بازی

بهترین نقشه ها در سری Call Of Duty Black Ops

نکات برجسته

  • هازارد زمین بازی تک تیرانداز عالی را فراهم می کند و مهارت های خود را در محیط های گلف لوکس آزمایش می کند.

  • Summit گیم‌پلی شدیدی را بدون به دام انداختن تخم‌گذاری ارائه می‌دهد که امکان کشتن‌های بالا را فراهم می‌کند.

  • Hijacked نبردهای سریعی را در یک قایق تفریحی لوکس ارائه می‌کند که برای گرفتن پرچم‌ها و کشتارهای قوی عالی است.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Call of Duty Black Ops یکی از محبوب ترین عناوین تاریخ Call of Duty است. این بار با تمرکز بر ماموریت های مخفی بیشتر و یک دوره زمانی جدید، Black Ops بازیکنان را به دهه 60 به اوج جنگ سرد برد. در نهایت، جهشی به آینده دور نیز خواهد داشت.

مربوط

10 کوتاهترین کمپین Call Of Duty

این کمپین‌های Call of Duty کوتاه‌شده‌های سری هستند.

بازی چند نفره به بازیکنان نقشه‌های زیادی می‌داد که باعث می‌شد تا برای نبرد خارش ایجاد کند. بنابراین، نقشه‌هایی که همه می‌خواستند در 24 ساعت هفته باقی بمانند، کدام نقشه‌ها بودند؟ از بازی اصلی Black Ops گرفته تا جنگ سرد، اینها ده بهترین نقشه چند نفره در مجموعه Black Ops هستند.

10 خطر

زمین بازی یک تک تیرانداز

تصویر منظره نقشه Hazard Call از Duty Black Ops

هازارد نقشه رویایی هر عاشق تک تیرانداز است. قرار گرفتن در یک زمین گلف مجلل، شناسایی دشمنان از راه دور کار آسانی است. با این حال، ضربه زدن به آنها به تمام مهارت های تک تیراندازی شما نیاز دارد. مطمئن شوید که در حال حرکت بمانید و برای مدت طولانی ثابت نمانید، در غیر این صورت شما را برمی دارند.

Hazard زمانی که برای اولین بار منتشر شد یک نقشه دست کم گرفته شده بود، اما هیچ نقشه ای تمرین مهارت های تیراندازی شما را آسان تر نمی کرد. با توجه به اینکه مکانیک تک تیرانداز Black Ops برای جلوگیری از تیزبین ها کمی غیرفعال است، داشتن نقشه ای که آن را تشویق می کند شگفت انگیز است.

9 اجلاس – همایش

بارش برف و گلوله

نقشه Call of Duty Black Ops Summit از COD Mobile با یک قلعه برفی

در بالای کوه های برفی اورال یکی از بهترین مکان های نقشه در تمام دوران ها قرار دارد. Summit تمام گیم پلی گیج کننده Nuketown را بدون گیر افتادن تصادفی بازیکنان فراهم می کند. این باعث می‌شود بازیکنان به راحتی به بازی‌های کشنده بپردازند و واقعاً حریفان خود را هدر دهند.

این نقشه همچنین دارای موقعیت‌های بالای زمینی زیادی برای دفاع بازیکنان و یک مسیر سرگرم‌کننده برای حالت‌های ضبط پرچم است. Summit آنقدر محبوب است که بارها از جمله در Call of Duty Mobile بازسازی شده است.

8 ربوده شد

مبارزه در خارج از کشور

نمایی از نقشه ربوده شده در Call of Duty با یک قایق تفریحی در اقیانوس

هر بازی Call of Duty یک نقشه نزدیک به هم معرفی می‌کند که گیم‌پلی سریع و چیدمان عالی را برای یک بازی تسخیر پرچم ارائه می‌دهد. ورودی Black Ops 2 Hijacked است، یک قایق تفریحی مجلل در وسط آب های بین المللی.

مربوط

14 نقل قول نمادین از سری Call Of Duty

به یاد داشته باشید، بدون خطوط بد.

Hijacked تنها نقشه ای است که بسته مراقبت شما به طور غافلگیرکننده دزدیده نمی شود. Hijacked با همان گیم پلی هولناک دیگر نقشه های کوچک، به شما امکان می دهد تا کشتن ها را برای کشتارهای بزرگتر جمع آوری کنید. برخی از بهترین راه‌های کشتار برای استفاده در این نقشه، مواردی هستند که به شما امکان می‌دهند کشتی‌های جنگی را در هوا کنترل کنید، که منجر به کشتارهای بیشتر می‌شود.

7 حمله کنید

ماشین های لوکس و باغ های ذن

نقشه چندنفره Raid Black Ops 2 با ترکیب سنگی سفید با معماری مجسمه قرمز

Raid در عمارت هالیوود هیلز با ماشین های لوکس، زمین بسکتبال خصوصی و حتی باغ ذن رخ می دهد. از سوی دیگر، گیم‌پلی هر چیزی جز ذن است، زیرا Raid یکی دیگر از نقشه‌های پر هیجان در مجموعه Black Ops 2 است.

نقشه بین یک نقشه برد نزدیک تا یک تجربه با برد متوسط ​​است. این یک تعادل ایجاد می کند که در آن بخش مرکزی نقشه بسیار نزدیک است در حالی که بخش های بیرونی نقشه بازتر هستند و خود را به تک تیراندازی می دهند.

6 هاسیندا

بهشت تاکستان

نقشه Black Ops 4 Hacienda با عمارت سنگی با مجسمه شیر غول پیکر در جلو

هرازگاهی، یک Call of Duty مدرن آن را درست می کند. Black Ops 4 Hacienda را معرفی می کند که نقشه ای است که در یک تاکستان در اسپانیا تنظیم شده است. بخشی از بازی پایه، Hacienda یک تجربه نزدیک را با یک تجربه دوربرد در یک فضای واحد ترکیب می کند.

Hacienda دارای فضاهای محصور است که یک طرح حلقه مانند را تشکیل می دهد که مرکز املاک را دور می زند. این ناحیه یک حلقه ایجاد می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند با سلاح‌های دور نزدیک دایره‌هایی را اجرا کنند یا بازیکنانی را که در سمت دیگر ظاهر می‌شوند انتخاب کنند. نسخه شبانه نقشه نیز به بازی اضافه شد.

5 مسکو

شناسایی آسان دشمنان

نقشه مسکو Call of Duty Black Ops Cold War با شهری با آسمان‌خراش‌ها و خیابان خالی

Call of Duty Black Ops: Cold War یک ریبوت نرم از سری بازی های Black Ops است. به عنوان بخشی از بازی پایه، نقشه ای به نام مسکو گنجانده شده است. مسکو یکی از کوچک‌ترین نقشه‌های عنوان، دارای فضایی تمیز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در خط مقدم محیط اطراف خود ظاهر شوند.

مربوط

رتبه بندی 19 شخصیت برتر Call Of Duty در تمام دوران

از Modern Warfare تا Infinite Warfare، بهترین و بهترین شخصیت های تاریخ حالت مبارزاتی Call of Duty را به یاد داریم.

این باعث می شود که دشمنان را راحت تر شناسایی کنید. همراه با فضاهای تنگ، به تجربه ای سرگرم کننده و سریع منجر می شود. در طول عمر جنگ سرد، نقشه به‌روزرسانی‌هایی دریافت می‌کرد که مناطق را مسدود می‌کرد و آن را به نقشه‌ای تنگ‌تر تبدیل می‌کرد.

4 مات

کلاسیک مدرن

نقشه مات در Call of Duty Black Ops Cold War با کابین هواپیمای برچیده شده Air One در یک انبار

اگر نقشه ای می خواهید که زیبایی محدوده شلیک را داشته باشد، مات نقشه ای است که باید در جنگ سرد به دنبال آن باشید. این نقشه که در یک مرکز آموزشی در یک انبار قرار دارد، دارای نقطه تمرکز مرکزی یک هواپیما است.

در حالت های بازی مبتنی بر هدف، هواپیما می تواند به عنوان یکی از نقاط ضبط عمل کند. به دلیل ماهیت نزدیک آن، می تواند ایمن سازی آن را به یکی از پر هیجان ترین کارها تبدیل کند. زمانی که روی هواپیما تمرکز نمی‌شود، جعبه‌ها و مجموعه‌های روی نقشه فرصت مناسبی را برای نبرد میان برد و دوربرد فراهم می‌کنند.

3 Evac

دیوار دویدن فراوان

نمایی از بالای نقشه Black Ops 3 Evac Multiplayer با بلوک شهری متروکه و غرق در طبیعت

یکی از اولین نقشه هایی که برای Call of Duty: Black Ops III منتشر شد، Evac بود. Evac که در منطقه قرنطینه سنگاپور سیل‌زده قرار دارد، تمام موارد اصلی یک نقشه نزدیک با فضاهای باز برای گزینه‌های دوربرد را دارد. همچنین دارای طرحی است که به بازیکنان امکان می دهد از مکانیک دیواری استفاده کنند.

این به نقشه یک لایه کاملاً جدید از بازی می‌دهد که به شما امکان می‌دهد به دیوار بچسبید، از بالا به بازیکنان ضربه بزنید و همانطور که روی سر بازیکنان دیگر می‌روید، زمین بلند خود را ایجاد کنید. این همچنین به معنای تقویت پرش از روی چاله ها برای عبور از نقشه و رسیدن سریعتر به بازیکنان دیگر است.

2 محدوده آتش

زمین تمرین مورد علاقه طرفداران

نمایی از نقشه محدوده شلیک در Call of Duty

Firing Range یک نقشه چند نفره مورد علاقه طرفداران از عنوان اصلی Call of Duty Black Ops است. نقشه سه خطی، محدوده شلیک، دارای تمام گوشه‌ها و سوراخ‌های کوچکی بود که بازیکنان می‌توانستند در آن‌ها پنهان شوند، در حالی که بازیکنان را غافلگیر می‌کردند.

مربوط

هر بازی Call Of Duty به ترتیب زمانی

تا به حال فکر کرده اید که آیا بازی های Call of Duty از یک جدول زمانی پیروی می کنند؟ انجام می دهند! در اینجا تمام بازی های Call of Duty به ترتیب آمده است.

این نقشه به اندازه‌ای کوچک است که می‌تواند سرعت خود را حفظ کند و همچنین مناطقی را ارائه می‌کند که بازیکنان می‌توانند در انتهای دیگر نقشه ببینند. این باعث می شود که آن را برای عملیات نوب تیوب یا تفنگ تک تیرانداز عالی کند. محدوده شلیک نیز به اندازه‌ای کوچک است که بازیکنان به راحتی مبارزه را پیدا کنند.

1 نوکتون

بهترین نقشه عملیات سیاه

نمایی از نقشه Nuketown در Call of Duty با یک رترو "شهرک هسته ای" محله

Nuketown یکی از بهترین نقشه های کل مجموعه Black Ops به دلیل اندازه آن است. هر طرف خانه ای دارد که بازیکنان در اطراف آن تخم ریزی می کنند. در مرکز نقشه اتوبوسی قرار دارد که می توان از آن برای پوشش برای جلوگیری از تیراندازی استفاده کرد.

Nuketown به دلیل نزدیک بودن تخم ریزی ها به یکدیگر، اقدامی بی وقفه ارائه می دهد. این منجر به درگیری های زیادی با دیگر بازیکنان می شود. فضاهای محصور هر خانه نیز به بازیکنان این فرصت را می دهد که در گوشه و کنار خود پنهان شوند و با ورود به خانه تیم دشمن، دشمنان ناآگاه را بگیرند.

بعد

شما بر اساس زودیاک خود کدام شخصیت Call Of Duty را دارید؟

Call of Duty در طول سال‌ها قهرمانان و شخصیت‌های شرور منحصربه‌فردی را به نمایش گذاشته است و این ۱۲ مورد به بهترین وجه نشان‌دهنده نشانه‌های زودیاک هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا