ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت Dogecoin با حجم معاملات 400 میلیون دلاری – آیا DOGE می تواند در سال 2023 به 1 دلار برسد؟

منبع: TradingView

قیمت Dogecoin امروز به 0.071674 دلار سقوط کرد و در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافت، زیرا اخبار مربوط به انحلال داوطلبانه سیلورگیت از ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال حذف شد.

قیمت فعلی DOGE به این معنی است که 12 درصد در یک هفته و 20 درصد در 30 روز گذشته کاهش یافته است، با توکن meme تنها 2 درصد از ابتدای سال 2023.

با این حال، با بازگشت حجم معاملات 24 ساعته خود به 400 میلیون دلار، DOGE به تولید نوعی از فعالیت های شلوغ بازار ادامه می دهد که می تواند به راحتی در شرایط مناسب به سود تبدیل شود.

و با صرافی‌های جدید که این توکن را در این ماه فهرست می‌کنند، و همچنین انتظارات مداوم مبنی بر اینکه (دیر یا زود) توییتر پرداخت‌های DOGE را به نحوی یکپارچه می‌کند، این سکه به راحتی می‌تواند در چند هفته آینده و پس از آن بهبود خوبی داشته باشد.

پیش بینی قیمت Dogecoin با حجم معاملات 400 میلیون دلاری – آیا DOGE می تواند در سال 2023 به 1 دلار برسد؟

در حالی که DOGE در یک هفته گذشته آسیب دیده است، شاخص های آن اکنون بسیار نزدیک به پایین آمدن هستند.

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) اوایل صبح امروز به زیر 30 رسید، در حالی که میانگین متحرک 30 روزه آن (قرمز) در آستانه سقوط به زیر میانگین 200 روزه (آبی) قرار دارد.

در مجموع، این نشان می دهد که DOGE بیش از حد فروخته شده است و به زودی نیاز به اصلاح به سمت بالا دارد و قیمت آن نیز کمتر از میانگین 30 و 200 روزه است.

1678384042 490 پیش بینی قیمت Dogecoin با حجم معاملات 400 میلیون دلاری
منبع: TradingView

در مورد اینکه تا چه حد ممکن است قبل از تثبیت سقوط کند، باید گفت که DOGE در چند هفته گذشته از تعدادی از سطوح پشتیبانی عبور کرده است، به این معنی که دارندگان آن در حال حاضر خیلی خوب عمل نمی کنند.

با این حال، تصویر بلندمدت برای DOGE بهتر به نظر می رسد، با این که سکه چیزهای مختلفی دارد که باید منتظر آنها بود و پیش بینی کرد.

بزرگترین امید آن این است که در نهایت، ایلان ماسک به اظهارات قبلی ادامه دهد و پرداخت های رمزنگاری شده را در توییتر معرفی کند، از جمله پرداخت ها در DOGE.

اشاره‌های قبلی ماسک در ماه‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و گزارش‌ها نشان می‌دهد که توییتر در حال پیشبرد برنامه‌های پرداخت دیجیتال خود است و این شرکت برای مجوزهای انتقال پول در ایالات مختلف ایالات متحده درخواست داده است.

مسلماً، این گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر با پرداخت‌های فیات آغاز می‌شود و پرداخت‌های ارزهای دیجیتال به طور بالقوه در تاریخ بعدی معرفی خواهند شد.

به این ترتیب، هیچ تضمینی وجود ندارد که ما هرگز پرداخت‌های DOGE را در توییتر ببینیم، اما با توجه به تشویق‌های مداوم ماسک برای نماد میم، مطمئناً یک احتمال معتبر باقی می‌ماند.

در واقع، ماسک همچنان هر زمان که فرصت داشته باشد به Dogecoin اشاره می‌کند و به آن اشاره می‌کند. با یک تی شرت DOGE در Super Bowl ظاهر شد و او اخیراً تصویری از سگ شیبا اینو خود، فلوکی، توییت کرده است.

همه اینها نشان می دهد که DOGE همچنان در دستور کار ماسک قرار دارد و حامیان سکه به شدت بر این باور هستند که پرداخت با سکه فقط یک موضوع زمان است.

به غیر از توییتر، DOGE همچنان از اخبار خوب دیگری لذت می برد، با صرافی مستقر در فیلیپین، Coins.ph، این سکه را در ابتدای ماه مارس فهرست کرده است.

این فهرست نشان می‌دهد که بازیگران بزرگ بازار انتظار دارند DOGE همچنان یکی از سکه‌های مورد بحث و جستجو در بازار باشد، به‌ویژه اگر اخبار پذیرش بزرگی را از توییتر دریافت کند.

و در صورتی که توییتر پرداخت های DOGE را ادغام کند، آلتکوین به راحتی می تواند از یک سطح به سطح دیگر شلیک کند.

اولین درگاه مکالمه آن احتمالاً تا 0.14 دلار باز خواهد گشت، که در اوایل ماه نوامبر و پس از تکمیل تصاحب توییتر توسط ماسک افزایش یافت.

و با فرض اینکه به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال صعودی تر باشد، این سکه در نهایت می تواند بازدهی به 0.731578 دلار داشته باشد که بالاترین رکوردی است که در می 2021 ثبت کرده است.

پس از شکسته شدن این رکورد، بسیاری از حامیان DOGE انتظار دارند که به 1 دلار برسد.

از سوی دیگر، تحلیلگران بسیار هوشیارتر هستند و میانگین پیش بینی ها حاکی از قیمت 0.10 دلار در پایان سال است.

این امر باعث افزایش 39 درصدی نسبت به سطح فعلی آن خواهد شد به نظر می رسد نهنگ ها DOGE را از مبادلات خارج می کنند در حال حاضر، سکه می تواند این صعود را به زودی آغاز کند.

اکنون Dogecoin را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا