بازی

طرفداران Resident Evil 4 قبلاً موس اشلی میم را به بازی اضافه کرده اند

دو هفته پس از عرضه Resident Evil 4 Remake و کارهای عجیب و غریب و شگفت انگیزی در کنار بازی انجام شده است. عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین چیز ممکن است هنری باشد که این سوال را مطرح می‌کند که اگر اشلی یک موش بود چه می‌شد؟ البته، تنها یک هفته پس از اینکه موشلی گوشه توییتر رزیدنت اویل را تصاحب کرد، شخصی این خلاقیت را تصاحب کرده و از طریق یک مد برای بازسازی آن را به واقعیت تبدیل کرده است.


این مد که توسط cathroon (با تشکر از PC Gamer) ساخته شده است، به سادگی اشلی را به یک جونده در اندازه انسان تبدیل نمی کند، مانند تفسیر هنری که توسط TheComicFiend. یک موشلی کوچک در موهای لئون ظاهر می شود تا بازیکنان بتوانند وانمود کنند که او شخصیت اصلی را به سبک راتاتویی کنترل می کند. به همین دلیل است که مود را که اکنون می توانید از طریق Nexus Mods بارگیری کنید، Moushley Graham – Ratatouille Mod نامیده می شود.

مطالب مرتبط: تله های خرس و رزیدنت اویل 4 مسابقه ای ساخته شده در بهشت ​​هستند

از آنجایی که موشلی روی سر لئون نشسته است، جایگزینی برای شخصیت از نظر فنی اصلاً جایگزینی نیست. در واقع، توصیف کاترون از این مد نشان می دهد که موشلی و اشلی دو موجود مجزا هستند که نه تنها در یک جهان Resident Evil وجود دارند، بلکه ذاتاً به یکدیگر متصل هستند.

از طریق Capcom/cathroon

در توضیحات مود آمده است: “کنترل موشلی را در دست بگیرید، همانطور که او کنترل لئون را به سبک راتاتویی به دست می‌گیرد، و برای نجات همتای انسانی خود در روستای پشت‌آب اسپانیا به زباله‌دانی می‌اندازد.” بنابراین موشلی به سادگی ماموریت لئون برای نجات و محافظت از اشلی را پذیرفته است، اما باید از لئون به عنوان کشتی برای انجام این کار استفاده کند. مطمئناً هیجان انگیزتر از موش است که سرآشپز را کنترل می کند. از راتاتوی متنفر نیستم، فقط ترجیح می‌دهم صدای این ایده با موفقیت آمیز شدن با Resident Evil 4 Remake ترکیب شود.

حالت‌های بازسازی شده همچنان ضخیم و سریع هستند. برخی از شما آنقدر مشتاق بودید که بازی را اصلاح کنید، حتی منتظر راه اندازی آن نشدید. به محض اینکه نسخه ی نمایشی در دسترس قرار گرفت، مددرها شرک را به بازی اضافه کردند و لئون را وادار کردند که ویلی خود را خارج کند. خیلی کثیف همچنین حالتی وجود دارد که نشانگرهای رنگ زرد را از بازی حذف می‌کند، اگر شما یکی از بازیکنانی هستید که هر بار که آن را می‌بینید از آن لحظه حذف می‌شوید.

بعدی: بازسازی هری پاتر یک ایده وحشتناک است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا