ارز دیجیتال

Coinbase به دلیل نقض ادعایی قانون اوراق بهادار با تهدید شکایت SEC روبرو می شود – در اینجا چه اتفاقی می افتد

منبع: AdobeStock / rarrarorro

صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده Coinbase با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به دلیل نقض اوراق بهادار مربوط به سهام، فهرست دارایی های آن و کیف پول Coinbase مواجه است.

تهدید به شکایت در قالب یک اطلاعیه موسوم به ولز به بورس در روز چهارشنبه این هفته مبنی بر اینکه پلت فرم معاملاتی می تواند قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض کند، آمد.

اطلاعیه Wells اطلاعیه ای است که اغلب توسط تنظیم کننده قبل از شروع اقدام قانونی ارسال می شود. اخیراً اعلامیه‌های ولز برای تعدادی از شرکت‌های رمزنگاری ایالات متحده ارسال شده است. در میان آنها شرکت مالی Paxos مستقر در نیویورک به دلیل انتشار استیبل کوین بایننس USD (BUSD) بود که به ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار، «اوراقی ثبت نشده» است.

SEC از سهامداری Coinbase اطلاع داشت: مدیرعامل

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، در اظهارنظری که در توییتر منتشر کرد، گفت که SEC برای مدت طولانی از خدمات سهام کوین بیس بدون اعتراض به آن اطلاع داشته است. او گفت که پرونده ای به رگولاتورها در آن زمان که Coinbase عمومی شد “شامل 57 مرجع به سهامداری بود” و توضیح داد که SEC در آن زمان هیچ مشکلی با آن نداشت.

«در حالی که ما درک می کنیم که همه اینها بخشی از سفر به سمت اصلاح سیستم مالی ما است، ما کاملاً قانون را رعایت می کنیم، به حقایق اطمینان داریم و از فرصتی برای Coinbase (و به طور گسترده تر جامعه ارزهای دیجیتال) برای حضور در دادگاه استقبال می کنیم. آرمسترانگ گفت.

او همچنین در موضوع توییتر اشاره کرد که اقدامات تهاجمی تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده می‌تواند کوین‌بیس را به دنبال مراتع سبزتر در خارج از کشور سوق دهد:

با تکرار نظرات آرمسترانگ، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، پل گروال، در یک پست وبلاگی نوشت که تمام کاری که صرافی برای دریافت اخطار ولز انجام داده بود این بود که از SEC “قوانین معقول ارز دیجیتال برای آمریکایی ها” بخواهد.

ما به قانونی بودن دارایی‌ها و خدمات خود اطمینان داریم، و در صورت نیاز، از یک روند قانونی برای ارائه شفافیتی که از آن دفاع می‌کردیم و نشان می‌دهیم که SEC به سادگی منصفانه یا معقول نبوده است، استقبال می‌کنیم. گروال نوشت، در حالی که به کاربران قول داد که خدمات Coinbase به طور معمول به کار خود ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا