بازی

طرفداران Mortal Kombat 11 درباره اینکه چرا شائو کان اینطور به نظر می رسد بحث می کنند

شائو کان شاید ترسناک ترین آنتاگونیست مورتال کمبت باشد. مهم نیست که Deadly Alliance نتیجه ای نداشته باشد، پادشاه اژدها برمی گردد، شینوک حمله می کند، یا خدای تحت اللفظی کنترل زمان ظاهر می شود، حاکم سابق Outworld کسی است که همه همیشه مراقب او هستند. شاید ربطی به کلاه ایمنی جمجمه، چکش جنگی عظیم یا قد بلند او داشته باشد، اما کان موقعیت خود را به عنوان مرد بد نهایی جهان MK حفظ می کند.


حتی زمانی که کرونیکا با زمان در MK 11 درگیر بود، بازگشت حیرت انگیز شائو کان باعث شد که کوتال کان را کنار بزند و تاج و تختش را پس بگیرد. با این حال، این تکرار شخصیت شرور کمی متفاوت از سفرهای قبلی او به نظر می رسید. در حالی که شائو کان قبلاً به عنوان چیزی بسیار نزدیک به یک انسان به تصویر کشیده شده بود، در MK11 او دارای ویژگی های اژدها مانند است. این باعث شده است که جامعه این سوال را مطرح کند که او دقیقاً چیست.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: Injustice 3 را فراموش کنید، ما به Mortal Kombat Vs نیاز داریم. DC Universe 2

در Mortal Kombat Subreddit، در میان همه بحث‌های MK12، کواتال با نام کنایه‌آمیز تصاویر مفهومی و اسکرین‌شات‌هایی از این شخصیت را به اشتراک گذاشت و پرسید: “برو شائو کان است؟ ویکی می‌گوید او یک جاودانه است، اما همچنین می‌گوید Raiden و شینوک فناناپذیرند اما انسان به نظر می رسند. تصاویر مفهومی او را بدون زره نشان می‌دهند و نشان می‌دهند که چقدر متفاوت از بازی‌های قبلی است.

HeavyNorseSFGB پاسخ داد: “شائو کان قبل از MK11 اینطور به نظر نمی رسید. این یک انتخاب طراحی بود که آنها به طور ناگهانی انجام دادند.” “در مورد اینکه او چیست… زمانی که اوناگا زندگی می کرد و امپراطور Outworld بود، شائو کان بسیار برای Outworld بود، همانطور که Raiden برای Earthrealm است. این به طور بالقوه می تواند به این معنی باشد که او زمانی یک خدا، محافظ Outworld بوده است. او اوناگا را کشت تا تاج و تخت خود را به دست آورد، و خدایان بزرگ خدایی را از او گرفتند.”

در حالی که این یک تئوری صحیح به نظر می رسد، هیچ مدرک علمی واقعی برای پشتیبانی از آن وجود ندارد. Tr00ly نظریه دیگری داشت. “شخصا، هدف من این است که او بخشی از روح اوناگا را مصرف کرد و این باعث شد که او به همان شکلی به نظر برسد. ظاهر تغییر کرد [because] او واقعاً در جهان دیگری چنین به نظر می رسد.”

تئوری‌های دیگر حاکی از آن است که شائو کان نیز مانند خود شوکان و پادشاه اژدها اوناگا، متعلق به آخرین بقایای نژادی است که از اژدهاها سرچشمه می‌گیرد. یا تعداد زیادی از این نژاد در اطراف وجود ندارد، یا ما هرگز نمی توانیم آنها را ببینیم.

شاید در Mortal Kombat 12 به این موضوع پرداخته شود که اگرچه به طور رسمی اعلام نشده است، اما به لطف تماس سرمایه گذار تایید شده است. در حالی که ما چیزی در مورد عنوان آینده نمی دانیم، Boon بارها از بازگشت حالت Konquest انتقاد کرده است.

بعدی: چرا من از عصر اژدها برگشتم: تفتیش عقاید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا