بازی

نکات و ترفندهایی برای موفقیت در کلش رویال 2v2

یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده و رایگان موبایلی که می‌توانید با دوستانتان بازی کنید، کلش رویال است. این نه تنها یک بازی عالی برای انجام انفرادی است، بلکه می توانید با یک هم تیمی آنلاین یا دوست واقعی خود در نبردهای 2v2 جفت شوید. در این حالت بازی، استراتژی کلی ثابت می ماند اما عنصر همکاری اضافه شده است.


مطالب مرتبط: کلش رویال: نکاتی برای مبتدیان

این به کلش رویال کمی تجربه متفاوت می دهد که هنوز هم لذت بخش است، اما نیاز به رویکردی با نکات خاصی دارد که باید در ذهن داشته باشید. اگر می‌خواهید در نبردهای 2v2 موفق باشید، کمی تنظیم کردن بازی‌هایتان ممکن است همه چیز را در دنیا ایجاد کند.

گیمر ویدیوی روز

10 حامی باشید، یکدیگر را خراب نکنید

نگرشی که فقط روی شما و هم تیمی‌تان تأثیر مثبت خواهد داشت، حمایت از یکدیگر است. یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که در طول مسابقه یکدیگر را پاره کنید و با هم بحث کنید. اگر با شریک زندگی خود خصومت داشته باشید، قطعاً در 2v2 برنده نخواهید شد.

هنگام انجام بازی‌های ویدیویی، خوب است که در مورد چیزهایی سبک دل باشید، به خصوص در مورد بازی‌های ویدیویی که نیاز به کار گروهی دارند. جدی نگرفتن مسائل به شما کمک می کند تا آرامش و هماهنگی را در ارتباط با شریک زندگی خود حفظ کنید. آرامش، صبور بودن و مثبت بودن، کلید پیروزی در هر بازی است.

9 از کارت های شریک زندگی خود آگاه باشید

کارت های هر دو بازیکن تیم در پایین صفحه نمایش داده می شود

در طول نبردهای 2v2 کلش رویال، باید به مشاهده کارت های شریک زندگی خود در پایین صفحه عادت کنید. شاید شما به این عادت ندارید، زیرا در مسابقات انفرادی فقط باید روی عرشه خود تمرکز کنید، اما این نکته ای است که باید در تمرین رعایت کنید.

وقتی به کارت های هم تیمی خود نگاه می کنید، آینده نگری بیشتری برای استراتژی ها و حملات آینده خواهید داشت. حتی بهتر است وقتی با دوست خود به صورت حضوری بازی می کنید زیرا می توانید به راحتی و به سرعت قرار دادن کارت را توصیه کنید.

8 بازی ها را پرت نکن

هم تیمی در حال فعال کردن کینگ تاورز در کلش رویال

هنگام انجام مسابقات 2v2، برای برنده شدن موفقیت آمیز بازی، به شدت به هم تیمی خود وابسته هستید. احتمالاً تجربه کرده اید که برای کسی که به هر دلیلی مسابقه را قطع کند یا از آن خارج شود چقدر وحشتناک است. همانطور که قانون طلایی می گوید، با دیگران طوری رفتار کنید که می خواهید با شما رفتار شود، بنابراین همیشه نسبت به سایر بازیکنان محترم و با ملاحظه باشید.

البته، اگر اتصال ضعیف اینترنت شما مقصر قطع ارتباط با مسابقه باشد، تقصیر شما نیست، اما هرگز عمدا این کار را انجام ندهید، زیرا اصلا جالب نیست.

7 کارت های شناور برای سیگنالینگ

غول سلطنتی قبل از قرار گرفتن در هوا شناور می شود

هنگام بازی Clash، هماهنگی با هم تیمی خود کلیدی است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید این است که کارت‌های خود را قبل از قرار دادن آنها روی مکان‌ها نگه دارید. این به شریک شما هشدار می دهد و به او کمک می کند تا حرکت بعدی خود را برنامه ریزی کند و در نهایت راهی موثر برای پیروزی در نبرد ایجاد می کند.

مطالب مرتبط: کلش رویال: بهترین کارت ها برای دک شما

اگر کارت ها را نگه ندارید، ممکن است شما و شریک زندگیتان همان حرکت را انجام دهید که در نهایت اکسیر را هدر می دهد. به طور کلی، شناور کردن به عنوان یک نشانگر برای رفیق شما کمک می کند، بنابراین می توانید حمله و دفاع بهتری ایجاد کنید.

6 دارای دک های سازگار

یک عرشه کلش رویال خوب با کارت های متنوع

یکی از راه‌های تبدیل شدن به تیمی با عملکرد بهتر، فرمول‌بندی عرشه‌هایی است که با یکدیگر سازگار هستند. این به این معنی است که کارت هایی را انتخاب کنید که با دسته هم تیمی شما کار کنند. فرض کنید، برای مثال، کارت Balloon را در عرشه خود داشتید، شریک زندگی شما ممکن است کارت هایی مانند Rage یا Freeze را در عرشه خود قرار دهد تا اثرات مخرب احتمالی بالون را تقویت کند.

اگرچه، این باید به طور متعادل انجام شود و هر دو بازیکن باید کارت های متنوعی را در عرشه خود داشته باشند و فقط حمایت از شریک خود را انجام ندهند.

5 در صورت لزوم آسیب را جذب کنید

حمله خوک ها به برج پرنسس در حالی که دفاع را در جای دیگری متمرکز می کنند

یکی از قوانین مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که شما نمی توانید در برابر هر حمله ای دفاع کنید، زیرا اکسیر خود را خرد می کنید که یک تاکتیک نابخردانه است. گاهی اوقات شما به سادگی مجبور خواهید بود برای ایجاد یک ضد حمله، آسیب به برج های خود را جذب کنید.

این برای مسابقات انفرادی بسیار ضروری است، اما در بازی های 2v2 نیز به همان اندازه موثر است. شما واقعاً نباید در هر موردی به دوست خود کمک کنید. به یاد داشته باشید، در مورد کلش رویال صبر و شکیبایی کلیدی است، نه تکانشگری!

4 تمرکز بیش از حد بر روی یک برج در صورت نیاز

حمله قدرتمند 2v2 Hyper Focus با بالون و مگا نایت در حال نزدیک شدن به برج پرنسس دشمن

با شریک زندگی خود، می توانید انواع حملات را برای ساده سازی برد خود راه اندازی کنید. یکی از آنها تمرکز بیش از حد بر روی یک برج در شرایط وخیم است. معمولاً هنگام بازی 2v2، هر کدام از شما برج خود را برای شکست می‌برد. این استراتژی اساسی در بیشتر زمان مسابقه کار می کند. با این حال، همیشه کار نخواهد کرد.

هنگامی که مسابقه به پایان می رسد و هنوز هیچ برجی بیرون نیامده است، با هم تیمی خود هماهنگ کنید تا بر روی یکی از برج ها تمرکز کنید تا آن را از بین ببرید و وقت اضافی برای آن ایجاد کنید. این اغلب شما را از ضرر نجات می دهد.

3 اگر اکسیر ندارند به هم تیمی خود کمک کنید

پایین صفحه یک هم تیمی را نشان می دهد که اکسیر ندارد و نمی تواند هیچ کارتی بگذارد

بله، گاهی اوقات لازم است فقط آسیب را جذب کنید و مدام برای نجات دوست خود وارد عمل نشوید. اگرچه، کمک به دفاع در مواقعی که مناسب است، بسیار مهم است. چندین لحظه در طول مسابقه وجود خواهد داشت که در آن شریک زندگی شما اکسیر تمام می شود در حالی که یک حمله در حال حرکت است. هم تیمی خوبی باشید و برای دفاع از طرف خود کارت بگذارید.

مطالب مرتبط: کلش رویال: بهترین کارت های حماسی

از طرف دیگر، اگر به کمک نیاز دارید، شریک زندگی شما باید همین کار را برای شما انجام دهد و کمک کند. تیمی که با هم کار می کند شانس موفقیت بیشتری نسبت به تیمی دارد که به یکدیگر کمک نمی کند.

2 ضد حملات قدرتمند را با هم تنظیم کنید

برج پرنسس بدون دفاع در تلاش برای کشتن تمام نیروهای دشمن که به او نزدیک می شوند

مسابقات کلش رویال با ضدحملات قدرتمند پیروز می شوند و این برای کار با شماره دو بسیار ضروری است. اگر دیدید که دوستتان در حال حمله در یک خط است، چندین بار حمایت از این حمله به روش های کوچک کافی است تا به آرامی برج های پرنسس دشمن را نابود کنید.

به عنوان مثال، هم تیمی شما ممکن است نیروهای زمینی را در یک مسیر مستقر کند، سپس می توانید بشکه های Goblin را به سمت برج پرتاب کنید یا یک نیروی پرنده برای محافظت از آنها در برابر سایر دشمنان اضافه کنید. همچنین ممکن است یک گلوله آتشین یا فلش آماده برای دفاع از کارت های خود داشته باشید.

1 ارتباط خوب

هم تیمی در حال ابراز احساسات با شست بالا

اگر واقعاً می خواهید در نبردهای Clash Royale 2v2 موفق شوید، باید بازی ارتباطی خود را تقویت کنید. برقراری ارتباط در Discord با دوستان خود و چت حضوری در میزان برد شما معجزه می کند. حتی زمانی که در حال بازی کردن کلش رویال با دوستان خود هستید و با یکدیگر هماهنگ می‌شوید و به حس رفاقت بیشتری دست می‌یابید، حتی بهتر است.

با این حال، ارتباط خوب کلیدی است – به یاد داشته باشید که دوست شما نمی تواند ذهن شما را بخواند! اگر به کمک نیاز دارید و شریک زندگی تان کمک نمی کند، به سادگی از او بخواهید که به شما کمک کند. اگر می خواهید آنها کارتی را در یک خط مشخص قرار دهند – فقط به آنها بگویید این کار را انجام دهند، تعجب خواهید کرد که چگونه ارتباط خوب می تواند به شانس برنده شدن شما کمک کند.

بعدی: بازی هایی که باید بازی کنید اگر کلش رویال را دوست دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا