بازی

بهترین شخصیت های اصلی در فیلم های استودیو گیبلی

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

قهرمانان استودیو گیبلی از نظر احساسی جذاب و قابل ارتباط هستند و با عزم و اشتیاق با موانع برخورد می کنند.
شخصیت‌هایی مانند جیرو، پرنسس کاگویا، شیزوکو، پونیو، سوفی، آشیتاکا، ساتسوکه، می، آریتی، چیهیرو و کیکی شخصیت‌های متنوع و داستان‌های منحصربه‌فرد را به نمایش می‌گذارند.
فیلم‌های گیبلی اغلب مضامین عشق، دوستی و رشد شخصی را بررسی می‌کنند و شخصیت‌هایشان را به یاد ماندنی و الهام‌بخش می‌کنند.

استودیو گیبلی به دلیل عالی بودن در بسیاری از چیزها شناخته شده است: موسیقی، سبک هنری، ساختار داستان، و ضربه های احساسی یک یا دو. اما یکی از چیزهایی که آنها حتی در آن بهتر هستند، شخصیت هایشان است، به خصوص قهرمانانشان. چه آن‌ها دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌ها باشند و چه فقط قانع‌کننده‌ترین شخصیت‌ها، شخصیت اصلی داستان را می‌سازد یا می‌شکند، و با این حال، هایائو میازاکی موفق می‌شود هر یک از داستان‌هایش را کامل کند.

مربوط کجا می توان فیلم های استودیو گیبلی را تماشا کرد اینجا جایی است که می توانید فیلم های استودیو گیبلی مورد علاقه خود را تماشا کنید.
فیلم‌های گیبلی بسیار زیاد هستند و با وجود هر اعلام بازنشستگی، شخصیت‌های بیشتری اجتناب‌ناپذیر هستند. مهم نیست که داستان چگونه پیش می رود، این قهرمانان با هر مانعی که بر سر راهشان قرار می گیرد، با اراده، شجاعت و مقداری قهری برخورد می کنند.

10 جیرو هوریکوشی

باد برمی خیزد
این شخصیت همینطوره از نزدیک علاقه شخصی میازاکی، هوانوردی را دنبال می کندبنابراین جای تعجب نیست که جیرو شخصیتی از نظر احساسی جذاب است. شما نسبت به او و گناه او احساس گناه می کنید، به خصوص اگر خودتان بیشتر یک صلح طلب باشید یا یک هنرمند از هر نوعی. این جنگ را در یک چشم انداز کاملاً جدید قرار می دهد، به خصوص وقتی متوجه می شوید که ساخته های او هواپیماهایی هستند که برای جنگ استفاده می شوند، و این هدف جیرو نبود.

جیرو بسیار دوست داشتنی و دوست داشتنی است او بر اساس یک طراح واقعی هواپیما به همین نام ساخته شده است او همچنین برای جنگی که مخالف آن بود هواپیما ساخت. داستانی درباره عشق در میانه روزگار سخت است و جیرو و عشقش نائوکو قطعا پشتکار دارند.

9 پرنسس کاگویا

داستان شاهزاده خانم کاگویا
این شاهزاده خانم کسی است مستقیماً از افسانه ها و داستان های عامیانه ژاپنی باستان، بنابراین سخت است که باور کنیم او از فیلمی ساخته شده در اوایل دهه 2010 است. او سعی می‌کند از ازدواج با یک غریبه کاملاً غریبه پرهیز کند – کلاس قهرمانان اسطوره‌شناسی که اکثر شاهزاده‌ها حتماً در آن شرکت نکرده‌اند – و برای انجام این کار، هر یک از خواستگارانش را می‌فرستد تا کارهای مختلفی را برای او انجام دهند، اما هیچ کدام موفق نمی‌شوند. این بخش از اسطوره است، اما این تنها پیشرفتی نیست که باعث می‌شود او را ریشه‌یابی کنید.

او یک شخصیت شیرین که معلوم می شود در واقع از ماه استبنابراین جای تعجب نیست که او بسیار زیبا و باکلاس است. داستان او وقتی متوجه می شوید اشک آور است او فقط آزادی خود را برای پیوستن به ماه می خواهد اما به همان اندازه زمین را دوست دارد.

8 شیزوکو سوکیشیما

زمزمه قلب
شیزوکو یکی از خلاق ترین قهرمانان فیلم گیبلی است. مدام در حال خواندن و نوشتن کتاب او، Whisper of the Heart است. او بداخلاق است، وقتی اذیت می شود از خودش دفاع می کند، و طرفدار آهنگ “Country Roads” است، که یک آهنگ معمولی خیالبافی برای خواندن، حتی نادرست است. شیزوکو دختری جذاب با شخصیتی پیچیده است و هر چه کتاب‌های بیشتری را از کتابخانه چک می‌کند، این موضوع واضح‌تر می‌شود.

مربوط بهترین بسته‌های استیکر گیبلی استودیو در سال 2024 آیا عاشق فیلم‌های استودیو گیبلی مانند پرنسس مونونوکه، سرویس تحویل کیکی و پونیو هستید؟ سپس باید این برچسب ها را از روی فیلم ها داشته باشید.
فیلمی که او ستاره آن است، مورد علاقه طرفداران گیبلی است، و این یک تجربه دوران بلوغ و احساسی برای شیزوکو است که شما را در لحظه شروع آن مجذوب خود می کند. او قابل ارتباط است و رابطه او با سیجی بسیار سالم است.

7 پونیو و سوسوکه

التیام‌بخش
این دو کاملاً با هم تعادل برقرار می کنند. هرج و مرج و خودانگیختگی پونیو حول عادات عملی و مسئولانه سوسوکه می چرخد به عنوان کسی که از نظر عاطفی از مادرش حمایت می کند. سوسوکه آرام‌تر استهمچنین، ماجراجویی‌های پونیو در دنیای انسان‌ها را برای او هیجان‌انگیزتر می‌کند، زیرا او با سوسوکه سرگردان می‌شود و او سعی می‌کند دوباره مادرش را پیدا کند.

سوسوکه نه تنها استاد نگه داشتن آن است، بلکه مادرش در این کار بهترین است. ظاهر ناگهانی پونیو و شیطنت‌های آن برای همه شگفت‌انگیز خواهد بود، اما لیزا در کل ماجرا کاملاً یکدست است.، حتی به هیجانات معصومانه دوران کودکی خود متمایل می شوند.

6 سوفی هاتر و زوزه جنکینز-پندراگون

قلعه متحرک هاول
این عاشقانه یکی از زیباترین در کل فیلموگرافی استودیو گیبلی است. سوفی بالاترین اعتماد به نفس را ندارد، ولی به زوزه، او آنقدر دوست داشتنی است که ارزش پیدا کردنش را دارد، حتی اگر یک بار او را در گذشته اش دیده باشد. جدای از سفر در زمان، سوفی یکی از بهترین شخصیت‌ها را دارد زیرا متوجه می‌شود که چقدر برای داستان هاول اهمیت دارد و چقدر می‌تواند به اطرافیانش کمک کند.

به همین ترتیب، هاول زمانی که بالاخره چیزی برای محافظت از خود دارد تغییر شکل می دهد: سوفی. این دو نفر جفت بعید هستند، اما شیمی زیادی بین آنها وجود دارد که نمی‌توانی حتی از اولین ملاقاتشان عاشقشان نباشی.

5 آشیتاکا و سان

شاهزاده مونونوکه
آشیتاکا یک شاهزاده نفرین شده است، اما او شرور یا بدخواه نیست که شما به داستان های دیگر اعتقاد داشته باشید. بجای، او در نتیجه نجات دهکده خود از دست یک شیطان نفرین شده استو از آن به بعد فقط سعی می کند نفرین خود را از راه های اخلاقی درمان کند. وقتی با سان ملاقات می کنددختری که توسط گرگ ها بزرگ شده و عاشق جنگل و ارواح آن است، پاسخ او این است که به او کمک کند، نه آسیب رساندن به او. این دو نفر یک دوتایی قدرتمند هستند، به خصوص در مورد محافظت از ارواح.

مربوط 8 فیلم انیمیشنی که اگر عاشق استودیو گیبلی هستید باید تماشا کنید این فیلم های انیمه به شما حال و هوای گیبلی می دهند.
سان به عنوان پرنسس مونونوکه شناخته می شود و علیرغم اینکه شایعه شده که از انسان ها متنفر است، او کوچکترین مشکلی برای آشیتاکا ندارد. ظاهر سخت سان با مهربانی و تعارف آشیتاکا از بین می رود، به خصوص زمانی که او توسط روح جنگل پذیرفته شود.

4 Satsuke و Mei Kusakabe

همسایه من توتورو
این خواهران همیشه نگاه مثبتی به زندگی دارند، بدون توجه به آنچه سر راهشان قرار می گیرد، ماجراهای خود را با لبخند می گذرانند. حتی زمانی که به خانه جدید خود نقل مکان می کنند، از هر چیزی که پیدا می کنند، حتی خود خانه، یک بازی درست می کنند. نحوه نگاه خوش بینانه آن دو به همه چیز الهام بخش است، حتی در ابری ترین روزها. این فیلم گیبلی، به طور کلی، داستان نشاط بخشی است، زیرا به شما یادآوری می کند که مراقب کودک درون خود باشید.

ساتسوکه خواهر یا برادر مسئولیت پذیرتر است، مسن ترین است، با این حال می آن را به عنوان خواهر یا برادر کوچکتر بازیگوش و سالم نگه می دارد. با روحی بی بار او کسی است که توتورو را کشف می کند و حس جادو را به زندگی هر دوی آنها می آورد.

3 Arrietty

زندگی مخفی Arrietty
این یکی از کامل‌ترین داستان‌های موجود است، به خصوص که داستان‌های کمی مانند آن وجود دارد. Arrietty کوچکترین شخصیت اصلی استودیو Ghibli است، خانواده اش را تأمین می کند و در دنیایی که برای افراد بزرگتر ساخته شده است، ماجراجویی می کند. او شجاع است، در قلب یک ماجراجو، و بسیار مدبر است. حتی یک گربه یا خانه دار او را از محافظت از والدینش باز نمی دارد.

او یک وام گیرنده است، کسی که برای زنده ماندن، وسایل ضروری مانند غذا را از دنیای اطراف خود می گیردبا این حال او هنوز مهربان است و حتی با یکی از ساکنان خانه ای که در آن زندگی می کند، شو، دوست می شود.

2 چیهیرو اوجینو

روحیه دور
چیهیرو تعریف بدجنس و حیله گر است. او توسعه شخصیت اصلی را پشت سر می گذارد در این فیلم، از یک کودک بداخلاق به یک دختر مودب و مهربان از طریق تجربیاتش در دنیای روح تبدیل می شود. با این حال، در ابتدای فیلم، او نشان می دهد که چقدر باهوش است زمانی که به وسط دنیایی کاملا متفاوت پرتاب می شود تنها با هاکو، روح رودخانه، از او مراقبت می کند.

مربوط یک Redditor در Animal Crossing: New Horizons در حال بازآفرینی Spirited Away است یک بازیکن با استعداد صحنه های نمادینی از بازی Spirited Away استودیو گیبلی در Animal Crossing: New Horizons را بازسازی کرده است.
ستایش های زیادی برای این فیلم و چیهیرو وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد. حتی زمانی که او مجبور می شود به عنوان سن شناخته شود، او پیگیر و مصمم است تا خود و والدینش را آزاد کند. Spirited Away حتی برنده جایزه اسکار شد و چیهیرو بخش بزرگی از این موفقیت بود.

1 کیکی

خدمات تحویل کیکی
کیکی یک جادوگر جوان، مصمم و ماهر است که هر کاری که در ذهنش باشد انجام دهد. خدمات تحویل او فقط سرمایه گذاری کارآفرینی انفرادی او نیست. این هنر اوست چه زمانی او توانایی خود را برای پرواز با جارو از دست می دهد، او متوجه می شود که هنر و احساساتش در وهله اول این توانایی را به او داده است. او جوان است، اما این بدان معنا نیست که توانایی کمتری برای ساختن زندگی برای خودش ندارد.

جیجی، گربه‌اش، حمایت بزرگی برای کیکی استبه خصوص که این دو می توانند یکدیگر را درک کنند. هر دوی آن‌ها متفکرانی خلاق و سریع هستند که می‌توانند روز را از هر بحرانی که با آن مواجه می‌شوند، نجات دهند.

بعد 10 فیلم گیبلی که بازی های خوبی را می سازند اگر قرار بود استودیو گیبلی به طور کامل وارد صنعت بازی های ویدیویی شود، این عناوین ابتدا شایسته اقتباس هستند.

نکات برجسته

  • قهرمانان استودیو گیبلی از نظر احساسی جذاب و قابل ارتباط هستند و با عزم و اشتیاق با موانع برخورد می کنند.
  • شخصیت‌هایی مانند جیرو، پرنسس کاگویا، شیزوکو، پونیو، سوفی، آشیتاکا، ساتسوکه، می، آریتی، چیهیرو و کیکی شخصیت‌های متنوع و داستان‌های منحصربه‌فرد را به نمایش می‌گذارند.
  • فیلم‌های گیبلی اغلب مضامین عشق، دوستی و رشد شخصی را بررسی می‌کنند و شخصیت‌هایشان را به یاد ماندنی و الهام‌بخش می‌کنند.



استودیو گیبلی به دلیل عالی بودن در بسیاری از چیزها شناخته شده است: موسیقی، سبک هنری، ساختار داستان، و ضربه های احساسی یک یا دو. اما یکی از چیزهایی که آنها حتی در آن بهتر هستند، شخصیت هایشان است، به خصوص قهرمانانشان. چه آن‌ها دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌ها باشند و چه فقط قانع‌کننده‌ترین شخصیت‌ها، شخصیت اصلی داستان را می‌سازد یا می‌شکند، و با این حال، هایائو میازاکی موفق می‌شود هر یک از داستان‌هایش را کامل کند.

مربوط

کجا می توان فیلم های استودیو گیبلی را تماشا کرد

اینجا جایی است که می توانید فیلم های استودیو گیبلی مورد علاقه خود را تماشا کنید.

فیلم‌های گیبلی بسیار زیاد هستند و با وجود هر اعلام بازنشستگی، شخصیت‌های بیشتری اجتناب‌ناپذیر هستند. مهم نیست که داستان چگونه پیش می رود، این قهرمانان با هر مانعی که بر سر راهشان قرار می گیرد، با اراده، شجاعت و مقداری قهری برخورد می کنند.


10 جیرو هوریکوشی

جیرو هوریکوشی در فیلم باد برمی خیزد.


باد برمی خیزد

این شخصیت همینطوره از نزدیک علاقه شخصی میازاکی، هوانوردی را دنبال می کندبنابراین جای تعجب نیست که جیرو شخصیتی از نظر احساسی جذاب است. شما نسبت به او و گناه او احساس گناه می کنید، به خصوص اگر خودتان بیشتر یک صلح طلب باشید یا یک هنرمند از هر نوعی. این جنگ را در یک چشم انداز کاملاً جدید قرار می دهد، به خصوص وقتی متوجه می شوید که ساخته های او هواپیماهایی هستند که برای جنگ استفاده می شوند، و این هدف جیرو نبود.

جیرو بسیار دوست داشتنی و دوست داشتنی است او بر اساس یک طراح واقعی هواپیما به همین نام ساخته شده است او همچنین برای جنگی که مخالف آن بود هواپیما ساخت. داستانی درباره عشق در میانه روزگار سخت است و جیرو و عشقش نائوکو قطعا پشتکار دارند.

9 پرنسس کاگویا

پرنسس کاگویا در اتاقش.


داستان شاهزاده خانم کاگویا

این شاهزاده خانم کسی است مستقیماً از افسانه ها و داستان های عامیانه ژاپنی باستان، بنابراین سخت است که باور کنیم او از فیلمی ساخته شده در اوایل دهه 2010 است. او سعی می‌کند از ازدواج با یک غریبه کاملاً غریبه پرهیز کند – کلاس قهرمانان اسطوره‌شناسی که اکثر شاهزاده‌ها حتماً در آن شرکت نکرده‌اند – و برای انجام این کار، هر یک از خواستگارانش را می‌فرستد تا کارهای مختلفی را برای او انجام دهند، اما هیچ کدام موفق نمی‌شوند. این بخش از اسطوره است، اما این تنها پیشرفتی نیست که باعث می‌شود او را ریشه‌یابی کنید.

او یک شخصیت شیرین که معلوم می شود در واقع از ماه استبنابراین جای تعجب نیست که او بسیار زیبا و باکلاس است. داستان او وقتی متوجه می شوید اشک آور است او فقط آزادی خود را برای پیوستن به ماه می خواهد اما به همان اندازه زمین را دوست دارد.

8 شیزوکو سوکیشیما

شیزوکو سوکیشیما از Whisper of the Heart.


زمزمه قلب

شیزوکو یکی از خلاق ترین قهرمانان فیلم گیبلی است. مدام در حال خواندن و نوشتن کتاب او، Whisper of the Heart است. او بداخلاق است، وقتی اذیت می شود از خودش دفاع می کند، و طرفدار آهنگ “Country Roads” است، که یک آهنگ معمولی خیالبافی برای خواندن، حتی نادرست است. شیزوکو دختری جذاب با شخصیتی پیچیده است و هر چه کتاب‌های بیشتری را از کتابخانه چک می‌کند، این موضوع واضح‌تر می‌شود.

مربوط

بهترین بسته‌های استیکر گیبلی استودیو در سال 2024

آیا عاشق فیلم‌های استودیو گیبلی مانند پرنسس مونونوکه، سرویس تحویل کیکی و پونیو هستید؟ سپس باید این برچسب ها را از روی فیلم ها داشته باشید.

فیلمی که او ستاره آن است، مورد علاقه طرفداران گیبلی است، و این یک تجربه دوران بلوغ و احساسی برای شیزوکو است که شما را در لحظه شروع آن مجذوب خود می کند. او قابل ارتباط است و رابطه او با سیجی بسیار سالم است.

7 پونیو و سوسوکه

پونیو با فانوس و سوسوکه قایق خود را در پونیو نگه داشته است.


التیام‌بخش

این دو کاملاً با هم تعادل برقرار می کنند. هرج و مرج و خودانگیختگی پونیو حول عادات عملی و مسئولانه سوسوکه می چرخد به عنوان کسی که از نظر عاطفی از مادرش حمایت می کند. سوسوکه آرام‌تر استهمچنین، ماجراجویی‌های پونیو در دنیای انسان‌ها را برای او هیجان‌انگیزتر می‌کند، زیرا او با سوسوکه سرگردان می‌شود و او سعی می‌کند دوباره مادرش را پیدا کند.

سوسوکه نه تنها استاد نگه داشتن آن است، بلکه مادرش در این کار بهترین است. ظاهر ناگهانی پونیو و شیطنت‌های آن برای همه شگفت‌انگیز خواهد بود، اما لیزا در کل ماجرا کاملاً یکدست است.، حتی به هیجانات معصومانه دوران کودکی خود متمایل می شوند.

6 سوفی هاتر و زوزه جنکینز-پندراگون

سوفی و ​​هاول دوباره در قلعه متحرک هاول با هم متحد می شوند.


قلعه متحرک هاول

این عاشقانه یکی از زیباترین در کل فیلموگرافی استودیو گیبلی است. سوفی بالاترین اعتماد به نفس را ندارد، ولی به زوزه، او آنقدر دوست داشتنی است که ارزش پیدا کردنش را دارد، حتی اگر یک بار او را در گذشته اش دیده باشد. جدای از سفر در زمان، سوفی یکی از بهترین شخصیت‌ها را دارد زیرا متوجه می‌شود که چقدر برای داستان هاول اهمیت دارد و چقدر می‌تواند به اطرافیانش کمک کند.

به همین ترتیب، هاول زمانی که بالاخره چیزی برای محافظت از خود دارد تغییر شکل می دهد: سوفی. این دو نفر جفت بعید هستند، اما شیمی زیادی بین آنها وجود دارد که نمی‌توانی حتی از اولین ملاقاتشان عاشقشان نباشی.

5 آشیتاکا و سان

شاهزاده آشیتاکا و پرنسس مونونوکه (سان) با هم در پرنسس مونونوکه.


شاهزاده مونونوکه

آشیتاکا یک شاهزاده نفرین شده است، اما او شرور یا بدخواه نیست که شما به داستان های دیگر اعتقاد داشته باشید. بجای، او در نتیجه نجات دهکده خود از دست یک شیطان نفرین شده استو از آن به بعد فقط سعی می کند نفرین خود را از راه های اخلاقی درمان کند. وقتی با سان ملاقات می کنددختری که توسط گرگ ها بزرگ شده و عاشق جنگل و ارواح آن است، پاسخ او این است که به او کمک کند، نه آسیب رساندن به او. این دو نفر یک دوتایی قدرتمند هستند، به خصوص در مورد محافظت از ارواح.

مربوط

8 فیلم انیمیشنی که اگر عاشق استودیو گیبلی هستید باید تماشا کنید

این فیلم های انیمه به شما حال و هوای گیبلی می دهند.

سان به عنوان پرنسس مونونوکه شناخته می شود و علیرغم اینکه شایعه شده که از انسان ها متنفر است، او کوچکترین مشکلی برای آشیتاکا ندارد. ظاهر سخت سان با مهربانی و تعارف آشیتاکا از بین می رود، به خصوص زمانی که او توسط روح جنگل پذیرفته شود.

4 Satsuke و Mei Kusakabe

Satsuke و Mei Kusakabe از My Neighbor Totoro.


همسایه من توتورو

این خواهران همیشه نگاه مثبتی به زندگی دارند، بدون توجه به آنچه سر راهشان قرار می گیرد، ماجراهای خود را با لبخند می گذرانند. حتی زمانی که به خانه جدید خود نقل مکان می کنند، از هر چیزی که پیدا می کنند، حتی خود خانه، یک بازی درست می کنند. نحوه نگاه خوش بینانه آن دو به همه چیز الهام بخش است، حتی در ابری ترین روزها. این فیلم گیبلی، به طور کلی، داستان نشاط بخشی است، زیرا به شما یادآوری می کند که مراقب کودک درون خود باشید.

ساتسوکه خواهر یا برادر مسئولیت پذیرتر است، مسن ترین است، با این حال می آن را به عنوان خواهر یا برادر کوچکتر بازیگوش و سالم نگه می دارد. با روحی بی بار او کسی است که توتورو را کشف می کند و حس جادو را به زندگی هر دوی آنها می آورد.

3 Arrietty

Arrietty از فیلم The Secret Life of Arrietty Ghibli.


زندگی مخفی Arrietty

این یکی از کامل‌ترین داستان‌های موجود است، به خصوص که داستان‌های کمی مانند آن وجود دارد. Arrietty کوچکترین شخصیت اصلی استودیو Ghibli است، خانواده اش را تأمین می کند و در دنیایی که برای افراد بزرگتر ساخته شده است، ماجراجویی می کند. او شجاع است، در قلب یک ماجراجو، و بسیار مدبر است. حتی یک گربه یا خانه دار او را از محافظت از والدینش باز نمی دارد.

او یک وام گیرنده است، کسی که برای زنده ماندن، وسایل ضروری مانند غذا را از دنیای اطراف خود می گیردبا این حال او هنوز مهربان است و حتی با یکی از ساکنان خانه ای که در آن زندگی می کند، شو، دوست می شود.

2 چیهیرو اوجینو

چیهیرو در حال دویدن در Spirited Away.


روحیه دور

چیهیرو تعریف بدجنس و حیله گر است. او توسعه شخصیت اصلی را پشت سر می گذارد در این فیلم، از یک کودک بداخلاق به یک دختر مودب و مهربان از طریق تجربیاتش در دنیای روح تبدیل می شود. با این حال، در ابتدای فیلم، او نشان می دهد که چقدر باهوش است زمانی که به وسط دنیایی کاملا متفاوت پرتاب می شود تنها با هاکو، روح رودخانه، از او مراقبت می کند.

مربوط

یک Redditor در Animal Crossing: New Horizons در حال بازآفرینی Spirited Away است

یک بازیکن با استعداد صحنه های نمادینی از بازی Spirited Away استودیو گیبلی در Animal Crossing: New Horizons را بازسازی کرده است.

ستایش های زیادی برای این فیلم و چیهیرو وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد. حتی زمانی که او مجبور می شود به عنوان سن شناخته شود، او پیگیر و مصمم است تا خود و والدینش را آزاد کند. Spirited Away حتی برنده جایزه اسکار شد و چیهیرو بخش بزرگی از این موفقیت بود.

1 کیکی

پرواز کیکی روی جاروش با جیجی در سرویس تحویل کیکی.


خدمات تحویل کیکی

کیکی یک جادوگر جوان، مصمم و ماهر است که هر کاری که در ذهنش باشد انجام دهد. خدمات تحویل او فقط سرمایه گذاری کارآفرینی انفرادی او نیست. این هنر اوست چه زمانی او توانایی خود را برای پرواز با جارو از دست می دهد، او متوجه می شود که هنر و احساساتش در وهله اول این توانایی را به او داده است. او جوان است، اما این بدان معنا نیست که توانایی کمتری برای ساختن زندگی برای خودش ندارد.

جیجی، گربه‌اش، حمایت بزرگی برای کیکی استبه خصوص که این دو می توانند یکدیگر را درک کنند. هر دوی آن‌ها متفکرانی خلاق و سریع هستند که می‌توانند روز را از هر بحرانی که با آن مواجه می‌شوند، نجات دهند.

بعد

10 فیلم گیبلی که بازی های خوبی را می سازند

اگر قرار بود استودیو گیبلی به طور کامل وارد صنعت بازی های ویدیویی شود، این عناوین ابتدا شایسته اقتباس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا