شبکه های اجتماعی

پاناسونیک می‌گوید ممکن است کارخانه باتری خودروهای برقی را در اوکلاهما بسازد

تصمیم پاناسونیک برای در نظر گرفتن اوکلاهاما. (عکس فایل ETAUTO)

ژاپن‘s پاناسونیک هولدینگ، تامین کننده باتری تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی، روز یکشنبه گفت که در حال بررسی ساخت کارخانه باتری در اوکلاهما، سومین آن در ایالات متحده است.

این شرکت در ایمیلی به رویترز گفت: «پاناسونیک با ایالت اوکلاهاما قراردادی منعقد کرده است که واجد شرایط بودن و شرایط مشوق ها را بر اساس قانون LEAD اوکلاهما تعریف می کند. پارک صنعتی MidAmerica در پریور.

در بیانیه آمده است: “تصمیمات مشخص دیگری توسط شرکت گرفته نشده است. ما اطلاعات بیشتری را در صورت در دسترس بودن به اشتراک خواهیم گذاشت.”

تصمیم پاناسونیک برای در نظر گرفتن اوکلاهما، که قبلاً توسط خبرگزاری کیودو گزارش شده بود، در بحبوحه فروش فزاینده خودروهای الکتریکی صورت می‌گیرد و سایر سازندگان خودروهای برقی به جز مشتری قدیمی تسلا، به دنبال این شرکت ژاپنی به عنوان تامین‌کننده احتمالی باتری هستند.

وال استریت ژورنال در این ماه گزارش داد که پاناسونیک در حال مذاکره با دیگر Stellantis و BMW در مورد ساخت یک کارخانه جدید خودروهای برقی در آمریکای شمالی است.

این شرکت ژاپنی در ماه ژوئیه، اوکلاهما را به عنوان مکان دومین کارخانه باتری‌های برقی خود رد کرد و به جای آن، کانزاس را برای ساخت باتری برای تسلا انتخاب کرد. مقامات ایالتی در آنجا گفتند که سرمایه گذاری تا 4 میلیارد دلار تا 4000 شغل ایجاد می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا