بازی

متداول ترین هک های بازی، توضیح داده شده است

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

یک ضرب‌المثل قدیمی وجود دارد که «متقلب‌ها هرگز موفق نمی‌شوند» و عمدتاً در بازی‌های ویدیویی تیراندازهای اول شخص، این بیشتر درست است. حداقل زمانی که آنها دستگیر می شوند اینطور است. اما متأسفانه، هنوز تشخیص اینکه چه کسی تقلب می کند و بازی را برای بقیه خراب می کند و چه کسی نیست، دشوار است. به علاوه، حتی اگر یک کلاهبردار دستگیر شود، آنها می توانند یک حساب کاربری دیگر ایجاد کنند و نسبتاً سریع دوباره ظاهر شوند.

مربوط 10 بازی با تقلب سرگرم کننده تر شدند وقتی کدهای تقلب را برای تغییر آن‌ها استفاده می‌کنید، این بازی‌ها لذت‌بخش‌تر می‌شوند.
این یک آسیب برای جامعه بازی‌ها است و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که در بازی‌های ویدیویی خود هوشیارتر باشیم تا مواردی را که سرگرمی را برای دیگران خراب می‌کنند ریشه‌یابی کنیم. همه ما در مقطعی از بازی با یک متقلب مواجه شده‌ایم، چه می‌دانستیم یا نه، و شناسایی برخی از آنها آسان‌تر از دیگران است. برای کمک به شما در دستگیری این کرتین ها، در اینجا مقدمه ای در مورد رایج ترین هک های بازی های ویدیویی آورده شده است.

ربات های هدف
چه کار میکند؟

شماره یک با یک گلوله، ربات های هدف مسلما هستند رایج ترین نوع هک که با آن برخورد خواهید کرد یک نوع دیگر به نام Trigger Bot معمولا وجود دارد یک ربات هدف را تکمیل می کند. این یک هک دیگر است که در هر تهدیدی اسلحه شما را به طور خودکار برای شما شلیک می کند. نسبتاً ناامید کننده، توانایی تشخیص آن متفاوت است از آشکارا آشکار تا سوال برانگیزتر.

برای افراد ناآشنا، اساساً اینطور است رباتی که دوربین شما را به طور خودکار در جهت تهدیدات آچار می کند همانطور که هدف را برای شما انجام می دهد، پس تمام کاری که هکر انجام می دهد این است که ماشه را بکشد. دور سپس مستقیما به سر یا ناحیه حیاتی که بیشترین آسیب را ایجاد می کند و قبل از اینکه بفهمی چه اتفاقی افتاده مرده ای

چگونه به آن نقطه

بر خلاف هک های دیگر که مواردی مانند سلامت بی نهایت یا بدون بارگیری مجددربات های هدف کمی پیچیده تر هستند. در حالی که نمونه‌های بسیار ناپسندی از استفاده از آن وجود دارد، گاهی اوقات می‌توان ادعا کرد که یک ربات هدف توسط کسی استفاده می‌شود، اما در واقعیت، این فقط مهارت واقعی.

به طور کلی، یک راه خوب برای شناسایی افرادی که دارای یک ربات هدف در یک FPS چند نفره هستند، این است که آنها در حال عقب نشینی هستند. چرخش های ناگهانی و شلیک های واکنشی که از نظر فیزیکی نمی توانستند آن را حساب کنند. این می تواند مواردی مانند شلیک به سر باشد یک نفر 180 درجه پشت سر آنها یا تیراندازی به سر کسی که اینطور است مایل ها دورتر است و واقعاً قابل مشاهده نیست به هر کسی جز هکر

یا کسی که در یک منطقه به سرعت می دود، شلیک فوری به سر همه مثل اینکه آنها از تپانچه هوشمند Titanfall 2 استفاده می کنند.

بازی‌های FPS مدرن که دارای دوربین kill-cam هستند، شناسایی هکرها با استفاده از ربات‌های هدف را بسیار آسان‌تر می‌کنند.
دیدگاه و واکنش فیزیکی آنها
در لحظه ای که می میری

هک دیوار
چه کار میکند؟

یکی دیگر از رایج ترین تقلب هایی که می توانید با آن مواجه شوید، در درجه اول در بازی های FPS مانند CSGO، شخصی است که از Wall Hacks استفاده می کند. این یک نوع هک بسیار ناخوشایند است که یک مزیت کاملاً ناعادلانه می دهد و در صحنه رقابتی به طور تهاجمی حذف شد زمانی که با آن مواجه می شود.

مربوط 10 بهترین هکر بازی های ویدیویی این شخصیت ها متخصص در هک هستند.
هک دیوار به یک متقلب این توانایی را می دهد که sاشیاء، اهداف و سایر جزئیات پنهان از طریق دیوارها به عنوان مثال؛ در یک FPS مانند COD یا Tarkov، هکر می بیند یک مربع بزرگ یا نشانگر دیگر اطراف چیزی شبیه الف پخش کننده نزدیک، نقطه مورد علاقه، و غیره این دید شبه اشعه ایکس سپس به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت مخفیانه به کسی حمله کنند و یا به حمله‌ای که می‌خواهند وارد آن شوند واکنش نشان دهند.

این به طرز وحشتناکی بی انصافی است و بسیاری از سرگرمی و تعلیق را از بین می برد از یک بازی

یک تقلب بصری دیگر وجود دارد که با این جفت شده است به نام
هک دوربین
یا FOV هک. این به طور قابل توجهی
FOV شما را گسترش می دهد
گذشته از آنچه که توسعه دهندگان در نظر داشتند.

چگونه به آن نقطه

وقتی نوبت به دیدن شخصی که از وال هک استفاده می کند می رسد، باید این کار را انجام دهید به Killcam اعتماد کنید، یا از روده خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر Killcam آنها به نظر می رسد تو را از طریق دیوار ردیابی کند، یا اگر ناگهان طوری رفتار کنند که انگار آنها منتظر شما بودند برای آمدن به گوشه ای

برخی دیگر می‌توانند ظریف‌تر باشند. اگر آنها هستند مانند به طور مشکوکی منفعل بازی می کند، یا اگر به نظر می رسد آنها می دانند چه خبر است. یا اگر به نظر می رسد هرگز نمی توانید آنها را سر به سر بکش در یک دعوا در نهایت، اگر آنها از سلاحی استفاده می کنند که برای عرصه خاص مناسب نیست. مثل یک تفنگ تک تیرانداز تک تیرانداز در یک نقشه بسیار فشرده و کوچک.

یک راه سریع و ساده برای تشخیص اینکه آیا شخصی از Wall Hacks استفاده می کند یا خیر این است که آیا بازی شما در حال انجام آن هستید یا خیر
اجازه می دهد تا نگاه کردن
. اگر دقیقاً قبل از نگاه کردن به شما شلیک کنند،
این بدان معنی است که آنها می توانند شما را ببینند
از طریق دیوار.

تعویض تاخیر
چه کار میکند؟

این هک به خصوص تا آنجا که می تواند تند و زننده است به شدت روی یک بازی تاثیر می گذارد و تشخیص آن تا جایی که می تواند بسیار دشوار است به راحتی خودش را پنهان می کند به عنوان یک مسئله اتصال مشروع. اساساً Lag Switching هک می کند در اتصال به یک بازی تداخل ایجاد کند اجازه دادن به یک متقلب برای به تعویق انداختن اعمال کسی و اجازه به دست آوردن مزیت.

مثلا، عقب افتادن کسی در یک بازی مبارزه ای بنابراین می توانید بازدیدهای بیشتری را دریافت کنید. یا پینگ بازیکن دیگری را به صدا درآورد تا آنها یا دریافت کنند در جهنم نوار لاستیکی گیر کرده. یا هکر از آن استفاده می کند زیپ در اطراف منطقه به دلیل تاخیر، سریعتر از آنچه که می توانند واکنش فیزیکی نشان دهند، همه را می کشند.

DDoS و Drop Hacks نیز در این دسته قرار می گیرند. آنها به همان اندازه که می توانند عمل می کنند
کلاهبردار را از بازی جدا کنید
برای محافظت از رگه های برد خود یا بازیکن دیگر اگر متقلب در شرف شکست است.

چگونه به آن نقطه

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تعویض تأخیر دردسر بزرگی است که باید با آن کنار آمد خود را به عنوان یک مشکل اتصال عادی استتار کنید. متوجه می‌شوید که به‌طور ناگهانی در حال لاستیک زدن هستید، یا بازیکن دیگری که این مشکل را دارد پینگ بزرگ یک اتفاق رایج است و گزارش های نادرست به راحتی انجام می شود.

با این حال، کاملا غیر قابل ردیابی نیست همانطور که علائم گویایی وجود دارد که باید مراقب آنها بود. برای مثال، واضح‌ترین مورد این است که کسی پینگ پایینی در تمام بازی داشته باشد و سپس ناگهان از حالت آبی خارج شود. به حداکثر می رسد، می تواند Lag Switching باشد. به خصوص اگر در لحظاتی باشد برای هکر بالقوه بسیار راحت است، مانند اینکه توسط یک گروه در گوشه ای قرار بگیرند، یا درست زمانی که آنها در شرف شکست هستند.

نشانه دیگر این است که اگر آنها برای مدت کمی به طور معمول بازی می کنند، اما پس از آن ناگهان شروع به عجیب و غریب کرد انگار انتظار داشتند که تاخیر افزایش یابد. اگر این یک الگوی منظم را تشکیل می دهد، سپس فردی را دارید که از تعویض تاخیر استفاده می کند.

فقط به این دلیل که کسی یک
پینگ بالا در بازی
، به این معنی نیست که آنها هک می کنند. ابتدا رفتار آنها را تا آنجا که ممکن است مشاهده کنید
مشکلات اتصال قانونی
. به یاد داشته باشید، ISP ها همیشه قابل اعتماد نیستند.

ESP
چه کار میکند؟

به طور معمول در بازی ها، الف فقدان اطلاعات چیزی است که همه چیز را هیجان انگیز می کند بدون اینکه بقیه بازیکنان کجا هستند، آدرنالین به طور مداوم بالا می رود در هر نشانه ای از کمین، هیجان یک کشتن خوب یا به سختی زنده ماندن. این چیزی است که بازی‌ها، در درجه اول تیراندازی اول شخص را عالی می‌کند.

ESP همه اینها را از بین می برد.

هک ESP به کسی می دهد هر بیت ممکن از اطلاعات موجود در فضای بازی به گونه ای که گویی روشن بین هستند. از بازیکن نام و سلامت آنها، مکان آنها، تعداد مهمات، و به کجا نگاه می کنند همچنین فاصله بازیکنان و وسایل نقلیه، منطقه پرتاب یا رها شده مواد منفجره، مکان های غارت و به طور کلی را نشان می دهد. تک تک آمار ممکن می توانید فکر کنید

مربوط رتبه بندی 10 توانایی روانی برتر در بازی های ویدیویی گاهی اوقات شخصیت های مورد علاقه ما به مهارت های غیرقابل توقف نیاز دارند، و گاهی اوقات آنها فراتر از هر چیزی هستند که ما می توانیم تصور کنیم.
به صورت کامل از بین بردن هر تعلیقی به هر حال ارائه یک هکر حجم فاحش اطلاعات و یک مزیت ناعادلانه، در حالی که تجربه را برای سایر بازیکنان خراب می کند.

چگونه به آن نقطه

متأسفانه، وقتی صحبت از شناسایی کاربران ESP می شود، شما نمی توانید. درست مانند Lag Switching، یکی از آن هک هایی است که در پنهان کردن آن بسیار خوب است. کاربران ESP معمولا خود را تسلیم نمی کنند به همین راحتی کسانی که از چیزی مانند Aim یا Trigger Bot استفاده می کنند، بنابراین باید کمی فعال باشید.

به عنوان مثال، اگر ادمین یک سرور در چیزی مانند Tarkov، Rust یا DayZ یا هر بازی بقای FPS دیگری هستید. کاری که می توانید انجام دهید این است چند انبار از اقلام با آمار بالا را در نقاط غیرممکن دفن کنید بدون هیچ سرنخی، سپس مشاهده کنید که چه کسی نزد آنها می رود. اگر کسی به نحوی می داند، احتمالا از ESP استفاده می کند.

راه دیگر برای گذاشتن تله استفاده از قدیمی است ترفند زیرکانه برای پیدا کردن کاربران وال هک یا مشاهده فعالانه رفتار کسی. اگر یک ادمین در حالت تماشاگر باشید، آسان تر است، اما اگر آنها ناگهانی باشند شلاق زدن و کسی را بکش، یا در نقطه ای ضربه بزنید که در آن غیرممکن است که بازیکن دیگر کجا بوده است، در این صورت ممکن است ESP داشته باشند.

رادار
چه کار میکند؟

هک رادار یک تقلب بسیار جالب که مشابه ESP است، اما کمی ساده تر است زیرا یک نقشه ارائه می کند. این روکش کوچک استفاده می کند داده هایی که از حافظه بازی خوانده شده است و آن را از طریق نقشه ترجمه می کند. سپس به این استفاده می شود نشان دادن محل اشیا; مانند سایر بازیکنان، آیتم های کلیدی یا قدرتمند، پاور آپ ها و محتویات ظروف یا جعبه های دیگر.

که در یک بازی مانند تارکوف یا Rust، که در آن یک مورد نیاز است چند دقیقه برای شکار تعداد زیادی اقلام غارت‌شده، دانستن اینکه بهترین کالا در یک نگاه کجاست یک مزیت بسیار ناعادلانه است. علاوه بر این، این واقعیت را نیز به آن اضافه کنید هکر تنها کسی است که می داند همه کجا هستند در زمان واقعی و می توانید ببینید که چگونه برخورد با آن می تواند خسته کننده باشد.

چگونه به آن نقطه

متاسفانه، درست مانند ESP، شناسایی هک های رادار بسیار دشوار است و به طور کلی باید به توانایی خود برای قضاوت در مورد رفتار بازیکن دیگر تکیه کنید زیرا هیچ نشانه آشکاری وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر شما در نقطه ای در جایی پنهان شده اید و یک نفر دقیقاً به محل شما می دود و قبل از اینکه بتوانید آنها را ببینید شروع به حمله می کند، رادار ممکن است درگیر باشد.

همین امر در مورد اگر بازیکن دیگری به نظر می رسد که دارد نیز صدق می کند سطحی از آگاهی که واقعاً نباید داشته باشند. مانند دانستن اینکه کجا هستید، زمانی که مهمات شما تمام شده است، یا آنها دقیقا به محل می روند بهترین دنده کجاست، در عرض چند ثانیه آن را بردارید و سپس ناپدید شوید. به طور کلی، اگر به نظر می رسد آنها چیزی را می دانند که نباید، سپس از نزدیک نگاه کنید.

بالشتک ارز
چه کار میکند؟

همانطور که شروع به کم کردن همه چیز می کنیم، یک هک نسبتاً ساده داریم. روشی است که در آن استفاده از ارز یا دستکاری ارز به طور رسمی شناخته شده است یک هکر ارز یک بازی را دستکاری می کند، چه حق بیمه یا نه، حساب های خود را با پول نقد پر کنند.

مربوط 15 بهترین ارز خیالی در بازی های ویدیویی بسیار شبیه به زندگی واقعی، بسیاری از بازی‌ها ما را درگیر پول هستند. اما کدام ارزها بهترین هستند؟
این می تواند هر چیزی باشد از به دست آوردن طلا در MMO، پول نقد برتر در Extraction Shooter، پول نقد برای پوسته های با قیمت بالا و غیره. اگرچه ممکن است خیلی مشکل ساز به نظر نرسد، اما در جایی که مشکلات ظاهر می شود این است که می تواند اقتصاد یک بازی را از طریق دستکاری بازار تضعیف کند، تعادل را از طریق مکانیک های پرداخت به برد به هم بزند، و به طور کلی آن را به زمان بدی برای دیگران تبدیل کند. این شامل آنهایی است که پول نقد واقعی را برای ارز درون بازی خرج کرده اند.

چگونه به آن نقطه

شناسایی ارزها مشکلی است، اما اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، امکان پذیر است. بهترین مکان برای شروع این است که بازی که در حال انجام آن هستید به کسی اجازه دهد حساب های سایر بازیکنان را بررسی کنید. اگر آنها یک مقدار نجومی ارز، به خصوص حق بیمه، پس می تواند ماهی باشد.

یعنی نه اینکه بگوییم همه با یک تن ارز هکر هستند، برخی از ما دوست داریم پس انداز کنیم، برخی دیگر از پشتیبانی از بازی ها لذت می برند یا فقط هستند نهنگ های کامل برای یک فرنچایز پس باید بهترین قضاوت خود را به کار ببرید. برای ادمین ها تا آنجا که می توانند راحت تر است تماشای افزایش ارز بازیکن در زمان واقعی.

به عنوان مثال، اگر یک بازیکن جدید با موجودی خالی باشد ناگهان با پول نقد پر شده است یا می تواند چیزهای گران قیمت آخر بازی را بخرد، پس احتمالاً چیزی در جریان است. به طور کلی، بسیاری از هک‌های Currency Padding دریافت می‌شوند فیلتر شده توسط ضد تقلب و مدیران، اما هنوز هم گهگاه با یکی دو مورد مواجه خواهید شد. به خصوص در MMORPG های کوچکتر، یا بازی هایی با اعتدال و حضور ادمین بسیار ضعیف یا بی وجود.

اسکریپت
چه کار میکند؟

اسکریپت نویسی کمی شنیع تر از هک است، اما همچنان بسته به مکان و نحوه استفاده از آن می تواند بسیار بد باشد. اسکریپت شامل تنظیم است مجموعه ای از وظایف پیچیده به یک ورودی ساده یا کلیدبندی در اصل، زدن یک دکمه و سپس به ماشین اجازه دهید بقیه کار را انجام دهد برای کمی.

در درجه اول این است در تعدادی از MMO های کوچک و بزرگ توسط کشاورزان ربات استفاده می شود که حساب‌های جوراب را برای انجام کارهای خسته‌کننده مانند استخراج یا کشاورزی برخی قطره‌ها برای هفته‌ها به معنای واقعی کلمه تنظیم می‌کند. اما انواع بدتر در جاهایی ظاهر می شوند که انتظارش را ندارید، مثل بازی های مبارزه ای. گاه و بیگاه، خیلی به ندرت اما این اتفاق می افتد، با شخصی که از Scripting استفاده می کند، برخورد خواهید کرد.

وقتی این اتفاق می افتد، مسابقه شما را تبدیل می کند یک ماجرای یک طرفه در برابر حریفی که در سطح غیرانسانی واکنش نشان می دهد یا حرکاتی انجام می دهد. که کاملا می تواند نسبت برد/باخت خود را از بین ببرید یا در صورت مواجه شدن با آن مسابقات را خراب کنید.

چگونه به آن نقطه

اسکریپت یکی از آن هک هایی است که وجود دارد ترکیبی بین ظریف و آشکار بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید به طور کلی، شما باید به خودتان تکیه کنید مهارت های مشاهده و قضاوت، اما علائمی که شما به دنبال آنها هستید معمولاً هر چیزی است که ممکن است به آن اشاره کند ماشینی به دست گرفت برای یک دقیقه.

این می تواند کسی باشد که به حرکات یا حملات شما واکنش نشان می دهد سطحی که از نظر فیزیکی نباید قادر به انجام آن باشند، یا آنها یک زنجیره ترکیبی یا یک سری واکنش هایی را که مشکوک یا کمی بیش از حد ناگهانی به نظر می رسند و غیر انسانی دقیق. یا در مورد کشاورزان ربات، فقط به کسی نگاه کنید که اسم مزخرفی دارد که سطح پایینی دارد، زره نمی پوشد و قبلاً بوده است. استخراج رباتیک همان نقاط برای روزهای متوالی

بعد بهترین تقلب های جعلی در بازی بازی پر از کدهای تقلب معروف است. این تقلب ها علیرغم واقعی نبودن به ویژه به افسانه تبدیل شدند.

یک ضرب‌المثل قدیمی وجود دارد که «متقلب‌ها هرگز موفق نمی‌شوند» و عمدتاً در بازی‌های ویدیویی تیراندازهای اول شخص، این بیشتر درست است. حداقل زمانی که آنها دستگیر می شوند اینطور است. اما متأسفانه، هنوز تشخیص اینکه چه کسی تقلب می کند و بازی را برای بقیه خراب می کند و چه کسی نیست، دشوار است. به علاوه، حتی اگر یک کلاهبردار دستگیر شود، آنها می توانند یک حساب کاربری دیگر ایجاد کنند و نسبتاً سریع دوباره ظاهر شوند.



مربوط

10 بازی با تقلب سرگرم کننده تر شدند

وقتی کدهای تقلب را برای تغییر آن‌ها استفاده می‌کنید، این بازی‌ها لذت‌بخش‌تر می‌شوند.

این یک آسیب برای جامعه بازی‌ها است و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که در بازی‌های ویدیویی خود هوشیارتر باشیم تا مواردی را که سرگرمی را برای دیگران خراب می‌کنند ریشه‌یابی کنیم. همه ما در مقطعی از بازی با یک متقلب مواجه شده‌ایم، چه می‌دانستیم یا نه، و شناسایی برخی از آنها آسان‌تر از دیگران است. برای کمک به شما در دستگیری این کرتین ها، در اینجا مقدمه ای در مورد رایج ترین هک های بازی های ویدیویی آورده شده است.


ربات های هدف

چه کار میکند؟

CSGO: یک Aimbot که روی سر اهداف قفل می شود

شماره یک با یک گلوله، ربات های هدف مسلما هستند رایج ترین نوع هک که با آن برخورد خواهید کرد یک نوع دیگر به نام Trigger Bot معمولا وجود دارد یک ربات هدف را تکمیل می کند. این یک هک دیگر است که در هر تهدیدی اسلحه شما را به طور خودکار برای شما شلیک می کند. نسبتاً ناامید کننده، توانایی تشخیص آن متفاوت است از آشکارا آشکار تا سوال برانگیزتر.


برای افراد ناآشنا، اساساً اینطور است رباتی که دوربین شما را به طور خودکار در جهت تهدیدات آچار می کند همانطور که هدف را برای شما انجام می دهد، پس تمام کاری که هکر انجام می دهد این است که ماشه را بکشد. دور سپس مستقیما به سر یا ناحیه حیاتی که بیشترین آسیب را ایجاد می کند و قبل از اینکه بفهمی چه اتفاقی افتاده مرده ای

چگونه به آن نقطه

Destiny 2: Entering Combat Against Potential Hackers

بر خلاف هک های دیگر که مواردی مانند سلامت بی نهایت یا بدون بارگیری مجددربات های هدف کمی پیچیده تر هستند. در حالی که نمونه‌های بسیار ناپسندی از استفاده از آن وجود دارد، گاهی اوقات می‌توان ادعا کرد که یک ربات هدف توسط کسی استفاده می‌شود، اما در واقعیت، این فقط مهارت واقعی.


به طور کلی، یک راه خوب برای شناسایی افرادی که دارای یک ربات هدف در یک FPS چند نفره هستند، این است که آنها در حال عقب نشینی هستند. چرخش های ناگهانی و شلیک های واکنشی که از نظر فیزیکی نمی توانستند آن را حساب کنند. این می تواند مواردی مانند شلیک به سر باشد یک نفر 180 درجه پشت سر آنها یا تیراندازی به سر کسی که اینطور است مایل ها دورتر است و واقعاً قابل مشاهده نیست به هر کسی جز هکر

PUBG: Killed With A Headshot by a Hacker

یا کسی که در یک منطقه به سرعت می دود، شلیک فوری به سر همه مثل اینکه آنها از تپانچه هوشمند Titanfall 2 استفاده می کنند.

بازی‌های FPS مدرن که دارای دوربین kill-cam هستند، شناسایی هکرها با استفاده از ربات‌های هدف را بسیار آسان‌تر می‌کنند.
دیدگاه و واکنش فیزیکی آنها
در لحظه ای که می میری


هک دیوار

چه کار میکند؟

CSGO: استفاده از هک برای دیدن موقعیت های دیگر بازیکنان در نقشه

یکی دیگر از رایج ترین تقلب هایی که می توانید با آن مواجه شوید، در درجه اول در بازی های FPS مانند CSGO، شخصی است که از Wall Hacks استفاده می کند. این یک نوع هک بسیار ناخوشایند است که یک مزیت کاملاً ناعادلانه می دهد و در صحنه رقابتی به طور تهاجمی حذف شد زمانی که با آن مواجه می شود.

مربوط

10 بهترین هکر بازی های ویدیویی

این شخصیت ها متخصص در هک هستند.

هک دیوار به یک متقلب این توانایی را می دهد که sاشیاء، اهداف و سایر جزئیات پنهان از طریق دیوارها به عنوان مثال؛ در یک FPS مانند COD یا Tarkov، هکر می بیند یک مربع بزرگ یا نشانگر دیگر اطراف چیزی شبیه الف پخش کننده نزدیک، نقطه مورد علاقه، و غیره این دید شبه اشعه ایکس سپس به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت مخفیانه به کسی حمله کنند و یا به حمله‌ای که می‌خواهند وارد آن شوند واکنش نشان دهند.


این به طرز وحشتناکی بی انصافی است و بسیاری از سرگرمی و تعلیق را از بین می برد از یک بازی

یک تقلب بصری دیگر وجود دارد که با این جفت شده است به نام
هک دوربین
یا FOV هک. این به طور قابل توجهی
FOV شما را گسترش می دهد
گذشته از آنچه که توسعه دهندگان در نظر داشتند.

چگونه به آن نقطه

CSGO: کمین دو بازیکن دیگر با استفاده از هک دیوار

وقتی نوبت به دیدن شخصی که از وال هک استفاده می کند می رسد، باید این کار را انجام دهید به Killcam اعتماد کنید، یا از روده خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر Killcam آنها به نظر می رسد تو را از طریق دیوار ردیابی کند، یا اگر ناگهان طوری رفتار کنند که انگار آنها منتظر شما بودند برای آمدن به گوشه ای


برخی دیگر می‌توانند ظریف‌تر باشند. اگر آنها هستند مانند به طور مشکوکی منفعل بازی می کند، یا اگر به نظر می رسد آنها می دانند چه خبر است. یا اگر به نظر می رسد هرگز نمی توانید آنها را سر به سر بکش در یک دعوا در نهایت، اگر آنها از سلاحی استفاده می کنند که برای عرصه خاص مناسب نیست. مثل یک تفنگ تک تیرانداز تک تیرانداز در یک نقشه بسیار فشرده و کوچک.

یک راه سریع و ساده برای تشخیص اینکه آیا شخصی از Wall Hacks استفاده می کند یا خیر این است که آیا بازی شما در حال انجام آن هستید یا خیر
اجازه می دهد تا نگاه کردن
. اگر دقیقاً قبل از نگاه کردن به شما شلیک کنند،
این بدان معنی است که آنها می توانند شما را ببینند
از طریق دیوار.

تعویض تاخیر

چه کار میکند؟

Call Of Duty MW3: بازیکنی که آنقدر عقب افتاده که نمی تواند به درستی تخم ریزی کند


این هک به خصوص تا آنجا که می تواند تند و زننده است به شدت روی یک بازی تاثیر می گذارد و تشخیص آن تا جایی که می تواند بسیار دشوار است به راحتی خودش را پنهان می کند به عنوان یک مسئله اتصال مشروع. اساساً Lag Switching هک می کند در اتصال به یک بازی تداخل ایجاد کند اجازه دادن به یک متقلب برای به تعویق انداختن اعمال کسی و اجازه به دست آوردن مزیت.

مثلا، عقب افتادن کسی در یک بازی مبارزه ای بنابراین می توانید بازدیدهای بیشتری را دریافت کنید. یا پینگ بازیکن دیگری را به صدا درآورد تا آنها یا دریافت کنند در جهنم نوار لاستیکی گیر کرده. یا هکر از آن استفاده می کند زیپ در اطراف منطقه به دلیل تاخیر، سریعتر از آنچه که می توانند واکنش فیزیکی نشان دهند، همه را می کشند.

DDoS و Drop Hacks نیز در این دسته قرار می گیرند. آنها به همان اندازه که می توانند عمل می کنند
کلاهبردار را از بازی جدا کنید
برای محافظت از رگه های برد خود یا بازیکن دیگر اگر متقلب در شرف شکست است.

چگونه به آن نقطه

Call Of Duty MW3: Liing Dead After A Lag Switch


همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تعویض تأخیر دردسر بزرگی است که باید با آن کنار آمد خود را به عنوان یک مشکل اتصال عادی استتار کنید. متوجه می‌شوید که به‌طور ناگهانی در حال لاستیک زدن هستید، یا بازیکن دیگری که این مشکل را دارد پینگ بزرگ یک اتفاق رایج است و گزارش های نادرست به راحتی انجام می شود.

با این حال، کاملا غیر قابل ردیابی نیست همانطور که علائم گویایی وجود دارد که باید مراقب آنها بود. برای مثال، واضح‌ترین مورد این است که کسی پینگ پایینی در تمام بازی داشته باشد و سپس ناگهان از حالت آبی خارج شود. به حداکثر می رسد، می تواند Lag Switching باشد. به خصوص اگر در لحظاتی باشد برای هکر بالقوه بسیار راحت است، مانند اینکه توسط یک گروه در گوشه ای قرار بگیرند، یا درست زمانی که آنها در شرف شکست هستند.

Rocket League: Extraordinarily High Pings


نشانه دیگر این است که اگر آنها برای مدت کمی به طور معمول بازی می کنند، اما پس از آن ناگهان شروع به عجیب و غریب کرد انگار انتظار داشتند که تاخیر افزایش یابد. اگر این یک الگوی منظم را تشکیل می دهد، سپس فردی را دارید که از تعویض تاخیر استفاده می کند.

فقط به این دلیل که کسی یک
پینگ بالا در بازی
، به این معنی نیست که آنها هک می کنند. ابتدا رفتار آنها را تا آنجا که ممکن است مشاهده کنید
مشکلات اتصال قانونی
. به یاد داشته باشید، ISP ها همیشه قابل اعتماد نیستند.

ESP

چه کار میکند؟

CSGO: دیدگاه شخصی با هک ESP فعال

به طور معمول در بازی ها، الف فقدان اطلاعات چیزی است که همه چیز را هیجان انگیز می کند بدون اینکه بقیه بازیکنان کجا هستند، آدرنالین به طور مداوم بالا می رود در هر نشانه ای از کمین، هیجان یک کشتن خوب یا به سختی زنده ماندن. این چیزی است که بازی‌ها، در درجه اول تیراندازی اول شخص را عالی می‌کند.


ESP همه اینها را از بین می برد.

هک ESP به کسی می دهد هر بیت ممکن از اطلاعات موجود در فضای بازی به گونه ای که گویی روشن بین هستند. از بازیکن نام و سلامت آنها، مکان آنها، تعداد مهمات، و به کجا نگاه می کنند همچنین فاصله بازیکنان و وسایل نقلیه، منطقه پرتاب یا رها شده مواد منفجره، مکان های غارت و به طور کلی را نشان می دهد. تک تک آمار ممکن می توانید فکر کنید

مربوط

رتبه بندی 10 توانایی روانی برتر در بازی های ویدیویی

گاهی اوقات شخصیت های مورد علاقه ما به مهارت های غیرقابل توقف نیاز دارند، و گاهی اوقات آنها فراتر از هر چیزی هستند که ما می توانیم تصور کنیم.

به صورت کامل از بین بردن هر تعلیقی به هر حال ارائه یک هکر حجم فاحش اطلاعات و یک مزیت ناعادلانه، در حالی که تجربه را برای سایر بازیکنان خراب می کند.

چگونه به آن نقطه

CSGO: خطوط کلی سایر بازیکنان روی نقشه


متأسفانه، وقتی صحبت از شناسایی کاربران ESP می شود، شما نمی توانید. درست مانند Lag Switching، یکی از آن هک هایی است که در پنهان کردن آن بسیار خوب است. کاربران ESP معمولا خود را تسلیم نمی کنند به همین راحتی کسانی که از چیزی مانند Aim یا Trigger Bot استفاده می کنند، بنابراین باید کمی فعال باشید.

به عنوان مثال، اگر ادمین یک سرور در چیزی مانند Tarkov، Rust یا DayZ یا هر بازی بقای FPS دیگری هستید. کاری که می توانید انجام دهید این است چند انبار از اقلام با آمار بالا را در نقاط غیرممکن دفن کنید بدون هیچ سرنخی، سپس مشاهده کنید که چه کسی نزد آنها می رود. اگر کسی به نحوی می داند، احتمالا از ESP استفاده می کند.

راه دیگر برای گذاشتن تله استفاده از قدیمی است ترفند زیرکانه برای پیدا کردن کاربران وال هک یا مشاهده فعالانه رفتار کسی. اگر یک ادمین در حالت تماشاگر باشید، آسان تر است، اما اگر آنها ناگهانی باشند شلاق زدن و کسی را بکش، یا در نقطه ای ضربه بزنید که در آن غیرممکن است که بازیکن دیگر کجا بوده است، در این صورت ممکن است ESP داشته باشند.


رادار

چه کار میکند؟

Albion: یک هک رادار که برای مکان یابی سایر بازیکنان و منابع استفاده می شود

هک رادار یک تقلب بسیار جالب که مشابه ESP است، اما کمی ساده تر است زیرا یک نقشه ارائه می کند. این روکش کوچک استفاده می کند داده هایی که از حافظه بازی خوانده شده است و آن را از طریق نقشه ترجمه می کند. سپس به این استفاده می شود نشان دادن محل اشیا; مانند سایر بازیکنان، آیتم های کلیدی یا قدرتمند، پاور آپ ها و محتویات ظروف یا جعبه های دیگر.

که در یک بازی مانند تارکوف یا Rust، که در آن یک مورد نیاز است چند دقیقه برای شکار تعداد زیادی اقلام غارت‌شده، دانستن اینکه بهترین کالا در یک نگاه کجاست یک مزیت بسیار ناعادلانه است. علاوه بر این، این واقعیت را نیز به آن اضافه کنید هکر تنها کسی است که می داند همه کجا هستند در زمان واقعی و می توانید ببینید که چگونه برخورد با آن می تواند خسته کننده باشد.


چگونه به آن نقطه

PUBG: مکان سایر بازیکنان از طریق هک رادار فاش شد

متاسفانه، درست مانند ESP، شناسایی هک های رادار بسیار دشوار است و به طور کلی باید به توانایی خود برای قضاوت در مورد رفتار بازیکن دیگر تکیه کنید زیرا هیچ نشانه آشکاری وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر شما در نقطه ای در جایی پنهان شده اید و یک نفر دقیقاً به محل شما می دود و قبل از اینکه بتوانید آنها را ببینید شروع به حمله می کند، رادار ممکن است درگیر باشد.

همین امر در مورد اگر بازیکن دیگری به نظر می رسد که دارد نیز صدق می کند سطحی از آگاهی که واقعاً نباید داشته باشند. مانند دانستن اینکه کجا هستید، زمانی که مهمات شما تمام شده است، یا آنها دقیقا به محل می روند بهترین دنده کجاست، در عرض چند ثانیه آن را بردارید و سپس ناپدید شوید. به طور کلی، اگر به نظر می رسد آنها چیزی را می دانند که نباید، سپس از نزدیک نگاه کنید.


بالشتک ارز

چه کار میکند؟

Fallout 4: A Massive Pile of Pre-War Cash

همانطور که شروع به کم کردن همه چیز می کنیم، یک هک نسبتاً ساده داریم. روشی است که در آن استفاده از ارز یا دستکاری ارز به طور رسمی شناخته شده است یک هکر ارز یک بازی را دستکاری می کند، چه حق بیمه یا نه، حساب های خود را با پول نقد پر کنند.

مربوط

15 بهترین ارز خیالی در بازی های ویدیویی

بسیار شبیه به زندگی واقعی، بسیاری از بازی‌ها ما را درگیر پول هستند. اما کدام ارزها بهترین هستند؟

این می تواند هر چیزی باشد از به دست آوردن طلا در MMO، پول نقد برتر در Extraction Shooter، پول نقد برای پوسته های با قیمت بالا و غیره. اگرچه ممکن است خیلی مشکل ساز به نظر نرسد، اما در جایی که مشکلات ظاهر می شود این است که می تواند اقتصاد یک بازی را از طریق دستکاری بازار تضعیف کند، تعادل را از طریق مکانیک های پرداخت به برد به هم بزند، و به طور کلی آن را به زمان بدی برای دیگران تبدیل کند. این شامل آنهایی است که پول نقد واقعی را برای ارز درون بازی خرج کرده اند.


چگونه به آن نقطه

World Of Warcraft: A Goblin که بر روی توده ای عظیم از طلا قرار گرفته است

شناسایی ارزها مشکلی است، اما اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، امکان پذیر است. بهترین مکان برای شروع این است که بازی که در حال انجام آن هستید به کسی اجازه دهد حساب های سایر بازیکنان را بررسی کنید. اگر آنها یک مقدار نجومی ارز، به خصوص حق بیمه، پس می تواند ماهی باشد.

یعنی نه اینکه بگوییم همه با یک تن ارز هکر هستند، برخی از ما دوست داریم پس انداز کنیم، برخی دیگر از پشتیبانی از بازی ها لذت می برند یا فقط هستند نهنگ های کامل برای یک فرنچایز پس باید بهترین قضاوت خود را به کار ببرید. برای ادمین ها تا آنجا که می توانند راحت تر است تماشای افزایش ارز بازیکن در زمان واقعی.


World Of Warcraft: توده ای عظیم از طلا برای نشان دادن ارز هک شده

به عنوان مثال، اگر یک بازیکن جدید با موجودی خالی باشد ناگهان با پول نقد پر شده است یا می تواند چیزهای گران قیمت آخر بازی را بخرد، پس احتمالاً چیزی در جریان است. به طور کلی، بسیاری از هک‌های Currency Padding دریافت می‌شوند فیلتر شده توسط ضد تقلب و مدیران، اما هنوز هم گهگاه با یکی دو مورد مواجه خواهید شد. به خصوص در MMORPG های کوچکتر، یا بازی هایی با اعتدال و حضور ادمین بسیار ضعیف یا بی وجود.

اسکریپت

چه کار میکند؟

DOTA: استفاده از یک هک اسکریپت برای انتقال از راه دور در اطراف نقشه


اسکریپت نویسی کمی شنیع تر از هک است، اما همچنان بسته به مکان و نحوه استفاده از آن می تواند بسیار بد باشد. اسکریپت شامل تنظیم است مجموعه ای از وظایف پیچیده به یک ورودی ساده یا کلیدبندی در اصل، زدن یک دکمه و سپس به ماشین اجازه دهید بقیه کار را انجام دهد برای کمی.

در درجه اول این است در تعدادی از MMO های کوچک و بزرگ توسط کشاورزان ربات استفاده می شود که حساب‌های جوراب را برای انجام کارهای خسته‌کننده مانند استخراج یا کشاورزی برخی قطره‌ها برای هفته‌ها به معنای واقعی کلمه تنظیم می‌کند. اما انواع بدتر در جاهایی ظاهر می شوند که انتظارش را ندارید، مثل بازی های مبارزه ای. گاه و بیگاه، خیلی به ندرت اما این اتفاق می افتد، با شخصی که از Scripting استفاده می کند، برخورد خواهید کرد.

Street Fighter V: A Hacked Match with a Tiny Birdie Performing Impossible Counters


وقتی این اتفاق می افتد، مسابقه شما را تبدیل می کند یک ماجرای یک طرفه در برابر حریفی که در سطح غیرانسانی واکنش نشان می دهد یا حرکاتی انجام می دهد. که کاملا می تواند نسبت برد/باخت خود را از بین ببرید یا در صورت مواجه شدن با آن مسابقات را خراب کنید.

چگونه به آن نقطه

World Of Warcraft: هجوم روبات های اسکریپت کشاورزی طلا

اسکریپت یکی از آن هک هایی است که وجود دارد ترکیبی بین ظریف و آشکار بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید به طور کلی، شما باید به خودتان تکیه کنید مهارت های مشاهده و قضاوت، اما علائمی که شما به دنبال آنها هستید معمولاً هر چیزی است که ممکن است به آن اشاره کند ماشینی به دست گرفت برای یک دقیقه.


این می تواند کسی باشد که به حرکات یا حملات شما واکنش نشان می دهد سطحی که از نظر فیزیکی نباید قادر به انجام آن باشند، یا آنها یک زنجیره ترکیبی یا یک سری واکنش هایی را که مشکوک یا کمی بیش از حد ناگهانی به نظر می رسند و غیر انسانی دقیق. یا در مورد کشاورزان ربات، فقط به کسی نگاه کنید که اسم مزخرفی دارد که سطح پایینی دارد، زره نمی پوشد و قبلاً بوده است. استخراج رباتیک همان نقاط برای روزهای متوالی

بعد

بهترین تقلب های جعلی در بازی

بازی پر از کدهای تقلب معروف است. این تقلب ها علیرغم واقعی نبودن به ویژه به افسانه تبدیل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا