بازی

The Sims 4 به زودی به شما اجازه می دهد روابط خانوادگی “دشوار” ایجاد کنید

حالا خانواده جعلی من می توانند به اندازه خانواده واقعی من ناکارآمد باشند!


بسته الحاقی آینده برای The Sims 4 قصد دارد خانواده شبیه سازی شده شما را به همان اندازه خانواده واقعی شما پیچیده کند. DLC Growing Together در 16 مارس دینامیک خانواده را به شبیه ساز زندگی اضافه می کند. این بدان معنی است که شما می توانید روابط متقابل خاصی را بین خانواده Simmish خود برقرار کنید. بنابراین، اگر همیشه می خواستید پدر سیمز خود را به اندازه پدر واقعی خود دور کنید، پس این برای شماست.


چند تصویر از تریلر رسمی گیم پلی DLC در Reddit رسمی بازی EA منتشر شده است. اینها نگاهی اجمالی به نوع پویایی که می توانید ایجاد کنید را ارائه می دهند. یک صفحه نمایش منوی Create-a-Sim را برای یک خواهر جدید نشان می دهد. این منو اکنون شامل یک کشویی است که چهار گزینه را برای پویایی آنها ارائه می دهد: نزدیک، دور، دشوار و جوک ها.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: آخرین به‌روزرسانی Sims 4 یک نقطه عطف مهم است

درست مانند پویایی خانواده واقعی، نوع رابطه بین دو سیمز ممکن است تغییر کند. این می تواند به دلیل تعامل آنها با یکدیگر یا هر نقطه عطفی باشد که با هم به دست آمده اند. متأسفانه، مهم نیست که از چند نقطه عطف عبور کردم، مانند از دست دادن آن دندان های شیری یا یادگیری دوچرخه سواری، هرگز نتوانستم خواهر و برادرم را وادار کنم که واقعاً به روی من باز شوند و پویایی ما را بهتر کنند. با این حال، خوب است که سیمزهای من به رابطه بهتر با یکدیگر امیدوارند.

سیمز 4 اخیراً با پخش رایگان، خبرساز شده است. در حالی که بسیاری نگران بودند که این موضوع بر تعداد الحاقات و به‌روزرسانی‌های منتشر شده تأثیر بگذارد، اما به وضوح به هیچ وجه سرعت بازی را کاهش نداده است، زیرا محتوای جدیدی به طور منظم به بازی شبیه‌سازی اضافه شده است.

اخیراً چندین ویژگی فراگیر برای بازیکنان ترنس و معلول گنجانده شده است. آنها شامل سمعک، اسکارهای جراحی، بایندرها و غیره هستند. البته این موضوع باعث سر و صدای زیادی در برخی از خبرگزاری ها شد، زیرا قطعاً این چیزی است که آنها در حال حاضر باید از آن ناراحت باشند. می‌دانید، ویژگی کاملاً اختیاری است و سطح بیشتری از فراگیری را برای یک بازی به ارمغان می‌آورد، نه آن جنگ مزاحم در اوکراین یا آن خرابی قطار در اوهایو.

بعدی: به عنوان بزرگترین مدافع سرکوب 3 جهان، جوخه انتحاری راد به نظر می رسد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا