بازی

خداحافظ Volcano High شبیه بازی رویای من است

علیرغم اینکه در رونمایی PS5 در سال 2020 اعلام شد، از زمان بازی Goodbye Volcano High بسیار کم شنیده ایم – تا زمان State of Play امروز، زمانی که بالاخره توانستیم یک تریلر با مقداری گیم پلی و تاریخ انتشار 14 ژوئن برای PC ببینیم. PS4 و PS5. Goodbye Volcano High که توسط استودیوی بازی سازی متعلق به کارگر KO_OP ساخته شده است، به نظر می رسد یک بازی فوق العاده با فرهنگ اینترنتی در ارتباط است (توئیت متحرک در تریلر، نه شوخی)، در حالی که در حال کاوش در روایت های عجیب و غریب … و همچنین دایناسورهای انسان نما است.


این بازی بر روی گروه Worm Drama و اعضای آن در سال آخر دبیرستان متمرکز است: فانگ خواننده غیر دودویی، تریش نوازنده گیتار، و درامر رید، و همچنین سایر اعضای مدرسه آنها. من بلافاصله جذب موسیقی متن دلپذیر و پیچیده (آنها دو آهنگ از بازی در Bandcamp دارند) که توسط دابو ساخته شده بود، که همچنین آهنگسازی قلعه کوتوله را نیز بر عهده داشت، و خواننده خواننده بریژیت ناگار (Brigitte Naggar) در آن حضور داشت. زنگ نزن یک کرم گوش مطلق است. با توجه به اینکه تایید شده است که این بازی یک بازی ریتم محور داستانی است، این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: لذت بزرگ یاکوزا چقدر کمپی است

با این حال، من همیشه بیشتر درگیر داستان‌ها هستم، و فکر می‌کنم Goodbye Volcano High پتانسیل این را دارد که بسیار تکان دهنده باشد. این داستان قبل از پایان تمدن است که آنها آن را می شناسند – یعنی برخورد فاجعه بار یک سیارک که باعث انقراض دایناسورها و بسیاری از گونه های روی زمین شد. به نظر می رسد یک موضوع اساسی وجود دارد که احساس می کنیم زمان کافی برای انجام کاری که قرار است یا می خواهیم وجود ندارد، که یک احساس رایج در تمام مراحل زندگی است، اما این احساس به ویژه در طول سال های شکل گیری نوجوانی شما بزرگتر می شود، و با دانستن ظاهری شخصیت ها مبنی بر اینکه همه چیز در واقع به پایان می رسد، به طور تصاعدی شماره گیری می شود. یکی از شخصیت‌های خشمگین می‌پرسد: «چطور قرار است ما خوب باشیم؟!»، و به عنوان یک فرد جوان در دنیایی زندگی می‌کنم که به نظر می‌رسد برای خود تخریبی (تغییرات آب و هوا، جنگ و غیره) برنامه‌ریزی شده است، این احساس را داشتم.

من اولین بار در مورد بازی زمانی شنیدم که سال گذشته به دلیل هدف قرار گرفتن توسط کاربران 4chan alt-right، که با دارایی های بازی اصلی یک بازی ‘فن’ (‘fan’ یک کشش بزرگ است) ساخته شد، تیتر خبرها شد. از آنجایی که شخصیت اصلی Volcano High غیر دودویی است، توسعه دهندگان تقلید به طور طبیعی با کمک بازیکن تغییر شخصیت را داشتند و تیراندازی مدرسه را در یکی از پایان های بازی گنجانده بودند. این پروژه ضد دگرباش جنسی و آزار و اذیت هدفمند توسعه دهندگان احتمالاً به تیم Goodbye Volcano High ضربه وارد کرده است، تیمی که با موانع بیشتری در قالب همه گیر شدن و خروج یکی از اعضای اصلی تیم مواجه شد، اما بازی بالاخره در راه است، و من، برای یک، نمی توانم صبر کنم.

من فکر می‌کنم باور نکردنی است که یک بازی عجیب و غریب توسط یک استودیو متعلق به کارگر ساخته می‌شود و افراد عجیب و غریب در آن حضور دارند، و چنین جامعه‌ای حامی پیرامون آن ساخته شده است، و همه اینها با وجود یک کمپین آزار و اذیت هدفمند. با توجه به آنچه تاکنون از بازی دیده‌ایم، من خوش‌بین هستم که این بازی با کارگردانی خوب و صداگذاری خوب خواهد بود، اما فقط زمان نشان می‌دهد که آیا انتظارات طرفدارانش را برآورده می‌کند یا خیر. شخصیت های بازی درست می گویند، هرگز زمان کافی وجود ندارد، اما خوشحالم که بخشی از کاراکترهای خود را برای تجربه این بازی در اختیارم می گذارم.

بعدی: PS VR2 دارای تعداد زیادی انحصاری و کافی نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا