شبکه های اجتماعی

فالوورهای فوق العاده توییتر چیست؟

چگونه سازندگان می توانند از فالوهای فوق العاده توییتر استفاده کنند

به جای اضافه کردن یکی دیگر پلتفرم (مانند Patreon) در آمیخته بازاریابی، Super Follows به شما امکان می دهد از پلتفرمی که قبلاً انجمنی را روی آن ساخته اید، کسب درآمد کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، Super Follows امکان افکار بدون فیلتر، پیش نمایش محتوای اولیه و مکالمات انحصاری را در توییتر فراهم می کند. بنابراین به فرصت انحصاری و جامعه سازی متمایل شوید.

آرایشگر و زیبایی شناس تیارا ویلیس از Super Follows برای ارائه آموزش های ویژه مراقبت از پوست و نکات آرایشی برای Super Followers خود استفاده می کند. او همچنین از اشتراک برای انجام پرسش و پاسخ های عمیق استفاده می کند:

به همین ترتیب، شخصیت محبوب رسانه های اجتماعی “NBA Twitter”. @KingJosiah54 از Super Follows برای ارائه تجزیه و تحلیل عمیق ورزشی و رسانه های اجتماعی به درگیرترین دنبال کنندگان خود استفاده می کند:

مجموعه ویدیویی Josiah’s Super Follows یک ایده عالی است که می‌تواند توسط سازندگان در هر زمینه‌ای تکرار شود – به ویژه آنهایی که به دنبال ارائه بینش عمیق‌تر برای جامعه خود هستند.

و @TarotByBronxاو که به دلیل توصیه‌های مبتنی بر طالع بینی مشهور است، از Super Follows برای ارائه خوانش‌های شخصی تاروت استفاده می‌کند:

Twitter Super Follows هنوز یک ویژگی بسیار جدید است، اما اگر خالقی هستید که به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از حضور خود در رسانه‌های اجتماعی است، این زمان عالی برای آزمایش است.

ما نمی توانیم صبر کنیم تا روی “Super Follow” ضربه بزنیم و ببینیم چه چیزی ایجاد می کنید.

و در حالی که اینجا هستید، آخرین اخبار و روندهای توییتر را از طریق آن دریافت کنید خبرنامه ایمیل رایگان بعدی – هر هفته مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا