ارز دیجیتال

بهترین کریپتو برای خرید امروز 27 فوریه – FGHT، STX، METRO، NEO، CCHG، SNX، TARO

سرمایه گذارانی که امروز به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای خرید هستند، بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر دارند زیرا این بازار برای یک هفته مهم داده های اقتصادی آماده می شود. در اواخر امروز، سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده قرار است منتشر شود و به دنبال آن ارقام اعتماد مصرف کننده در روز سه شنبه منتشر شود.

بیت کوین در حال حاضر زیر 24,000 دلار در 23,362 دلار معامله می شود که 0.83 درصد افزایش در روز نوشت. در همین حال، اتریوم شروعی چشمگیر در هفته داشته است، روز یکشنبه شروع شد و به بالای 1600 دلار رسید. اتریوم در حال حاضر با قیمت 1631 دلار با 1.79 درصد افزایش در روز معامله می شود.

با در نظر گرفتن اصول و/یا تکنیک‌ها، FGHT، STX، METRO، NEO، CCHG، SNX و TARO بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروز هستند. کلان اقتصادی اقلیم.

برنامه Fight Out Fitness با Web3 و M2E Tech نوآوری می کند

Fight Out به دنبال ایجاد اختلال در صنعت تناسب اندام با فناوری پیشگام Web3 و حرکت برای کسب درآمد (M2E) است، و راه حل های بسیار مورد نیاز را برای مشکلات فعلی که اعضای باشگاه روزانه با آن مواجه هستند، مانند نرخ بالای ترک تحصیل و بی انگیزگی، ابداع می کند.

IHRSA گزارش می‌دهد که نیمی از اعضای جدید باشگاه تصمیم می‌گیرند تا ظرف شش ماه از کار خود دست بکشند، عمدتاً به دلیل نداشتن انگیزه، ارتباط و خدمات شخصی به مشتریان. از زمان شروع کووید-19، بسیاری از سالن‌های ورزشی چاره‌ای جز تعطیلی موقت یا حتی دائمی نداشته‌اند. این باعث شده است که تعداد زیادی از مشتریان بدون دسترسی یا گزینه‌هایی برای خدمات تناسب اندام باقی بمانند – به طوری که برخی از کشورها بسته شدن به 40 تا 50٪ را تجربه می‌کنند.

Fight Out یک راه حل جامع برای کسانی که به دنبال جایگزینی هستند ارائه می دهد، از جمله یک آواتار شخصی سازی شده NFT که آمار تناسب اندام و برنامه های تمرینی سفارشی را به نمایش می گذارد، و همچنین پاداش های توکن REPS. این توکن‌ها را می‌توان برای تخفیف در اشتراک کالا و عضویت در باشگاه، از جمله موارد دیگر، بازخرید کرد.

در سه ماهه چهارم سال 2023، Fight Out اولین سالن بدنسازی خود را مجهز به فناوری Web3 مانند آینه های دیجیتالی که نمایه های کاربر را نمایش می دهد و حسگرهایی که تمرینات را برای مشاوره شخصی ردیابی می کنند افتتاح می کند.

این محیط اجتماعی، فردی سازی و انگیزه هدف گرا مطمئناً در بازار برنامه های تناسب اندام تأثیر خواهد گذاشت.

سرمایه گذاران در حال حاضر می توانند از 63 درصد پاداش در حین پیش فروش استفاده کنند. توکن FGHT در حال حاضر به نزدیک به 4.8 میلیون دلار رسیده است و همچنان ادامه دارد.

اکنون از Fight Out دیدن کنید

پشته ها (STX)

محبوبیت توکن های غیر قابل تعویض مبتنی بر بیت کوین (NFT ها) همچنان به اوج خود ادامه می دهد و توکن Stacks (STX) که راه حل بلاک چین را تقویت می کند که قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) را در بیت کوین ادغام می کند، بسیار سود برده است.

در نتیجه هیجان بازار پیرامون NFT های مبتنی بر بیت کوین، قیمت STX در ماه گذشته بیش از 212 درصد افزایش یافته است، از حدود 0.2660 دلار به 0.92 دلار در زمان نگارش، که تا کنون 18 درصد افزایش یافته است. مقاومت فوری برای قیمت STX سطح روانی 1 دلار است. پشتیبانی فوری ممکن است در نوسان پایین 0.65 دلار پیدا شود.

علیرغم افزایش اخیر قیمت، STX 70 درصد پایین تر از بالاترین قیمت خود یعنی 3.2560 دلار است که در دسامبر 2021 ثبت شد. STX در حال حاضر در رتبه 43 قرار دارد. در CoinMarketCap و با حجم معاملاتی تقریباً 511 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته، بیشترین سود را در کل کسب کرده است.

بازار NFT Metropoly نقدینگی فوری و درآمد غیرفعال به ارمغان می آورد

بازار آتی NFT متروپولی در آستانه مختل کردن سرمایه گذاری املاک و مستغلات است. مدل مالکیت کسری منحصر به فرد آن‌ها به افراد اجازه می‌دهد املاک را در هر کجای دنیا خریداری کنند و آنها را بدون نیاز به امتیاز اعتباری، پیش پرداخت، وام مسکن یا کاغذبازی توسط Metropoly مدیریت کنند – که شروع سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را آسان‌تر از همیشه می‌کند. 100 دلار برای خرید مورد نیاز است. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق پرداخت‌های خودکار اجاره، از درآمد منفعل برخوردار شوند که جریان ثابتی از درآمد را فراهم می‌کند.

بازار سنتی املاک و مستغلات نیز به دلیل مشکلات نقدینگی با مشکل مواجه است، اما متروپولی یک راه حل سریع ارائه می دهد. سرمایه گذاران می توانند انتخاب کنند که 70٪ از ارزش دارایی خود را دریافت کنند و بلافاصله NFT های املاک و مستغلات خود را بفروشند، یا در یک حراجی شرکت کنند تا بالاترین پیشنهاد را دریافت کنند، به کمک تجزیه و تحلیل و داده های بلادرنگ.

Metropoly امیدوار است خدمات خود را به گونه‌ای گسترش دهد که در آینده کلاس‌های منابع دیگر مانند طلا، سهام و هنر را نیز شامل شود.

بازار NFT این شرکت، سرمایه گذاری املاک و مستغلات را با تمام NFT ها که توسط املاک واقعی پشتیبانی می شود، برای همه به ارمغان می آورد. ویژگی های قابل توجهی مانند مالکیت کسری، نقدینگی فوری و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی، آن را در این زمینه متمایز می کند و آن را آماده ابداع مجدد صنعت املاک و مستغلات آنگونه که ما می شناسیم، می کند.

بیش از 563 هزار دلار در طول دوره پیش فروش توکن های METRO جمع آوری شده است که در 9 مرحله افزایش قیمت فروخته می شود – به این معنی که اکنون فرصتی عالی برای خرید برخی از آنها قبل از افزایش هزینه است – METRO را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروز.

اکنون از متروپولی دیدن کنید

NEO

NEO در حال بهبود صعودی قوی است و پس از جهش از سطح Fib 0.618 11.04 دلار، یک روند صعودی را آغاز می کند و در حال حاضر با 13.34 دلار معامله می شود. قیمت NEO با خارج شدن از سطح 0.236 Fib 13.98 دلاری به دنبال برداشتن گام بعدی در بهبود خود است. EMAهای 20 روزه، 50 روزه و 100 روزه به ترتیب 11.02 دلار، 9.52 دلار و 8.73 دلار هستند. با معاملات فعلی قیمت بالاتر از تمام این سطوح قابل توجه EMA، EMA نشان دهنده یک بازار صعودی قوی در هر دو بازه زمانی کوتاه و بلند مدت است.

با وجود این اطمینان، معامله گران محتاط هستند زیرا حجم معاملات کمتر از دیروز است. مقاومت فوری در سطح Fib 0.236 در تلاقی با قیمت 14 دلار وجود دارد در حالی که حمایت فوری از سطح Fib 0.5 در ارتباط با سطوح حمایت افقی بین 12 تا 12.24 دلار وجود دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از ورود به هر معامله منتظر شکست یا شکست واضح باشید.

C+Charge تجربه EV را با پلتفرم مبتنی بر بلاک چین افزایش می دهد

هدف C+Charge بهبود تجربه شارژ و پرداخت برای دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی (EV) از طریق پلتفرم مبتکرانه مبتنی بر بلاک چین است. افزایش پذیرش خودروهای الکتریکی در سراسر جهان، توسعه راه‌حل‌های انرژی جایگزین را ضروری می‌سازد که می‌تواند با تقاضای رو به رشد مطابقت داشته باشد، اما زیرساخت‌های فعلی ضعیف است. پلتفرم جدید C+Charge پتانسیل رسیدگی به این مشکل را دارد.

این شرکت قصد دارد همزمان با همکاری با ایستگاه‌های شارژ جدید، ایستگاه‌های شارژ جدیدی بسازد که به مشتریان امکان می‌دهد با توکن CCHG پرداخت کنند و ایستگاه‌های شارژ اطراف را به سرعت پیدا کنند. فناوری بلاک چین پشت CCHG پردازش پرداخت کارآمد و شفاف را تضمین می کند. اپلیکیشن این پلتفرم همچنین اطلاعات بلادرنگی در مورد گزینه های شارژ محلی و عیب یابی خودرو ارائه می دهد.

علاوه بر پرداخت‌های سریع‌تر، دارندگان خودروهای برقی که از C+Charge استفاده می‌کنند، توکن‌های بومی Goodness (GNT) را به‌عنوان اعتبار کربن دریافت می‌کنند که نشان‌دهنده اعتبارات کربن داوطلبانه تأیید شده و قابل معامله در برنامه است. این توکن ها توسط شرکت های سرمایه گذاری بزرگ مانند a16z Crypto و Invesco پشتیبانی می شوند.

مرحله اول پیش فروش C+Charge موفقیت آمیز بوده و بیش از 1.18 میلیون دلار جمع آوری کرده است. قیمت توکن قرار است در مرحله پیش فروش بعدی 10.3 درصد افزایش یابد.

اکنون به C+Charge مراجعه کنید

Synthetix (SNX)

1677530797 411 بهترین کریپتو برای خرید امروز 27 فوریه FGHT، STX،

راه اندازی اخیر Synthetix V3 در اتریوم و خوش بینی باعث شده است که فعالیت تجاری SNX طی چند هفته گذشته به شدت افزایش یابد. در نتیجه، حجم معاملات افزایش قابل توجهی داشته است، اگرچه سطوح کل ارزش قفل شده (TVL) راکد باقی مانده است.

با وجود این، سرمایه‌گذاران با معیارهایی مانند افزایش تقاضا در بازار آتی، افزایش خروجی مبادلات و افزایش احساسات مثبت کاربران تشویق شده‌اند که همگی نویدبخش عملکرد آینده SNX هستند.

SNX در حال حاضر با قیمت 2.720 دلار معامله می شود زیرا تلاش می کند از سطح مقاومت افقی 2.720 دلار به 2.797 دلار برسد که در اکثر ماه ها به عنوان منطقه مقاومت عمل می کند. اگر SNX با موفقیت دوباره این سطح را بدست آورد، هدف بالقوه بعدی مقاومت روانی 3 دلار در تلاقی با ناحیه مقاومت افقی قبلی 3.031 دلار تا 3.169 دلار است که در اواسط آگوست تا اواسط سپتامبر سال گذشته به عنوان مقاومت عمل کرد.

RobotEra: بازی Metaverse با فناوری پیشرفته که ترکیبی از VR و NFT است

RobotEra (TARO) به عنوان آخرین مرز فناوری Web3، تجربه ای بی نظیر از ساخت جهان را ارائه می دهد و با معرفی NFT ها با واقعیت مجازی و افزوده، ساختمان جهانی شبیه به Minecraft را به سطح جدیدی می رساند.

رابط کاربری ساده بازی به گونه ای طراحی شده است که گیمرها در هر سطح از مهارت و تخصص به راحتی قابل پیمایش هستند و قادر خواهند بود ربات ها، زمین ها و ساختمان ها را به راحتی و بدون تجربه کدنویسی بسازند و سفارشی کنند.

با ارز دیجیتال TARO که اقتصاد درون بازی را تقویت می‌کند، بازیکنان می‌توانند زمین، NFT‌های روباتی (توکن‌های غیرقابل تعویض) مورد استفاده در گیم‌پلی و همچنین دارایی‌های دیگر را به دست آورند. با پیشروی در سطوح، کاربران می‌توانند ربات‌های اصلی و ربات‌های همراه خود را به طور یکسان سفارشی کنند – و ساختارهایی بسازند یا مناظر را با پتانسیل فوق‌العاده برای بیان خلاقانه بازسازی کنند. چه بخواهید یک قصر در آسمان بسازید یا یک قلعه در اعماق زمین، احتمالات بی پایان است.

RobotEra با ایده نوآورانه، طراحی کاربر پسند و راه‌های متعدد برای کسب درآمد، آنچه را که برای جذب مخاطبان گسترده‌ای از گیمرها لازم است، در اختیار دارد – خود را به عنوان یکی از پیشتازان حوزه بازی Web3 معرفی می‌کند.

RobotEra موفقیت قابل توجهی را در پیش فروش توکن خود تجربه کرده است و تاکنون 956 هزار دلار جمع آوری کرده است. این شرکت را در مسیری به سمت راه اندازی بهینه قرار می دهد و آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروز تبدیل می کند.

اکنون از RobotEra دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا