شبکه های اجتماعی

10 برنامه ریز ثابت اینستاگرام برای یک فید منسجم در سال 2023

قهرمان اجتماعی

Social Champ با ویژگی‌های استثنایی، داشبورد شیک و تمیز خود، یکی از بهترین برنامه‌ریزان اینستاگرام است که قطعاً باید آن را امتحان کنید. این یک ابزار جامع است و اینستاگرام را همراه با سایر پلتفرم‌های مهم دیگر از جمله فیس‌بوک، تیک‌تاک، لینکدین، یوتیوب، توییتر، نمایه کسب‌وکار گوگل و پینترست پشتیبانی می‌کند.

Social Champ قدرتمند ارائه می دهد ویژگی تجزیه و تحلیل. می توانید پست های اینستاگرام خود را با تمام معیارهای پلتفرم خاص تجزیه و تحلیل کنید، گزارش های هفتگی و ماهانه حساب های خود را با چند کلیک مقایسه کنید و محتوای برتر خود را بشناسید.

این ابزار دارای یک داشبورد با کاربری آسان و تمیز است که تمام ویژگی‌های باورنکردنی را که برای مدیریت حساب اینستاگرام خود به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از لحن برند خود را تجزیه و تحلیل کنید تحلیل احساسات. ذخیره، سازماندهی و مدیریت تمام هشتگ های مورد علاقه خود را با مدیر هشتگ. وارد برنامه شوید ادغام های بصری مانند Canva، Wave.video و VistaCreate. خود را برنامه ریزی کنید حلقه های اینستاگرام در بهترین زمان روز، بنابراین می توانید نگاه های بیشتری به محتوای خود داشته باشید.

با تقویم رسانه های اجتماعی، می توانید یک نگاه روزانه یا ماهانه از تمام پست های برنامه ریزی شده گذشته و حال خود در رسانه های اجتماعی داشته باشید، ویرایش های لازم را انجام دهید و پست های خود را بکشید/ رها کنید تا بهترین زمان روز را برنامه ریزی کنید.

وقتی سوشال چمپ دارید، هیچ وقت ایده های پست اینستاگرام را تمام نکنید. تمام ایده های محتوای پرطرفدار را با پیشنهاد محتواn ویژگی هزاران ایده محتوا را کاوش کنید و با یک حرکت آن را در حساب های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

به همه پیام ها و نظرات خوانده نشده خود پاسخ دهید تا تعامل خود را با رسانه های اجتماعی افزایش دهید صندوق ورودی اجتماعی.

بهترین بخش این است که Social Champ به مشتریان خود ایمیل و پشتیبانی چت زنده ارائه می دهد. آنها یک طرح رایگان منحصر به فرد با ویژگی های برتر ارائه می دهند. اگر کمکی می‌خواهید، می‌توانید یک نسخه آزمایشی رایگان درخواست کنید یا از راهنمای میز کمک کاملاً بارگذاری شده استفاده کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا