بازی

Vampire Survivors برنده بفتا برای بهترین بازی Ahead of God Of War و Elden Ring شد

آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا (بفتا) امروز میزبان مراسم اهدای جوایز سالانه بازی‌های خود است که چندین نفر از بازیگران سنگین سال 2022 جوایز متعددی را در دسته‌های مختلف دریافت کرده‌اند. با این حال، این موفقیت مستقل سال بود که توانست جایزه بزرگ را از آن خود کند، زیرا بازماندگان خون آشام توانسته اند از افرادی مانند God of War Ragnarok و Elden Ring جلوگیری کنند تا جایزه بهترین بازی را به خانه ببرند.


Vampire Survivors بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازی های سال 2022 بود، با وجود ظاهر و حلقه گیم پلی نسبتا ساده اش. در حالی که توسعه دهندگان تحت الشعاع عناوین بزرگتر سال قرار داشتند، همچنان توانستند ده ها جایزه را برای تلاش های خود دریافت کنند. اکنون توانسته است جایزه بهترین بازی در بفتا و همچنین جایزه طراحی بازی را به خانه ببرد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: هیچ کس به من نگفت بازماندگان خون آشام فقط کسلوانیا کلیک کننده کوکی بود

البته، بازی‌های بزرگ سال 2022 نیز بسیار مورد توجه قرار گرفتند، زیرا God of War Ragnarok با پنج برد بفتا در صدر قرار گرفت. کریستوفر قاضی، بازیگر کریتوس، در کنار جوایز انیمیشن، دستاوردهای صوتی و موسیقی، توانست دومین جایزه برجسته خود را برای بازیگر نقش اول پس از برنده شدن در جوایز The Game در سال گذشته دریافت کند. بازیگر آنگربودا – لیلا دلئون هیز – برنده جایزه بازیگر نقش مکمل شد، در حالی که این عنوان همچنین برنده بازی سال EE شد که طرفداران به آن رأی دادند تا شب را برای این عنوان به پایان برساند.

Elden Ring همچنین چند جایزه دریافت کرد، یکی از آنها برای Multiplayer و Original Property، در حالی که موفقیت مستقل Tunic نیز توانست یک زوج را برای Artistic Achievement و Debut Game به دست آورد. دیگر برنده‌های برجسته شامل Final Fantasy 14 برای Evolving Game، Kirby and the Forgotten Land برای بهترین بازی خانوادگی و Horizon Forbidden West که جایزه بفتا را برای دستاورد فنی دریافت کرد.

بعدی: کریس پرت و چارلی دی می خواهند Bowsette و Wario در دنباله فیلم Mario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا