شبکه های اجتماعی

مشخصات پوکو F5 پرو: تمام جزئیات

بستن

بیت f5

بیت قرار است دو گوشی هوشمند جدید در سری F به بازار عرضه کند – F5 و F5 Pro. این شرکت مشخصات این محصول را به اشتراک گذاشته است کوچولو F5 Pro.

این شرکت فاش کرده است که بیت f5 Pro دارای صفحه نمایش WQHD+ است که به این معنی است که باید دارای وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسل باشد. اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچی است و ممکن است با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شود. تا کنون تایید نشده است، اما پوکو F5 پرو ممکن است با نمایشگر OLED با پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision عرضه شود. علاوه بر این، صفحه نمایش می تواند حداکثر روشنایی 1400 نیت را داشته باشد.

تصویر تبلیغاتی این شرکت از F5 Pro طراحی گوشی هوشمند آینده را بیشتر نشان می دهد. F5 Pro دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در قاب سمت راست خود است، در حالی که لبه پایینی دارای یک درگاه USB-C، یک اسلات سیم کارت، یک بلندگو و یک میکروفون است. هیچ خط آنتن قابل مشاهده ای روی قاب گوشی وجود ندارد و این بدان معناست که گوشی هوشمند می تواند بدنه پلاستیکی داشته باشد.

شایعات حاکی از آن است که Poco F5 Pro یک نسخه جدید خواهد بود Redmi K60. بنابراین، Poco F5 Pro می‌تواند با چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1، مشابه K60 Pro عرضه شود. علاوه بر این، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

علاوه بر این، تنظیمات دوربین می تواند شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی باشد که با یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی جفت می شود. در قسمت جلو، گوشی هوشمند ممکن است دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی باشد که در داخل سوراخ پانچ قرار دارد.

F5 Pro ممکن است دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد.

در حالی که پوکو اف 5 قرار است در هند نیز عرضه شود، پوکو اف 5 پرو ابتدا در اروپا عرضه خواهد شد و سپس به بازارهای جهانی از جمله هند عرضه خواهد شد. Poco F5 و F5 Pro قرار است در تاریخ 9 می عرضه شوند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا