شبکه های اجتماعی

نحوه اضافه کردن متن به ویدیوهای TikTok

افزودن متن به ویدیوهای TikTok یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد ویدیوهای فراگیر و جذاب در برنامه است.

در این پست وبلاگ، نحوه استفاده از ویرایشگر متن TikTok، نحوه استفاده از متن روی صفحه برای بیان داستان و چرایی اهمیت آن را به شما آموزش خواهیم داد.

آماده؟ بیا بریم!

نحوه اضافه کردن متن با استفاده از ویرایشگر متن TikTok

ویرایشگر متن TikTok ساده و کاربر پسند است. هنگامی که شروع به اضافه کردن متن به ویدیوهای TikTok خود می کنید، تعامل و عملکرد کلی شما می تواند سر به فلک بکشد!

نحوه افزودن متن به ویدیوهای TikTok خود را در ما بیاموزید آموزش تصویری سریع و آسان:

مرحله شماره 1: برای شروع اضافه کردن متن، با ضربه زدن روی دکمه «+» در پایین فید خود، یک TikTok جدید ایجاد کنید. یا از یک ویدیوی جدید فیلم بگیرید، یک پیش نویس باز کنید یا محتوایی را از رول دوربین خود آپلود کنید.

گام 2: ویدیوی خود را با هم ویرایش و برش دهید. هنگامی که از آن راضی شدید، روی «بعدی» ضربه بزنید.

مرحله شماره 3: روی «متن» در پایین سمت چپ ضربه بزنید.

مرحله شماره 4: از صفحه کلید خود برای تایپ چیزی در هر نقطه از صفحه استفاده کنید.

مرحله پنجم: از میان مجموعه‌ای از فونت‌ها و سبک‌ها انتخاب کنید و با فشار دادن و حرکت دادن متن روی صفحه، با اندازه و مکان متن بازی کنید.

مرحله شماره 6: روی متن ضربه بزنید و «ویرایش» را انتخاب کنید و مدت زمان متن را با ضربه زدن روی «مدت» تنظیم کنید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ویرایشگر متن TikTok، امکان تغییر مدت زمان نمایش متن شما بر روی صفحه است. تنظیم مدت زمان متن روشی قدرتمند برای استفاده از متن روی صفحه برای گفتن داستان است.

از مقیاس کشویی استفاده کنید تا متن شما در زمان دلخواه شما ظاهر یا ناپدید شود. اگر زمان خاصی برای متن خود دارید، مانند تطبیق آن با ضرب آهنگ، این مرحله ممکن است کمی زمان ببرد تا درست شود.

مرحله شماره 7: برای پیش نمایش متن خود، دکمه پخش را که درست بالای نوار ویرایش قرار دارد فشار دهید.

مرحله 8: وقتی از آن راضی بودید، علامت تیک را در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید تا ویدیوی خود را برای ارسال آماده کنید.

ویرایشگر متن TikTok: فونت ها و رنگ ها

در ویرایشگر متن، شما این امکان را دارید که از میان مجموعه ای از فونت ها و رنگ ها انتخاب کنید.

برای تغییر فونت ها و رنگ ها، به سادگی روی فونت ها و رنگ ها در پایین صفحه ضربه بزنید. درست مانند اینستاگرام، روی خطوط ضربه بزنید تا با تراز متن خود بازی کنید.

وقتی از ظاهر آن راضی بودید، روی «انجام شد» در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

نکته: برای اینکه متنتان با هایلایت ظاهر شود، روی «A» در سمت چپ صفحه ضربه بزنید و متن خود را پررنگ تماشا کنید.

3 مزیت استفاده از متن در TikTok

دلایل زیادی وجود دارد که چرا استفاده از متن در TikTok شما مهم است. برای کمک به درک اینکه چگونه این ابزار می تواند بر محتوای شما تأثیر بگذارد، ما 3 مزیت را تقسیم کرده ایم.

شماره 1: فراگیر بودن

استفاده از متن در ویدیوهای TikTok شما راهی عالی برای فراگیر شدن است. اضافه کردن زیرنویس‌های ویدیویی TikTok نه تنها به افرادی که ممکن است صدایشان روشن نباشد کمک می‌کند، بلکه به کسانی که دارای مشکلات شنوایی هستند نیز کمک می‌کند.

دسترسی در دنیای دیجیتال مهم است – به ویژه برای کسانی که شرایط بینایی و شنوایی دارند.

این یک راه ساده و موثر برای ایجاد نمایه TikTok فراگیرتر و جذاب تر است.

شماره 2: داستان سرایی

افزودن متن و تنظیم مدت زمان سفارشی می تواند به شما کمک کند داستانی را تعریف کنید. و بسیاری از بینندگان در واقع ویدیوها را بدون صدا تماشا می‌کنند، بنابراین استفاده از متن در TikTok راهی باورنکردنی برای جلب توجه مخاطبان است.

مطمئن نیستید چگونه آن را انجام دهید؟ سخنران LaterCon و توصیه های Sawyer Hartman متخصص TikTok را در نظر بگیرید.

“اول، من از متن برای ایجاد مشکل یا جلب توجه استفاده می کنم. من معمولاً ترس ها و نگرانی های مردم را بلافاصله مطرح می کنم. و سپس، مرحله به مرحله، من مشکل را حل می کنم.

صرف نظر از ویدیو، متن روی ویدیوی شما همیشه باید به بیان یک داستان کمک کند.

“تصور کنید بیننده کامل شما نشسته است و ویدیوی شما را با صدای خاموش تماشا می کند، چه متنی می توانید قرار دهید و چه داستانی می توانید بگویید که آنها را متقاعد کند که صدای خود را روشن کنند؟”

در کارگاه رایگان TikTok For Brands، نکات TikTok را از خود کارشناسان TikTok بیشتر بیاموزید!

شماره 3: دیدگاه ها و تعامل بالاتر

متن یک راه عالی برای گرفتن چشم و سوق دادن بینندگان به تماشای کل ویدیوی شما است! وقتی متنی را وارد می کنید که زمینه را فراهم می کند – یا حتی رمز و راز – مخاطبان خود را مجذوب خود می کنید.

وقتی بینندگان از نمایه TikTok شما بازدید می کنند، تمام تصاویر کوچک ویدیوی TikTok شما را می بینند. اگر ببینند درباره ویدیو چیست، ممکن است بیشتر روی آن فشار بیاورند.

ببینید که چگونه دکتر جردن استرادا از متن روی تصاویر کوچک خود استفاده می کند تا به مخاطبان خود نشان دهد که هر ویدیو درباره چه چیزی است.

راه دیگری برای استفاده از متن برای تشویق تعامل این است که به مخاطب خود بگویید تا پایان ویدیو منتظر یک سورپرایز باشد – آنها را جذاب کنید تا تا آخر آن را تماشا کنند!

میزان تکمیل و بازدیدهای تکراری نشانگر بزرگی است که محتوای شما در TikTok عملکرد خوبی دارد و می‌تواند در صورت انجام درست، در صفحه For You جایی برای شما ایجاد کند.

آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه برای مخاطبان شما کار می کند. اگر مطمئن نیستید ویدیوهای متن دار شما چگونه کار می کنند، تجزیه و تحلیل TikTok خود را مرور کنید. بررسی کنید که آیا تمی در عملکرد شما بین TikToks با متن و بدون متن وجود دارد یا خیر.

اکنون که در ویرایشگر متن TikTok متخصص هستید، می توانید از این ویژگی متن مانند یک حرفه ای برای ویدیوی بعدی خود استفاده کنید!

خلقت مبارک!

در کارگاه رایگان TikTok For Brands، نکات TikTok را از خود کارشناسان TikTok بیشتر بیاموزید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا