بازی

بیشتر سیمزهای کشاورزی باید مانند جزیره مرجانی باشند

نکات برجسته

  • به‌روزرسانی 1.1 جزیره مرجانی با افزودن عمق و ماجراجویی به دنیای کاملاً جدید زیر دریا، قالب بازی دنج را شکسته است.
  • این بازی فراتر از سیم‌های کشاورزی سنتی است و بازی‌های کوچک و تمرکز بر پایداری و اکتشاف را ارائه می‌کند.
  • روابط در جزیره مرجانی فراتر از ازدواج شکوفا می شود و محتوای اواخر بازی مرزهای آنچه در این ژانر مورد انتظار است را تغییر می دهد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

بازی‌های دنج با این ایده که شما فقط نیاز به کشاورزی، تشکیل خانواده و کمک به بهبود جامعه دارید، خیلی راحت شده‌اند. مطمئناً عالی است، اما اگر چیز دیگری برای چسباندن همه آن وجود نداشته باشد، به سرعت قدیمی می شود. جزیره مرجانی زاویه جدیدی پیدا می کند و با به روز رسانی 1.1 میله را در این فرآیند بالا می برد.

در حالی که به‌روزرسانی هنوز در مرحله آزمایش بتا است، آنچه در دسترس است امیدوارکننده است. هنگامی که شهر استارلت را به شکوه سابق خود بازگردانید، وقت آن است که به اقیانوس نگاه کنید. تا زمانی که شهر را از شر کارن شرور و حرص و طمع شرکت او نجات دهید، بستر دریا تمیز و التیام یافته است و رازهای بیشتری در زیر امواج وجود دارد.

مربوط

ناشران باید از تلاش برای تبدیل هر بازی به یک تکشاخ دست بردارند

Suicide Squad: Kill the Justice League یک نمونه اخیر از ناشری است که شرط بندی بزرگی را انجام داده است که نتیجه نداد.

بدون پرداختن به قلمرو اسپویلر، این دقیقاً همان چیزی است که ژانر دنج به آن نیاز دارد. جزیره مرجانی مانند یک دنیای کاملاً جدید احساس می شود، زیرا کاوش در زیر آب فرصت های جدیدی را فراتر از کارهای روزمره مراقبت از یک مزرعه ارائه می دهد. من در مورد تمایل خود برای کنار گذاشتن اسکات برای Semeru صحبت کرده‌ام و در نهایت می‌توانم این کار را انجام دهم (پس از رفع اشکالات).


هر زمان که یک سیم کشاورزی دنج بازی کرده ام، بعد از ازدواج علاقه ام را از دست داده ام. در حالی که من حداقل دو بار از همه افراد در Stardew Valley طلاق گرفته ام، فقط در یک مزرعه به اندازه کافی بازی کرده ام که یک بچه داشته باشم. حتی در روزهای Harvest Moon، من فقط چند هفته از عروسی گذشته و قبل از اینکه بازی را برای چیز دیگری کنار بگذارم. رویدادهای قلبی باعث ایجاد یا شکستن رابطه می شوند، اما همان تعداد انگشت شماری از گزینه های گفتگو بعد از ازدواج احساس بی مزه ای می کنند.

حداقل در اسکایریم، همسرتان یک فروشگاه باز کرد و اگر دنبال کننده بود، می توانست با شما ماجراجویی کند.


بعد از پایان عاشقانه چیز زیادی برای ادامه دادن من وجود ندارد. به هر حال، روابط واقعی معمولاً بلافاصله پس از عروسی از بین نمی روند (یا حداقل نباید). همیشه چیزهای بیشتری برای آرزو وجود دارد، اما تنش و هدف در سیم‌های کشاورزی کاهش می‌یابد. تا زمانی که ازدواج کردید، داستان اصلی به پایان می رسد و تنها چیزی که باقی می ماند این است که بی خیال کشاورزی کنید تا زمانی که ساعت تمام شود… یا بازی دیگری را انتخاب کنید که دقیقاً شبیه آن است.

Stairway Games در ابتدا برای Coral Island در نظر گرفته شد تا فراتر از انتظارات این سبک باشد. جدای از فرمول سنتی «به قلب هدیه بدهید» که بارها و بارها کارایی خود را ثابت کرده است، رویدادهای اجتماعی مبتنی بر کمدی های کلاسیک مانند Friends، تعطیلات با مینی گیم ها و موارد دیگر وجود دارد. در روزهای کیک استارتر، حتی برنامه‌هایی برای تماشای رشد فرزندانتان در به‌روزرسانی‌های بعدی وجود داشت – که یک نقطه فروش بزرگ بود. قبل از اینکه متوجه شوید کارتان در سال اول تمام خواهد شد و حتی به محتوای آخر بازی هم نزدیک نخواهید شد.


Stardew Valley در افزودن مستمر محتوایی که بازی را گسترش می‌دهد کار بسیار خوبی انجام داده است، اما همه ما می‌توانیم موافق باشیم که احتمالاً بهتر است ConcernedApe برای سلامت عقل خود روی پروژه دیگری تمرکز کند.

با جزیره مرجانی، کمک به رشد شهر تنها شروع است. ماجراجویی واقعی در زیر دریا با بازسازی پادشاهی مرفولک آغاز می شود. هر آنچه در مورد کشاورزی می دانید را فراموش کنید و در اعماق غوطه ور شوید تا با اقیانوس یکی شوید. نمی‌توانستم صبر کنم تا از اسکله بپرم و اسکات را در موزه درخشانش با تمام مصنوعاتی که ساعت‌های بی‌شماری را صرف جستجویش کرده‌ام، بگذارم.


یک مزرعه جدید برای باز کردن قفل، همراه با پازل های بیشتر برای بازیابی کامل اقیانوس وجود دارد. در حالی که از نظر مکانیکی چیز جدیدی نیست، اما این ایده را تقویت می کند که پس از تکمیل هدف اصلی خود، هنوز چیزهای بیشتری برای کشف در زندگی وجود دارد. چه متاهل و چه مجرد (یا جایی در این بین)، می توانید از زیر امواج تازه شروع کنید.

مزرعه کاملاً جدید زیر آب، یادآور قلمرو Fae در مزرعه Fae است، اما مسلماً بهتر است. با سرمایه گذاری جدید شما در املاک و مستغلات، تعهد بیشتری برای پایدار شدن به وجود می آید – یکی از موضوعات اصلی در جزیره مرجانی. من احساس گناه می کنم که زباله هایی را که اکنون پیدا می کنم جمع نمی کنم زیرا به ناچار در کف اقیانوس به پایان می رسد.

جدا از مزرعه، مرفولک ها تازه شروع به گرم شدن با شما کرده اند. در حالی که سمرو هاله ای سرد می دهد، می توانید به او آبجو بدهید و او سریعتر به شما علاقه مند می شود. تنها آرزوی پرنسس میرانجانی کشف دنیای سطحی است و شما می توانید به تحقق رویاهای او کمک کنید. تا زمانی که اکثر بازیکنان به این نقطه از بازی برسند، احتمالاً قبلاً خود را در سطح تثبیت کرده اند…

بخشی از چیزی که Harvest Moon: A Wonderful Life را بسیار عالی کرد، روشی بود که شما در کل زندگی خود زندگی کردید و دیدید که میراث شما چه شد.


… مگر اینکه آنها مانند من باشند و وقتی با یک چالش خوب مواجه شوند همه چیز را رها کنند. اقیانوس هیولایی است که بدون آمادگی مناسب باید فتح کرد، اما شدنی است. در هر صورت، من تشویق می‌شوم که یک مزرعه جدید را از صفر شروع کنم و فقط روی مرفولک تمرکز کنم تا ببینم تا چه حد می‌توانم به تنهایی پیش بروم.

افزودنی جدید به بازی گسترش می‌یابد و به جهان و شخصیت‌ها عمق بیشتری می‌بخشد. هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری – و تئوری هایی برای تایید – در مورد تاریخچه غنی مردم در شهر استارلت و ارتباط آنها با مرفولک وجود دارد.


هرگز نمی‌دانستم که چقدر هوس یک سیم‌کارت کشاورزی فانتزی زیر آب کردم – حتی اگر Stardew Valley شامل پری‌های دریایی است و Fae Farm Faeries را معرفی می‌کند – تا زمانی که جزیره مرجانی مرفولک را تحویل داد. چیزی در مورد امواج درخشان و دم های درخشان وجود دارد که مرا فرا می خواند. من خوشحالم که این به‌روزرسانی جدید را آزمایش بتا می‌کنم تا زمانی که همه چیز مرتب شود تا بازیکنان بیشتری بتوانند ببینند جزیره مرجانی چقدر خارق‌العاده است.

علیرغم عشق من به Fae Farm، بزرگترین شکایت من این است که وقتی صحبت از روابط معنادار به میان می‌آید، مشکلی ندارد. بامزه است، اما چیز کمی در زیر سطح وجود دارد.

سیم‌های کشاورزی بیشتر و بازی‌های دنج باید برای راهنمایی به بازی‌های Stairway مراجعه کنند. ما فقط یک سیم کشاورزی دیگر نمی خواهیم که با ازدواج و یک شهر شاد به پایان برسد، ما روابطی می خواهیم که در مرحله بعدی زندگی شکوفا شود و دلیلی برای ادامه زندگی باشد. جزیره مرجانی آن را گسترش می‌دهد و در به‌روزرسانی‌های بعدی وعده‌های بسیار بیشتری را می‌دهد. ما بیشتر از زندگی تخیلی خود می خواهیم و مایلیم منتظر آن باشیم.

بعد

هیچ چیز نمی تواند خارش یک گیمر جدید را برای Baldur’s Gate 3 دیگری ایجاد کند

Baldur’s Gate 3 آنقدر خوب است که ممکن است در واقع مکان بدی برای شروع با RPG باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا