برنامه نویسی

ارائه دهنده گره RPC GetBlock برنامه وابسته را با جوایز نقدی راه اندازی می کند

برنامه وابسته GetBlock با حداکثر 20٪ جوایز ارجاع فعال می شود

از ماه می 2023، صاحبان حساب‌های GetBlock، یک ارائه‌دهنده گره‌های RPC پیشرو، می‌توانند پیوندهای ارجاع خود را درخواست کنند و شرکای وابسته این سرویس شوند. حداکثر 20 درصد از پرداخت های ارجاع ها بین شرکت کنندگان برنامه وابسته توزیع می شود.

برنامه وابسته GetBlock با مکانیک های بسیار ساده فعال می شود. پس از راه اندازی یک حساب کاربری در GetBlock (100٪ رایگان، مجوز MetaMask در دسترس است)، کاربران جدید باید به تب “Affiliate Program” در منوی تنظیمات حساب مراجعه کنند.

سپس، او می تواند یک پیوند ارجاع منحصر به فرد را ادعا کند. این پیوند را می توان در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، ویدئوها، از طریق وب سایت های شخصی و غیره به اشتراک گذاشت. اشتراک گذاری با یک کلیک برای توییتر، تلگرام و لینکدین در دسترس است.

شرکت کنندگان برنامه وابسته GetBlock می توانند تا 20٪ از تمام پرداخت های انجام شده توسط مراجعان خود را دریافت کنند. هیچ محدودیتی برای حداکثر پرداخت وجود ندارد: هر چه ارجاعات بیشتر بپردازند، شرکای وابسته بیشتر درآمد خواهند داشت. زمانی که موجودی شخصی شریک وابسته از 50 دلار فراتر رفت، می توان پاداش ها را به صورت نقدی مطالبه کرد.
گره های RPC انعطاف پذیر برای برنامه های رمزنگاری: GetBlock چیست؟

تمام آمار مربوط به تاریخچه پرداخت ها، برداشت ها، تعداد شرکت های وابسته و غیره را می توان به صورت آنلاین در داشبورد Affiliate Program پیگیری کرد.

راه اندازی برنامه Affiliate نقطه عطف قابل توجهی برای GetBlock در سال 2023 است. این برنامه خدمات انعطاف پذیرترین ارائه دهنده گره RPC را در دسترس تر می کند و باعث دیده شدن نام تجاری GetBlock می شود.

همچنین، بدون در نظر گرفتن سابقه و اندازه مخاطبان رسانه های اجتماعی، یک فرصت درآمد بیشتر برای طرفداران Web3 ایجاد می کند.

انتشار اخبار درباره GetBlock یک ماموریت هیجان انگیز است: شرکای وابسته به نسل بعدی توسعه دهندگان Web3 کمک می کنند تا کار با نقاط پایانی RPC را آغاز کنند. GetBlock dApps را به گره های بلاک چین متصل می کند و نیازی به توسعه دهندگان برای اجرای زیرساخت ها به تنهایی را از بین می برد.

درباره GETBLOCK

GetBlock که در سه ماهه چهارم سال 2019 راه اندازی شد، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان زیرساخت بلاک چین است. گره‌های RPC با بیش از 50 بلاک چین از جمله شبکه‌های اتریوم، بیت‌کوین، Polygon، Solana و L2 Optimism و Arbitrum را ارائه می‌کند.

با GetBlock، تیم‌های برنامه‌های رمزنگاری نیازی به اجرای گره‌های بلاک چین ندارند: در عوض، می‌توانند از طریق نقاط پایانی API آماده به بلاک چین متصل شوند. برای برآورده کردن نیازهای dApps های مختلف، GetBlock بسته های رایگان و پولی را ارائه می دهد.

برای سوالات رسانه لطفا با: joan@getblock.io (جوان ویلیامز، رئیس بازاریابی) تماس بگیرید
برای اطلاعات بیشتر لطفاً به: https://getblock.io/ مراجعه کنید

برای به روز رسانی لطفا دنبال کنید:

توییتر: https://twitter.com/getblockio
Reddit: https://www.reddit.com/user/getblockio
YouTube: https://www.youtube.com/GetBlock

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا