بازی

اسکرین شات BioShock 4 به بیرون درز کرد، قدرت های کنترل زمان را پیشنهاد می کند

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

ممکن است پس از انتشار یک اسکرین شات از گیم پلی شایعه شده توسط MP1st، رونمایی از BioShock 4 در افق باشد.
این اسکرین شات به دنبال تعداد زیادی آگهی شغلی در اتاق ابری 2K است که تولید بازی بعدی BioSock در حال افزایش است.
در تصویر، چندین قابلیت Plasmid نشان داده شده است، از جمله چندین مورد که به توانایی بازی با زمان اشاره دارد.

به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل تر و بیشتر می شود که رونمایی BioShock 4 در افق باشد. همین هفته گذشته، یک طراح بازی در 2K Cloud Chamber، استودیویی که عنوان بعدی BioShock را توسعه می‌دهد، تعدادی از آگهی‌های شغلی را با افزایش تولید به اشتراک گذاشت. اکنون، یک اسکرین شات در بازی به اشتراک گذاشته شده است که رابط کاربری بازی و همچنین توانایی های بالقوه کنترل زمان را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است.

همانطور که برای اولین بار توسط MP1st کشف شد، اسکرین شات احتمالا در موتور است و نگاهی قوی به آنچه که بازی در مورد آن خواهد بود ارائه می دهد. به گفته این وب سایت، صفحه نمایش از یک هنرمند جلوه های بصری 2K تهیه شده است، اگرچه جزئیات دیگری به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی ارائه نشده است. با این حال، آنچه نشان داده شده است با اطلاعات قبلی BioShock 4 و همچنین زیبایی شناسی کلی بازی های BioShock گذشته مطابقت دارد.

MP1st یک اسکرین شات که دنیای 4، رابط کاربری و گیم پلی BioShock را به نمایش می گذارد

BioShock 4 ممکن است به بازیکنان اجازه دهد زمان را کنترل کنند
برای شروع، اسکرین شات به “Parkside” اشاره می کند، که شایعه شده است عنوان رمزدار BioShock 4 است. این نام رمز در گذشته توسط چندین رسانه گزارش شده است، از جمله توسط Jason Schreier و Colin Moriarty، به ترتیب. این به اعتبار بیشتر آن کمک می کند.

مربوط اینکه یهودا خیلی شبیه BioShock است فقط مرا غمگین می کند جودا هنوز هم به نظر می رسد که فقط BioShock است و چیز زیادی برای هیجان زده شدن در آنجا وجود ندارد
در جای دیگر، به نظر می رسد که حداقل چهار قابلیت Plasmid بخشی از گیم پلی بازی خواهد بود. در گوشه سمت چپ بالا، یک ساعت شنی وجود دارد که ممکن است نشان دهنده نوعی توانایی کنترل زمان باشد. در گوشه پایین سمت چپ، سه قابلیت Plasmid اضافی نمایش داده می شود. اولین مورد نماد کرونومتر است، به این معنی که زمان به نوعی در بازی نقش خواهد داشت.

دو علامت دیگر نشان داده شده یک آهنربا و یک رعد و برق هستند. احتمالاً می توان تصور کرد که رعد و برق یک توانایی مبتنی بر الکتریسیته باشد که در BioShock مرکزی بوده است. در همین حال، آهنربا ممکن است برای چیزی مرتبط با تله‌کینزی باشد، هرچند که کمتر واضح است.

هر کسی که قهرمان داستان خواهد بود یک “شاتگان ریکرو” را حمل می کند، که به طرز شگفت انگیزی شبیه به تفنگ پرچ از BioShock 2 است. همچنین سه جای نگهدارنده سلاح و دکمه “Y” را به نمایش می گذارد. این دکمه “Y” ممکن است برای جابجایی سلاح ها استفاده شود، و در حالی که سه مکان نگهدار همه یک تصویر هستند، می تواند به این معنی باشد که بازیکنان تنها به سه سلاح در یک زمان دسترسی خواهند داشت.

چیزی که کمتر آسان برای تعیین آن است، تنظیمات بازی است. شخصیتی که توسط بازیکن کنترل می‌شود، با چیزی که شبیه فانوس دریایی است، روبه‌رو می‌شود، یک موتیف مرکزی در تمام BioShock. هوای بیرون نیز تاریک و ابری است و به سختی می توان مکان دقیق بازی را تعیین کرد. با این اوصاف، وجود یک فانوس دریایی به تنهایی برای نشان دادن هر آنچه که BioShock 4 در نهایت وجود داشته باشد، کافی است، حداقل رشته‌های اصلی طرح را خواهد برد.

با توجه به اینکه این بازی تقریباً در سال 2019 معرفی شد، خوشحالیم که هنوز در حال توسعه فعال است. شاید طولی نکشید که بتوانیم آن را نیز به دست آوریم.

بعد خوشحالم که Xbox خود را فروختم دو نسل آخر ایکس‌باکس یک ناله بود، و من در نهایت آماده هستم تا آن را رها کنم.

نکات برجسته

  • ممکن است پس از انتشار یک اسکرین شات از گیم پلی شایعه شده توسط MP1st، رونمایی از BioShock 4 در افق باشد.
  • این اسکرین شات به دنبال تعداد زیادی آگهی شغلی در اتاق ابری 2K است که تولید بازی بعدی BioSock در حال افزایش است.
  • در تصویر، چندین قابلیت Plasmid نشان داده شده است، از جمله چندین مورد که به توانایی بازی با زمان اشاره دارد.



به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل تر و بیشتر می شود که رونمایی BioShock 4 در افق باشد. همین هفته گذشته، یک طراح بازی در 2K Cloud Chamber، استودیویی که عنوان بعدی BioShock را توسعه می‌دهد، تعدادی از آگهی‌های شغلی را با افزایش تولید به اشتراک گذاشت. اکنون، یک اسکرین شات در بازی به اشتراک گذاشته شده است که رابط کاربری بازی و همچنین توانایی های بالقوه کنترل زمان را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است.

همانطور که برای اولین بار توسط MP1st کشف شد، اسکرین شات احتمالا در موتور است و نگاهی قوی به آنچه که بازی در مورد آن خواهد بود ارائه می دهد. به گفته این وب سایت، صفحه نمایش از یک هنرمند جلوه های بصری 2K تهیه شده است، اگرچه جزئیات دیگری به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی ارائه نشده است. با این حال، آنچه نشان داده شده است با اطلاعات قبلی BioShock 4 و همچنین زیبایی شناسی کلی بازی های BioShock گذشته مطابقت دارد.


اسکرین شات لو رفته از گیم پلی احتمالی BioShock 4
MP1st

یک اسکرین شات که دنیای 4، رابط کاربری و گیم پلی BioShock را به نمایش می گذارد


BioShock 4 ممکن است به بازیکنان اجازه دهد زمان را کنترل کنند

برای شروع، اسکرین شات به “Parkside” اشاره می کند، که شایعه شده است عنوان رمزدار BioShock 4 است. این نام رمز در گذشته توسط چندین رسانه گزارش شده است، از جمله توسط Jason Schreier و Colin Moriarty، به ترتیب. این به اعتبار بیشتر آن کمک می کند.

مربوط

اینکه یهودا خیلی شبیه BioShock است فقط مرا غمگین می کند

جودا هنوز هم به نظر می رسد که فقط BioShock است و چیز زیادی برای هیجان زده شدن در آنجا وجود ندارد

در جای دیگر، به نظر می رسد که حداقل چهار قابلیت Plasmid بخشی از گیم پلی بازی خواهد بود. در گوشه سمت چپ بالا، یک ساعت شنی وجود دارد که ممکن است نشان دهنده نوعی توانایی کنترل زمان باشد. در گوشه پایین سمت چپ، سه قابلیت Plasmid اضافی نمایش داده می شود. اولین مورد نماد کرونومتر است، به این معنی که زمان به نوعی در بازی نقش خواهد داشت.


دو علامت دیگر نشان داده شده یک آهنربا و یک رعد و برق هستند. احتمالاً می توان تصور کرد که رعد و برق یک توانایی مبتنی بر الکتریسیته باشد که در BioShock مرکزی بوده است. در همین حال، آهنربا ممکن است برای چیزی مرتبط با تله‌کینزی باشد، هرچند که کمتر واضح است.

هر کسی که قهرمان داستان خواهد بود یک “شاتگان ریکرو” را حمل می کند، که به طرز شگفت انگیزی شبیه به تفنگ پرچ از BioShock 2 است. همچنین سه جای نگهدارنده سلاح و دکمه “Y” را به نمایش می گذارد. این دکمه “Y” ممکن است برای جابجایی سلاح ها استفاده شود، و در حالی که سه مکان نگهدار همه یک تصویر هستند، می تواند به این معنی باشد که بازیکنان تنها به سه سلاح در یک زمان دسترسی خواهند داشت.


چیزی که کمتر آسان برای تعیین آن است، تنظیمات بازی است. شخصیتی که توسط بازیکن کنترل می‌شود، با چیزی که شبیه فانوس دریایی است، روبه‌رو می‌شود، یک موتیف مرکزی در تمام BioShock. هوای بیرون نیز تاریک و ابری است و به سختی می توان مکان دقیق بازی را تعیین کرد. با این اوصاف، وجود یک فانوس دریایی به تنهایی برای نشان دادن هر آنچه که BioShock 4 در نهایت وجود داشته باشد، کافی است، حداقل رشته‌های اصلی طرح را خواهد برد.

با توجه به اینکه این بازی تقریباً در سال 2019 معرفی شد، خوشحالیم که هنوز در حال توسعه فعال است. شاید طولی نکشید که بتوانیم آن را نیز به دست آوریم.

بعد

خوشحالم که Xbox خود را فروختم

دو نسل آخر ایکس‌باکس یک ناله بود، و من در نهایت آماده هستم تا آن را رها کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا