بازی

راهنمای The Harrying Of The North در Crusader Kings 3

The Harrying Of The North یک رویداد داستانی است که به آن اضافه شده است پادشاهان صلیبی 3 در به روز رسانی Basileus. در حالی که به‌ویژه در کنار DLC Roads To Power، به‌ویژه برای ماجراجوی Hereeweard of Oslac، به خوبی کار می‌کند، برای شروع رویداد، نیازی به مالکیت این بسط نیست.



The Harrying یک جنگ قدرت طولانی مدت بین مهاجمان نورمن و مردم آنگلوساکسون انگلستان است و فرصت هایی را برای شخصیت های هر دو طرف فراهم می کند. در اینجا همه چیزهایی است که برای شکل دادن به سرنوشت انگلستان برای قرن های آینده باید بدانید.


نحوه شروع هریینگ شمال

رویداد Harrying Of The North آغاز می شود اندکی پس از اینکه ویلیام فاتح پادشاه انگلستان شد در سال 1066، در آغاز 3 پادشاهان صلیبی اگر اینطور باشد، رویداد آغاز نخواهد شد.


شخصیت های فرهنگ آنگلوساکسون یا نورمن می توانند در این رویداد شرکت کنند، مشروط بر اینکه زمین هایی در داخل پادشاهی قانونی انگلستان داشته باشند. اگر جاده های قدرت فعال است، Hereeweard of Oslac رویدادهای منحصر به فرد مربوط به هریینگ را دریافت می کند تا زمانی که اردوگاه او در انگلستان قرار دارد، به ویژه زادگاهش کمبریج شایر.

شهرستان ها در انگلستان آسیب خواهند دید
جریمه رشد توسعه
به مدت بیست سال یک بار که Harrying Of The North آغاز می شود.

مقاومت و آرامش

The Harrying Of The North بر روی مقاومت از اشراف آنگلوساکسون در مرسیا و نورثومبریا در مقابل آرام سازی توسط حکومت سنگین نورمن ها در جنوب وضع شده است. هر دو به طور جداگانه ردیابی می شوند و شما در حالت ایده آل می خواهید امتیاز طرف شما بالاتر از امتیاز طرف مقابل باشد.


  • اگر مقاومت بالاتر از Pacification استپذیرش فرهنگی بین نورمن ها و آنگلوساکسون ها خواهد بود در طول زمان تنزل می یابد، حفظ کنترل در شهرستان های آنگلوساکسون را برای شخصیت های نورمن سخت تر می کند.
  • اگر آرام سازی بالاتر از مقاومت استپذیرش فرهنگی بین نورمن ها و آنگلوساکسون ها خواهد بود در طول زمان افزایش یابد، در نهایت به نورمن کینگ (ویلیام یا جانشینان او) اجازه داد تا تصمیم فرهنگ انگلیسی را در آغوش بگیرند و حکومت خود را مستحکم کنند.

هر دوی این اثرات هر چه تفاوت بین دو امتیاز بیشتر باشد، افزایش می یابد.

چگونه مقاومت یا آرام سازی را افزایش دهیم


شخصیت های شرکت کننده در هر دو طرف به صورت دوره ای رویدادهایی را دریافت می کنند که به آنها اجازه می دهد امتیاز تیم خود را افزایش دهند، معمولاً با اعمال پنالتی برای نگه داشتن طرف مقابل. این به طور موقت انگلستان را به عنوان یک کل تضعیف می کند، اما معمولا برای ویلیام بیشتر از شورشیان آنگلوساکسون اهمیت دارد. شخصیت‌های آنگلوساکسون رویدادهایی را دریافت می‌کنند که مقاومت را افزایش می‌دهد، در حالی که ویلیام و وارثانش رویدادهایی را دریافت می‌کنند که باعث افزایش آرامش می‌شود.

از آنجایی که احتمالاً شخصیت‌های بیشتری در طرف مقاومت وجود دارد و بنابراین فرصت‌های بیشتری برای شروع رویدادها وجود دارد، ویلیام می‌تواند با رشد سریع‌تر آنها مقابله کند. ساختمان هلدینگ قلعه در انگلستان هرکدام پس از تکمیل، یک نقطه Pacification اضافه می کنند. صرف 1000 طلا و پنج سال برای ساخت برج لندن پس از اتمام 2 Pacification می دهد.


چگونه برای پایان دادن به Harrying از شمال

The Harrying Of The North زمانی به پایان می رسد دیگر شخصیت نورمنی وجود ندارد که پادشاهی انگلستان را در اختیار داشته باشد. این می تواند ناشی از سرنگونی سلسله ویلیام و جایگزینی آن باشد، یا توسط یک قیام جناح یا یک مهاجم خارجی دیگر، یا می تواند به دلیل تصاحب سلطنت توسط پادشاه نورمن باشد. فرهنگ انگلیسی را در آغوش بگیرید تصمیم گیری این مستلزم آن است که Pacification در 16 یا بالاتر و بیشتر از Resistance برای باشد حداقل یک سالو شخصیت های نورمن در انگلستان را به فرهنگ انگلیسی تغییر می دهد.

تغییر به فرهنگ انگلیسی به این معنی است که به Longbow Men-At-Arms دسترسی خواهید داشت که دارای حمله استثنایی و مقابله با سواره نظام سنگین هستند.


نتیجه هر چه که باشد، در نهایت می‌خواهید هریینگ را به هر طریقی خاتمه دهید، زیرا رویدادها همچنان مجازات‌هایی را برای کشورهای انگلیسی اعمال می‌کنند. اگر شما آنگلوساکسون هستید، به این معنی است که در نهایت یا باید قیام کنید و نورمن ها را شکست دهید، یا اجازه دهید مقاومت تا زمانی که فرهنگ انگلیسی شکل بگیرد راکد بماند. اگر در نقش نورمن ها بازی می کنید، باید در Pacification عجله کنید تا در اسرع وقت انگلیسی شوید، تا مجبور نباشید به تخریب ساختمان ها ادامه دهید و در واقع بتوانید در هلدینگ های شمالی سرمایه گذاری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا