شبکه های اجتماعی

Etsy، دیگر شرکت‌های تجارت الکترونیک احساس فشار از سقوط SVB می‌کنند

Etsy در روز دوشنبه پرداخت به بازرگانان با بانک سیلیکون ولی حساب های بعد از تجارت الکترونیک پلتفرم پرداخت های خود را در آخر هفته پس از تعطیلی بانک توسط دولت ایالات متحده در هفته گذشته متوقف کرد.

تقریباً 0.5٪ از فروشندگان فعال Etsy – یا حدود 2700 تاجر – پرداخت های خود را در روز جمعه به تعویق انداختند. SVBبه گفته Etsy سقوط کرد.

یکی از سخنگویان Etsy روز دوشنبه به رویترز گفت: “ما در حال کار برای پرداخت امروز به این فروشندگان هستیم و از امروز صبح پردازش پرداخت ها را از طریق شریک پرداخت دیگری آغاز کرده ایم.”

پرداخت هایی که فروشندگان Etsy دریافت کردند با اعلامیه روز یکشنبه فدرال رزرو که تضمین می کرد مشتریان SVB به وجوه خود در روز دوشنبه دسترسی خواهند داشت، ارتباطی ندارد.

Shopifyبر اساس وب سایت شرکت، که وب سایت ها و برنامه ها را در اختیار فروشگاه ها قرار می دهد، همچنین پرداخت به فروشندگان آنلاین با حساب های بانک سیلیکون ولی را متوقف کرد و به تجار اعلام کرد که برای دریافت وجوه باید حساب خود را تغییر دهند.

Etsy و Shopify هر کدام به ترتیب با 5.4 میلیون و 1.75 میلیون تاجر آنلاین در سراسر جهان کار می کنند که عمدتاً مشاغل کوچک تا متوسط ​​هستند.

برخی از فروشندگان Etsy تصمیم گرفتند فروشگاه های خود را در حالت تعطیلات قرار دهند و خرید مشتریان را متوقف کنند تا زیان های مالی خود را به حداقل برسانند در حالی که برخی دیگر می گویند پرداخت های خود را طبق برنامه دریافت کرده اند.

موشه اشتاینبرگ، 31 ساله، گفت که صبح دوشنبه مبلغی را از Etsy دریافت کرده است، اما همچنان منتظر است تا با بانک خود تسویه شود.

فروشنده پرینت سه بعدی از مرکز اوهایو گفت: «تا زمانی که امروز صبح حساب بانکی خود را چک کردم، وضعیت میخ‌گزنده‌ای بود، و افزود که Etsy در حال حاضر تنها منبع درآمد او است.

الیزابت تامپسون، تاجر 57 ساله Etsy، گفت که راهنمایی کمی از شرکت در مورد آنچه اتفاق افتاده است دریافت کرده است.

او افزود: “من فقط نمی فهمم که چرا آنها نمی توانند کمی شفاف تر در مورد آنچه اتفاق می افتد صحبت کنند. اینطور نیست که تقصیر آنها باشد.”

Etsy گفت که با هر فروشنده ای که در روز جمعه تحت تأثیر قرار گرفته است مستقیماً از طریق ایمیل در ارتباط است و روز شنبه در انجمن خود به روز رسانی می کند.

پاسخ به تجارت الکترونیک
توبی لوتکه، مدیر اجرایی Shopify در روز شنبه در توییتی گفت که شرکت شاهد “تأثیر بسیار جزئی” از سقوط SVB است.

لوتکه گفت: “ما از SVB به عنوان یکی از 12 بانکی استفاده می کنیم که عمدتاً در کانادا و ایالات متحده پراکنده شده است. کار طبق معمول.”

Shopify به طور موقت پرداخت به تاجران خود را که به حساب های SVB دریافت می کنند، متوقف کرده است. این فروشندگان آنلاین باید حساب های بانکی خود را که هیچ ارتباطی با SVB ندارند به روز کنند تا پرداخت ها را از سر بگیرند.

طبق وب سایت این شرکت، Shopify Capital، بازوی Shopify که وام ها و پیش پرداخت های نقدی را به تجار خود ارائه می دهد، تحت تأثیر بسته شدن SVB قرار گرفته است. تاجران نمی توانند پیشنهادات وام خود را مشاهده کنند یا بازپرداخت وام خود را از هم اکنون مشاهده کنند.

این شرکت در وب‌سایت خود اعلام کرد: «شاپفای انتظار دارد تا طی چند روز آینده تمام فعالیت‌های Shopify Capital در ایالات متحده را از سر بگیرد.

به گفته سخنگوی Shopify، Shopify همچنین حساب‌های موجودی بدون بهره را برای بازرگانان با وجوهی برابر با میزان حقوق و دستمزد باز می‌کند تا بازرگانان بتوانند به کارمندان خود پرداخت کنند.

به گفته یک فرد آشنا، شرکت Block Inc’s Square، که پرداخت‌های کارت اعتباری را برای مشاغل آنلاین و آجری پردازش می‌کند، از روز جمعه شروع به توقف پرداخت‌ها به حساب‌های SVB تاجران خود کرد و از آنها خواست اطلاعات بانکی خود را به‌روزرسانی کنند.

تغییر حساب های بانکی می تواند برای فروشندگانی که تنها حساب تجاری آنها با SVB بود مشکل ایجاد کند. توقف‌های پرداخت، هزاران فروشنده بازار و فروشگاه‌های مامان و پاپ را مجبور کرده است تا حساب‌های بانکی خود را تغییر دهند و برای دسترسی به وجوه موجودی محصول جدید به سرعت دست یابند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا