ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت Cardano به عنوان ADA تبدیل به بهترین عملکرد سکه در روز – آیا نهنگ ها در حال خرید هستند؟

منبع: TradingView

قیمت Cardano (ADA) در 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش یافته است و با جهش آن به 0.282965 دلار اصلاحی جزئی برای سقوط شدید آن در آخر هفته ایجاد کرده است.

ADA در روز شنبه به دنبال اقدامات SEC علیه بایننس که منجر به برداشت نقدینگی از صرافی دوم توسط بازارسازان و همچنین حذف آلت کوین از فهرست رابینهود شد، به 0.238477 دلار رسید.

بنابراین ADA در هفته گذشته 25 درصد کاهش یافته است و آلت کوین از ابتدای سال تنها 15 درصد افزایش داشته است (در مقایسه با 57 درصد برای BTC و 46 درصد برای ETH).

و با وجود هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه نهنگ‌ها واقعاً ADA را به تعداد قابل توجهی خریداری می‌کنند، کاملاً مشخص نیست که آیا آلت‌کوین به این زودی شاهد بهبود قابل توجهی خواهد بود یا خیر.

پیش بینی قیمت Cardano به عنوان ADA تبدیل به بهترین عملکرد سکه در روز – آیا نهنگ ها در حال خرید هستند؟

نمودار و اندیکاتورهای ADA به طور عجیبی نشان دهنده ضعف واقعی در حال حاضر هستند، با میانگین متحرک 30 روزه (زرد) سکه به شدت به زیر میانگین 200 روزه (آبی) خود در آخر هفته.

1686571404 316 پیش بینی قیمت Cardano به عنوان ADA تبدیل به بهترین
منبع: TradingView

به طور مشابه، شاخص قدرت نسبی ADA (بنفش) در آخر هفته به زیر 20 سقوط کرد و در حالی که دوباره شروع به افزایش کرده است، همچنان زیر 50 باقی مانده است، سطحی که ممکن است در روزهای آینده برای پشت سر گذاشتن آن تلاش کند.

تقویت این ترس این واقعیت است که ADA از برخی سطوح حمایتی مهم در آخر هفته سقوط کرد و به زیر 0.275 دلار و سپس 0.250 دلار سقوط کرد، حرکتی که ممکن است ثبات آن را در برابر فشار بیشتر فروش در این هفته تضعیف کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، ADA در حال حاضر عمدتاً به این دلیل است که SEC از آن به عنوان یک امنیت در اقدامات قانونی جدید علیه Coinbase و Binance یاد می کند.

این نه تنها باعث سقوط ADA در آن زمان شد، بلکه طبقه‌بندی آلت‌کوین به‌عنوان یک امنیت منجر به حذف رابین‌هود از فهرست این ارز دیجیتال شده است.

سایر مبادلات مستقر در ایالات متحده ممکن است به زودی دنبال شوند و به طور بالقوه باعث سقوط بیشتر ADA شوند.

به همین دلیل است که ADA در حال حاضر مخاطره آمیز است، اگرچه در دفاع از آلتکوین باید بیان کرد که نامگذاری SEC از آن به عنوان یک امنیت لزوماً به معنای واقعی بودن آن نیست.

این مورد در مورد Ripple-SEC برجسته شده است، با Ripple که کار نسبتاً خوبی در استدلال علیه ادعای تنظیم کننده مبنی بر اینکه XRP یک امنیت است انجام می دهد.

به این ترتیب، هنگامی که پرونده های Coinbase و Binance حل و فصل شوند، ADA می تواند در همان موقعیتی که قبل از اعلام این موارد بود، ظاهر شود.

و باید به این نکته اشاره کرد که تا آنجا که به اصول کاردانو مربوط می شود، در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

به عنوان یک شبکه، کاردانو به رشد پیوسته خود ادامه می دهد و اخیراً به پنجمین بلاک چین پرکاربرد در فضا تبدیل شده است.

الان حدود 129 پروژه در بلاک چین خود داردو همچنین بیش از 1200 ساختمان روی آن.

این نشان می‌دهد که توسعه آن در سلامت خوبی باقی می‌ماند، بنابراین با فرض اینکه ابهام پیرامون وضعیت حقوقی آن (در ایالات متحده) به زودی برطرف شود، می‌تواند به راحتی شاهد بهبودی بزرگ در آینده‌ای نه چندان دور باشد.

و در حالی که هیچ نشانه آشکاری از خرید ارزان آلتکوین توسط نهنگ‌ها وجود ندارد، اما جهش آن امروز نشان می‌دهد که شخصی به دنبال خرید آن با تخفیف است.

اکنون ADA را بخرید

آلت کوین های جدید با پتانسیل بالا

ADA می تواند به راحتی شاهد بهبودی بزرگ در آینده باشد، اما ممکن است چندین ماه (یا بیشتر) طول بکشد تا دوباره به ارتفاعات قبلی خود بازگردد.

این امر باعث می‌شود معامله‌گران در صورت تمایل به بازدهی سریع‌تر، مجبور به جستجوی جاهای دیگر باشند، اگرچه تعدادی آلتکوین جدید وجود دارد که در حال حاضر پتانسیل زیادی برای سودهای قابل توجه در آینده نزدیک نشان می‌دهند.

توکن‌های پیش‌فروش مسلماً در میان چنین آلت‌کوین‌هایی اصلی‌تر هستند، که ecoterra (ECOTERRA) یکی از امیدوارکننده‌ترین آنها است، به‌ویژه زمانی که عرضه توکن آن تاکنون بیش از ۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده باشد.

با توجه به راه اندازی در نیمه دوم سال 2023، ecoterra یک پلت فرم بازیافت برای کسب درآمد را ارائه می دهد که به کاربران برای بازیافت زباله های خانگی در نقاط بازیافت شرکت کننده پاداش می دهد.

کاربران ECOTERRA و همچنین NFTها را برای بازیافت خود دریافت خواهند کرد، چیزی که باید مشوق رفتار سبز و مشارکت بیشتر در اقتصاد سبز باشد.

برای این منظور، ecoterra همچنین به کاربران برای تولید انرژی سبز خود، با جبران‌های کربنی مبتنی بر NFT که برای تجارت در بازار پلت‌فرم کسب می‌کنند، پاداش می‌دهد.

با توجه به علاقه فزاینده به سرمایه گذاری ESG و تغییرات آب و هوایی، درک اینکه چرا این پروژه تاکنون بیش از 5 میلیون دلار جمع آوری کرده است، کار سختی نیست و سرمایه گذاران جدید می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ecoterra به پیش فروش بپیوندند.

1 ECOTERRA در حال حاضر 0.00925 دلار قیمت دارد، اگرچه در 16 روز به 0.01 دلار افزایش می یابد.

البته، ECOTERRA زمانی که در چند ماه آینده در صرافی‌ها فهرست می‌شود، می‌تواند بسیار بالاتر رود و فرصت محدودی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا آن را با قیمت ارزان خریداری کنند.

از ecoterra در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا