بازی

Remnant 2 توضیح داد، آیا شبیه سازی است؟

لینک های سریع

  • کلمانتین و تنظیم مجدد جهان
  • رفتار کائنات

Remnant: From the Ashes داستان خود را با یک کمان زیبا و مرتب به پایان رساند و تمام پیوندهای Root را در زمین قطع کرد و جهان را در این فرآیند نجات داد. بنابراین زمانی که Remnant 2 معرفی شد، ما فقط می‌توانستیم تعجب کنیم که در این ماجراجویی جهانی چه خطرات جدیدی ممکن است در انتظار ما باشد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Remnant 2: The Imposter King کیست؟

دنیای Fae اسرار زیادی در دنیای Remnant 2 دارد و پادشاه خیانتکار مرموزترین شخصیت آن است.

به نظر می رسد، ما هنوز در حال مبارزه با ریشه بودیم، اما این بار آن را در منبع آن دنبال می کردیم. منبع ذکر شده نهایتاً بسیار گیج کننده بود، سؤالات بیشتری در مورد تنظیمات نسبت به پاسخ آن اضافه کرد و همه ما را به این فکر انداخت که آیا همه چیز واقعاً اتفاق افتاده است یا اینکه دنیای Remnant 2 فقط یک شبیه سازی است.

اسپویلر در پیش است!


پایان باقیمانده 2

باقیمانده 2: گاردین هزارتوی با مشاهده هسته جهانی

در حالی که کل بازی فوق العاده است، ما فقط بر روی قسمت پایانی Remnant 2 تمرکز می کنیم. هنگامی که راه را برای Root Earth باز می کنید و برای رویارویی با نابودی آماده شوید. این واقعیت که شما در زمینی متفاوت از زمین خود هستید، در حال حاضر نگران کننده است، اما بعداً به آن خواهیم پرداخت.


اولین شواهد واقعی مبنی بر اینکه چیزی با واقعیت درست نیست در طول مبارزه نهایی بازی، به ویژه در مرحله 2، ظاهر می شود. دنیا به معنای واقعی کلمه از بین می رود، انگار مشکلی در کپی بازی شما وجود دارد و رئیس از فاز 1 و 2 وارد و خارج می شود.

این قطعا یک مبارزه جالب را ایجاد می کند، اما واقعا برای دنیای Remnant 2 چه معنایی دارد؟ سایر عناصر رابط کاربری مانند نوارهای سلامت و اعداد آسیب واقعاً وجود ندارند، اما رئیس مانند یک نرم‌افزار در حال وقوع در دنیای بازی است.

نابودی (و ریشه در کل) به نظر می رسد وقتی آن را بکشی هرگز پایین نمان مثل اینکه از پیروی از قوانین بازی خودداری می کند. به همین دلیل است که شما نمی توانید روز را نجات دهید، اما کلمنتین می تواند، کسی که همچنین توانایی نادیده گرفتن قوانین را در طول عمر خود دارد.

مربوط

باقیمانده 2: ویرانگر کیست؟

قهرمانی که توسط یک نیروی بیگانه فاسد گمراه شده است. در اینجا چیزی است که باید در مورد The Destroyer در Remnant 2 بدانید.

کلمانتین و تنظیم مجدد جهان

Remnant 2 Clementine Closeup Looking Up


کلمنتاین در DLC معرفی شد برای Remnant: From the Ashes، موضوع 2923. او سوژه عنوان است، رویاپردازی که در سطحی عمیق تر از دیگران قبل از خود به نگهبان متصل است، تا حدی که او قدرت یک نگهبان را به دست آورده است، از جمله توانایی دفع ریشه.

این احتمال وجود دارد که کلمنتین نیز طول عمر طولانی Guardians را به دست آورد، زیرا در 20 سالی که بین هر دو بازی Remnant سپری شد، او یک روز پیر نمی شود.

در طول رویدادهای Remnant 2، کلمنتاین به لابیرنت می رسد و با نگهبان ارتباط برقرار می کند، بخشی از قدرت های خود را نیز به دست آورد. به همین دلیل است که او می تواند در پایان طرح را حل کند از بازی، جایی که او از قدرت Keeper و Labyrinth برای بازنشانی واقعیت استفاده می‌کند، و همه چیز را به همان جایی که بود برمی‌گرداند اما بدون ریشه، اساساً آن را از وجود حذف می‌کند.


زمین واقعی

بازیکن باقی مانده 2 که به ریشه زمین می رسد

به نظر می رسد که ریشه زمین همان زمین اصلی باشد، یکی که توسط ریشه جذب شد و به گفته Keeper، زادگاه اصلی آن. برای اینکه بدانیم چگونه این اتفاق افتاد، باید منتظر DLC های بیشتری باشیم یا شاید Remnant 3، اما در حال حاضر، این تنها چیزی است که باید با آن کار کنیم.

یعنی همین Earth of Remnant یک کپی از زمین اصلی استبدون ریشه. این مکانی است که توسط نگهبان یک “هسته” در نظر گرفته شده است، به گونه ای ساخته شده است که Root هرگز نمی تواند وارد آن شود.

زمین باقیمانده توسط ریشه آلوده شد زیرا
دکتر هارسگارد آن را در دهه 1960 به داخل دعوت کرد
، در غیر این صورت به تنهایی راهی برای انجام این کار نداشت.


اگر همه اینها درست باشد، به این معنی است کلمنتاین اولین کسی نبود که از زمین کپی کرد، یا شاید او اولین بود، اما این اولین بار نیست که حوادث Remnant 2 اتفاق می افتد. این بازی در حال حاضر در حلقه کار می کند، با شخصیت های زیادی که به دیدن آینده یا واقعیت های ممکن چندگانه اشاره می کنند.

رفتار کائنات

سیاه چاله ای در پس زمینه Remnant 2

روشی که جهان در Remnant کار می کند بیشتر شبیه است فایل ها در کامپیوتر نسبت به فیزیک فضای بیرونی ریشه است بسیار شبیه به یک ویروس کامپیوتری، هزارتو خیلی شبیه اینترنت، و هر دنیا یک نگهبان دارد به عنوان نوعی نرم افزار آنتی ویروس

ایمن بودن زمین از ریشه می تواند به آن گره بخورد عدم ارتباط با دنیاهای دیگر، از آنجایی که اگر رایانه شما به اینترنت وصل نباشد، نمی تواند به بدافزار آلوده شود. کاری که دکتر هارسگارد با رویاپردازان انجام داد این بود دریچه های سیل را برای همه چیز باز کنید درست وارد شدن


و فراموش نکنیم رئیس نهایی در حال مشکل است، و Clementine قادر است واقعیت را در یک فلش درایو ذخیره کند، فقط بعداً آنچه را که او دوباره به جهان می اندازد انتخاب و انتخاب کند. سخت است بدانیم که آیا این تغییر روی Root Earth نیز تأثیر گذاشته است یا خیر به سادگی ارتباط آن را قطع کرد به هر جای دیگر

مربوط

Remnant 2: 9 بهترین باس بتل

Remnant 2 مجموعه‌ای از باس‌ها دارد که نه تنها مهارت‌های شما را محک می‌زنند، بلکه یک مبارزه بسیار سرگرم‌کننده را نیز به شما ارائه می‌کنند – به شیوه‌ای مازوخیستی.

واقعی یا مجازی؟

کلمنتاین از Remnant 2 با پس زمینه کد ماتریسی

بنابراین، ما می دانیم که زمینی که از آن شروع می کنید با زمین ریشه متفاوت است، یکی کپی دیگری است و در مقاطع زمانی مختلف توسط Root آلوده شده است. ولی آیا آن کپی کاملا دیجیتال است، یا آیا یک جزء فیزیکی برای نحوه کار این همه وجود دارد؟

پاسخ ممکن است ترکیبی از هر دو باشداز آنجایی که، اگر Earth in Remnant یک کپی از زمین اصلی بود، دلیلی برای ایجاد یک کپی از Root Earth اصلی وجود ندارد. مکانی که ما در Remnant 2 از آن بازدید می کنیم، احتمالاً مکانی واقعی و فیزیکی است که Root در آن شروع شده است.


در زمین باقیمانده، تنها راه (حداقل در ابتدا) برای دیدن دنیاهای دیگر از طریق رویا است، اما آن جهان های دیگر می توانند به راحتی به یکدیگر دسترسی داشته باشند. ممکن است زمین باقیمانده کاملاً دیجیتالی باشد، یک پناهگاه امن برای زندگی تاریخ بشر است، اما این شبیه سازی ها از طریق هزارتو است که می توانند ترک کنند و فیزیکی شوند.

این باعث می شود هزارتو ارتباط بین واقعیت و دیجیتال را برقرار کند، جایی که آنقدر مرز این دو را محو می کند که یکی می شوند. همانطور که قبلاً گفتیم، اگر پاسخ های قطعی می خواهیم باید منتظر بمانیم تا محتوای جدید برسد، اما در حال حاضر، ما می دانیم که Earth یک کپی شبیه سازی شده از Root Earth است و بخشی از بازی را شبیه سازی می کند.

بعد

باقیمانده 2: دقیقاً چه اتفاقی برای فورد افتاد؟

یک پدرسالار جاودانه که آخرین بشریت را هدایت می کند، این چیزی است که برای فورد در Remnant 2 اتفاق افتاد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا