارگان Rebellion

بهترین تجربه سنگین

جنگ ستارگان: شورش

رویای یک متخصص سرگرمی!

این بازی پیچیده جنگ استراتژیک از 2 تا 4 بازیکن پشتیبانی می‌کند، با بیش از 150 مینیاتور متناسب و تخته‌های بازی عظیم برای حضور در جدول. بازی‌ها می‌توانند 3 تا 4 ساعت طول بکشند. شورشیان برای جمع آوری آرمان خود و خنثی کردن امپراتوری که از نیروی بسیار زیادی برای جستجو و نابود کردن استفاده می کند، مسابقه می دهند.

طرفداران

  • گیم پلی حماسی و استراتژیک
  • تعداد زیادی مینیاتور
  • خیلی موضوعی
منفی

  • وزن ترسناک
  • راه اندازی زیاد
  • بهترین رزرو فقط برای 2 بازیکن

این بازی عظیم و بی‌نظیر هنوز هم به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان تجربه‌ی رومیزی قطعی جنگ ستارگان در نظر گرفته می‌شود. بیش از 100 مینیاتور وجود دارد و گیم پلی بازی بسیار پیچیده است. شما امپراتوری یا شورشیان را کنترل خواهید کرد و منابع مختلفی مانند کشتی ها و نیروها را مدیریت خواهید کرد. به عنوان شورشیان، شما حتی باید برای آرمان خود حمایت جمع کنید.

ده ها چهره و وسیله نقلیه آشنا وجود دارد. این باعث می شود که سرویس هواداران زیادی داشته باشید، به طوری که گیم پلی فرصت های زیادی را برای بازسازی برخی از لحظات مورد علاقه شما ارائه می دهد. همچنین به این معنی است که تنوع گسترده ای از مینیاتورها برای نقاشی وجود دارد.


بازی Star Wars Imperial Assault رومیزی

به طور کلی بهترین

جنگ ستارگان: حمله امپراتوری

تعداد زیادی محتوا و حالت ها!

این برنامه همه جانبه ترکیبی از مینیاتورها، درگیری‌های پیچیده رقابتی، و یک برنامه همراه رایگان را ارائه می‌کند که گیم‌پلی انفرادی یا مشترک را فعال می‌کند. این برنامه پیشرفت شما را ثبت می‌کند، شما را از طریق برخی قوانین راهنمایی می‌کند و ارتقای شخصیت‌های شما را دنبال می‌کند. همچنین کارت هایی برای مدیریت توانایی های شخصیت ها، دشمنان و موارد دیگر برای شما وجود دارد.

طرفداران

  • تعداد زیادی مینیاتور
  • برنامه همراه دوستانه برای جبران وزن
  • گیم پلی رقابتی، انفرادی و Co-op
منفی

  • تست های تاس مبتنی بر شانس
  • استراتژیک کمتر
  • گران

این بازی کلاسیک Fantasy Flight Game یک بازی اکشن با مینیاتورها، نبردهای مبتنی بر تاس و تخته‌های متحول مبتنی بر کاشی است. یک برنامه همراه رایگان وجود دارد که گیم پلی انفرادی و co-op را معرفی می کند و آن را به یکی از بسیاری از بازی های انفرادی عالی تبدیل می کند. در کمپین، شما ماموریت ها را انجام می دهید و قهرمانان را در طول یک داستان اصلی ارتقا می دهید.

برنامه همراه برای گیمرهای رومیزی جدید بسیار قابل دسترسی است، که در غیر این صورت از بازی های سنگین تر احساس ترس می کنند. اگر نمی‌خواهید روی یک کمپین عظیم سرمایه‌گذاری کنید، مسابقات درگیری رقابتی نیز وجود دارد. و با انتشار FFG، افزونه های بی شماری برای اضافه کردن وجود دارد.

جنگ ستارگان سریال سیاه دنبال بی اهمیت

بهترین بازی مبتنی بر چیزهای بی اهمیت

بازی Trivial Pursuit: Star Wars The Black Series Edition

باشد که چیزهای بی اهمیت با شما باشد

اگر از طرفداران واقعی جنگ ستارگان هستید، این نسخه Trivial Pursuit دانش شما را آزمایش خواهد کرد. این آزمون شامل تمام نه فیلم اصلی و با بیش از 1800 سؤال، آزمون نهایی است که به شما رتبه استاد را می دهد.

طرفداران

  • شامل تمام نه فیلم است.
  • بیش از 1800 سوال

وقتی صحبت از طرفداران از هر نوع باشد، راه نهایی برای تعیین بزرگترین طرفدار از طریق چیزهای بی اهمیت است. این نسخه Star Wars Trivial Pursuit دارای بیش از 1800 سؤال است، درست از یک امید جدید تا ظهور Skywalker. وقتی تراشه ها خراب هستند، این تنها راه برای تصمیم گیری است که بزرگترین طرفدار جنگ ستارگان از حلقه دوستان شما کیست.


انحصار جنگ ستارگان

بهترین نسخه جنگ ستارگان

بازی مونوپولی: نسخه جنگ ستارگان

خرید سیارات خیلی بهتر است

اگر از طرفداران جنگ ستارگان باشید، اما نه از طرفداران بازی های تخته ای پیچیده، چه؟ Monopoly یکی از ساده ترین بازی های رومیزی برای بازی است، بیشتر به این دلیل که همه از قبل قوانین را می دانند. چه کسی می داند؟ شاید این نسخه جنگ ستارگان نوعی نیروی رومیزی را در شما بیدار کند.

طرفداران

  • هیئت مدیره و مکانیک منحصر به فرد در حالی که یک حلقه گیم پلی مشابه را حفظ می کند.
  • راهی عالی برای معرفی طرفداران جنگ ستارگان به بازی های رومیزی.

Monopoly یک بازی است که در سراسر کهکشان شناخته شده است، و گرفتن آن را برای هر کسی بسیار آسان می کند. با این حال، اگر تغییری در جنگ ستارگان داشته باشید، می توانید طرفداران این سری را به سمت تاریک سوق دهید – البته منظور من از بازی های رومیزی است.

هزارتوی جنگ ستارگان - آخرین جدای

هزارتوی جنگ ستارگان – آخرین جدای

اعتماد به نیرو

احتمالاً آن قسمت‌های جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون یا شورشیان را دیده‌اید، جایی که قهرمانان از یک معبد باستانی جدی بازدید می‌کنند. پیچ و خم متحرک هزارتوی جنگ ستارگان بسیار شبیه آزمایش ها و مصیبت هایی است که هنگام عبور از آن معابد با آنها روبرو می شدند.

طرفداران

  • تابلوی منحصر به فرد و همیشه در حال تغییر.
  • درک نسبتاً ساده است.

آن قسمت های معبد جدی همیشه گیج کننده هستند. چرا جدی های باستانی آنها را اینگونه می ساختند؟ صرف نظر از این، Star Wars Labyrinth به شما این احساس را می دهد که در یکی از آن معابد زنده هستید و اعتماد به نیرو تنها راه نجات است.

هنر روی جلد صفحه برچسب نامحدود جنگ ستارگان

جنگ ستارگان: نامحدود

در اینجا یک جوک در مورد دست ها وجود دارد.

شکی نیست که دنیای جنگ ستارگان فهرست گسترده ای از برخی از نمادین ترین شخصیت های تاریخ سرگرمی دارد. بنابراین، یک بازی کارتی معاملاتی بر اساس این شخصیت‌ها به نظر بی‌معنی است. با ساختن قدرتمندترین عرشه در کهکشان، ببینید کدام شخصیت ها مکمل یکدیگر هستند.

طرفداران

  • آثار هنری عالی، شبیه به کتاب های کمیک.
  • طیف گسترده ای از شخصیت ها در دوره های مختلف.

تصور کنید دارث ویدر را با جار جار بینکس معامله کنید. در حالی که به نظر می رسد بدعت باشد، جار جار ممکن است در واقع ارزشی به عرشه شما بیافزاید، جایی که ویدر ممکن است نباشد. این ماهیت یک بازی با ورق معاملاتی است و Star Wars Unlimited نیز از آن پیروی می کند.

سوالات متداول

آیا بازی‌های رومیزی جنگ ستارگان جدیدی منتشر می‌شود؟

موردانتظارترین بازی تخته‌ای جدید Star Wars در حال حاضر Star Wars: Unlimited است که یک بازی کارتی تجاری جدید است. این بازی توسط Fantasy Flight Games در مارس 2024 راه اندازی شد و با مجموعه Spark of the Rebellion شروع شد.


کدام بازی جنگ ستارگان به زودی عرضه می شود؟

جنگ ستارگان: شکارچیان، یک بازی ویدئویی چند نفره مبتنی بر تیم، انتظار می رفت در سال 2023 روی نینتندو سوییچ و دستگاه های تلفن همراه عرضه شود. با این حال، عرضه کامل آن قبلاً به تعویق افتاده بود و انتشار مجدد آن تا سال 2024 به تعویق افتاد.

بعد

بهترین بازی های رومیزی مارول در سال 2024

این بازی های رومیزی مارول قهرمان درونی شما را به نمایش می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا