چه طور

آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟ [2022]

اینستاگرام برای بسیاری از ما که می خواهیم بخشی از زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و استوری های دیگران را نیز ببینیم، به پلتفرمی اصلی تبدیل شده است. به همان اندازه که ممکن است استفاده از آن آسان باشد، هنوز برخی از جنبه های آن وجود دارد که ممکن است اکثر شما به طور کامل آن را درک نکنید یا ندانید چگونه از آن استفاده کنید.

علاوه بر پیام‌های مستقیم، یکی از راه‌هایی که فالوورهای شما می‌توانند با شما در پلتفرم تعامل داشته باشند، از طریق نظرات است. نظرات روش خوبی برای دوستان و خانواده شما است تا به پست‌ها، حلقه‌ها و پخش زنده شما واکنش نشان دهند، اما اگر پست شما نظرات زیادی روی آن‌ها دارد، می‌توانید تعداد انگشت شماری از آنها را با سنجاق کردن آن در بالای صفحه برجسته کنید. به این ترتیب، هرکسی که پست شما را بررسی می کند، نظراتی را که دوست دارید از دست نمی دهد که می تواند بازخورد مثبت، یک جوک خنده دار یا هر چیز دیگری باشد که فکر می کنید ارزش خواندن دارد.

اما آیا می توانید نظرات خود را در اینستاگرام پین کنید؟ اگر چنین است، چگونه این کار را انجام می دهید؟ این چیزی است که در این مقاله توضیح خواهیم داد.

نه، در بیشتر موارد. اینستاگرام، در بیشتر موارد، فقط به شما اجازه می‌دهد نظرات افراد دیگر را در پست خود پین کنید تا بتوانید نظرات دلخواه خود را هنگامی که فالوورهای شما یک پست، حلقه یا پخش زنده را در تلفن خود مشاهده می‌کنند، به صورت برجسته نشان دهید. این تنها سناریوی ممکن جایی که می توانید کامنت خود را در اینستاگرام پین کنید هنگامی که شما میزبان یک جلسه زنده هستید بر روی پلت فرم.

برای پست‌ها یا حلقه‌هایی که از حساب اینستاگرام خود آپلود می‌کنید، نمی‌توانید نظرات یا پاسخ‌های خود را روی آنها پین کنید. به همین ترتیب، نمی‌توانید نظر خود را روی پست اینستاگرام شخص دیگری پین کنید. فقط خالق پست می تواند نظر شما را برای پین کردن آن در پست خود انتخاب کند.

مربوط: با غیرفعال کردن موقت اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم، تنها در صورتی می توانید نظرات خود را در اینستاگرام پین کنید که کامنت مربوطه در پخش زنده شما ارسال شده باشد. برای پین کردن نظر خود، شروع کنید یا به آن بروید پخش زنده صفحه نمایش داخل اپلیکیشن اینستاگرام

اگر قبلاً نظری را که می‌خواهید پین کنید ارسال کرده‌اید، می‌توانید از مرحله بعدی رد شوید.


اگر هنوز در مورد پخش زنده خود نظر نداده اید، روی آن ضربه بزنید اظهار نظر جعبه در پایین

1669568488 257 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در اینجا، نظری را که می خواهید در پخش زنده خود به صورت برجسته نشان داده شود تایپ کنید. وقتی نظر را وارد کردید، روی آن ضربه بزنید پست در گوشه پایین سمت راست

1669568488 558 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

نظر اکنون به پخش زنده شما اضافه خواهد شد.


اگر می‌خواهید نظر شما برای دیگران برجسته شود، روی نظر خود ضربه بزنید.

1669568488 538 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در منوی سرریز که ظاهر می شود، را انتخاب کنید پین کردن نظر.

1669568488 370 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

نظر انتخابی شما اکنون در پخش زنده شما پین می شود و این نظر به عنوان “پین شده” و یک نماد پین علامت گذاری می شود.

1669568488 538 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

وقتی نظر خود را در یک پخش زنده پین ​​می‌کنید، همه کسانی که این پخش را مشاهده می‌کنند، نظر پین‌شده را بدون نقص می‌بینند زیرا مانند سایر نظراتی که در پخش داده می‌شود ناپدید نمی‌شود.

اگر می خواهید نظر پین شده را از پخش خود حذف کنید، دوباره روی این نظر ضربه بزنید. در اعلان ظاهر شده، را انتخاب کنید چگونه پین ​​را بردارید برای حذف پین از نظر انتخاب شده.

1669568488 732 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

فقط زمانی می توانید نظرات خود را پین کنید که در پخش زنده در اینستاگرام شرکت می کنید. بقیه اوقات، تنها نظراتی که می توانید پین کنید، نظراتی هستند که توسط شخص دیگری در پست شما ایجاد شده است. اگر می خواهید مطمئن شوید که نظر شما به طور قابل توجهی نسبت به دیگران ظاهر می شود، ممکن است مجبور شوید راه های دیگری برای انجام کار پیدا کنید.

از آنجایی که هیچ روش بومی برای پین کردن نظرات خود در اینستاگرام وجود ندارد، تنها راه برای برجسته کردن نظرات خود در میان دیگران، پنهان کردن نظرات دیگران در پست شما است. برای مخفی کردن نظر شخصی در پست اینستاگرام خود، باید آنها را محدود کنید. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که چندین نفر را از نظرات خود محدود کنید و وقتی این کار را انجام می‌دهید، نظرات آن شخص در پست شما فقط برای آنها قابل مشاهده است، حتی شما مگر اینکه توسط شما تایید شود.

توجه داشته باشید: شما فقط می‌توانید کامنت‌هایی را که روی پست‌هایی که در اینستاگرام آپلود کرده‌اید، محدود کنید، نه روی پست‌های دیگران.

اگر می‌خواهید نظرات دیگران را در پست اینستاگرام خود محدود کنید، پستی را باز کنید که می‌خواهید نظر خود را هایلایت کنید. وقتی پست به صورت تمام صفحه باز شد، روی آن ضربه بزنید نماد نظر (که شبیه حباب گفتار است) زیر پست.

1669568489 269 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

این باید صفحه نظرات را باز کند، جایی که همه نظراتی را که روی پست شما گذاشته شده است را می بینید. برای محدود کردن نظرات در این پست، روی آن ضربه بزنید نماد 3 نقطه در گوشه سمت راست بالا

1669568489 497 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در منوی بازشو که ظاهر می شود، روی آن ضربه بزنید مدیریت نظرات در زیر “برای این پست”.

1669568489 28 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اکنون صفحه نظرات به حالت ویرایش می رود. وقتی این اتفاق افتاد، نظراتی را که می خواهید از پست پنهان کنید انتخاب کنید. می توانید نظرات متعددی را از پست خود انتخاب کنید تا آنها را محدود کنید. هنگامی که نظرات را از این صفحه انتخاب می کنید، نمادهای تیک آبی را در سمت راست خواهید دید.

1669568489 634 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

وقتی انتخاب خود را انجام دادید، روی آن ضربه بزنید محدود کردن در پایین

1669568489 634 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در فرمانی که روی صفحه ظاهر می شود، را انتخاب کنید حساب ها را محدود کنید برای تایید اقدام شما

1669568489 254 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

افرادی که نظرات آنها را محدود کرده اید به لیست حساب های محدود شما اضافه می شوند. هر نظری که آنها در پست های بعدی شما بگذارند فقط برای شما و آنها قابل مشاهده خواهد بود. با محدود کردن شخصی، نظرات شما برای دیگرانی که پست شما را در فید او یا نمایه شما مشاهده می کنند، بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.

اگر محدود کردن شخصی به برجسته کردن نظر شما در پست شما کمک نمی کند، تنها گزینه دیگری که می توانید از آن استفاده کنید حذف سایر نظرات از پست خود است. وقتی نظرات یک پست را حذف می کنید، نظرات انتخاب شده از پست مربوطه حذف می شوند و بعداً نمی توانید آنها را بازیابی کنید.

برای حذف یک نظر از یکی از پست های خود، پست خاص را در برنامه اینستاگرام باز کنید و سپس روی آن ضربه بزنید نماد نظر (که شبیه حباب گفتار است) زیر پست.

1669568489 269 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

این باید صفحه نظرات را باز کند، جایی که همه نظراتی را که روی پست شما گذاشته شده است را می بینید. برای حذف یک نظر از این پست، نظر را پیدا کرده و آن را به سمت چپ بکشید.

1669568489 539 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

از گزینه های اضافی که ظاهر می شوند، روی آن ضربه بزنید نماد سطل زباله در سمت راست

1669568489 370 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

نظر انتخاب شده از پست حذف خواهد شد، اما با ضربه زدن روی بنر “نظر حذف شده” در بالا، برای یک یا دو ثانیه قابل بازیابی خواهد بود.

1669568489 202 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اگر چندین نظر وجود دارد که می خواهید از یک پست حذف کنید، روی آن ضربه بزنید نماد 3 نقطه در گوشه سمت راست صفحه نظرات.

1669568489 497 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در منوی بازشو که ظاهر می شود، روی آن ضربه بزنید مدیریت نظرات در زیر “برای این پست”.

1669568489 28 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اکنون صفحه نظرات به حالت ویرایش می رود. وقتی این اتفاق افتاد، نظراتی را که می خواهید از پست حذف کنید انتخاب کنید. می توانید نظرات متعددی را از پست خود انتخاب کنید تا آنها را حذف کنید. هنگامی که نظرات را از این صفحه انتخاب می کنید، نمادهای تیک آبی را در سمت راست خواهید دید.

1669568489 634 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

وقتی انتخاب خود را انجام دادید، روی آن ضربه بزنید حذف در گوشه پایین سمت چپ

1669568489 440 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در فرمانی که ظاهر می شود، باید اقدام خود را تأیید کنید. برای آن، روی آن ضربه بزنید حذف نظرات.

1669568490 929 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

نظرات انتخاب شده اکنون از پست شما حذف خواهند شد و توسط شما یا شخصی که نظر داده است قابل بازیابی نیستند. برخلاف گزینه محدودیت، شخصی که کامنت او را حذف کرده اید همچنان می تواند دوباره روی پست شما نظر بگذارد و برای همه کسانی که می توانند پست شما را در اینستاگرام مشاهده کنند قابل مشاهده خواهد بود.

اگر واقعاً می خواهید کامنت خود را در پست اینستاگرام خود پین کنید، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که یک حساب اینستاگرام دیگری ایجاد کنید که می توانید از طرف خود استفاده کنید. به این ترتیب، می توانید به پست کردن محتوای اصلی خود از حساب اصلی خود ادامه دهید و چیز مهمی را از حساب ثانویه نظر دهید و از اولی برای پین کردن نظرات اکانت دومی استفاده کنید.

اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اعتبارنامه‌های ورود یکسان، چندین حساب ایجاد کنید، بنابراین می‌توانید به راحتی از داخل یک برنامه در همان دستگاه بین آنها جابجا شوید. برای ایجاد یک حساب کاربری ثانویه در اینستاگرام برای اظهار نظر در مورد نیمه خود، برنامه اینستاگرام را در تلفن خود باز کنید، روی آن ضربه بزنید تصویر پروفایل شما در گوشه پایین سمت راست

1669568490 401 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

وقتی نمایه شما بارگیری شد، روی آن ضربه بزنید نماد 3 خطی در گوشه سمت راست بالا

1669568490 359 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در منوی سرریز که ظاهر می شود، را انتخاب کنید تنظیمات.

1669568490 792 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در داخل تنظیمات، روی آن ضربه بزنید اضافه کردن حساب در زیر “ورودها”.

1669568490 494 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در صفحه افزودن حساب که ظاهر می شود، را انتخاب کنید ایجاد حساب جدید.

1669568490 250 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

روند ایجاد حساب کاربری جدید شما اکنون با صفحه ایجاد نام کاربری آغاز می شود. از اینجا نام کاربری را وارد کنید که به دیگران نشان دهد این حساب ثانویه شماست. اگر نتوانستید نام کاربری مناسبی پیدا کنید، می توانید هر نام کاربری ایجاد کنید و بیو حساب را به روز کنید و ذکر کنید که حساب دوم شما است. وقتی نام کاربری مناسب را محدود کردید، روی آن ضربه بزنید بعد.

1669568490 751 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در مرحله بعد، یک رمز عبور برای این حساب ایجاد کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا تنظیمات را تکمیل کنید.

1669568490 682 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

پس از راه‌اندازی این حساب، ممکن است لازم باشد از این حساب ثانویه برای دنبال کردن حساب اصلی خود استفاده کنید و در صورتی که حساب اصلی شما روی خصوصی تنظیم شده است، در مورد دومی نظر دهید. پروفایل های عمومی نیازی به دنبال کردن ندارند، زیرا هر کسی می تواند نظر بدهد، تا زمانی که نمایه شما نظرات را فعال کرده باشد.

1669568490 195 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

از ابزار جستجو در اینستاگرام برای جستجوی حساب اصلی خود استفاده کنید و روی آن ضربه بزنید دنبال کردن برای ارسال درخواست از حساب جدید خود. برای تکمیل تنظیمات اولیه، این درخواست را در حساب ایمیل خود تأیید کنید.

1669568490 510 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اکنون، هر زمان که می خواهید نظر خود را در پست خود پین کنید، از حساب ثانویه خود در پست مربوطه نظر دهید.

1669568491 180 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

سپس می‌توانید از حساب اصلی برای پین کردن آن در بالا با استفاده از استفاده کنید نماد پین داخل صفحه نظرات

1669568491 853 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در بخش بعدی نحوه پین ​​کردن نظر شخصی در پست خود را با جزئیات توضیح خواهیم داد.

در حالی که نمی توانید نظرات خود را پین کنید، همچنان می توانید نظر شخص دیگری را در پست یا حلقه های خود برجسته کنید. برای پین کردن نظر شخصی در پست خود، برنامه اینستاگرام را باز کنید، به حساب کاربری خود بروید و پست یا حلقه ای را که می خواهید نظرات آن را برجسته کنید انتخاب کنید.

1669568491 262 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

هنگامی که پست یا حلقه انتخاب شده در تمام صفحه ظاهر شد، روی آن ضربه بزنید نماد نظر (که شبیه حباب گفتار است) زیر پست.

1669568489 269 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

این باید تمام نظراتی که توسط دیگران در پست شما ایجاد شده است بارگیری شود. از صفحه نظرات، نظری را که می خواهید پین کنید پیدا کنید. وقتی نظری را که می‌خواهید برجسته کنید پیدا کردید، آن را به سمت چپ بکشید.

1669568491 5 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اکنون خواهید دید که گزینه های اضافی در سمت راست ظاهر می شوند. از اینجا، بر روی ضربه بزنید نماد پین.

1669568491 762 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اگر برای اولین بار است که نظرات را پین می کنید، اینستاگرام پیش نمایشی از این ویژگی را به شما نشان می دهد. برای ادامه، روی آن ضربه بزنید پین کردن نظر.

1669568491 948 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

نظر انتخاب شده اکنون به عنوان “پین شده” در داخل صفحه نظرات نشان داده می شود.

1669568491 314 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

همچنین یک اعلان برای شخصی که نظرش را پین کرده‌اید ارسال می‌شود تا بداند نظرش در پست/قرار شما برجسته شده است.

1669568493 198 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

هنگامی که پست شما از فید شخصی یا در حساب شما مشاهده می شود، این نظر همچنین قابل مشاهده ترین نظر بعد از شرح شما خواهد بود.

1669568493 208 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

می‌توانید پین نظر پین‌شده را به همین روش بردارید. در صفحه نظرات، نظر پین شده را به سمت چپ بکشید.

1669568493 997 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

در گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند، روی گزینه ضربه بزنید نماد پین.

1669568491 762 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اکنون اعلانی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد که از شما می‌خواهد اقدام خود را تأیید کنید. برای ادامه، روی آن ضربه بزنید پین را بردارید از این اعلان

1669568493 503 آیا می توانید نظر خود را در اینستاگرام پین کنید؟

اکنون پین نظر انتخاب شده برداشته می شود و این نظر اکنون مانند هر نظر دیگری در پست ظاهر می شود.

در هر زمان، می‌توانید در مجموع 3 نظر روی پست خود پین کنید تا برای دیگرانی که پست شما را از فید یا نمایه شما مشاهده می‌کنند، برجسته شوند. این 3 کامنت در میان سایر کامنت هایی که برای پست اینستاگرام شما گذاشته می شود برجسته خواهند بود. اگر به حداکثر حد مجاز برای پین کردن نظرات در پست خود رسیده اید، ممکن است مجبور شوید یک نظر پین شده را از این پست بردارید تا یک نظر دیگر را پین کنید.

این تنها چیزی است که باید درباره پین ​​کردن کامنت خود در اینستاگرام بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا