شبکه های اجتماعی

ASUS ZenFone 10 با اسنپدراگون 8 نسل 2، 16 گیگابایت رم معرفی شد

بستن

ایسوس ZenFone 10

ایسوس زنفون 10 اینجاست. ایسوس جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود، ایسوس زنفون 10 را در اروپا عرضه کرده است. این گوشی هوشمند از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می گیرد. این گوشی هوشمند اندروید 13 را اجرا می کند و صفحه نمایش فول اچ دی پلاس را در خود جای داده است. این گوشی هوشمند دارای طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است و از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند.

ایسوس زنفون 10 با برچسب قیمت اولیه 799 یورو (71305 روپیه) و در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب، سفید دنباله‌دار، قرمز اکلیپس، سبز شفق قطبی و آبی ستاره‌ای عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند در اروپا در دسترس است و به زودی در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، سنگاپور، هنگ کنگ و تایوان عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد عرضه این گوشی هوشمند در هند فاش نکرده است.

مشخصات ذنفون 10 ایسوس
Asus Zenfone 10 دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی Full HD+ AMOLED HDR 10+ با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل است. نمایشگر تا 144 هرتز نرخ تازه سازی و 1100 نیت حداکثر روشنایی را ارائه می دهد. صفحه نمایش Asus Zenfone 10 با لایه ای از Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود.

در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند از پلتفرم موبایل 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 هشت هسته ای با فرکانس 3.2 گیگاهرتز بهره می برد. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

ایسوس زنفون 10 دارای سیستم عامل اندروید 13 با ASUS ZenUI است. این شرکت همچنین قول داده است که دو سال به روز رسانی سیستم عامل را به گوشی هوشمند ارائه دهد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی است که دارای دیافراگم عریض f/1.9 و تثبیت کننده گیمبال شش محوره 2.0 است. علاوه بر این، دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی 120 درجه فوق عریض با Dual PDAF است و از فیلمبرداری 8K با سرعت 24 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

این گوشی هوشمند به جک 3.5 میلی متری صدا و بلندگوهای استریو مجهز شده است که صدایی با کیفیت بالا ارائه می کند. از Qualcomm Aqstic WCD9380 و Dirac Virtuo برای صدای فضایی هدفون استفاده می‌کند که یک تجربه صوتی فراگیر را تضمین می‌کند. این دستگاه همچنین دارای دو میکروفون با فناوری کاهش نویز صوتی OZO است.

برای راحتی بیشتر، Asus Zenfone 10 در برابر آب و گرد و غبار با رتبه IP68 مقاوم است. این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی (معمولی) پشتیبانی می کند و از شارژ سریع ۳۰ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا