ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان سیل 100 میلیون دلاری حجم معاملات – آیا SHIB می تواند به 1 دلار برسد؟

منبع: TradingView

قیمت شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد افزایش یافته است و به 0.00000891 دلار رسیده است، زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال 1.5 درصد افزایش یافته است.

این بدان معناست که SHIB در یک هفته 1.5 درصد و در 30 روز گذشته 21 درصد کاهش یافته است، با توکن meme تا 9.5 درصد از ابتدای سال.

حرکت امروز آن در حالی است که حجم معاملات 24 ساعته آن اندکی افزایش یافته و از 100 میلیون دلار عبور می کند، که نشان دهنده افزایش نقدینگی است که می تواند منجر به سودهایی در انتهای خط شود.

و وقتی صحبت از تصویر بلندمدت می شود، پرتاب های مورد انتظار Shibarium و SHIB: Metaverse می تواند به SHIB کمک کند تا در پایان سال از یک رنسانس کامل لذت ببرد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان سیل 100 میلیون دلاری حجم معاملات – آیا SHIB می تواند به 1 دلار برسد؟

شاخص‌های SHIB در موقعیت جالبی قرار دارند و نشان می‌دهند که نشانه میم ممکن است در روزها یا هفته‌های آینده افزایش یابد.

1684159767 771 پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان سیل 100 میلیون

شاخص قدرت نسبی SHIB (بنفش) امروز به 60 رسیده است که نشان دهنده شتاب خرید است که سکه را به سمت بالا می راند.

در عین حال، میانگین متحرک 30 روزه آن (زرد) پس از یک دوره نسبتا طولانی که در زیر آن قرار داشت، به سمت 200 روزه (آبی) خود افزایش می یابد، که دوباره نشان می دهد که ممکن است افزایش های بیشتری در راه باشد.

سطح حمایت توکن میم (سبز) از این ادعا پشتیبانی می کند، زیرا به طور پیوسته در بهترین بخش از یک نقطه ضعیف افزایش یافته است، که نشان دهنده تثبیت و تقویت حرکت است.

این واقعیت که RSI SHIB در آخر هفته به زیر 30 سقوط کرده بود، به تنهایی به افزایش رالی اشاره می کند، با این حال، افزایش حجم معاملات ذکر شده را به شدت به سمت افزایش می افزاید.

چیزی که برای دارندگان SHIB دلگرم کننده است این است که، حتی با وجود عملکرد ضعیف اخیر، داده های Whale Stats همچنان نشان می دهد که SHIB گسترده ترین ارز رمزنگاری شده در بین نهنگ های ERC-20 است.

آنچه این نشان می‌دهد این است که نهنگ‌ها در انبارهای بزرگ SHIB در انتظار یک رالی آینده نشسته‌اند، و زمانی که نهنگ‌ها انتظار دارند اتفاقی در بازار ارزهای دیجیتال رخ دهد، معمولاً اتفاق می‌افتد.

افزودن به احتمال تجمع SHIB در آینده، توسعه مداوم شبکه لایه 2 Shibarium است که در ماه مارس به صورت بتا راه اندازی شد و باید در چند ماه آینده شاهد راه اندازی کامل شبکه اصلی عمومی باشیم.

با تعدادی از ویژگی های مهم تست شده در چند هفته گذشتهو همچنین عرضه نسخه دوم بتا در هفته گذشته.

این نشان می‌دهد که راه‌اندازی شیباریوم خیلی دور نیست و وقتی وارد شد، تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را برای کاربران Shiba Inu فراهم می‌کند که به تقویت اکوسیستم برنامه‌های پلتفرم/ارز دیجیتال کمک می‌کند.

Shibarium همچنین منجر به افزایش قابل توجهی در رایت SHIB خواهد شد، چیزی که فقط می تواند قیمت توکن میم را در طولانی مدت افزایش دهد.

هنگامی که با ورود بعدی SHIB: Metaverse ترکیب می‌شود، این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که SHIB می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور، تقویت بسیار مورد نیاز را دریافت کند.

در چند هفته آینده به راحتی می تواند 0.00001 و بالاتر را برگرداند و اگر استقرار شیباریوم موفقیت خاصی داشته باشد، به طور بالقوه حتی یک رقم اعشار را از دست می دهد.

اکنون Shiba Inu را بخرید

باب اسفنجی داغ‌ترین توکن میم در حال حاضر است

اما با توجه به اینکه SHIB هنوز منتظر عرضه‌های اصلی فوق‌الذکر است، ممکن است مدتی طول بکشد تا اقدامات واقعی را ببیند.

به همین دلیل، معامله‌گران ترجیح می‌دهند به دنبال توکن‌های میم جدیدتر و پرطرفدارتر باشند، و یکی از امیدوارکننده‌ترین آنها در حال حاضر باب اسفنجی (اسفنجی) است که از زمان فهرست شدن مستقیم در Uniswap در 4 می تاکنون بیش از 2500 درصد سود داشته است.

1684159767 639 پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان سیل 100 میلیون
منبع: TradingView

یک ارز دیجیتال جدید ERC-20، SPONGE از 11 مه تا کنون 15 درصد افزایش یافته است، که توسط لیست های جدید در صرافی های مختلف، از جمله Gate.io، MEXC، LBANK، CoinW و Toobit تقویت شده است.

این احتمال وجود دارد که SPONGE در چند هفته آینده شاهد چند فهرست بزرگ دیگر باشد که نقدینگی و تقاضای بیشتری برای آن فراهم می کند.

توکن میم دارای حداکثر عرضه 40.4 میلیارد است، در حالی که بیش از 12000 دارنده دارد که برای سکه‌ای که کمی بیش از یک هفته پیش عرضه شد، عدد بزرگی است.

به دلیل رشد قوی اخیر، ممکن است در چند هفته آینده شاهد افزایشی به سمت 0.0006 دلار و 0.0007 دلار باشد و اگر صرافی بزرگی مانند Binance آن را فهرست کند، به طور قابل قبولی می تواند به 0.001 دلار برسد.

امروز باب اسفنجی را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا