بازی

Borderlands در افتتاحیه آخر هفته خود با درآمد 8.8 میلیون دلاری در ایالات متحده شکست خورد

نکات برجسته

  • فیلم Borderlands در اولین آخر هفته اکران خود در ایالات متحده تنها 8.8 میلیون دلار فروش داشت.
  • این در مقابل بودجه ای در حدود 115 میلیون دلار است که این را به یک اشتباه بزرگ تبدیل می کند.
  • این فیلم همچنین با نقدهای منفی طرفداران و منتقدان مواجه شده است.



Borderlands رسماً در باکس آفیس داخلی شکست خورد و این آخر هفته تنها ۸.۸ میلیون دلار فروش داشت. این در مقابل بودجه ای در حدود 115 میلیون دلار است که شامل هزینه های اضافی ناشی از بازاریابی نمی شود.

همانطور که توسط Deadline و Variety گزارش شده است، نمودارهای باکس آفیس ایالات متحده در این آخر هفته برای توزیع کننده Borderlands Lionsgate خوانشی تلخ است. این رقم پایین‌تر از انتظارات پایین‌تر از فیلم است، زیرا قبلاً پیش‌بینی شده بود حدود 10 میلیون دلار فروش داشته باشد.


Borderlands در آخر هفته افتتاحیه خود 8.8 میلیون دلار در ایالات متحده به ارمغان می آورد

حتی بدون در نظر گرفتن هزینه های بازاریابی و توزیع – که به طور عمومی شناخته شده نیست، اما Variety گزارش می دهد که حدود 30 میلیون دلار است – این بدان معنی است که فروش داخلی Borderlands در گیشه آخر این هفته حدود هشت درصد از بودجه آن را تشکیل می دهد. این هنوز عملکرد بین‌المللی آن را شامل نمی‌شود، بنابراین باید مقداری پول بیشتر در آنجا کسب کرد، اما مطمئناً شروع خوبی نیست.


با نگاهی به نمودارها، Borderlands توسط Deadpool & Wolverine شکست خورد – که برای سومین آخر هفته متوالی در رتبه اول قرار دارد – و It Ends With Us.

مرتبط

فیلم The Borderlands همیشه یک ایده بد بود

وقتی گیم پلی و سبک هنری را از بین می برید، فقط با طنز نفرت انگیز باقی می ماند.

این با موفقیتی که دیگر بازی‌های ویدیویی اقتباسی در سال‌های اخیر کسب کرده‌اند، فاصله زیادی دارد. فیلم ماریو موفق‌ترین فیلم از همه آنها بود و بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس بین‌المللی به دست آورد و خیلی سریع تبدیل به پرفروش‌ترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی تمام دوران شد. سری سونیک در سینماها نیز موفقیت‌آمیز داشته است و سومین فیلم در دسامبر امسال به نمایش درآمد.

باید دید این عملکرد در گیشه چه معنایی برای تلاش های سینمایی آینده Borderlands دارد. با این حال، با همراهی این موضوع با نقدهای منفی، شروع ضعیفی برای سریال است.

در هر صورت، به طرفداران وعده داده شده است که اخباری در جبهه بازی های ویدیویی “به جای دیرتر” منتشر شود، که می تواند کسانی را که به این اقتباس سینمایی اهمیتی نمی دهند، بازگرداند. تا حد زیادی فرض بر این است که بازی بعدی Borderlands 4 باشد، اما این هنوز تایید نشده است.


هنر جلد صفحه تگ Borderlands

سرزمین های مرزی

فیلم غارت‌آمیز Borderlands در سال 2009 توسط Gearbox Software مجموعه‌ای پرطرفدار را آغاز کرد که منجر به اسپین‌آف‌ها و یک فیلم پرهزینه هالیوود شد. شما به عنوان یکی از چهار شکارچی خرک که به دنبال یک خرک باستانی در سیاره پاندورا هستند بازی می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا