بازی

راهپیمایی کامل برای داستان مسیر Cateracta از Ochette در Octopath Traveler 2

Cateracta اولین موجود از سه موجود افسانه ای است که Ochette باید در Octopath Traveler 2 به دست آورد.


لینک های سریع

  • فاز شهر: کانینگ کریک
  • فاز سیاه چال: غار خدای دریا

از بازیگران مسافر هشت پا 2، Ochette یکی از سخت ترین تلاش ها را دارد. وظیفه او این است که سه جانور افسانه ای را پیدا کند و آنها را به جزیره خود بازگرداند، در غیر این صورت شب ماه قرمز مایل به زرد در سراسر جهان ویرانی ایجاد می کند.


مطالب مرتبط: Octopath Traveler 2: Partition’s Scent Of Commerce Walkthrough

از بین سه موجود افسانه، Cateracta موجودی است که کمترین سطح توصیه شده را در صفحه نقشه جهان به آن متصل کرده است، بنابراین احتمالاً ابتدا این مسیر را امتحان کنید. برای شروع این مسیر، فقط باید با Ochette در مهمانی خود به کانینگ کریک بروید.


فاز شهر: کانینگ کریک

Octopath Traveler 2 - Ochette در حال رسیدن به Conning Creek

پس از کات سین های اولیه که Ochette در حال چشیدن غذاهای دریایی است، شما وظیفه پیدا کردن منبع یک صدای مرموز را دارید. به بخش شمالی کانینگ کریک بروید و نشانگر جستجو را دنبال کنید. شما را به اسکله متصل به ساحل هدایت می کند، اما زنی به نام شما را از پیشرفت منع می کند. آلپیون.

Octopath Traveler 2 - Ochette Provoking Alpione

برای عبور از آلپیون، باید او را با توانایی مسیر Ochette تحریک کنید. راه های دیگر برای بیهوش کردن او کارساز نخواهد بود. او حریف سرسختی نیست – با استفاده از همراه شما، فکر یا ماه، به خوبی کار خواهد کرد. به آنها اجازه دهید Alpione را بشکنند و سپس یک حمله کاملاً تقویت شده را آغاز کنند برای بردن دستی

Octopath Traveler 2 - Ochette و مهمانی دریانوردی به سمت غار خدای دریا

با شکست آلپیون، بادبان به جزیره در دوردست. وقتی به ورودی غار و اسکلت موجود عظیم برسید، شاهد یک صحنه برش خواهید بود. پس از پایان، وارد غار شوید.

فاز سیاه چال: غار خدای دریا

Octopath Traveler 2 - گروهی که در حال عبور از غار خدای دریا هستند

این یک سیاهچال بسیار کوتاه است، اما خیلی دور آن حلقه می زند. از ورودی، مسیر کوتاهی را به سمت راست طی کنید تا یک را بگیرید لیسه توانمند (M) و سپس ادامه دهید. در دوشاخه جاده، از آن استفاده کنید راه راست، که منجر به قفسه سینه ای می شود که حاوی سپر خرگوش.

این سپر بسیار مرتب است سرعت شما را 15 امتیاز افزایش می دهدو برای شخصیت‌هایی که از اول شدن در یک دور بیشتر سود می‌برند، عالی است، مانند ترون یا تمنوس.

را بگیرید مسیر چپ حالا، و سپس دور ستون بعد از پل طناب حلقه بزنید تا a خوشه انگور شفابخش. از پله ها به سمت جنوب پایین بیایید و سپس به سمت چپ بروید تا یک صندوقچه قرمز حاوی آن را پیدا کنید 6000 برگ. تمام راه را به سمت راست بروید دوباره با آلپیون ملاقات کنید.

Octopath Traveler 2 - Ochette که تخم کاتراکتا را در آغوش گرفته است

بعد از صحنه، به سمت شمال به سمت تخم مرغ بروید برای یک سکانس دیگر بعد از این صحنه ها، فصل تمام می شود.

تکمیل این فصل به Ochette اجازه می دهد اکتا را در نبرد احضار کنید. Acta یک را ارائه خواهد کرد گاومیش به یک متحد تصادفی هنگام فراخوانی.

بعدی: Octopath Traveler 2: JP Farming Guide

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا