بازی

توسعه دهنده Atomic Heart از ایلان ماسک می خواهد که ربات های تسلا را در DLC آینده قرار دهد

Atomic Heart موفقیتی متفاوت برای توسعه دهنده خود Mundfish بوده است. در حالی که این بازی از نظر فروش نسبتاً خوب انجام شده است، اما نقدهای متوسطی دریافت کرد، اگرچه به نظر می رسد این عنوان در بین بازیکنان محبوب بوده است. این بازی که به‌خاطر جلوه‌های بصری و تخیلی‌اش تحسین می‌شود، به‌خاطر پیوندهای روسی‌اش نیز جنجال‌هایی برانگیخته است. اما بدون شک تعداد قابل توجهی از بازیکنان از Atomic Heart و روبات های آن لذت برده اند.


به تازگی مدیر بازی Atomic Heart در حال تبادل پیام با ایلان ماسک بوده است. رابرت باگراتونی، بنیانگذار و مدیرعامل Mundfish، به ماسک پاسخ داد و از میلیاردر و رئیس تسلا پرسید که آیا می توانند با یکدیگر همکاری کنند. ماسک در نهایت پاسخ داد.

مطالب مرتبط: گشایش نیمه‌لایف دارای یک قلب اتمی ریف می‌شود

گیمر ویدیوی روز

کارگردان بازی Atomic Heart می‌خواهد با ماسک همکاری کند تا تسلا بات‌ها را در DLC آینده بازی ادغام کند. در حالی که تسلا ممکن است بیشتر به خاطر خودروهای الکتریکی خود شناخته شود، این شرکت Optimus، با نام مستعار Tesla Bot را نیز دارد، که یک انسان نما رباتیک همه منظوره در دست توسعه است.

ربات تسلا سال گذشته در روز هوش مصنوعی تسلا با نمونه‌های اولیه نیمه کاربردی به نمایش گذاشته شد، اگرچه کارشناسان در مورد اینکه چقدر این ماشین‌ها واقعاً قابل استفاده هستند، سؤال کرده‌اند. ربات تسلا با قد حدود 173 سانتی متری (5’8 اینچ) و ظاهری اسکلتی، شبیه ربات‌های خمیده‌تر آن‌طور که در قلب اتمی دیده می‌شود، نیست، اما به نظر می‌رسد کارگردان بازی مشتاق است که ربات واقعی را در عنوان قرار دهد. ، در حالی که می دانیم توسعه دهنده در حال کار بر روی DLC است.

Mundfish قبلاً گفته بود که چهار DLC وجود خواهد داشت که نوید دسترسی به مناطق و آزمایشگاه‌های اضافی و همچنین سلاح‌ها، هیولاها و باس‌های جدید را می‌دهد.

اوایل این هفته ماسک توییت کرد که او “چیزهای خوبی در مورد قلب اتمی شنیده است”. این موضوع پاسخ مدیر عامل Mundfish را در پی داشت که در مورد یک بند است. پس مشک پاسخ داد خطاب به توسعه دهنده قلب اتمی: “من مطمئنم امیدوارم ربات های تسلا خراب نشوند! ما بسیار مراقب هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که Optimus می تواند به راحتی به صورت محلی با یک سوئیچ فیزیکی خاموش شود تا خطر کنترل متمرکز کاهش یابد.” در حالی که نمی‌توانیم مطمئن باشیم که آیا ربات‌های تسلا به یک DLC قلب اتمی ختم می‌شوند، غیرممکن نیست که به زودی شاهد چیزی شبیه به آن باشیم.

بعدی: لباس زیر اشلی در رزیدنت اویل سانسور نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا