بازی

کجا می توان هر قرص تائی آسمانی را در افسانه سیاه پیدا کرد: ووکانگ

در اسطوره سیاه: Wukong، سفر مقصد به سه چیز اصلی بستگی دارد: استقامت، سلامتی و مانا. حفظ این سه عنصر در یک نبرد می تواند راه را برای یک پیروزی اجتناب ناپذیر هموار کند. تک تک این عناصر در مبارزه به حساب می آیند و با پیشرفت در داستان، می توانید حداکثر ظرفیت آنها را ارتقا دهید.



برای افزایش حداکثر استفاده از مانا، Destined One باید از طریق زمین ها غذا بجوید و قرص های آسمانی تائی را کشف کند. این آیتم افسانه ای را می توان برای افزایش دائمی مانا مصرف کرد و هر فصل شامل حداقل یک قرص آسمانی تائی است به جز فصل آخر، در مجموع 14 عدد.


مکان قرص تائی آسمانی در فصل اول

برای پیدا کردن قرص سلستیال تائی اولیه، از Marsh of White Mist Keeper Shrine در باغ بامبو به جلو حرکت کنید و از سکوی چوبی به سمت دریاچه کم عمق پایین بروید، جایی که باید با Whiteclad Noble مبارزه کنید. به مسیر سمت راست خود بچسبید تا زمانی که شما را هدایت کند به یک غار کوتاه تر. به راه رفتن ادامه دهید مستقیم برای رسیدن به یک صخره، و در آنجا می توانید اولین قرص تائی آسمانی را پیدا کنید.


مکان قرص تائی آسمانی در فصل دوم

در فصل دوم، تعداد کل قرص تائی سماوی ده است، اما تک تک آنها قابل کشف نیستند. نه قرص سماوی تائی قابل ساخت هستند فروشگاه داروی سماوی سگ خو.

محل اولین قرص تائی آسمانی

شروع از معبد نگهبان سکوی سقوط راک در منطقه صخره ترس در ریج باد زرد. در مسیری که توسط ساختمان های قدیمی احاطه شده است قدم بزنیدو پس از برداشتن چند قدم، برای پیدا کردن یک سکوی سنگی درست نگاه کنید جایی که قرص تائی آسمانی روی یک میز قرار دارد.

قرص تائی سماوی سگ خو

Xu Dog یک NPC است ساکن در سرداب معبد ببر خیزان در یال باد زرد، جایی که شما می توانید نه هسته ذهن را معامله کنید برای نه قرص سلستیال تائی.


مکان قرص تایی آسمانی در فصل سوم

در نزدیکی نقطه مراقبه در غرب جدید، از Outside The Wheel شروع کنید معبد نگهبان در قلمرو بتکده. دنبال کنید مسیر برفی منتهی به یک سیستم غار. یک بار بیرون، برای پیدا کردن جدول به سمت راست بچسبید نزدیک یک حصار جایی که می توانید قرص تائی آسمانی را کشف کنید.

مکان قرص تایی آسمانی در فصل چهارم

در اعماق حفره های تار، از زیارتگاه Cliff of Oblivion Keeper، از راهروی شیب دار که در آن باید با دست راست بودا بجنگی رئیس هنگامی که آن را شکست دادید، به راه رفتن ادامه دهید، و همانطور که خودتان هستید از دست بودا فرود آی، روی صخره به چپ بپیچید و در آنجا قرص تائی آسمانی را خواهید دید.


مکان قرص تایی آسمانی در فصل پنجم

قرص تایی باقی مانده در نزدیکی قصر راکشاسا در افسانه سیاه: ووکونگ.

برای آخرین قرص سماوی تائی، تلپورت به کاخ راکشاسا حرم نگهبان در دره کوره از کوه های شعله ور درست پشت حرم حافظ، قرص سماوی تائی را روی زمین و یک سینه در اتاق مجاور پیدا خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا