شبکه های اجتماعی

61 ایده اثبات شده پست وبلاگ برای افزایش ترافیک شما در سال 2024

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

به دنبال ایده های جدید پست وبلاگ هستید؟ من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

من بیش از یک دهه است که وبلاگ نویسی می کنم. در آن زمان، من مجبور شدم صدها ایده برای پست های وبلاگ ارائه دهم-بنابراین من در آن خیلی خوب شده ام.

در این پست، من 61 مورد از بهترین ایده های پست وبلاگ را که ثابت شده است باعث افزایش ترافیک می شوند، به اشتراک می گذارم. من شخصاً از بسیاری از این ایده های وبلاگ نویسی در Blogging Wizard و در پروژه های دیگرم برای به دست آوردن صدها هزار بازدیدکننده استفاده کرده ام، بنابراین می دانم که کار می کنند.

و نگران نباشید، برخلاف بسیاری از پست‌های دیگری که در مورد این موضوع در اینترنت پیدا می‌کنید، همه ایده‌های این مقاله را می‌توان برای کار کردن وفق داد. هر طاقچه و مخاطب

1. پست 'راهنمای مبتدی'

یک پست وبلاگی بنویسید که به مبتدیان هر آنچه را که باید در مورد یک موضوع خاص که به تخصص شما مرتبط است بدانند را آموزش می دهد.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما تماماً در مورد سگ ها است، می توانید یک “راهنمای مبتدی برای آموزش توله سگ” بنویسید. اگر درباره بازاریابی وبلاگ دارید، می توانید یک «راهنمای مبتدی برای سئو» بنویسید. شما ایده را دریافت می کنید.

پست‌های وبلاگ «راهنمای مبتدی» به‌ویژه برای هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک به وبلاگ شما مفید هستند، زیرا شما آن دسته از کلمات کلیدی را که مردم اغلب جستجو می‌کنند، هدف قرار می‌دهید.

نکته: به جای استفاده از “راهنمای مبتدی” در عنوان پست وبلاگ خود، می توانید انواع کلمات کلیدی مانند “مقدمه ای برای” را نیز امتحان کنید. [topic]”یا”[topic] برای مبتدیان. همچنین، راهنمای مبتدیان ما برای نوشتن عنوان را ببینید تا یاد بگیرید که چگونه عناوین پست وبلاگ را بنویسید که کلیک می شود.

2. پست “راهنمای قطعی”.

راهنماهای قطعی مانند راهنماهای مبتدی هستند، اما فراتر از اصول اولیه هستند و موضوع را با عمق بیشتری پوشش می دهند. و دوباره، آنها برای هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک عالی هستند زیرا تمایل به رتبه بندی خوبی دارند.

راهنماهای قطعی معمولا طولانی تر از پست های متوسط ​​وبلاگ هستند و اغلب به 5 هزار کلمه یا بیشتر می رسند.

بنابراین، آنها کار زیادی برای نوشتن دارند. اما اگر بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و رتبه بندی کنید، می تواند بازدیدکنندگان زیادی را به همراه داشته باشد.

شما همچنین می‌توانید این را «راهنماهای نهایی» یا «راهنماهای کامل» بنامید، اما من شخصاً اصطلاح «قطعی» را ترجیح می‌دهم، زیرا اصطلاحات دیگر اغلب بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتظارات را خیلی بالا می‌برند. به ویژه کلمه “نهایی”.

3. جمع بندی آمار

جمع بندی آمار یکی از بهترین انواع پست های وبلاگ برای کسب لینک است.

ایده این است که مجموعه‌ای از آمارهای به‌روز و مفید را در مورد یک موضوع مرتبط با جایگاه خود تهیه کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب، وقتی روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و گزارشگران به دنبال آماری در مورد آن موضوع برای استفاده در مقالات خود می گردند، ممکن است پست شما را پیدا کنند.

و اگر آنها یکی از آمارهای شما را ذکر کنند، احتمالاً پیوندی به منبع (پست شما) می‌دهند و یک بک لینک قدرتمند در اختیار شما قرار می‌دهند که به بهبود قدرت رتبه‌بندی سایت شما در آینده کمک می‌کند. و ترافیک ارجاع را هدایت کنید.

به من اعتماد کنید، این استراتژی بسیار خوب کار می کند. من ده‌ها پست جمع‌آوری آمار برای وبلاگ‌نویسی Wizard نوشته‌ام، و آنها تعداد زیادی بک لینک به دست آورده‌اند.

نکته: برای مثالی از اینکه این نوع پست ممکن است به نظر برسد، آمار وبلاگ نویسی ما را بررسی کنید.

4. پست “چیست”.

پستی بنویسید که معنای چیزی مربوط به جایگاه شما را توضیح دهد.

برای مثال، اگر درباره سلامتی و تناسب اندام وبلاگی دارید، ممکن است پستی بنویسید که در آن به این سوال پاسخ دهید «روزه متناوب چیست؟». اگر در مورد بازی وبلاگ می نویسید، ممکن است یک پست در مورد “اسمورفینگ چیست؟” بنویسید. یا “MMORPG چیست؟”.

شما ایده را دریافت می کنید. این نوع دیگری از پست وبلاگ است که برای هدایت ترافیک ارگانیک عالی است، زیرا شما جستجوهای رایج جستجو را هدف قرار خواهید داد. آنها همچنین برای ایجاد اقتدار موضعی خوب هستند.

5. راهنمای “چگونه”

یک پست وبلاگ بنویسید که به خوانندگان خود یاد دهید چگونه کاری انجام دهند.

این می تواند هر چیزی باشد، از «نحوه بستن گره ماهیگیری» تا «نحوه ساخت یک مدل سه بعدی». فقط باید به جایگاه شما و چیزی که فکر می کنید مخاطبان شما ممکن است جستجو کنند یا بخواهند بدانند مرتبط باشد.

فقط به خاطر داشته باشید که تقریباً برای هر موضوعی در اینترنت راهنماهای چگونه وجود دارد، بنابراین رقابت در نتایج جستجو برای اکثر جستجوهای «چگونه» شدید است. سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید و به دنبال کلمه کلیدی کمتر رقابتی با آموزش های موجود باشید.

6. فهرستی از ایده ها را به اشتراک بگذارید

فهرستی از ایده‌ها را جمع‌آوری کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید – درست مانند چیزی که در حال حاضر می‌خوانید!

بدیهی است، این پست فهرستی از ایده‌های پست وبلاگ جدید است، اما می‌توانید همان قالب را برای هر جایگاهی تطبیق دهید.

برای مثال، اگر درباره طراحی داخلی وبلاگ دارید، می توانید «10 ایده نورپردازی اتاق ناهارخوری» را به اشتراک بگذارید. اگر درباره نوشتن خلاق وبلاگ دارید، می توانید «20 ایده برای رمان ترسناک بعدی خود» را به اشتراک بگذارید.

برخی از کلمات کلیدی را جستجو کنید تا متوجه شوید که مخاطب هدف شما چه نوع ایده/الهامی را ممکن است جستجو کند، و یک پست در مورد آن موضوع ایجاد کنید.

این ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی کمک خواهد کرد.

7. فهرستی از نمونه ها را به اشتراک بگذارید

به‌جای فهرستی از ایده‌ها، یک پست وبلاگی به سبک فهرستی ایجاد کنید که به جای آن نمونه‌هایی از چیزی را نشان می‌دهد.

باز هم، این قالب را می توان برای هر طاقچه ای تطبیق داد. اگر درباره عکاسی وبلاگ دارید، می توانید «10 نمونه نمونه کار عکاسی» را به اشتراک بگذارید اگر درباره طراحی گرافیک یا تجارت وبلاگ دارید، می توانید «10 نمونه لوگوی برند» را به اشتراک بگذارید.

این نوع پست‌های وبلاگ نه تنها می‌توانند ترافیک جستجوی ارگانیک زیادی را به همراه داشته باشند، بلکه می‌توانند به عنوان آهن‌ربای پیوند به شما کمک کنند تا تعداد زیادی بک لینک را به دست آورید.

8. فهرستی از روش ها/استراتژی ها/تکنیک ها را به اشتراک بگذارید

این ایده دیگری برای پست وبلاگ به سبک فهرست است. روش‌ها، استراتژی‌ها یا تکنیک‌های مختلف را برای چیزی مرتبط با جایگاه خود فهرست کرده و توضیح دهید.

به عنوان مثال، اگر در مورد بازاریابی وبلاگ می نویسید، می توانید یک پست وبلاگ در مورد “روش های تحقیق کلمات کلیدی” یا “استراتژی های لینک سازی” بنویسید. این نوع پست ها به افزایش ترافیک و ایجاد تعامل کمک می کنند.

9. فهرستی از نکات متخصص را به اشتراک بگذارید

هر کسی در چیزی متخصص است. بنابراین، پستی ایجاد کنید که در آن نکات تخصصی خود را در مورد هر موضوعی که بیشتر در مورد آن می دانید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

این ممکن است لیستی از نکاتی در مورد چگونگی بهره وری در هنگام کار در خانه یا نکاتی برای یادگیری یک زبان خاص باشد. تا زمانی که فکر می کنید مخاطب هدف شما علاقه مند خواهد بود، همه چیز پیش می رود.

نکته مهم در مورد این نوع پست وبلاگ این است که هر متخصص در موفقیت محتوای شما سرمایه گذاری می کند. هرچه عملکرد بهتری داشته باشد، کره چشم های آنها بیشتر می شود. این باعث می شود که احتمال بیشتری داشته باشند که پست را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

این نوع پست‌ها نسبت به پست‌های معمولی وبلاگ تلاش بیشتری می‌کنند، اما ارزشش را دارد.

10. فهرستی از حقایق را به اشتراک بگذارید

فهرستی از حقایق جالب درباره یک موضوع خاص تهیه کنید و آنها را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید.

این ممکن است حقایقی در مورد مکانی باشد که در آن زندگی می‌کنید (مثلاً «10 حقیقت جالب درباره لندن»)، فیلم/سریالی که تماشا کرده‌اید (مثلاً «10 واقعیت شگفت‌انگیز درباره فیلم‌های مارول»)، یا به معنای واقعی کلمه هر چیز دیگری که فکرش را بکنید.

مانند گردآوری آمار، گردآوری حقایق می‌تواند برای کسب پیوند مفید باشد، زیرا وقتی نشریات دیگر حقایقی را که در پست وبلاگ شما در مقاله‌های خود یافته‌اند نشان می‌دهند، اغلب به صفحه شما به عنوان منبع اشاره می‌کنند و به آن پیوند می‌دهند.

11. فهرستی از منابع را تنظیم کنید

فهرستی از منابع مفید برای مخاطبان خود تهیه کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، ممکن است فهرستی از پست‌های وبلاگ دیگر در سایت شما باشد که فکر می‌کنید از آن‌ها لذت می‌برند، فهرستی از کتاب‌های مرتبط با جایگاه برای خواندن، یا فهرستی از ابزارها/برنامه‌ها/فایل‌ها برای دانلود و غیره.

من حتی برخی از سازندگان را می بینم که لیست منابع را می فروشند. خوب، فقط برای لیست های بسیار جامع. بنابراین، می‌توانید رویکرد «ارتقای محتوا» را در پیش بگیرید و فهرستی از منابع را منتشر کنید. سپس یک نسخه جامع یا در ازای پیوستن به لیست ایمیل خود یا به عنوان محصولی با قیمت پایین ارائه دهید. اگر به سراغ دومی می روید، باید محصولات دیگری را با قیمت های بالاتر برنامه ریزی کنید تا بیشترین استفاده را از آن ببرید.

12. یک چک لیست ایجاد کنید

چک لیست ها تمام کارهایی را که خوانندگان برای دستیابی به یک هدف خاص باید انجام دهند را مشخص می کند.

آنها پست های وبلاگ خوبی می گذارند زیرا خوانندگان می توانند به آنها مراجعه کنند و بازدیدکنندگان مکرر را برای شما فراهم کنند و ترافیک شما را افزایش دهند.

برای مثال، اگر درباره سفر وبلاگ دارید، می‌توانید «لیست نهایی کوله‌پشتی» را بنویسید. اگر درباره فضای باز/بقا وبلاگ دارید، می توانید «چک لیست قطعی کمپینگ وحشی» را بنویسید. اگر در مورد بازاریابی وبلاگ دارید، می توانید یک «چک لیست سئو در صفحه» بنویسید.

شما باید بتوانید راهی پیدا کنید که قالب را برای جایگاه خود مناسب کنید.

13. فهرستی از بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارید

یک پست وبلاگی بنویسید که تمام بهترین روش هایی را که خوانندگان شما باید هنگام انجام کاری دنبال کنند، بیان کنید.

برای مثال، «بهترین شیوه‌ها برای شارژ کردن آیفون»، «بهترین شیوه‌ها برای نوشتن خطوط موضوع ایمیل» یا «بهترین شیوه‌های مصاحبه».

این می تواند قالب یک پست به سبک فهرست باشد، که در آن هر بهترین روش یک عنوان فرعی است، و شما در زیر هر عنوان فرعی با دستورالعمل های بیشتر توضیح دهید.

14. به یک سوال پاسخ دهید

میلیون ها نفر هر روز در اینترنت سوال می پرسند. بنابراین به طور طبیعی، نوشتن یک پست وبلاگ که به یک سوال رایج مرتبط با جایگاه شما پاسخ می دهد، می تواند راهی عالی برای افزایش ترافیک باشد. ما این نوع پست ها را “پست های پاسخگویی” می نامیم.

عنوان پست پاسخ شما می تواند خود این سوال باشد، به عنوان مثال “چقدر باید برای هدیه عروسی خرج کنید؟” یا “آیا می توانید با کمبود کالری عضله سازی کنید؟” و معمولاً نسبت به انواع دیگر پست‌ها کمی کوتاه‌تر هستند. اغلب، 1 تا 2 هزار کلمه کافی است.

15. با کارشناسان مصاحبه کنید

با یک متخصص یا گروهی از متخصصان در محل کار خود مصاحبه کنید و از آنها نظر خود را در مورد یک موضوع مرتبط بپرسید. سپس، یک پست وبلاگ ایجاد کنید که در آن برخی از نقل قول های آنها را به اشتراک بگذارید.

این نوع پست ها برای جذب لینک و ترافیک ارجاع عالی هستند زیرا به عنوان طعمه ایگو قدرتمند عمل می کنند. می توانید به افرادی که با آنها مصاحبه کرده اید اطلاع دهید که آنها را در پست خود معرفی کرده اید و از آنها بخواهید آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. اگر این کار را انجام دهند، می تواند یک بک لینک جدید و/یا ترافیک ارجاعی برای شما به ارمغان بیاورد. به علاوه، به شما کمک می کند تا با متخصصان صنعت خود ارتباط طولانی مدت برقرار کنید.

نکته: می توانید از HARO (Help A Reporter Out) استفاده کنید تا به سرعت و به راحتی افرادی را برای مصاحبه برای پست های وبلاگ خود پیدا کنید. این یک سرویس آنلاین رایگان است که روزنامه نگاران / وبلاگ نویسان / ناشران را به متخصصان موضوع مرتبط می کند.

16. مطالعه موردی را به اشتراک بگذارید

یک پست وبلاگی بنویسید که یک مطالعه موردی را به اشتراک بگذارید که فکر می کنید مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند.

به عنوان مثال، اگر درباره وبلاگ نویسی وبلاگ دارید (مثل ما)، می توانید یک مطالعه موردی بنویسید که نشان می دهد چگونه یک وبلاگ نویس ترافیک خود را از صفر به 100 هزار در ماه در یک سال افزایش داده است.

اگر در مورد تناسب اندام وبلاگی دارید، می توانید سفر شخصی را که با موفقیت 100 پوند در 2 سال از دست داده است، به اشتراک بگذارید.

شما ایده را دریافت می کنید. اگر مطالعه موردی خود را برای به اشتراک گذاشتن دارید، از آنجا شروع کنید. اگر نه، ممکن است لازم باشد با کسی مصاحبه کنید و از او بخواهید داستانش را به اشتراک بگذارد. باز هم می توانید از HARO برای یافتن منابع برای این کار استفاده کنید.

17. با یک به روز رسانی پیگیری کنید

اگر در گذشته یک مطالعه موردی برای وبلاگ خود نوشته اید، یکی دیگر از ایده های بالقوه پست وبلاگ ایجاد یک پست بعدی است.

دوباره با شخص/برند اصلی که ماهها یا سالها بعد با او مصاحبه کرده اید تماس بگیرید تا ببینید در این مدت چگونه عمل کرده اند و سپس یک به روز مطالعه موردی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

18. یک محصول را بررسی کنید

پست های بررسی محصول برای افزایش درآمد بهترین هستند. محصول(های) فیزیکی یا دیجیتالی محبوبی را انتخاب کنید که مخاطبان شما ممکن است به آن علاقه داشته باشند، آن را امتحان کنید و یک پست برای به اشتراک گذاشتن نقد صادقانه خود ایجاد کنید.

اگر محصولی را توصیه می کنید و دارای برنامه وابسته است، ثبت نام کنید و پیوند وابسته خود را در پست قرار دهید. به این ترتیب، هر زمان که خوانندگان شما روی پیوندی در پست شما کلیک کنند و آن را بخرند، در هر فروش که ارجاع می دهید، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

19. “بهترین” پست جمع بندی محصول

این یکی دیگر از بهترین قالب‌های پست وبلاگ برای افزایش درآمد است و ما در بلاگ ویزارد از آن استفاده زیادی می‌کنیم.

ایده این است که فهرستی از «بهترین» ابزارها، برنامه‌ها، محصولات و غیره را در جایگاه خود تهیه کنید و یک پست وبلاگ بنویسید که در آن همه آنها را بررسی و مقایسه کنید. برای هر محصولی که توصیه می‌کنید برای کسب درآمد از پست و دریافت پورسانت از فروش‌هایی که ارجاع می‌دهید، یک پیوند وابسته اضافه کنید.

پست خود را در مورد کلمات کلیدی که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند بهینه کنید. برای مثال، اگر درباره حیوانات خانگی وبلاگ می‌نویسید، ممکن است کلمات کلیدی مانند «بهترین غذای سگ برای لابرادورها» یا «بهترین بستر گربه برای کنترل بو» را هدف قرار دهید.

نکته: خلاصه بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی ما را برای نمونه ای از اینکه این نوع پست ممکن است شبیه باشد، بررسی کنید.

20. پست “در مقابل”.

در مقابل پست های وبلاگ، پست هایی هستند که در آنها مستقیماً دو چیز را با هم مقایسه می کنید. این می تواند دو برند، محصول، ایده یا هر چیز دیگری باشد.

به عنوان مثال، ما پست‌هایی را منتشر کرده‌ایم که «میزبانی مشترک در مقابل میزبانی مدیریت‌شده» و «ایمیل‌های HTML در مقابل متن ساده» را بررسی می‌کنیم، زیرا اینها عبارت‌های رایجی هستند که مخاطبان هدف ما آن‌ها را جستجو می‌کنند. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی، باید بتوانید مجموعه ای از کلمات کلیدی «در مقابل» را پیدا کنید که مرتبط با جایگاه شما هستند.

در پست خود در مقابل، ممکن است بخواهید شباهت ها و تفاوت های بین این دو را بررسی کنید و در مورد اینکه کدام بهترین است رای خود را ارائه دهید.

21. پست 'جایگزین'

یک پست وبلاگی بنویسید که بهترین گزینه ها را برای یک محصول پرطرفدار در جایگاه خود فهرست، بررسی و مقایسه کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد فناوری وبلاگ دارید، می توانید لیستی از «بهترین جایگزین های اپل واچ» بنویسید. اگر درباره هوش مصنوعی وبلاگ دارید، می‌توانید فهرستی از «بهترین جایگزین‌های ChatGPT» بنویسید. شما ایده را دریافت می کنید.

همانند بررسی‌های محصول و جمع‌بندی «بهترین»، این نوع پست‌ها برای افزایش درآمد عالی هستند زیرا می‌توانید آنها را با پیوندهای وابسته خود پر کنید.

22. “انواع” پست

یک پست وبلاگ بنویسید که انواع مختلف چیزهای مرتبط با جایگاه شما را بررسی کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد تجهیزات بازی وبلاگ دارید، می توانید پستی بنویسید که در آن انواع مختلف کلیدهای کلید را توضیح دهید. اگر درباره تایپوگرافی وبلاگ دارید، انواع مختلف فونت ها را توضیح دهید.

این پست‌ها برای افزایش ترافیک خوب هستند زیرا کلمات کلیدی از جمله عبارت «انواع» اغلب حجم جستجوی بالایی دارند.

23. یک مفهوم را توضیح دهید

این شبیه به یک پست “چیست” است. یک پست بنویسید تا معنای یک مفهوم پیچیده مربوط به جایگاه شما را توضیح دهید.

به عنوان مثال، اگر هدف شما تناسب اندام است، ممکن است معنای مفهوم “بار بیش از حد پیشرونده” را بررسی کنید. اگر درباره اقتصاد وبلاگ دارید، ممکن است مفهوم «عرضه و تقاضا» را توضیح دهید.

24. فهرستی از نقل قول ها را به اشتراک بگذارید

فهرستی از نقل قول ها در مورد یک موضوع خاص یا از یک شخص خاص تهیه کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

این برای به دست آوردن پیوند عالی است زیرا مردم اغلب به دنبال نقل قول برای استفاده در مقالات یا پروژه های دیگر خود هستند. و اگر آنها یکی را در وبلاگ شما بیابند که می خواهند از آن استفاده کنند، ممکن است شما را به عنوان منبع معرفی کنند و به شما پیوند دهند.

25. پست “کجا باید”.

پستی بنویسید که به مخاطبان خود بگویید بهترین مکان برای انجام کاری کجاست. به عنوان مثال «جایی برای فروش آثار هنری به صورت آنلاین» یا «جایی برای رزرو پرواز».

این نوع پست‌ها برای افزایش ترافیک خوب هستند، زیرا کلمات کلیدی «where to» عبارت‌های جستجوی رایج هستند. همچنین می‌توانید پست‌های خود را با کلمات کلیدی مرتبط مانند «بهترین مکان‌ها برای…» یا «بهترین سایت‌ها برای…» بهینه کنید.

26. یک نظر بنویسید

عقاید مانند بینی هستند – هر کسی یکی دارد و همه آنها متفاوت هستند!

بنابراین، چرا افکار و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص با مخاطبان خود به اشتراک نمی گذارید؟

قطعات نظر برای تعامل رانندگی عالی هستند، به خصوص اگر آنها در مورد یک موضوع بحث برانگیز هستند، مثلاً، آیا باید آناناس را روی پیتزا قرار دهید یا نه. اگر به درستی ضربه بزنید پست شما ممکن است حتی در رسانه های اجتماعی ویروسی شود.

مثال می خواهید؟ پست من را در مورد چگونگی تغییر چشم انداز وبلاگ نویسی و آنچه برای برنده شدن لازم است، بررسی کنید.

27. یک تجربه شخصی را به اشتراک بگذارید

آیا اخیراً اتفاق جالب یا هیجان انگیزی در زندگی شما افتاده است؟ حکایت را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید. این یک راه خوب دیگر برای ایجاد تعامل و ایجاد رابطه نزدیکتر با خوانندگان است.

28. در مورد اخبار صنعت نظر دهید

همیشه چیز جدیدی در دنیا در جریان است. بنابراین، از وبلاگ خود برای صحبت در مورد آن استفاده کنید. یک پست در مورد آخرین اخبار در جایگاه خود ایجاد کنید زیرا در حال افزایش است تا از تبلیغات تبلیغاتی استفاده کنید.

این می تواند یک راه عالی برای رانندگی سریع با حجم زیاد ترافیک باشد. با این حال، برخلاف سایر موضوعات پست وبلاگ، داستان های خبری معمولا “همیشه سبز” نیستند، بنابراین انتظار داشته باشید که افزایش ترافیک در طول زمان کاهش یابد.

29. داستان موفقیت را به اشتراک بگذارید

پستی بنویسید که داستان موفقیت شخصی خود یا شخص دیگری را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید تا تعامل ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد تجارت و کارآفرینی وبلاگ دارید، می توانید داستان چگونگی ایجاد کسب و کار خود را از ابتدا به اشتراک بگذارید. متناوبا، داستان‌های استارت‌آپ‌های موفق دیگر را برای ایجاد انگیزه در خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.

30. درباره روندهای صنعت بحث کنید

روندهای نوظهور مرتبط با صنعت خود را برجسته و مورد بحث قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد بازاریابی آنلاین است، می توانید در مورد روندهایی مانند اهمیت روزافزون سئوی صوتی و ویدئویی کوتاه صحبت کنید. یا می توانید در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی صنعت را مختل می کند صحبت کنید.

می‌توانید این نوع پست‌ها را مانند یک فهرست ساختار دهید، به عنوان مثال «۵ گرایش برتر در». [your niche] برای سال 2024.

31. پست “افسانه شکن”.

پستی بنویسید که در آن درباره افسانه‌های رایج مرتبط با موقعیت شغلی خود بحث کنید، حقیقت را بررسی کنید و از بین ببرید.

به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ سگ دارید، می توانید بررسی کنید که آیا یک سال سگ واقعاً برابر با هفت سال انسانی است یا نه، یا اینکه آیا فقط سگ های شاد دم خود را تکان می دهند یا نه.

باز هم، توصیه می‌کنم از یک قالب فهرستی برای این مورد استفاده کنید، به عنوان مثال «10 افسانه برتر در مورد کاهش وزن».

32. پست “سؤالات متداول”.

این یکی نسبتاً ساده است. پستی بنویسید که در آن به سوالات متداول در مورد چیزی مرتبط با جایگاه یا وبلاگ خود پاسخ دهید. اگر شما یک نام تجاری با یک وبلاگ تجاری هستید، می توانید یک پست با سوالات متداول در مورد محصولات یا خدمات خود بنویسید.

33. پست “روز در زندگی”.

یک پست وبلاگی ایجاد کنید که در آن به اشتراک بگذارید که یک روز معمولی در زندگی شما چگونه است، از طلوع خورشید تا غروب خورشید. به خوانندگان اجازه دهید در حین انجام کارهای روزمره خود، با نوشته‌های متنی و عکس‌های روزانه‌تان به سبک خاطرات، از روی شانه شما نگاه کنند.

این نوع پست بسیار غیررسمی‌تر و غیررسمی‌تر از سایر ایده‌های وبلاگی است که به آنها نگاه کرده‌ایم، و برای همه کارساز نخواهد بود. اما می تواند راهی عالی برای ایجاد تعامل و ایجاد ارتباط عمیق تر با خوانندگان شما باشد.

34. نتایج نظرسنجی یا نظرسنجی را به اشتراک بگذارید

یک نظرسنجی یا نظرسنجی انجام دهید و سپس نتایج آن نظرسنجی/نظرسنجی را در کنار تحلیل خود در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

این برای کسب پیوند فوق‌العاده است زیرا شما داده‌های داخلی خود را به اشتراک می‌گذارید (به جای دیگران، همانطور که در مورد ایده «جمع‌بندی آمار» که قبلاً به آن نگاه کردیم، صدق می‌کند).

بنابراین اگر کسی بخواهد از نتایج نظرسنجی/نظرسنجی شما در مقالات خود استفاده کند، باید پست وبلاگ شما را به عنوان منبع اعتبار دهد، بنابراین یک بک لینک جدید برای شما فراهم می کند.

35. یک سری پست پیرامون چالش ایجاد کنید

برای خود چالشی ایجاد کنید و یک سری پست ایجاد کنید تا خوانندگان را از پیشرفت شما به سمت آن هدف مطلع کنید.

به عنوان مثال، ممکن است خود را به چالش بکشید تا یک کانال YouTube را از صفر به 10 هزار مشترک در یک سال افزایش دهید. سپس، پست های وبلاگ ماهانه را منتشر کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که چگونه در حال پیشرفت هستید.

36. یک پست مهمان منتشر کنید

نوشتن هر روز/هفته پست می تواند کار زیادی باشد. بنابراین، چرا به خودتان استراحت نمی دهید و اجازه نمی دهید شخص دیگری کار را برای شما انجام دهد؟

صفحه‌ای در وب‌سایت وبلاگ خود ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد بدانند که برای پست‌های مهمان باز هستید و از آن‌ها دعوت کنید تا برای ارسال مطلب به شما ایمیل بزنند.

تعجب خواهید کرد که هر چند وقت یکبار آنها شما را به این موضوع سوق می دهند. بسیاری از افراد پست های مهمان را برای فرصتی برای کسب بک لینک ارسال می کنند.

بنابراین وقتی کسی پیشنهادی برای پستی که فکر می‌کنید برای وبلاگ شما مناسب است را برای شما ایمیل می‌کند، دستورالعمل‌های ویرایشی خود را برای او ارسال کنید و از او دعوت کنید که آن را بنویسد، سپس آن را منتشر کنید.

37. یک موضوع بحث برانگیز را بررسی کنید

یک پست وبلاگ بنویسید که در آن یک موضوع بحث برانگیز را بررسی کنید. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید در یک طرف مناظره سخت پایین بیایید یا رویکردی عینی داشته باشید و هر دو طرف را نشان دهید.

هیچ چیز مانند بحث و جدل باعث نمی‌شود مردم صحبت کنند، بنابراین این نوع پست‌ها می‌توانند برای ایجاد تعامل عالی باشند و می‌توانند اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی، لایک‌ها و نظرات زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند.

38. تاریخچه پست

یک پست بنویسید که در آن تاریخچه چیزی مربوط به جایگاه شما توضیح داده شود. به عنوان مثال، “تاریخ طراحی گرافیک” یا “تاریخچه بازاریابی دیجیتال”. این نوع پست‌ها به شما کمک می‌کنند تا قدرت موضوعی ایجاد کنید و همچنین می‌توانند ترافیک جستجو را افزایش دهند.

39. پست “برترین اشتباهات”.

یک پست وبلاگی منتشر کنید که در آن اشتباهات مهمی که معمولاً افراد در صنعت شما مرتکب می شوند را لیست کرده و توضیح دهید. به عنوان مثال “5 اشتباه بدنسازی که باید از آن اجتناب کنید” یا “10 اشتباه اصلی طراحی وب سایت که باید مراقب آنها باشید”.

این نوع پست به شما کمک می کند تا شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود قرار دهید و در عین حال توصیه های عملی را ارائه می دهد که خوانندگان شما از آن استقبال می کنند. آنها همچنین بسیار قابل اشتراک گذاری هستند، که می تواند به افزایش اشتراک های اجتماعی و ترافیک ارجاع کمک کند.

40. یک مقاله عکس بسازید

مقاله های عکس پست های وبلاگی هستند که در آنها یک داستان را به صورت تصویری و با استفاده از یک سری عکس تعریف می کنید. آنها نسبت به پست های وبلاگ سنتی دارای متن بسیار کمتری هستند و می توانند راهی عالی برای مخلوط کردن همه چیز برای خوانندگان شما و افزایش تعامل باشند.

با انتخاب یک موضوع یا موضوع مرتبط با وبلاگ خود شروع کنید، سپس مجموعه ای از تصاویر را برای نشان دادن آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ سفر دارید، می توانید یک مقاله عکس در مورد “یک روز بارانی در توکیو” به اشتراک بگذارید تا خوانندگان خود را به شهر منتقل کنید. برای ارائه زمینه اضافی و غنی‌سازی پست، به هر عکس زیرنویس‌های توصیفی اضافه کنید.

41. پوشش یک رویداد

وبلاگی درباره رویدادی که در زمان واقعی در آن شرکت می کنید تا پوشش زنده ارائه دهید. به عنوان مثال، ممکن است در یک کنفرانس صنعتی چند روزه شرکت کنید، در این صورت می توانید یک پست وبلاگ را به اشتراک بگذارید تا اتفاقات هر روز را مرور کنید.

42. خلاصه ماهانه/سالانه را به اشتراک بگذارید

یک بار در ماه یا سال، یک پست وبلاگی بنویسید که تمام رویدادها/رویدادهای کلیدی را که در آن زمان اتفاق افتاده است، مرور کند.

برای مثال، می‌توانید دستاوردها، چالش‌ها و نقاط عطفی را که تجربه کرده‌اید/به دست آورده‌اید خلاصه کنید. ممکن است در مورد درس هایی که آموخته اید صحبت کنید یا سفرهای خاطره انگیزی را که رفته اید به یاد بیاورید. اگر وبلاگ تجاری دارید، ممکن است معیارهایی را برای برجسته کردن رشد در طول دوره به اشتراک بگذارید.

43. «ماجراهای در» پست

پست «ماجراجویی در» پستی است که در آن تجربیات و اکتشافات خود را در یک منطقه خاص با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید.

به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ سفر دارید، ممکن است یک پست «ماجراجویی در کانادا» بنویسید که در آن سفر خود را در سراسر کشور توضیح دهید.

اگر درباره غذا وبلاگ می نویسید، ممکن است یک پست «ماجراهای آشپزی اسپانیایی» بنویسید که در آن تلاش های خود را برای تسلط بر دستور العمل های سنتی اسپانیایی و آنچه در مورد غذاهای اسپانیایی آموخته اید را با خوانندگان خود بیان کنید.

44. یک پست وبلاگ “شکسته” را دوباره ایجاد کنید

یک راه عالی برای به دست آوردن لینک، استفاده از ابزار بک لینک مانند Ahrefs یا Semrush برای یافتن یک پست وبلاگ شکسته در دیگری وب سایتی در جایگاه شما که تعداد زیادی بک لینک به دست آورده است اما از آن زمان حذف/حذف شده است.

سپس، از Wayback Machine استفاده کنید تا بفهمید پست قبل از حذف شدن چه شکلی بود و سپس چیزی شبیه به وبلاگ خود بنویسید و منتشر کنید.

سپس می‌توانید با تمام سایت‌هایی که به آن صفحه پیوند داده‌اند تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که پیوند خرابی دارند و در عوض از آنها دعوت کنید تا به پست وبلاگ مشابه شما پیوند دهند.

45. چیزی الهام بخش به اشتراک بگذارید

یک پست وبلاگ ایجاد کنید تا چیزی الهام بخش با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

این ممکن است داستانی باشد از اینکه شما یا شخص دیگری چگونه بر یک چالش دشوار در زندگی خود غلبه کرده اید. یا ممکن است یک داستان موفقیت از یک نام تجاری/کسب و کار/فرد باشد که به خواننده نشان می دهد با تلاش و فداکاری می توان به چه چیزهایی دست یافت. هر چیزی که انگیزه و الهام بخش خواننده باشد، کارساز خواهد بود.

این نوع پست ها پتانسیل ویروسی زیادی دارند و برای ایجاد تعامل عالی هستند.

46. ​​پست جعبه ابزار

فهرستی از تمام ابزارها، برنامه ها و منابع ضروری را که متخصصان یا علاقه مندان در صنعت شما به آن نیاز دارند، به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، اگر در مورد طراحی گرافیک وبلاگ می نویسید، ممکن است پستی با عنوان «مجموعه ابزار طراحی گرافیک نهایی» بنویسید. یا اگر در مورد بازاریابی وبلاگ می نویسید، “مجموعه ابزار ضروری SEO”.

این نوع پست‌ها می‌توانند هم ترافیک و هم درآمد ایجاد کنند، زیرا می‌توانید با استفاده از پیوندهای وابسته برای ابزارهایی که ارائه می‌دهید، از آنها درآمد کسب کنید.

47. پست “درس های آموخته شده”.

یک پست ایجاد کنید که در آن تمام درس هایی که از تجربیات یا پروژه های خود آموخته اید را بیان کنید.

به عنوان مثال “5 درس از اولین معرفی محصولم آموختم” یا “من یک سال را صرف رشد یک کانال YouTube کردم – این چیزی است که آموختم”.

شما ممکن است نشان دهید که چگونه آموخته‌هایتان روی رویکردهای آینده شما تأثیر می‌گذارد و چگونه ذهنیت شما را تغییر داده است. اشتراک گذاری بینش خود با خوانندگان به آنها امکان می دهد از سفر شما بیاموزند و ارتباط عمیق تری را تقویت می کند.

48. یک اینفوگرافیک را به اشتراک بگذارید

اینفوگرافیک آهنرباهای سربی عالی می سازد. آنها روشی منظم برای ارائه اطلاعات پیچیده در قالبی بصری جذاب تر و قابل هضم هستند.

می‌توانید با استفاده از Canva یک اینفوگرافیک ایجاد کنید که نکات، بهترین روش‌ها، داده‌ها یا روندهای مرتبط با جایگاه شما را خلاصه می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ تناسب اندام دارید، ممکن است یک اینفوگرافیک در مورد “مزایای یک رژیم غذایی متعادل” و غیره ایجاد کنید.

سپس، آن را به عنوان بخشی از یک پست وبلاگ در سایت خود منتشر کنید. می‌توانید متن زیر اینفوگرافیک اضافه کنید تا در مورد نکاتی که با جزئیات بیشتر بحث می‌شود، از خوانندگان خود دعوت کنید تا اینفوگرافیک را به اشتراک بگذارند تا به افزایش تعامل، ترافیک و پیوندها کمک کند.

49. پست 'هدیه'

یک هدیه راه اندازی کنید و یک پست وبلاگ برای تبلیغ آن ایجاد کنید.

این به شما بستگی دارد که چگونه هدایای خود را تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید شرط ورود را برای «ثبت‌نام در خبرنامه ما» تنظیم کنید تا کاربران مجبور شوند برای شانس بردن جایزه به لیست پستی وبلاگ شما بپیوندند.

هر چه تعداد افراد بیشتری برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، ترافیک بیشتری به پست های وبلاگ آینده خواهید داشت.

نکته: می توانید از ابزار مسابقه رسانه های اجتماعی مانند SweepWidget برای تنظیم هدیه خود استفاده کنید. سپس، فقط یک قطعه کد بگیرید تا ویجت را در پست وبلاگ خود جاسازی کنید.

50. دانلود دیجیتال را به اشتراک بگذارید

یک فایل دیجیتالی ایجاد کنید که خوانندگان شما از آن استقبال کنند و سپس آن را از طریق یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد سلامت و تناسب اندام است، می توانید یک برنامه ریز تمرینی رایگان یا الگوی ردیابی پیشرفت ایجاد کنید و آن را به عنوان یک فایل PDF به اشتراک بگذارید. سپس، آن را آپلود کنید و پیوندی به فایل قابل دانلود در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

51. پست “تحلیل”.

یک تحلیل عمیق از چیزی که مربوط به جایگاه شماست بنویسید.

به عنوان مثال، اگر درباره سئو وبلاگ می‌نویسید، ممکن است تجزیه و تحلیل خود را از هر به‌روزرسانی الگوریتم جدید گوگل و اینکه چگونه فکر می‌کنید بر ترافیک و استراتژی سئوی شما در آینده تأثیر می‌گذارد، به اشتراک بگذارید.

اگر وبلاگ شما درباره کتاب است، ممکن است تحلیل انتقادی خود را از یک کتاب پرفروش جدید به اشتراک بگذارید. و اگر درباره اخبار/رویدادهای جاری وبلاگ دارید، ممکن است تحلیل خود را از آخرین نتایج انتخابات به اشتراک بگذارید. شما ایده را دریافت می کنید.

52. پست «نور جامعه».

پستی را به اشتراک بگذارید که اعضای مخاطبان وبلاگ شما را برجسته می کند و مشارکت ها، داستان ها یا دستاوردهای آنها را به نمایش می گذارد. این به تقویت حس قوی‌تر جامعه کمک می‌کند و باعث می‌شود خوانندگان شما احساس ارزشمندی کنند.

53. پست “پیش بینی”.

در یک پست وبلاگی در مورد آینده صنعت خود پیش بینی کنید. به عنوان مثال، “5 روند بازاریابی دیجیتال که انتظار دارم در سال آینده شاهد آن باشم” یا “چگونه هوش مصنوعی بازی را در دهه آینده تغییر خواهد داد”. این نوع پست‌ها بسیار جذاب هستند و می‌توانند در افزایش اشتراک‌های اجتماعی عالی باشند.

54. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

از خوانندگان وبلاگ خود بخواهید داستان ها، افکار، ایده ها، نظرات، عکس ها یا هر چیز دیگری را ارسال کنند. سپس، یک پست وبلاگ منتشر کنید که بهترین مطالب ارسالی را برجسته می کند. این باعث می شود که وبلاگ شما جامع تر باشد و به تقویت جامعه شما کمک کند.

55. پست “رتبه بندی شده”.

محصولات، غذاها، فیلم ها، کتاب ها یا هر چیز دیگری را از بهترین به بدترین (یا به ترتیب دیگری) در یک پست وبلاگ رتبه بندی کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد غذا وبلاگ می نویسید، ممکن است پستی با عنوان «بهترین سس های هاینز رتبه بندی شده» بنویسید. یا اگر درباره فیلم ها وبلاگ دارید، ممکن است پستی با عنوان «پردرآمدترین فیلم های مارول، رتبه بندی شده» بنویسید.

این نوع پست ها فوق العاده جذاب هستند و می توانند در افزایش ترافیک و اشتراک گذاری های اجتماعی عالی باشند.

56. مطالب فصلی بنویسید

از نظر محتوای فصلی، من در مورد پست های وبلاگ به موقع صحبت می کنم که فقط در یک نوع خاص از سال مرتبط هستند و خوانندگانی را که به دنبال اطلاعات / الهام در آن دوره هستند جذب می کنند.

به عنوان مثال، توصیه های بازگشت به مدرسه، نکات سفر تابستانی، توصیه های مد زمستانی، دستور العمل های تعطیلات و غیره.

این نوع پست ها برای هدایت ترافیک در کوتاه مدت عالی هستند. اما بدیهی است که آنها همیشه سبز نیستند، بنابراین انتظار داشته باشید که ترافیک در اواخر سال کاهش یابد.

57. از خوانندگان خود حمایت بخواهید

یک پست وبلاگ بنویسید که در آن از حمایت خوانندگان خود تشکر کنید، اهداف آینده خود را برای وبلاگ به آنها اطلاع دهید و از آنها دعوت کنید تا با کمک مالی از شما حمایت کنند. این یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی خارج از روش‌های معمول کسب درآمد است.

نکته: می‌توانید از «من قهوه بخر» استفاده کنید تا صفحه کمک مالی خود را به صورت رایگان راه‌اندازی کنید و پرداخت‌ها را بپذیرید.

58. یک هدف خیریه را برجسته کنید

چرا از وبلاگ خود برای انجام کارهای خوب استفاده نمی کنید؟ پستی بنویسید که در آن یک هدف خیریه که برای شما معنی دارد برجسته کنید و آنها را در معرض دید قرار دهید. شما می توانید از خوانندگان خود نیز دعوت به کمک مالی کنید.

برجسته کردن یک موسسه خیریه در یک پست وبلاگ یک راه عالی برای نشان دادن ارزش های برند شما و تقویت شهرت شما است. به علاوه، حتی می تواند به شما کمک کند تا یک بک لینک جدید از خیریه ای که تبلیغ کرده اید به دست آورید.

59. یک دستاورد شخصی را به اشتراک بگذارید

آیا به چیزی رسیده اید که به آن افتخار می کنید؟ شاید شما یک ماراتن دویده اید، جایزه ای برده اید یا زبان جدیدی یاد گرفته اید. هر چه که باشد، چرا یک پست وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن اخبار ننویسید؟

این می تواند به ایجاد یک تماس شخصی و انسانی به وبلاگ شما و ایجاد ارتباط نزدیک تر با خوانندگان کمک کند.

60. یک نقطه عطف را جشن بگیرید

شاید به تازگی به 100 هزار بازدیدکننده رسیده باشید، یا ممکن است پنجمین سالگرد وبلاگ شما باشد. یا شاید به تازگی به 1000 مشترک خبرنامه رسیده اید.

هر نقطه عطفی که ممکن است باشد، یک پست وبلاگ بنویسید تا جشن بگیرید و اخبار را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.

61. اعلامیه بدهید

می‌توانید از پست‌های وبلاگ برای اعلام خبرهای مهمی که خوانندگان شما باید درباره آن‌ها بدانند، استفاده کنید.

به عنوان مثال، شاید شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد و فروش یک خط کالا هستید. یا شاید قصد دارید نام یا URL وبلاگ خود را تغییر دهید.

افکار نهایی

ایده‌های محتوای وبلاگ که در این پست بررسی کرده‌ایم فقط یک نقطه پرش هستند، شما باید آن‌ها را متناسب با جایگاه و مخاطبان خود تطبیق دهید.

برای ایده های وبلاگ نویسی بیشتر، این 14 ایده را برای پست بعدی وبلاگ خود بررسی کنید. همچنین می توانید ایده های پست وبلاگ سبک زندگی را در این 8 نمونه الهام بخش از وبلاگ های سبک زندگی بیابید.

و به یاد داشته باشید: فهمیدن اینکه چه چیزی باید پست شود، تنها نیمی از نبرد است. چیزهای بیشتری برای ساختن یک وبلاگ موفق وجود دارد. برای مشاوره بیشتر، برخی از پست های دیگر ما را بررسی کنید.

شما می توانید با راهنمای مبتدیان ما در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ شروع کنید. سپس، توصیه های تخصصی ما را در مورد نحوه نوشتن یک پست وبلاگ بررسی کنید. و فراموش نکنید که راهنمای ما در مورد چگونگی تبلیغ موثر وبلاگ خود را بخوانید.

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js?v=next’);

به دنبال ایده های جدید پست وبلاگ هستید؟ من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

من بیش از یک دهه است که وبلاگ نویسی می کنم. در آن زمان، من مجبور شدم صدها ایده برای پست های وبلاگ ارائه دهم-بنابراین من در آن خیلی خوب شده ام.

در این پست، من 61 مورد از بهترین ایده های پست وبلاگ را که ثابت شده است باعث افزایش ترافیک می شوند، به اشتراک می گذارم. من شخصاً از بسیاری از این ایده های وبلاگ نویسی در Blogging Wizard و در پروژه های دیگرم برای به دست آوردن صدها هزار بازدیدکننده استفاده کرده ام، بنابراین می دانم که کار می کنند.

و نگران نباشید، برخلاف بسیاری از پست‌های دیگری که در مورد این موضوع در اینترنت پیدا می‌کنید، همه ایده‌های این مقاله را می‌توان برای کار کردن وفق داد. هر طاقچه و مخاطب

فهرست مطالب

1. پست 'راهنمای مبتدی'

یک پست وبلاگی بنویسید که به مبتدیان هر آنچه را که باید در مورد یک موضوع خاص که به تخصص شما مرتبط است بدانند را آموزش می دهد.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما تماماً در مورد سگ ها است، می توانید یک “راهنمای مبتدی برای آموزش توله سگ” بنویسید. اگر درباره بازاریابی وبلاگ دارید، می توانید یک «راهنمای مبتدی برای سئو» بنویسید. شما ایده را دریافت می کنید.

پست‌های وبلاگ «راهنمای مبتدی» به‌ویژه برای هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک به وبلاگ شما مفید هستند، زیرا شما آن دسته از کلمات کلیدی را که مردم اغلب جستجو می‌کنند، هدف قرار می‌دهید.

نکته: به جای استفاده از “راهنمای مبتدی” در عنوان پست وبلاگ خود، می توانید انواع کلمات کلیدی مانند “مقدمه ای برای” را نیز امتحان کنید. [topic]”یا”[topic] برای مبتدیان. همچنین، راهنمای مبتدیان ما برای نوشتن عنوان را ببینید تا یاد بگیرید که چگونه عناوین پست وبلاگ را بنویسید که کلیک می شود.

2. پست “راهنمای قطعی”.

راهنماهای قطعی مانند راهنماهای مبتدی هستند، اما فراتر از اصول اولیه هستند و موضوع را با عمق بیشتری پوشش می دهند. و دوباره، آنها برای هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک عالی هستند زیرا تمایل به رتبه بندی خوبی دارند.

راهنماهای قطعی معمولا طولانی تر از پست های متوسط ​​وبلاگ هستند و اغلب به 5 هزار کلمه یا بیشتر می رسند.

بنابراین، آنها کار زیادی برای نوشتن دارند. اما اگر بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و رتبه بندی کنید، می تواند بازدیدکنندگان زیادی را به همراه داشته باشد.

شما همچنین می‌توانید این را «راهنماهای نهایی» یا «راهنماهای کامل» بنامید، اما من شخصاً اصطلاح «قطعی» را ترجیح می‌دهم، زیرا اصطلاحات دیگر اغلب بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتظارات را خیلی بالا می‌برند. به ویژه کلمه “نهایی”.

3. جمع بندی آمار

جمع بندی آمار یکی از بهترین انواع پست های وبلاگ برای کسب لینک است.

ایده این است که مجموعه‌ای از آمارهای به‌روز و مفید را در مورد یک موضوع مرتبط با جایگاه خود تهیه کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب، وقتی روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و گزارشگران به دنبال آماری در مورد آن موضوع برای استفاده در مقالات خود می گردند، ممکن است پست شما را پیدا کنند.

و اگر آنها یکی از آمارهای شما را ذکر کنند، احتمالاً پیوندی به منبع (پست شما) می‌دهند و یک بک لینک قدرتمند در اختیار شما قرار می‌دهند که به بهبود قدرت رتبه‌بندی سایت شما در آینده کمک می‌کند. و ترافیک ارجاع را هدایت کنید.

به من اعتماد کنید، این استراتژی بسیار خوب کار می کند. من ده‌ها پست جمع‌آوری آمار برای وبلاگ‌نویسی Wizard نوشته‌ام، و آنها تعداد زیادی بک لینک به دست آورده‌اند.

نکته: برای مثالی از اینکه این نوع پست ممکن است به نظر برسد، آمار وبلاگ نویسی ما را بررسی کنید.

4. پست “چیست”.

پستی بنویسید که معنای چیزی مربوط به جایگاه شما را توضیح دهد.

برای مثال، اگر درباره سلامتی و تناسب اندام وبلاگی دارید، ممکن است پستی بنویسید که در آن به این سوال پاسخ دهید «روزه متناوب چیست؟». اگر در مورد بازی وبلاگ می نویسید، ممکن است یک پست در مورد “اسمورفینگ چیست؟” بنویسید. یا “MMORPG چیست؟”.

شما ایده را دریافت می کنید. این نوع دیگری از پست وبلاگ است که برای هدایت ترافیک ارگانیک عالی است، زیرا شما جستجوهای رایج جستجو را هدف قرار خواهید داد. آنها همچنین برای ایجاد اقتدار موضعی خوب هستند.

5. راهنمای “چگونه”

یک پست وبلاگ بنویسید که به خوانندگان خود یاد دهید چگونه کاری انجام دهند.

این می تواند هر چیزی باشد، از «نحوه بستن گره ماهیگیری» تا «نحوه ساخت یک مدل سه بعدی». فقط باید به جایگاه شما و چیزی که فکر می کنید مخاطبان شما ممکن است جستجو کنند یا بخواهند بدانند مرتبط باشد.

فقط به خاطر داشته باشید که تقریباً برای هر موضوعی در اینترنت راهنماهای چگونه وجود دارد، بنابراین رقابت در نتایج جستجو برای اکثر جستجوهای «چگونه» شدید است. سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید و به دنبال کلمه کلیدی کمتر رقابتی با آموزش های موجود باشید.

6. فهرستی از ایده ها را به اشتراک بگذارید

فهرستی از ایده‌ها را جمع‌آوری کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید – درست مانند چیزی که در حال حاضر می‌خوانید!

بدیهی است، این پست فهرستی از ایده‌های پست وبلاگ جدید است، اما می‌توانید همان قالب را برای هر جایگاهی تطبیق دهید.

برای مثال، اگر درباره طراحی داخلی وبلاگ دارید، می توانید «10 ایده نورپردازی اتاق ناهارخوری» را به اشتراک بگذارید. اگر درباره نوشتن خلاق وبلاگ دارید، می توانید «20 ایده برای رمان ترسناک بعدی خود» را به اشتراک بگذارید.

برخی از کلمات کلیدی را جستجو کنید تا متوجه شوید که مخاطب هدف شما چه نوع ایده/الهامی را ممکن است جستجو کند، و یک پست در مورد آن موضوع ایجاد کنید.

این ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی کمک خواهد کرد.

7. فهرستی از نمونه ها را به اشتراک بگذارید

به‌جای فهرستی از ایده‌ها، یک پست وبلاگی به سبک فهرستی ایجاد کنید که به جای آن نمونه‌هایی از چیزی را نشان می‌دهد.

باز هم، این قالب را می توان برای هر طاقچه ای تطبیق داد. اگر درباره عکاسی وبلاگ دارید، می توانید «10 نمونه نمونه کار عکاسی» را به اشتراک بگذارید اگر درباره طراحی گرافیک یا تجارت وبلاگ دارید، می توانید «10 نمونه لوگوی برند» را به اشتراک بگذارید.

این نوع پست‌های وبلاگ نه تنها می‌توانند ترافیک جستجوی ارگانیک زیادی را به همراه داشته باشند، بلکه می‌توانند به عنوان آهن‌ربای پیوند به شما کمک کنند تا تعداد زیادی بک لینک را به دست آورید.

8. فهرستی از روش ها/استراتژی ها/تکنیک ها را به اشتراک بگذارید

این ایده دیگری برای پست وبلاگ به سبک فهرست است. روش‌ها، استراتژی‌ها یا تکنیک‌های مختلف را برای چیزی مرتبط با جایگاه خود فهرست کرده و توضیح دهید.

به عنوان مثال، اگر در مورد بازاریابی وبلاگ می نویسید، می توانید یک پست وبلاگ در مورد “روش های تحقیق کلمات کلیدی” یا “استراتژی های لینک سازی” بنویسید. این نوع پست ها به افزایش ترافیک و ایجاد تعامل کمک می کنند.

9. فهرستی از نکات متخصص را به اشتراک بگذارید

هر کسی در چیزی متخصص است. بنابراین، پستی ایجاد کنید که در آن نکات تخصصی خود را در مورد هر موضوعی که بیشتر در مورد آن می دانید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

این ممکن است لیستی از نکاتی در مورد چگونگی بهره وری در هنگام کار در خانه یا نکاتی برای یادگیری یک زبان خاص باشد. تا زمانی که فکر می کنید مخاطب هدف شما علاقه مند خواهد بود، همه چیز پیش می رود.

نکته مهم در مورد این نوع پست وبلاگ این است که هر متخصص در موفقیت محتوای شما سرمایه گذاری می کند. هرچه عملکرد بهتری داشته باشد، کره چشم های آنها بیشتر می شود. این باعث می شود که احتمال بیشتری داشته باشند که پست را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

این نوع پست‌ها نسبت به پست‌های معمولی وبلاگ تلاش بیشتری می‌کنند، اما ارزشش را دارد.

10. فهرستی از حقایق را به اشتراک بگذارید

فهرستی از حقایق جالب درباره یک موضوع خاص تهیه کنید و آنها را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید.

این ممکن است حقایقی در مورد مکانی باشد که در آن زندگی می‌کنید (مثلاً «10 حقیقت جالب درباره لندن»)، فیلم/سریالی که تماشا کرده‌اید (مثلاً «10 واقعیت شگفت‌انگیز درباره فیلم‌های مارول»)، یا به معنای واقعی کلمه هر چیز دیگری که فکرش را بکنید.

مانند گردآوری آمار، گردآوری حقایق می‌تواند برای کسب پیوند مفید باشد، زیرا وقتی نشریات دیگر حقایقی را که در پست وبلاگ شما در مقاله‌های خود یافته‌اند نشان می‌دهند، اغلب به صفحه شما به عنوان منبع اشاره می‌کنند و به آن پیوند می‌دهند.

11. فهرستی از منابع را تنظیم کنید

فهرستی از منابع مفید برای مخاطبان خود تهیه کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، ممکن است فهرستی از پست‌های وبلاگ دیگر در سایت شما باشد که فکر می‌کنید از آن‌ها لذت می‌برند، فهرستی از کتاب‌های مرتبط با جایگاه برای خواندن، یا فهرستی از ابزارها/برنامه‌ها/فایل‌ها برای دانلود و غیره.

من حتی برخی از سازندگان را می بینم که لیست منابع را می فروشند. خوب، فقط برای لیست های بسیار جامع. بنابراین، می‌توانید رویکرد «ارتقای محتوا» را در پیش بگیرید و فهرستی از منابع را منتشر کنید. سپس یک نسخه جامع یا در ازای پیوستن به لیست ایمیل خود یا به عنوان محصولی با قیمت پایین ارائه دهید. اگر به سراغ دومی می روید، باید محصولات دیگری را با قیمت های بالاتر برنامه ریزی کنید تا بیشترین استفاده را از آن ببرید.

12. یک چک لیست ایجاد کنید

چک لیست ها تمام کارهایی را که خوانندگان برای دستیابی به یک هدف خاص باید انجام دهند را مشخص می کند.

آنها پست های وبلاگ خوبی می گذارند زیرا خوانندگان می توانند به آنها مراجعه کنند و بازدیدکنندگان مکرر را برای شما فراهم کنند و ترافیک شما را افزایش دهند.

برای مثال، اگر درباره سفر وبلاگ دارید، می‌توانید «لیست نهایی کوله‌پشتی» را بنویسید. اگر درباره فضای باز/بقا وبلاگ دارید، می توانید «چک لیست قطعی کمپینگ وحشی» را بنویسید. اگر در مورد بازاریابی وبلاگ دارید، می توانید یک «چک لیست سئو در صفحه» بنویسید.

شما باید بتوانید راهی پیدا کنید که قالب را برای جایگاه خود مناسب کنید.

13. فهرستی از بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارید

یک پست وبلاگی بنویسید که تمام بهترین روش هایی را که خوانندگان شما باید هنگام انجام کاری دنبال کنند، بیان کنید.

برای مثال، «بهترین شیوه‌ها برای شارژ کردن آیفون»، «بهترین شیوه‌ها برای نوشتن خطوط موضوع ایمیل» یا «بهترین شیوه‌های مصاحبه».

این می تواند قالب یک پست به سبک فهرست باشد، که در آن هر بهترین روش یک عنوان فرعی است، و شما در زیر هر عنوان فرعی با دستورالعمل های بیشتر توضیح دهید.

14. به یک سوال پاسخ دهید

میلیون ها نفر هر روز در اینترنت سوال می پرسند. بنابراین به طور طبیعی، نوشتن یک پست وبلاگ که به یک سوال رایج مرتبط با جایگاه شما پاسخ می دهد، می تواند راهی عالی برای افزایش ترافیک باشد. ما این نوع پست ها را “پست های پاسخگویی” می نامیم.

عنوان پست پاسخ شما می تواند خود این سوال باشد، به عنوان مثال “چقدر باید برای هدیه عروسی خرج کنید؟” یا “آیا می توانید با کمبود کالری عضله سازی کنید؟” و معمولاً نسبت به انواع دیگر پست‌ها کمی کوتاه‌تر هستند. اغلب، 1 تا 2 هزار کلمه کافی است.

15. با کارشناسان مصاحبه کنید

با یک متخصص یا گروهی از متخصصان در محل کار خود مصاحبه کنید و از آنها نظر خود را در مورد یک موضوع مرتبط بپرسید. سپس، یک پست وبلاگ ایجاد کنید که در آن برخی از نقل قول های آنها را به اشتراک بگذارید.

این نوع پست ها برای جذب لینک و ترافیک ارجاع عالی هستند زیرا به عنوان طعمه ایگو قدرتمند عمل می کنند. می توانید به افرادی که با آنها مصاحبه کرده اید اطلاع دهید که آنها را در پست خود معرفی کرده اید و از آنها بخواهید آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. اگر این کار را انجام دهند، می تواند یک بک لینک جدید و/یا ترافیک ارجاعی برای شما به ارمغان بیاورد. به علاوه، به شما کمک می کند تا با متخصصان صنعت خود ارتباط طولانی مدت برقرار کنید.

نکته: می توانید از HARO (Help A Reporter Out) استفاده کنید تا به سرعت و به راحتی افرادی را برای مصاحبه برای پست های وبلاگ خود پیدا کنید. این یک سرویس آنلاین رایگان است که روزنامه نگاران / وبلاگ نویسان / ناشران را به متخصصان موضوع مرتبط می کند.

16. مطالعه موردی را به اشتراک بگذارید

یک پست وبلاگی بنویسید که یک مطالعه موردی را به اشتراک بگذارید که فکر می کنید مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند.

به عنوان مثال، اگر درباره وبلاگ نویسی وبلاگ دارید (مثل ما)، می توانید یک مطالعه موردی بنویسید که نشان می دهد چگونه یک وبلاگ نویس ترافیک خود را از صفر به 100 هزار در ماه در یک سال افزایش داده است.

اگر در مورد تناسب اندام وبلاگی دارید، می توانید سفر شخصی را که با موفقیت 100 پوند در 2 سال از دست داده است، به اشتراک بگذارید.

شما ایده را دریافت می کنید. اگر مطالعه موردی خود را برای به اشتراک گذاشتن دارید، از آنجا شروع کنید. اگر نه، ممکن است لازم باشد با کسی مصاحبه کنید و از او بخواهید داستانش را به اشتراک بگذارد. باز هم می توانید از HARO برای یافتن منابع برای این کار استفاده کنید.

17. با یک به روز رسانی پیگیری کنید

اگر در گذشته یک مطالعه موردی برای وبلاگ خود نوشته اید، یکی دیگر از ایده های بالقوه پست وبلاگ ایجاد یک پست بعدی است.

دوباره با شخص/برند اصلی که ماهها یا سالها بعد با او مصاحبه کرده اید تماس بگیرید تا ببینید در این مدت چگونه عمل کرده اند و سپس یک به روز مطالعه موردی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

18. یک محصول را بررسی کنید

پست های بررسی محصول برای افزایش درآمد بهترین هستند. محصول(های) فیزیکی یا دیجیتالی محبوبی را انتخاب کنید که مخاطبان شما ممکن است به آن علاقه داشته باشند، آن را امتحان کنید و یک پست برای به اشتراک گذاشتن نقد صادقانه خود ایجاد کنید.

اگر محصولی را توصیه می کنید و دارای برنامه وابسته است، ثبت نام کنید و پیوند وابسته خود را در پست قرار دهید. به این ترتیب، هر زمان که خوانندگان شما روی پیوندی در پست شما کلیک کنند و آن را بخرند، در هر فروش که ارجاع می دهید، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

19. “بهترین” پست جمع بندی محصول

این یکی دیگر از بهترین قالب‌های پست وبلاگ برای افزایش درآمد است و ما در بلاگ ویزارد از آن استفاده زیادی می‌کنیم.

ایده این است که فهرستی از «بهترین» ابزارها، برنامه‌ها، محصولات و غیره را در جایگاه خود تهیه کنید و یک پست وبلاگ بنویسید که در آن همه آنها را بررسی و مقایسه کنید. برای هر محصولی که توصیه می‌کنید برای کسب درآمد از پست و دریافت پورسانت از فروش‌هایی که ارجاع می‌دهید، یک پیوند وابسته اضافه کنید.

پست خود را در مورد کلمات کلیدی که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند بهینه کنید. برای مثال، اگر درباره حیوانات خانگی وبلاگ می‌نویسید، ممکن است کلمات کلیدی مانند «بهترین غذای سگ برای لابرادورها» یا «بهترین بستر گربه برای کنترل بو» را هدف قرار دهید.

نکته: خلاصه بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی ما را برای نمونه ای از اینکه این نوع پست ممکن است شبیه باشد، بررسی کنید.

20. پست “در مقابل”.

در مقابل پست های وبلاگ، پست هایی هستند که در آنها مستقیماً دو چیز را با هم مقایسه می کنید. این می تواند دو برند، محصول، ایده یا هر چیز دیگری باشد.

به عنوان مثال، ما پست‌هایی را منتشر کرده‌ایم که «میزبانی مشترک در مقابل میزبانی مدیریت‌شده» و «ایمیل‌های HTML در مقابل متن ساده» را بررسی می‌کنیم، زیرا اینها عبارت‌های رایجی هستند که مخاطبان هدف ما آن‌ها را جستجو می‌کنند. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی، باید بتوانید مجموعه ای از کلمات کلیدی «در مقابل» را پیدا کنید که مرتبط با جایگاه شما هستند.

در پست خود در مقابل، ممکن است بخواهید شباهت ها و تفاوت های بین این دو را بررسی کنید و در مورد اینکه کدام بهترین است رای خود را ارائه دهید.

21. پست 'جایگزین'

یک پست وبلاگی بنویسید که بهترین گزینه ها را برای یک محصول پرطرفدار در جایگاه خود فهرست، بررسی و مقایسه کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد فناوری وبلاگ دارید، می توانید لیستی از «بهترین جایگزین های اپل واچ» بنویسید. اگر درباره هوش مصنوعی وبلاگ دارید، می‌توانید فهرستی از «بهترین جایگزین‌های ChatGPT» بنویسید. شما ایده را دریافت می کنید.

همانند بررسی‌های محصول و جمع‌بندی «بهترین»، این نوع پست‌ها برای افزایش درآمد عالی هستند زیرا می‌توانید آنها را با پیوندهای وابسته خود پر کنید.

22. “انواع” پست

یک پست وبلاگ بنویسید که انواع مختلف چیزهای مرتبط با جایگاه شما را بررسی کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد تجهیزات بازی وبلاگ دارید، می توانید پستی بنویسید که در آن انواع مختلف کلیدهای کلید را توضیح دهید. اگر درباره تایپوگرافی وبلاگ دارید، انواع مختلف فونت ها را توضیح دهید.

این پست‌ها برای افزایش ترافیک خوب هستند زیرا کلمات کلیدی از جمله عبارت «انواع» اغلب حجم جستجوی بالایی دارند.

23. یک مفهوم را توضیح دهید

این شبیه به یک پست “چیست” است. یک پست بنویسید تا معنای یک مفهوم پیچیده مربوط به جایگاه شما را توضیح دهید.

به عنوان مثال، اگر هدف شما تناسب اندام است، ممکن است معنای مفهوم “بار بیش از حد پیشرونده” را بررسی کنید. اگر درباره اقتصاد وبلاگ دارید، ممکن است مفهوم «عرضه و تقاضا» را توضیح دهید.

24. فهرستی از نقل قول ها را به اشتراک بگذارید

فهرستی از نقل قول ها در مورد یک موضوع خاص یا از یک شخص خاص تهیه کنید و آنها را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

این برای به دست آوردن پیوند عالی است زیرا مردم اغلب به دنبال نقل قول برای استفاده در مقالات یا پروژه های دیگر خود هستند. و اگر آنها یکی را در وبلاگ شما بیابند که می خواهند از آن استفاده کنند، ممکن است شما را به عنوان منبع معرفی کنند و به شما پیوند دهند.

25. پست “کجا باید”.

پستی بنویسید که به مخاطبان خود بگویید بهترین مکان برای انجام کاری کجاست. به عنوان مثال «جایی برای فروش آثار هنری به صورت آنلاین» یا «جایی برای رزرو پرواز».

این نوع پست‌ها برای افزایش ترافیک خوب هستند، زیرا کلمات کلیدی «where to» عبارت‌های جستجوی رایج هستند. همچنین می‌توانید پست‌های خود را با کلمات کلیدی مرتبط مانند «بهترین مکان‌ها برای…» یا «بهترین سایت‌ها برای…» بهینه کنید.

26. یک نظر بنویسید

عقاید مانند بینی هستند – هر کسی یکی دارد و همه آنها متفاوت هستند!

بنابراین، چرا افکار و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص با مخاطبان خود به اشتراک نمی گذارید؟

قطعات نظر برای تعامل رانندگی عالی هستند، به خصوص اگر آنها در مورد یک موضوع بحث برانگیز هستند، مثلاً، آیا باید آناناس را روی پیتزا قرار دهید یا نه. اگر به درستی ضربه بزنید پست شما ممکن است حتی در رسانه های اجتماعی ویروسی شود.

مثال می خواهید؟ پست من را در مورد چگونگی تغییر چشم انداز وبلاگ نویسی و آنچه برای برنده شدن لازم است، بررسی کنید.

27. یک تجربه شخصی را به اشتراک بگذارید

آیا اخیراً اتفاق جالب یا هیجان انگیزی در زندگی شما افتاده است؟ حکایت را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید. این یک راه خوب دیگر برای ایجاد تعامل و ایجاد رابطه نزدیکتر با خوانندگان است.

28. در مورد اخبار صنعت نظر دهید

همیشه چیز جدیدی در دنیا در جریان است. بنابراین، از وبلاگ خود برای صحبت در مورد آن استفاده کنید. یک پست در مورد آخرین اخبار در جایگاه خود ایجاد کنید زیرا در حال افزایش است تا از تبلیغات تبلیغاتی استفاده کنید.

این می تواند یک راه عالی برای رانندگی سریع با حجم زیاد ترافیک باشد. با این حال، برخلاف سایر موضوعات پست وبلاگ، داستان های خبری معمولا “همیشه سبز” نیستند، بنابراین انتظار داشته باشید که افزایش ترافیک در طول زمان کاهش یابد.

29. داستان موفقیت را به اشتراک بگذارید

پستی بنویسید که داستان موفقیت شخصی خود یا شخص دیگری را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید تا تعامل ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد تجارت و کارآفرینی وبلاگ دارید، می توانید داستان چگونگی ایجاد کسب و کار خود را از ابتدا به اشتراک بگذارید. متناوبا، داستان‌های استارت‌آپ‌های موفق دیگر را برای ایجاد انگیزه در خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.

30. درباره روندهای صنعت بحث کنید

روندهای نوظهور مرتبط با صنعت خود را برجسته و مورد بحث قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد بازاریابی آنلاین است، می توانید در مورد روندهایی مانند اهمیت روزافزون سئوی صوتی و ویدئویی کوتاه صحبت کنید. یا می توانید در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی صنعت را مختل می کند صحبت کنید.

می‌توانید این نوع پست‌ها را مانند یک فهرست ساختار دهید، به عنوان مثال «۵ گرایش برتر در». [your niche] برای سال 2024.

31. پست “افسانه شکن”.

پستی بنویسید که در آن درباره افسانه‌های رایج مرتبط با موقعیت شغلی خود بحث کنید، حقیقت را بررسی کنید و از بین ببرید.

به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ سگ دارید، می توانید بررسی کنید که آیا یک سال سگ واقعاً برابر با هفت سال انسانی است یا نه، یا اینکه آیا فقط سگ های شاد دم خود را تکان می دهند یا نه.

باز هم، توصیه می‌کنم از یک قالب فهرستی برای این مورد استفاده کنید، به عنوان مثال «10 افسانه برتر در مورد کاهش وزن».

32. پست “سؤالات متداول”.

این یکی نسبتاً ساده است. پستی بنویسید که در آن به سوالات متداول در مورد چیزی مرتبط با جایگاه یا وبلاگ خود پاسخ دهید. اگر شما یک نام تجاری با یک وبلاگ تجاری هستید، می توانید یک پست با سوالات متداول در مورد محصولات یا خدمات خود بنویسید.

33. پست “روز در زندگی”.

یک پست وبلاگی ایجاد کنید که در آن به اشتراک بگذارید که یک روز معمولی در زندگی شما چگونه است، از طلوع خورشید تا غروب خورشید. به خوانندگان اجازه دهید در حین انجام کارهای روزمره خود، با نوشته‌های متنی و عکس‌های روزانه‌تان به سبک خاطرات، از روی شانه شما نگاه کنند.

این نوع پست بسیار غیررسمی‌تر و غیررسمی‌تر از سایر ایده‌های وبلاگی است که به آنها نگاه کرده‌ایم، و برای همه کارساز نخواهد بود. اما می تواند راهی عالی برای ایجاد تعامل و ایجاد ارتباط عمیق تر با خوانندگان شما باشد.

34. نتایج نظرسنجی یا نظرسنجی را به اشتراک بگذارید

یک نظرسنجی یا نظرسنجی انجام دهید و سپس نتایج آن نظرسنجی/نظرسنجی را در کنار تحلیل خود در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

این برای کسب پیوند فوق‌العاده است زیرا شما داده‌های داخلی خود را به اشتراک می‌گذارید (به جای دیگران، همانطور که در مورد ایده «جمع‌بندی آمار» که قبلاً به آن نگاه کردیم، صدق می‌کند).

بنابراین اگر کسی بخواهد از نتایج نظرسنجی/نظرسنجی شما در مقالات خود استفاده کند، باید پست وبلاگ شما را به عنوان منبع اعتبار دهد، بنابراین یک بک لینک جدید برای شما فراهم می کند.

35. یک سری پست پیرامون چالش ایجاد کنید

برای خود چالشی ایجاد کنید و یک سری پست ایجاد کنید تا خوانندگان را از پیشرفت شما به سمت آن هدف مطلع کنید.

به عنوان مثال، ممکن است خود را به چالش بکشید تا یک کانال YouTube را از صفر به 10 هزار مشترک در یک سال افزایش دهید. سپس، پست های وبلاگ ماهانه را منتشر کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که چگونه در حال پیشرفت هستید.

36. یک پست مهمان منتشر کنید

نوشتن هر روز/هفته پست می تواند کار زیادی باشد. بنابراین، چرا به خودتان استراحت نمی دهید و اجازه نمی دهید شخص دیگری کار را برای شما انجام دهد؟

صفحه‌ای در وب‌سایت وبلاگ خود ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد بدانند که برای پست‌های مهمان باز هستید و از آن‌ها دعوت کنید تا برای ارسال مطلب به شما ایمیل بزنند.

تعجب خواهید کرد که هر چند وقت یکبار آنها شما را به این موضوع سوق می دهند. بسیاری از افراد پست های مهمان را برای فرصتی برای کسب بک لینک ارسال می کنند.

بنابراین وقتی کسی پیشنهادی برای پستی که فکر می‌کنید برای وبلاگ شما مناسب است را برای شما ایمیل می‌کند، دستورالعمل‌های ویرایشی خود را برای او ارسال کنید و از او دعوت کنید که آن را بنویسد، سپس آن را منتشر کنید.

37. یک موضوع بحث برانگیز را بررسی کنید

یک پست وبلاگ بنویسید که در آن یک موضوع بحث برانگیز را بررسی کنید. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید در یک طرف مناظره سخت پایین بیایید یا رویکردی عینی داشته باشید و هر دو طرف را نشان دهید.

هیچ چیز مانند بحث و جدل باعث نمی‌شود مردم صحبت کنند، بنابراین این نوع پست‌ها می‌توانند برای ایجاد تعامل عالی باشند و می‌توانند اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی، لایک‌ها و نظرات زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند.

38. تاریخچه پست

یک پست بنویسید که در آن تاریخچه چیزی مربوط به جایگاه شما توضیح داده شود. به عنوان مثال، “تاریخ طراحی گرافیک” یا “تاریخچه بازاریابی دیجیتال”. این نوع پست‌ها به شما کمک می‌کنند تا قدرت موضوعی ایجاد کنید و همچنین می‌توانند ترافیک جستجو را افزایش دهند.

39. پست “برترین اشتباهات”.

یک پست وبلاگی منتشر کنید که در آن اشتباهات مهمی که معمولاً افراد در صنعت شما مرتکب می شوند را لیست کرده و توضیح دهید. به عنوان مثال “5 اشتباه بدنسازی که باید از آن اجتناب کنید” یا “10 اشتباه اصلی طراحی وب سایت که باید مراقب آنها باشید”.

این نوع پست به شما کمک می کند تا شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود قرار دهید و در عین حال توصیه های عملی را ارائه می دهد که خوانندگان شما از آن استقبال می کنند. آنها همچنین بسیار قابل اشتراک گذاری هستند، که می تواند به افزایش اشتراک های اجتماعی و ترافیک ارجاع کمک کند.

40. یک مقاله عکس بسازید

مقاله های عکس پست های وبلاگی هستند که در آنها یک داستان را به صورت تصویری و با استفاده از یک سری عکس تعریف می کنید. آنها نسبت به پست های وبلاگ سنتی دارای متن بسیار کمتری هستند و می توانند راهی عالی برای مخلوط کردن همه چیز برای خوانندگان شما و افزایش تعامل باشند.

با انتخاب یک موضوع یا موضوع مرتبط با وبلاگ خود شروع کنید، سپس مجموعه ای از تصاویر را برای نشان دادن آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ سفر دارید، می توانید یک مقاله عکس در مورد “یک روز بارانی در توکیو” به اشتراک بگذارید تا خوانندگان خود را به شهر منتقل کنید. برای ارائه زمینه اضافی و غنی‌سازی پست، به هر عکس زیرنویس‌های توصیفی اضافه کنید.

41. پوشش یک رویداد

وبلاگی درباره رویدادی که در زمان واقعی در آن شرکت می کنید تا پوشش زنده ارائه دهید. به عنوان مثال، ممکن است در یک کنفرانس صنعتی چند روزه شرکت کنید، در این صورت می توانید یک پست وبلاگ را به اشتراک بگذارید تا اتفاقات هر روز را مرور کنید.

42. خلاصه ماهانه/سالانه را به اشتراک بگذارید

یک بار در ماه یا سال، یک پست وبلاگی بنویسید که تمام رویدادها/رویدادهای کلیدی را که در آن زمان اتفاق افتاده است، مرور کند.

برای مثال، می‌توانید دستاوردها، چالش‌ها و نقاط عطفی را که تجربه کرده‌اید/به دست آورده‌اید خلاصه کنید. ممکن است در مورد درس هایی که آموخته اید صحبت کنید یا سفرهای خاطره انگیزی را که رفته اید به یاد بیاورید. اگر وبلاگ تجاری دارید، ممکن است معیارهایی را برای برجسته کردن رشد در طول دوره به اشتراک بگذارید.

43. «ماجراهای در» پست

پست «ماجراجویی در» پستی است که در آن تجربیات و اکتشافات خود را در یک منطقه خاص با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید.

به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ سفر دارید، ممکن است یک پست «ماجراجویی در کانادا» بنویسید که در آن سفر خود را در سراسر کشور توضیح دهید.

اگر درباره غذا وبلاگ می نویسید، ممکن است یک پست «ماجراهای آشپزی اسپانیایی» بنویسید که در آن تلاش های خود را برای تسلط بر دستور العمل های سنتی اسپانیایی و آنچه در مورد غذاهای اسپانیایی آموخته اید را با خوانندگان خود بیان کنید.

44. یک پست وبلاگ “شکسته” را دوباره ایجاد کنید

یک راه عالی برای به دست آوردن لینک، استفاده از ابزار بک لینک مانند Ahrefs یا Semrush برای یافتن یک پست وبلاگ شکسته در دیگری وب سایتی در جایگاه شما که تعداد زیادی بک لینک به دست آورده است اما از آن زمان حذف/حذف شده است.

سپس، از Wayback Machine استفاده کنید تا بفهمید پست قبل از حذف شدن چه شکلی بود و سپس چیزی شبیه به وبلاگ خود بنویسید و منتشر کنید.

سپس می‌توانید با تمام سایت‌هایی که به آن صفحه پیوند داده‌اند تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که پیوند خرابی دارند و در عوض از آنها دعوت کنید تا به پست وبلاگ مشابه شما پیوند دهند.

45. چیزی الهام بخش به اشتراک بگذارید

یک پست وبلاگ ایجاد کنید تا چیزی الهام بخش با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

این ممکن است داستانی باشد از اینکه شما یا شخص دیگری چگونه بر یک چالش دشوار در زندگی خود غلبه کرده اید. یا ممکن است یک داستان موفقیت از یک نام تجاری/کسب و کار/فرد باشد که به خواننده نشان می دهد با تلاش و فداکاری می توان به چه چیزهایی دست یافت. هر چیزی که انگیزه و الهام بخش خواننده باشد، کارساز خواهد بود.

این نوع پست ها پتانسیل ویروسی زیادی دارند و برای ایجاد تعامل عالی هستند.

46. ​​پست جعبه ابزار

فهرستی از تمام ابزارها، برنامه ها و منابع ضروری را که متخصصان یا علاقه مندان در صنعت شما به آن نیاز دارند، به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، اگر در مورد طراحی گرافیک وبلاگ می نویسید، ممکن است پستی با عنوان «مجموعه ابزار طراحی گرافیک نهایی» بنویسید. یا اگر در مورد بازاریابی وبلاگ می نویسید، “مجموعه ابزار ضروری SEO”.

این نوع پست‌ها می‌توانند هم ترافیک و هم درآمد ایجاد کنند، زیرا می‌توانید با استفاده از پیوندهای وابسته برای ابزارهایی که ارائه می‌دهید، از آنها درآمد کسب کنید.

47. پست “درس های آموخته شده”.

یک پست ایجاد کنید که در آن تمام درس هایی که از تجربیات یا پروژه های خود آموخته اید را بیان کنید.

به عنوان مثال “5 درس از اولین معرفی محصولم آموختم” یا “من یک سال را صرف رشد یک کانال YouTube کردم – این چیزی است که آموختم”.

شما ممکن است نشان دهید که چگونه آموخته‌هایتان روی رویکردهای آینده شما تأثیر می‌گذارد و چگونه ذهنیت شما را تغییر داده است. اشتراک گذاری بینش خود با خوانندگان به آنها امکان می دهد از سفر شما بیاموزند و ارتباط عمیق تری را تقویت می کند.

48. یک اینفوگرافیک را به اشتراک بگذارید

اینفوگرافیک آهنرباهای سربی عالی می سازد. آنها روشی منظم برای ارائه اطلاعات پیچیده در قالبی بصری جذاب تر و قابل هضم هستند.

می‌توانید با استفاده از Canva یک اینفوگرافیک ایجاد کنید که نکات، بهترین روش‌ها، داده‌ها یا روندهای مرتبط با جایگاه شما را خلاصه می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ تناسب اندام دارید، ممکن است یک اینفوگرافیک در مورد “مزایای یک رژیم غذایی متعادل” و غیره ایجاد کنید.

سپس، آن را به عنوان بخشی از یک پست وبلاگ در سایت خود منتشر کنید. می‌توانید متن زیر اینفوگرافیک اضافه کنید تا در مورد نکاتی که با جزئیات بیشتر بحث می‌شود، از خوانندگان خود دعوت کنید تا اینفوگرافیک را به اشتراک بگذارند تا به افزایش تعامل، ترافیک و پیوندها کمک کند.

49. پست 'هدیه'

یک هدیه راه اندازی کنید و یک پست وبلاگ برای تبلیغ آن ایجاد کنید.

این به شما بستگی دارد که چگونه هدایای خود را تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید شرط ورود را برای «ثبت‌نام در خبرنامه ما» تنظیم کنید تا کاربران مجبور شوند برای شانس بردن جایزه به لیست پستی وبلاگ شما بپیوندند.

هر چه تعداد افراد بیشتری برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، ترافیک بیشتری به پست های وبلاگ آینده خواهید داشت.

نکته: می توانید از ابزار مسابقه رسانه های اجتماعی مانند SweepWidget برای تنظیم هدیه خود استفاده کنید. سپس، فقط یک قطعه کد بگیرید تا ویجت را در پست وبلاگ خود جاسازی کنید.

50. دانلود دیجیتال را به اشتراک بگذارید

یک فایل دیجیتالی ایجاد کنید که خوانندگان شما از آن استقبال کنند و سپس آن را از طریق یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد سلامت و تناسب اندام است، می توانید یک برنامه ریز تمرینی رایگان یا الگوی ردیابی پیشرفت ایجاد کنید و آن را به عنوان یک فایل PDF به اشتراک بگذارید. سپس، آن را آپلود کنید و پیوندی به فایل قابل دانلود در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

51. پست “تحلیل”.

یک تحلیل عمیق از چیزی که مربوط به جایگاه شماست بنویسید.

به عنوان مثال، اگر درباره سئو وبلاگ می‌نویسید، ممکن است تجزیه و تحلیل خود را از هر به‌روزرسانی الگوریتم جدید گوگل و اینکه چگونه فکر می‌کنید بر ترافیک و استراتژی سئوی شما در آینده تأثیر می‌گذارد، به اشتراک بگذارید.

اگر وبلاگ شما درباره کتاب است، ممکن است تحلیل انتقادی خود را از یک کتاب پرفروش جدید به اشتراک بگذارید. و اگر درباره اخبار/رویدادهای جاری وبلاگ دارید، ممکن است تحلیل خود را از آخرین نتایج انتخابات به اشتراک بگذارید. شما ایده را دریافت می کنید.

52. پست «نور جامعه».

پستی را به اشتراک بگذارید که اعضای مخاطبان وبلاگ شما را برجسته می کند و مشارکت ها، داستان ها یا دستاوردهای آنها را به نمایش می گذارد. این به تقویت حس قوی‌تر جامعه کمک می‌کند و باعث می‌شود خوانندگان شما احساس ارزشمندی کنند.

53. پست “پیش بینی”.

در یک پست وبلاگی در مورد آینده صنعت خود پیش بینی کنید. به عنوان مثال، “5 روند بازاریابی دیجیتال که انتظار دارم در سال آینده شاهد آن باشم” یا “چگونه هوش مصنوعی بازی را در دهه آینده تغییر خواهد داد”. این نوع پست‌ها بسیار جذاب هستند و می‌توانند در افزایش اشتراک‌های اجتماعی عالی باشند.

54. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

از خوانندگان وبلاگ خود بخواهید داستان ها، افکار، ایده ها، نظرات، عکس ها یا هر چیز دیگری را ارسال کنند. سپس، یک پست وبلاگ منتشر کنید که بهترین مطالب ارسالی را برجسته می کند. این باعث می شود که وبلاگ شما جامع تر باشد و به تقویت جامعه شما کمک کند.

55. پست “رتبه بندی شده”.

محصولات، غذاها، فیلم ها، کتاب ها یا هر چیز دیگری را از بهترین به بدترین (یا به ترتیب دیگری) در یک پست وبلاگ رتبه بندی کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد غذا وبلاگ می نویسید، ممکن است پستی با عنوان «بهترین سس های هاینز رتبه بندی شده» بنویسید. یا اگر درباره فیلم ها وبلاگ دارید، ممکن است پستی با عنوان «پردرآمدترین فیلم های مارول، رتبه بندی شده» بنویسید.

این نوع پست ها فوق العاده جذاب هستند و می توانند در افزایش ترافیک و اشتراک گذاری های اجتماعی عالی باشند.

56. مطالب فصلی بنویسید

از نظر محتوای فصلی، من در مورد پست های وبلاگ به موقع صحبت می کنم که فقط در یک نوع خاص از سال مرتبط هستند و خوانندگانی را که به دنبال اطلاعات / الهام در آن دوره هستند جذب می کنند.

به عنوان مثال، توصیه های بازگشت به مدرسه، نکات سفر تابستانی، توصیه های مد زمستانی، دستور العمل های تعطیلات و غیره.

این نوع پست ها برای هدایت ترافیک در کوتاه مدت عالی هستند. اما بدیهی است که آنها همیشه سبز نیستند، بنابراین انتظار داشته باشید که ترافیک در اواخر سال کاهش یابد.

57. از خوانندگان خود حمایت بخواهید

یک پست وبلاگ بنویسید که در آن از حمایت خوانندگان خود تشکر کنید، اهداف آینده خود را برای وبلاگ به آنها اطلاع دهید و از آنها دعوت کنید تا با کمک مالی از شما حمایت کنند. این یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی خارج از روش‌های معمول کسب درآمد است.

نکته: می‌توانید از «من قهوه بخر» استفاده کنید تا صفحه کمک مالی خود را به صورت رایگان راه‌اندازی کنید و پرداخت‌ها را بپذیرید.

58. یک هدف خیریه را برجسته کنید

چرا از وبلاگ خود برای انجام کارهای خوب استفاده نمی کنید؟ پستی بنویسید که در آن یک هدف خیریه که برای شما معنی دارد برجسته کنید و آنها را در معرض دید قرار دهید. شما می توانید از خوانندگان خود نیز دعوت به کمک مالی کنید.

برجسته کردن یک موسسه خیریه در یک پست وبلاگ یک راه عالی برای نشان دادن ارزش های برند شما و تقویت شهرت شما است. به علاوه، حتی می تواند به شما کمک کند تا یک بک لینک جدید از خیریه ای که تبلیغ کرده اید به دست آورید.

59. یک دستاورد شخصی را به اشتراک بگذارید

آیا به چیزی رسیده اید که به آن افتخار می کنید؟ شاید شما یک ماراتن دویده اید، جایزه ای برده اید یا زبان جدیدی یاد گرفته اید. هر چه که باشد، چرا یک پست وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن اخبار ننویسید؟

این می تواند به ایجاد یک تماس شخصی و انسانی به وبلاگ شما و ایجاد ارتباط نزدیک تر با خوانندگان کمک کند.

60. یک نقطه عطف را جشن بگیرید

شاید به تازگی به 100 هزار بازدیدکننده رسیده باشید، یا ممکن است پنجمین سالگرد وبلاگ شما باشد. یا شاید به تازگی به 1000 مشترک خبرنامه رسیده اید.

هر نقطه عطفی که ممکن است باشد، یک پست وبلاگ بنویسید تا جشن بگیرید و اخبار را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.

61. اعلامیه بدهید

می‌توانید از پست‌های وبلاگ برای اعلام خبرهای مهمی که خوانندگان شما باید درباره آن‌ها بدانند، استفاده کنید.

به عنوان مثال، شاید شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد و فروش یک خط کالا هستید. یا شاید قصد دارید نام یا URL وبلاگ خود را تغییر دهید.

افکار نهایی

ایده‌های محتوای وبلاگ که در این پست بررسی کرده‌ایم فقط یک نقطه پرش هستند، شما باید آن‌ها را متناسب با جایگاه و مخاطبان خود تطبیق دهید.

برای ایده های وبلاگ نویسی بیشتر، این 14 ایده را برای پست بعدی وبلاگ خود بررسی کنید. همچنین می توانید ایده های پست وبلاگ سبک زندگی را در این 8 نمونه الهام بخش از وبلاگ های سبک زندگی بیابید.

و به یاد داشته باشید: فهمیدن اینکه چه چیزی باید پست شود، تنها نیمی از نبرد است. چیزهای بیشتری برای ساختن یک وبلاگ موفق وجود دارد. برای مشاوره بیشتر، برخی از پست های دیگر ما را بررسی کنید.

شما می توانید با راهنمای مبتدیان ما در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ شروع کنید. سپس، توصیه های تخصصی ما را در مورد نحوه نوشتن یک پست وبلاگ بررسی کنید. و فراموش نکنید که راهنمای ما در مورد چگونگی تبلیغ موثر وبلاگ خود را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا