بازی

منحصربه‌فردترین روش‌های صرفه‌جویی در بازی‌های ویدیویی

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

امتیازهای ذخیره در بازی ها متفاوت است: Minecraft از تخت استفاده می کند، Hollow Knight از نیمکت و Nier Automata از ماشین های خودکار استفاده می کند.
نقاط ذخیره متفاوت می توانند گیم پلی را با اضافه کردن سختی، پیشبرد داستان یا تناسب با لحن بازی بهبود بخشند.
ذخیره امتیاز در بازی هایی مانند Undertale و Dark Souls به غوطه وری کمک می کند و به تجربه کلی می افزاید.

برای بسیاری، “ذخیره امتیاز” یک مفهوم تقریبا قدیمی است که تا حد زیادی با ویژگی های ذخیره خودکار در اکثر بازی ها جایگزین شده است یا حداقل تقویت شده است. یک اجماع کلی وجود دارد که امتیازهای ذخیره نه تنها غوطه ور شدن بازیکنان را می شکند، بلکه می توانند احساس ناامیدی ایجاد کنند، که باعث می شود چیزی در امتداد این جمله فریاد بزنید: “من باید تا آخر راه را دوباره شروع کنم؟”.

با این حال، برای برخی از بازی‌ها، امتیاز ذخیره‌سازی برای تجربه بازیکن ضروری است. آنها لایه ای از سختی و تنبیه عمدی داشتند، به لحن اضافه می کردند یا حتی داستان را پیش می بردند. اینها فقط چند بازی هستند که از امتیاز ذخیره بسیار هوشمندانه استفاده می کنند.

به روز شده در 21 سپتامبر 2024 توسط هیلتون وبستر: در حالی که بسیاری از ما دیگر حتی به ذخیره بازی به عنوان یک اقدام ضروری فکر نمی‌کنیم، هنوز بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهند آن بازی ساده را کمی خاطره‌انگیزتر کنند. ما این مقاله را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا فقط چند مورد دیگر از آن نکات ذخیره عجیب را برجسته کنیم.

11 تخت – Minecraft

کمتر روحی در این دنیا باقی مانده است که نام Minecraft را نشنیده باشد. این دیگر فقط یک بازی ویدیویی نیست، اما یک امپراتوری رسانه ای است که فیلم ها، اسباب بازی ها، کلکسیون ها را در بر می گیرد. و بله، بازی های ویدیویی در این مثال، ما در مورد Minecraft صحبت می کنیم که همه چیز را شروع کرد، و اینکه چگونه خواب آلودگی روز را نجات می دهد.

به معنای واقعی کلمه. در حالی که Minecraft روش‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در حالت‌های مختلف دارد، حالت خوب بقا می‌داند که بهترین راه برای ذخیره محتوای خود این است که یک تخت بسازید و در آن بخوابید. وقتی می‌توانید به رختخواب بروید و به جای آن روز را حفظ کنید، چه کسی به امتیازهای ذخیره فانتزی نیاز دارد؟

10 نیمکت – شوالیه توخالی

ژانر Metroidvania مملو از بازی است، اما کمتر از همه بازی‌های واقعی که آن را ایجاد کرده‌اند. در میان بسیاری از بازی‌هایی که به اوج این سبک رسیده‌اند، Hollow Knight یکی از مشهورترین آنهاست. مبارزه چالش برانگیز، هنر جذاب و طراحی سطح فریبنده آن را به یک کلاسیک تمام دوران تبدیل کرده است. بچه های کوچک مختلف نیز کمک می کنند.

ساعت 5:30 مرتبط بهترین مترویدوانیا در رایانه شخصی جهان های گسترده برای کاوش و ارتقاء برای جمع آوری – در اینجا برخی از Metroidvania های مورد علاقه ما در رایانه شخصی وجود دارد!
به دلیل ماهیت چالش برانگیز بازی، فقط در دو مورد ذخیره می شود – زمانی که شما را ترک می کنید و زمانی که استراحت می کنید. نیمکت‌هایی که در سرتاسر Hallownest پخش شده‌اند، راهی است که بازی شما را به نشستن و یادآوری سفرتان وادار می‌کند. شوالیه پس از نشستن نقشه خود را به روز می کند و همچنین بازی را ذخیره می کند. همیشه استراحت کردن سودمند است.

9 Nier Automata – ماشین های فروش

چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است Nier Automata برای آنها مورد تحسین قرار گیرد. شاید این تفسیر بر پایه های بشریت، ماهیت مخرب جنگ، توانایی سوار شدن بر گرازهای وحشی یا حتی فقط اندرویدهای مورد علاقه طرفداران 2B و 9S باشد. آنچه احتمالاً در ذهن شما باقی نمانده است، نقاط دسترسی هستند.

در حالی که Nier Automata دارای قابلیت ذخیره خودکار است، بسیار نادر است، بنابراین انتظار می رود در عوض از داده های ذخیره شده خود در Access Points نسخه پشتیبان تهیه کنید. در تاریخ، این حافظه یک اندروید را در پایگاه آپلود می‌کند تا در صورت نابودی بدن، آن‌ها را برگرداند. این خوب و شیک است، اما آیا متوجه شدید که آنها فقط ماشین های خودکار هستند؟ بسیار جالب است که آنها از نابودی سیاره جان سالم به در بردند.

8 امتیاز ذخیره – Undertale

این مقاله … شما را با عزم و اراده پر می کند. چیزهای به یاد ماندنی زیادی در مورد Undertale وجود دارد، اما تعداد کمی هستند که به اندازه نکات “SAVE” با بازی مترادف باشند. اینها به صورت درخشش های کوچکی در طول بازی ظاهر می شوند، جایی که می توانید بازی خود را ذخیره کنید و امتیازهای “HP” خود را دوباره به دست آورید. انجام این کار معمولاً با پیامی دنبال می شود که در هر نقطه ذخیره تغییر می کند. با این حال، یک ثبات در همه پیام‌های SAVE وجود دارد، و آن این است که همه آنها با “…شما را با عزم و اراده پر می کند” به پایان می رسند.

در Genocide Route of Undertale، نقاط SAVE تعداد هیولاها را در منطقه ای که برای کشتن آن ها رها کرده اید، منعکس می کند. هنگامی که عمل انجام شد، پیام نقطه ذخیره به سادگی “تعیین” خوانده می شود. هر دو نسخه لحن کاملاً قاطعی را برای شما به عنوان بازیکن تنظیم می کنند.

7 ماشین تحریر – Resident Evil

در میان همه وحشت رزیدنت اویل، یکی از لذت هایی که همیشه می توانید از آن لذت ببرید، دیدن یک ماشین تحریر در فرانچایز Resident Evil است. ماشین‌های تحریر یکی از اجزای اصلی این سری هستند، اگرچه مشاهده نادر یکی از آنها بدون شک باعث ناراحتی تعداد زیادی از بازیکنان شده است..

علیرغم این ناامیدی، استفاده و کمبود ماشین‌های تحریر به تنش کلی در بازی‌های اولیه RE اضافه شد. برای سخت‌تر کردن همه چیز، در بازی‌های قبلی Resident Evil و همچنین مشکلات بالاتر ورودی‌های مدرن‌تر، فقط تعداد محدودی نوار جوهر برای استفاده در ماشین‌های تحریر در اختیار داشتید که ذخیره‌سازی را به خودی خود به یک استراتژی تبدیل می‌کرد.

6 یخچال و فریزر – به سمت شرق

یادآور نکات SAVE در Undertale، یا شاید تلخ‌تر Save Frogs در مادر 3، یخچال‌های Eastward مهارتی دارند که با هر ذخیره دستی لحظه‌ای از ترس وجودی را برای شما به ارمغان می‌آورند. بسیاری از ما مدت نامعلومی از زندگی خود را صرف خیره شدن به یخچال کرده‌ایم، هوای خنکی که از بالای سرمان می‌وزید، فقط برای اینکه در را ببندیم و دست خالی از آنجا دور شویم. در Eastward، به نظر می‌رسد که بازی در حال تفسیری بر این تجربه جهانی است، گویی هر بار که به یخچال خود خیره می‌شویم، بخشی کوچک از خود را پشت سر می‌گذاریم.

با توجه به عوارض این مفهوم، هر بار که یک ذخیره دستی در یخچال انجام می دهید، با یک پیام ناراحت کننده مواجه می شوید، مانند: “می توانید خاطرات خود را در اینجا سرد کنید. اما وقتی دوباره آنها را بیرون بیاورید… آیا شما واقعاً همان شما خواهید بود؟” موفق باشید امشب بخوابید

5 Safe Rooms – Left 4 Dead

Left 4 Dead شاید اولین بازی نباشد که در عمل از Safe Rooms استفاده می‌کند، اما اجرای آن‌ها مطمئنا یکی از همه‌جانبه‌ترین بازی‌ها است. چه در حالت Single Player یا Campaign بازی کنید، پس از انفجار و هک کردن امواج زامبی ها، اتاق امن در پایان هر سطح یک منظره خوشایند است.

هنگامی که همه بازیکنان داخل هستند و از دست گروه زامبی ها در امان هستند، می توانید قبل از ادامه ماجراجویی خود را بهبود داده و دوباره تامین کنید. Safe Rooms سیالیت خوبی را در تجربه Left 4 Dead به ارمغان می‌آورد، به طوری که لزوماً احساس نمی‌کنید که صرفاً در حال صرفه‌جویی در پیشرفت هستید، بلکه قبل از اینکه شما و مهمانی‌تان به گروه انبوهی برگردند، استراحت می‌کنید.

4 نجات قورباغه ها – مادر 3

با ایجاد یک سابقه افسانه‌ای برای امتیازات ذخیره‌سازی دیوانه‌کننده و منحصربه‌فرد، آخرین و شناخته‌شده‌ترین بازی مادر، شما را به عنوان بازیکنی که بازی خود را با قورباغه‌ها ذخیره می‌کند، می‌سازد. در بازی های قبلی مادر، مکانیک ذخیره به کار گرفته شده تلفن بود، بنابراین این واقعا یک ارتقاء حماسی است.

در ادامه بازی، حتی می توانید از Save Frogs برای واریز یا برداشت Dragon Power خود که ارز درون بازی مادر 3 است استفاده کنید. هر Save Frog که در طول بازی در مکان‌های غیرمحتمل پراکنده شده است، متفاوت است و هر کدام پیامی منحصر به فرد دارند. آیا می توانید همه آنها را پیدا کنید؟

3 دستشویی – Dead Rising

وقتی به مکانی عالی برای استراحت و شارژ مجدد قبل از بازگشت به جنگ فکر می کنید، ممکن است تصاویری از مسافرخانه ها، میخانه ها و دیگر اقامتگاه های محقر به ذهنتان خطور کند، درست است؟ خب، Dead Rising ثابت می کند که هیچ مکانی امن تر از دستشویی برای تجدید خود وجود ندارد.

فرانک وست که در سراسر مرکز خرید ویلیامت پارک ویو گسترده شده است، می تواند از سرویس های بهداشتی استفاده کند تا از پیشرفت شما راحت شود… هر نقطه ذخیره در Dead Rising یک سرویس بهداشتی نیست، اما مطمئناً به یاد ماندنی ترین آنها هستند.

2 Bonfires – Dark Souls

برای اکثر افراد، ایده آتش کمپ، احساسات دنج را تداعی می کند، شاید خاطراتی از بوی دود چوب و گل ختمی زغالی. اما، کسانی که با Dark Souls و دیگر عناوین Souls آشنا هستند، واقعاً احساس سرخوشی ناشی از موج رهایی از دیدن یک Bonfire را درک می کنند.

در حالی که Bonfires به عنوان مکانیک ذخیره بسیار مناسب برای دنیای فانتزی Dark Souls است، چیزی که این نقاط ذخیره را واقعاً نمادین می کند، کمیاب بودن آنهاست. بازی‌های Souls به خاطر تنبیه فوق‌العاده‌ای شناخته می‌شوند که دیدن یک Bonfire را به یک تجربه واقعاً پربرکت و به یاد ماندنی تبدیل می‌کند.

1 تلفن های اضطراری – ایزوله بیگانه

استفاده از تلفن اضطراری ممکن است کاری بی‌ثمر به نظر برسد، زیرا هر ثانیه سوار شدن بر پورت سواستوپل فری‌پورت یک وضعیت اضطراری با بیگانگان در اطراف است. در Alien: Isolation، تلفن‌های اضطراری به عنوان «نقاط ثبت نام» عمل می‌کنند – مکان‌هایی که ریپلی می‌تواند از کارت کلید خود برای ذخیره پیشرفت شما استفاده کند.

با توجه به بوق مداوم آنها که به شما هشدار می دهد که یکی در این نزدیکی است، مهم است که توجه داشته باشید که انیمیشن “ذخیره” ریپلی در تلفن اضطراری نسبتا طولانی است. دانستن این امر ضروری است، بیشتر به دلیل این واقعیت است که هنگام دسترسی به یک نقطه ثبت، همچنان می توانید مورد حمله قرار بگیرید. بدون فشار حداقل Registration Points به شما هشدار می دهد که قبل از مرگ اجتناب ناپذیر شما، وجود دشمنان نزدیک شما وجود دارد.

خوراکی های کلیدی

  • امتیازهای ذخیره در بازی ها متفاوت است: Minecraft از تخت استفاده می کند، Hollow Knight از نیمکت و Nier Automata از ماشین های خودکار استفاده می کند.
  • نقاط ذخیره متفاوت می توانند گیم پلی را با اضافه کردن سختی، پیشبرد داستان یا تناسب با لحن بازی بهبود بخشند.
  • ذخیره امتیاز در بازی هایی مانند Undertale و Dark Souls به غوطه وری کمک می کند و به تجربه کلی می افزاید.



برای بسیاری، “ذخیره امتیاز” یک مفهوم تقریبا قدیمی است که تا حد زیادی با ویژگی های ذخیره خودکار در اکثر بازی ها جایگزین شده است یا حداقل تقویت شده است. یک اجماع کلی وجود دارد که امتیازهای ذخیره نه تنها غوطه ور شدن بازیکنان را می شکند، بلکه می توانند احساس ناامیدی ایجاد کنند، که باعث می شود چیزی در امتداد این جمله فریاد بزنید: “من باید تا آخر راه را دوباره شروع کنم؟”.

با این حال، برای برخی از بازی‌ها، امتیاز ذخیره‌سازی برای تجربه بازیکن ضروری است. آنها لایه ای از سختی و تنبیه عمدی داشتند، به لحن اضافه می کردند یا حتی داستان را پیش می بردند. اینها فقط چند بازی هستند که از امتیاز ذخیره بسیار هوشمندانه استفاده می کنند.

به روز شده در 21 سپتامبر 2024 توسط هیلتون وبستر: در حالی که بسیاری از ما دیگر حتی به ذخیره بازی به عنوان یک اقدام ضروری فکر نمی‌کنیم، هنوز بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهند آن بازی ساده را کمی خاطره‌انگیزتر کنند. ما این مقاله را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا فقط چند مورد دیگر از آن نکات ذخیره عجیب را برجسته کنیم.



11 تخت – Minecraft

کمتر روحی در این دنیا باقی مانده است که نام Minecraft را نشنیده باشد. این دیگر فقط یک بازی ویدیویی نیست، اما یک امپراتوری رسانه ای است که فیلم ها، اسباب بازی ها، کلکسیون ها را در بر می گیرد. و بله، بازی های ویدیویی در این مثال، ما در مورد Minecraft صحبت می کنیم که همه چیز را شروع کرد، و اینکه چگونه خواب آلودگی روز را نجات می دهد.

به معنای واقعی کلمه. در حالی که Minecraft روش‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در حالت‌های مختلف دارد، حالت خوب بقا می‌داند که بهترین راه برای ذخیره محتوای خود این است که یک تخت بسازید و در آن بخوابید. وقتی می‌توانید به رختخواب بروید و به جای آن روز را حفظ کنید، چه کسی به امتیازهای ذخیره فانتزی نیاز دارد؟


10 نیمکت – شوالیه توخالی

شوالیه توخالی، شوالیه ای که روی نیمکتی در مسیر سبز نشسته است.

ژانر Metroidvania مملو از بازی است، اما کمتر از همه بازی‌های واقعی که آن را ایجاد کرده‌اند. در میان بسیاری از بازی‌هایی که به اوج این سبک رسیده‌اند، Hollow Knight یکی از مشهورترین آنهاست. مبارزه چالش برانگیز، هنر جذاب و طراحی سطح فریبنده آن را به یک کلاسیک تمام دوران تبدیل کرده است. بچه های کوچک مختلف نیز کمک می کنند.

ساعت 5:30

مرتبط

بهترین مترویدوانیا در رایانه شخصی

جهان های گسترده برای کاوش و ارتقاء برای جمع آوری – در اینجا برخی از Metroidvania های مورد علاقه ما در رایانه شخصی وجود دارد!

به دلیل ماهیت چالش برانگیز بازی، فقط در دو مورد ذخیره می شود – زمانی که شما را ترک می کنید و زمانی که استراحت می کنید. نیمکت‌هایی که در سرتاسر Hallownest پخش شده‌اند، راهی است که بازی شما را به نشستن و یادآوری سفرتان وادار می‌کند. شوالیه پس از نشستن نقشه خود را به روز می کند و همچنین بازی را ذخیره می کند. همیشه استراحت کردن سودمند است.


9 Nier Automata – ماشین های فروش

2B و غلاف او در کنار یک نقطه دسترسی که شبیه یک دستگاه فروش خودکار در Nier Automata است، ایستاده است.

چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است Nier Automata برای آنها مورد تحسین قرار گیرد. شاید این تفسیر بر پایه های بشریت، ماهیت مخرب جنگ، توانایی سوار شدن بر گرازهای وحشی یا حتی فقط اندرویدهای مورد علاقه طرفداران 2B و 9S باشد. آنچه احتمالاً در ذهن شما باقی نمانده است، نقاط دسترسی هستند.

در حالی که Nier Automata دارای قابلیت ذخیره خودکار است، بسیار نادر است، بنابراین انتظار می رود در عوض از داده های ذخیره شده خود در Access Points نسخه پشتیبان تهیه کنید. در تاریخ، این حافظه یک اندروید را در پایگاه آپلود می‌کند تا در صورت نابودی بدن، آن‌ها را برگرداند. این خوب و شیک است، اما آیا متوجه شدید که آنها فقط ماشین های خودکار هستند؟ بسیار جالب است که آنها از نابودی سیاره جان سالم به در بردند.


8 امتیاز ذخیره – Undertale

کودک در نزدیکی یک نقطه SAVE که روی انبوهی از برگ ها قرار دارد می ایستد

این مقاله … شما را با عزم و اراده پر می کند. چیزهای به یاد ماندنی زیادی در مورد Undertale وجود دارد، اما تعداد کمی هستند که به اندازه نکات “SAVE” با بازی مترادف باشند. اینها به صورت درخشش های کوچکی در طول بازی ظاهر می شوند، جایی که می توانید بازی خود را ذخیره کنید و امتیازهای “HP” خود را دوباره به دست آورید. انجام این کار معمولاً با پیامی دنبال می شود که در هر نقطه ذخیره تغییر می کند. با این حال، یک ثبات در همه پیام‌های SAVE وجود دارد، و آن این است که همه آنها با “…شما را با عزم و اراده پر می کند” به پایان می رسند.

در Genocide Route of Undertale، نقاط SAVE تعداد هیولاها را در منطقه ای که برای کشتن آن ها رها کرده اید، منعکس می کند. هنگامی که عمل انجام شد، پیام نقطه ذخیره به سادگی “تعیین” خوانده می شود. هر دو نسخه لحن کاملاً قاطعی را برای شما به عنوان بازیکن تنظیم می کنند.


7 ماشین تحریر – Resident Evil

ماشین تحریر Resident Evil در یک کلبه کوچک، با متنی که خوانده می شود "از ماشین تحریر برای ذخیره پیشرفت خود استفاده کنید" بالا

در میان همه وحشت رزیدنت اویل، یکی از لذت هایی که همیشه می توانید از آن لذت ببرید، دیدن یک ماشین تحریر در فرانچایز Resident Evil است. ماشین‌های تحریر یکی از اجزای اصلی این سری هستند، اگرچه مشاهده نادر یکی از آنها بدون شک باعث ناراحتی تعداد زیادی از بازیکنان شده است..

علیرغم این ناامیدی، استفاده و کمبود ماشین‌های تحریر به تنش کلی در بازی‌های اولیه RE اضافه شد. برای سخت‌تر کردن همه چیز، در بازی‌های قبلی Resident Evil و همچنین مشکلات بالاتر ورودی‌های مدرن‌تر، فقط تعداد محدودی نوار جوهر برای استفاده در ماشین‌های تحریر در اختیار داشتید که ذخیره‌سازی را به خودی خود به یک استراتژی تبدیل می‌کرد.


6 یخچال و فریزر – به سمت شرق

بازی صرفه جویی به سمت شرق در یخچال

یادآور نکات SAVE در Undertale، یا شاید تلخ‌تر Save Frogs در مادر 3، یخچال‌های Eastward مهارتی دارند که با هر ذخیره دستی لحظه‌ای از ترس وجودی را برای شما به ارمغان می‌آورند. بسیاری از ما مدت نامعلومی از زندگی خود را صرف خیره شدن به یخچال کرده‌ایم، هوای خنکی که از بالای سرمان می‌وزید، فقط برای اینکه در را ببندیم و دست خالی از آنجا دور شویم. در Eastward، به نظر می‌رسد که بازی در حال تفسیری بر این تجربه جهانی است، گویی هر بار که به یخچال خود خیره می‌شویم، بخشی کوچک از خود را پشت سر می‌گذاریم.

با توجه به عوارض این مفهوم، هر بار که یک ذخیره دستی در یخچال انجام می دهید، با یک پیام ناراحت کننده مواجه می شوید، مانند: “می توانید خاطرات خود را در اینجا سرد کنید. اما وقتی دوباره آنها را بیرون بیاورید… آیا شما واقعاً همان شما خواهید بود؟” موفق باشید امشب بخوابید


5 Safe Rooms – Left 4 Dead

اتاق امن ۴ مرده سمت چپ با اجساد مرده روی زمین و گرافیتی روی دیوارها

Left 4 Dead شاید اولین بازی نباشد که در عمل از Safe Rooms استفاده می‌کند، اما اجرای آن‌ها مطمئنا یکی از همه‌جانبه‌ترین بازی‌ها است. چه در حالت Single Player یا Campaign بازی کنید، پس از انفجار و هک کردن امواج زامبی ها، اتاق امن در پایان هر سطح یک منظره خوشایند است.

هنگامی که همه بازیکنان داخل هستند و از دست گروه زامبی ها در امان هستند، می توانید قبل از ادامه ماجراجویی خود را بهبود داده و دوباره تامین کنید. Safe Rooms سیالیت خوبی را در تجربه Left 4 Dead به ارمغان می‌آورد، به طوری که لزوماً احساس نمی‌کنید که صرفاً در حال صرفه‌جویی در پیشرفت هستید، بلکه قبل از اینکه شما و مهمانی‌تان به گروه انبوهی برگردند، استراحت می‌کنید.


4 نجات قورباغه ها – مادر 3

نجات قورباغه از مادر 3 که می گوید "اگر مراقب حفظ خاطرات خود نباشید، آنها را فراموش خواهید کرد."

با ایجاد یک سابقه افسانه‌ای برای امتیازات ذخیره‌سازی دیوانه‌کننده و منحصربه‌فرد، آخرین و شناخته‌شده‌ترین بازی مادر، شما را به عنوان بازیکنی که بازی خود را با قورباغه‌ها ذخیره می‌کند، می‌سازد. در بازی های قبلی مادر، مکانیک ذخیره به کار گرفته شده تلفن بود، بنابراین این واقعا یک ارتقاء حماسی است.

در ادامه بازی، حتی می توانید از Save Frogs برای واریز یا برداشت Dragon Power خود که ارز درون بازی مادر 3 است استفاده کنید. هر Save Frog که در طول بازی در مکان‌های غیرمحتمل پراکنده شده است، متفاوت است و هر کدام پیامی منحصر به فرد دارند. آیا می توانید همه آنها را پیدا کنید؟

3 دستشویی – Dead Rising

دستشویی Dead Rising در لابی شیک


وقتی به مکانی عالی برای استراحت و شارژ مجدد قبل از بازگشت به جنگ فکر می کنید، ممکن است تصاویری از مسافرخانه ها، میخانه ها و دیگر اقامتگاه های محقر به ذهنتان خطور کند، درست است؟ خب، Dead Rising ثابت می کند که هیچ مکانی امن تر از دستشویی برای تجدید خود وجود ندارد.

فرانک وست که در سراسر مرکز خرید ویلیامت پارک ویو گسترده شده است، می تواند از سرویس های بهداشتی استفاده کند تا از پیشرفت شما راحت شود… هر نقطه ذخیره در Dead Rising یک سرویس بهداشتی نیست، اما مطمئناً به یاد ماندنی ترین آنها هستند.

2 Bonfires – Dark Souls

شوالیه دارک سولز در کنار آتش زانو می زند.

برای اکثر افراد، ایده آتش کمپ، احساسات دنج را تداعی می کند، شاید خاطراتی از بوی دود چوب و گل ختمی زغالی. اما، کسانی که با Dark Souls و دیگر عناوین Souls آشنا هستند، واقعاً احساس سرخوشی ناشی از موج رهایی از دیدن یک Bonfire را درک می کنند.


در حالی که Bonfires به عنوان مکانیک ذخیره بسیار مناسب برای دنیای فانتزی Dark Souls است، چیزی که این نقاط ذخیره را واقعاً نمادین می کند، کمیاب بودن آنهاست. بازی‌های Souls به خاطر تنبیه فوق‌العاده‌ای شناخته می‌شوند که دیدن یک Bonfire را به یک تجربه واقعاً پربرکت و به یاد ماندنی تبدیل می‌کند.

1 تلفن های اضطراری – ایزوله بیگانه

Alien Isolation ریپلی در حال قرار دادن کارت کلید در تلفن اضطراری

استفاده از تلفن اضطراری ممکن است کاری بی‌ثمر به نظر برسد، زیرا هر ثانیه سوار شدن بر پورت سواستوپل فری‌پورت یک وضعیت اضطراری با بیگانگان در اطراف است. در Alien: Isolation، تلفن‌های اضطراری به عنوان «نقاط ثبت نام» عمل می‌کنند – مکان‌هایی که ریپلی می‌تواند از کارت کلید خود برای ذخیره پیشرفت شما استفاده کند.


با توجه به بوق مداوم آنها که به شما هشدار می دهد که یکی در این نزدیکی است، مهم است که توجه داشته باشید که انیمیشن “ذخیره” ریپلی در تلفن اضطراری نسبتا طولانی است. دانستن این امر ضروری است، بیشتر به دلیل این واقعیت است که هنگام دسترسی به یک نقطه ثبت، همچنان می توانید مورد حمله قرار بگیرید. بدون فشار حداقل Registration Points به شما هشدار می دهد که قبل از مرگ اجتناب ناپذیر شما، وجود دشمنان نزدیک شما وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا