بازی

8 نکته و ترفند مبتدی

وقتی صحبت از ماجراجویی واقعیت مجازی به میان می‌آید، تجربیات کمتری به اندازه No Man’s Sky گسترده و به خوبی ساخته شده است. چه با دیدن مستقیم خلبانی یک رزمناو فضایی یا مشاهده اندازه واقعی هیولاها و بناهای تاریخی پراکنده در سراسر سیارات، برای هر کسی که سخت‌افزار را در اختیار دارد، زمان شگفت‌انگیزی است که آن را از بین ببرد.


مطالب مرتبط: No Man’s Sky: Every Expansion And What Added

هر چقدر هم که قابل توجه باشد، VR همچنان باقی می ماند یک مفهوم بسیار تجربی در توسعه بازی مکانیک های هسته از بین می روند و در غیر این صورت ایده های بدون مشکل تبدیل به یک مسئله می شوند. اگر می‌خواهید در عمیق‌ترین نقاط فضا از زمان خود نهایت استفاده را ببرید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

به روز شده در 12 آوریل 2023 توسط براندن لیزاردی: با انتشار به‌روزرسانی Interceptors، حالت No Man’s Sky VR عملکرد جدیدی به دست آورد. تمرکز این به روز رسانی بر روی یک سیستم نگهبان فاسد جدید است که جهان ها، شگفتی ها، تکنولوژی و دشمنان جدیدی را معرفی می کند. اما قبل از اینکه بتوانید وارد شوید و شروع به تیراندازی از کریستال های بنفش غول پیکر در واقعیت مجازی کنید، نکات و ترفندهایی وجود دارد که ممکن است مفید باشد. ما این لیست را با اطلاعات جدیدی به روز کرده ایم و در عین حال به محتوای موجود در صورت امکان کمی صیقلی تر می دهیم. لذت ببرید!

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

7 مشت زدن به حیات وحش بسیار آسان است

وقتی یک بازی به شما دست می دهد، طبیعی است که بخواهید از آنها استفاده کنید. و هنگامی که یک بازی دارای گزینه ضربه غوغایی است، به نظر می رسد فقط انتظار می رود که بتوانید دستان خود را برای حمله به چیزها در VR بچرخانید. با این حال، موضوع در مورد قصد است. مردم همیشه دستان خود را به سرعت حرکت می دهند، چه برای خداحافظی دست تکان دادن، چه تلاش برای گرفتن چیزی یا فقط هیجان زده بودن. همه چیز یک مشت نیست. اما در No Man’s Sky، هر حرکت سریع دست در واقع یک مشت است.

چیزی که به عنوان یک دست زدن دوستانه بر روی یک بز عجیب و غریب فیل در نظر گرفته شده است، اکنون به یک ضربه تهاجمی به سر تبدیل شده است. قبل از اینکه متوجه شوید، بز-ابیل آلفا اکنون شما را با خونخواهی محافظتی تعقیب می کند. حرکات آهسته و عمدی دست ایمن ترین هستند. اگر قصد دوستی با جانوران محلی را دارید، این را در نظر داشته باشید.

6 اجتناب از ناهنجاری در چند نفره

شخصی که به تنهایی در آویز سفینه فضایی علمی تخیلی بزرگ و باز ایستاده است.

No Man’s Sky چشمگیرترین کد نت موجود در بازار را ندارد. از آنجایی که Anomaly یک هاب نمونه برای اتصالات چند نفره است، همچنین مرکز شدیدترین فعالیت شبکه خواهد بود. در حالت عادی بازی، این فقط به معنای افزایش گاه به گاه تاخیر یا تاخیر در پاسخ است.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های واقعیت مجازی چند نفره

اما از دست دادن عملکرد یک کابوس در VR است. تأخیر، نرخ فریم پایین و لکنت برخی از سریع‌ترین راه‌ها برای تجربه آنچه نامیده می‌شود هستند بیماری سایبری تضمینی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد و بر اساس تنظیمات کاربر و کیفیت اینترنت متفاوت خواهد بود، اما این یک مشکل رایج برای اکثر بازیکنان است. ملاقات با افراد جدید ممکن است سرگرم کننده باشد، اما آیا ارزش دارد که با حالت تهوع خود را زیر پا بگذارید؟

شما لازم نیست به طور کلی از ناهنجاری اجتناب کنید. غیرفعال کردن چند نفره در VR به شما امکان می دهد بدون مشکل از هاب بازدید کنید.

5 شما می توانید خود را ژست بگیرید

فردی با لباس فضایی در حال انجام ژست داب در یک محیط علمی تخیلی

شما به صورت پیش فرض در حالت No Man’s Sky VR به صورت یک جفت دست شناور ظاهر می شوید. اما تو بیشتر از این هستی مدل شخصیت کامل شما هنوز وجود دارد. حتی با حرکات دست‌های شما مطابقت دارد، بازوها حرکت می‌کنند و آرنج‌ها بر این اساس خم می‌شوند. بیشتر از آن، دیگران می توانند مدل را در حال انجام همه این کارها ببینند. تشخیص اینکه چه زمانی شخص دیگری در VR بازی می کند آسان است زیرا می تواند بازوهای خود را به گونه ای حرکت دهد که یک بازیکن سنتی نمی تواند انجام دهد.

خودتان هم می توانید آن را ببینید. از جمله تنظیمات است گزینه ای برای فعال کردن رندر کامل بدن در حالی که در منظر اول شخص. این به شما امکان می دهد پاها، بازوها و همه چیز خود را ببینید. آگاه باش؛ ممکن است بریده شدن نامناسب مدل گردن رخ دهد. از این افزایش آزادی حرکت برای ایجاد اسکرین شات های منحصر به فرد و پویا استفاده کنید!

4 فشار چشم واقعی است

ارائه لنز صحنه پرش ابرفضا، با چهره ای که روی آن پوشانده شده است.

شوخی‌های مربوط به نشستن خیلی نزدیک به تلویزیون کنار، چراغ‌های روشن بی‌شمار و رنگ‌های نئون، No Man’s Sky را به یکی از محیط‌های خشن‌تر برای بازی روی صفحه‌نمایش اینچ اینچ از صورتتان تبدیل می‌کند. این امر به ویژه برای صحنه هایی مانند تاب برداشتن بین سیستم ها یا درگیر شدن در یک تیراندازی با نگهبانان صادق است. اگر چشمان شما درد می کند، استراحت کنید. بگذارید قبل از بازی دوباره در نور طبیعی استراحت کنند و از جلسات طولانی مدت در VR خودداری کنید.

محدود کردن استفاده و دادن زمان به چشمان شما برای استراحت توصیه‌ای است که می‌توان تقریباً برای هر چیزی که از صفحه دیجیتال استفاده می‌کند به کار برد، اما اگر می‌خواهید این توصیه را فقط برای یک بازی دنبال کنید، باید این توصیه باشد.

3 دیدگاه سوم شخص وجود ندارد

تصویر تقسیم شده از داخل کابین دو وسیله نقلیه علمی تخیلی متفاوت

دیدن چیزها از چشمان خود ممکن است راه ایده آلی برای انجام یک بازی با پای پیاده باشد، اما بیشتر اوقات، کارهایی مانند سفر با وسیله نقلیه بهتر است به صورت سوم شخص انجام شود. متأسفانه، این یک گزینه در No Man’s Sky VR نیست. خودتان را از مشکل درهم زدن تنظیمات سریع، جستجوی گزینه تغییر آن نجات دهید. تمام کارهایی که در این حالت انجام می شود به صورت اول شخص انجام می شود.

مطالب مرتبط: No Man’s Sky: بهترین فناوری کشتی نگهبان

به روشی خاص، همه چیز را حتی خنک‌تر می‌کرد و به شما اجازه می‌داد کابین خلبان‌های جدید و منحصربه‌فرد چیزهایی مانند ناتیلوس و مینوتور را از نزدیک و با جزئیات ببینید. با این حال، ناوبری ممکن است هنگامی که شما هستید، بیشتر با مشکل مواجه شود محدود به نمای محدود از نمای خودرو

2 مسابقه شخصیت شما بر ارتفاع دوربین تأثیر می گذارد

تصویر تقسیم شده که مکان یکسانی را از دو سطح ارتفاع متفاوت نشان می دهد. Korvax View در حال برچسب زدن به سمت چپ، Gek View در حال برچسب زدن سمت راست است.

سفارشی‌سازی کاراکتر یک راه عالی برای شخصی‌سازی تجربه‌تان و احساس ارتباط با آواتارتان است. همچنین به عنوان یک گزینه پاداش عالی برای بازیکنان، اعطای کلاه و لباس های جدید برای تکمیل رویدادهای اجتماعی عمل می کند. در حالی که همه اینها در بازی پایه کاملاً آرایشی است، اما در VR تفاوت ایجاد می کند.

هر نژادی که مدل شخصیت خود را تنظیم کنید، ارتفاع دوربین را تعیین می کند. در حالی که بیشتر مسابقات قد تقریبی یکسانی دارند، Gek ها به طور مشخص کوتاه تر هستند. به این ترتیب، هر کسی که واقعیت مجازی را به عنوان یک شخصیت Gek بازی می‌کند، دیدگاه «کوچک‌تری» خواهد داشت.

1 یک کنترلر معمولی را برای وسایل نقلیه در دسترس داشته باشید

یک سفینه فضایی سبز در فضا پرواز می کند همانطور که کشتی های دیگر در دوردست پرواز می کنند

پرواز با سفینه شما نیمی از No Man’s Sky است. به همین دلیل بسیار شرم آور است که کنترل کشتی شما در No Man’s Sky VR فرآیندی غیردقیق و ناخوشایند است. هر وسیله نقلیه مجموعه‌ای از کنترل‌های مخصوص به خود را برای کار دارد، اما بدون هیچ اشیایی در دنیای واقعی برای گرفتن یا محدود کردن حرکت دست، دست‌هایتان را تکان می‌دهید و سعی می‌کنید درست بچرخید یا سرعت آن را کم کنید.

با این حال، احتمال وجود دارد که شما نیازی به رنج بردن از آن نداشته باشید. این بازی از کنترلرهای hot-swapping پشتیبانی می کند. اگر در پلی استیشن با PSVR بازی می کنید، یک کنترلر پلی استیشن متصل و نزدیک داشته باشید. برای رایانه شخصی، به سادگی یک کنترلر را همانطور که به طور معمول انجام می دهید وصل کنید. هنگامی که وارد یک وسیله نقلیه می شوید، می توانید آن را بردارید و در صورت نیاز از آن برای کنترل پرواز استفاده کنید. زمان بسیار راحت تری خواهد بود، به خصوص برای سفرهای طولانی.

در دسترس بودن این عملکرد در رایانه شخصی ممکن است متفاوت باشد. مواردی که ممکن است منجر به کار نکردن آن شود عبارتند از مدل کنترلر، سیستم واقعیت مجازی و نرم افزار عامل، لانچر بازی رایانه شخصی، و به روز رسانی میان افزار.

بعدی: No Man’s Sky: چگونه کشتی های سقوط کرده را پیدا کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا