شبکه های اجتماعی

نام تجاری من در TikTok ویروسی شد

از هر بازاریاب بخواهید که تصویری از قیف فروش برای شما بکشد و تقریباً همان تصویر را دریافت خواهید کرد. چند سالی است که رسانه‌های اجتماعی ابزارهای قطعی را برای تأثیرگذاری بر مرحله «ملاحظه» فراهم کرده‌اند – یعنی با ارائه اطلاعات برای تحقیق، اعتبار اجتماعی و ارتباط عاطفی. با این حال، TikTok در حال تغییر این موضوع است.

ارزیابی محصولات، خدمات و برندها در TikTok شبیه هیچ پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری نیست. این تا حدودی به دلیل روش توصیه محتوا برنامه است که نسبت کاربر با سازنده محتوا را ناشناس است و در عوض بر اساس علایق و تعاملات آنها در برنامه است. این یک مسیر جدید برای برندها برای دسترسی به کاربران از طریق موضوعاتی که به طور طبیعی باعث افزایش توجه می شود.

اما این تنها راهی نیست که TikTok بازی در نظر گرفتن را تغییر می دهد. قابلیت های TikTok به عنوان یک موتور جستجو به این معنی است که کاربران از پلت فرم رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی تحقیقات خود به روش های کاملاً جدید استفاده می کنند. مثلا، جستجوی SKU محصول برای دیدن ویدیوهایی از همتایان خود که رتبه بندی و توصیه های خود را ارائه می دهند.

به این ترتیب، TikTok تحقیقات را با اعتبار اجتماعی – و حتی ارتباط عاطفی ترکیب می‌کند، زیرا کاربران احساس قدرت بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه شخصی خود می‌کنند. این به نوبه خود می تواند عمل خرید را به یک تبدیل کند تجربه جامعه – بررسی بیشتر و در نهایت، منجر به افزایش تبدیل، سپس حمایت آنلاین – که دیگران را تشویق به پیوستن می کند.

بنابراین، در حالی که نمودار بازاریابی سنتی ممکن است شبیه یک قیف باشد، در TikTok این چیزی کاملاً متفاوت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا