ارز دیجیتال

Crypto Exchange Gemini ایرلند را برای مقر اروپایی خود انتخاب می کند

منبع: Adobe

پس از اینکه کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران، اعلام کرد که ایرلند را مقر اروپایی خود خواهد کرد، صرافی جمینی خانه دومی در ایرلند خواهد داشت.

جمینی که توسط کامرون وینکلووس و دوقلویش تایلر اداره می شود، در نیویورک مستقر است.

کامرون وینکلووس روز پنجشنبه در توییتی نوشت که با لئو وارادکار، نخست وزیر ایرلند در مورد “وعده عمیق ارزهای دیجیتال و اهمیت مقررات عقل سلیم برای تحقق این وعده” ملاقات کرده است، در حالی که مقررات بازارهای دارایی های رمزنگاری شده را نیز تبلیغ می کند، که در آینده ارائه خواهد شد. سال

ما همچنین اعلام کردیم که @Gemini ایرلند را مقر اروپایی خود قرار داده است. به پیش!» کامرون وینکلووس در توییتر خود نوشت.

وارادکار همچنین در توییتر نوشت و گفت Gemini اولین شرکتی است که توسط بانک مرکزی ایرلند به عنوان “ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی” یا VASP ثبت شده است.

وارادکار گفت: «تصمیم جمینی برای استقرار در ایرلند، پیشنهاد رقابتی ما را برای بخش خدمات مالی بین‌المللی برجسته می‌کند.

شورای اروپا به تصویب رسید MiCA در اوایل این ماه، شرکت‌هایی را که می‌خواهند دارایی‌های کریپتو، دارایی‌های توکن‌شده و استیبل‌کوین‌ها را در بلوک ۲۷ کشور صادر، تجارت و محافظت کنند، ملزم به دریافت مجوز می‌کند.

به گفته a. Gemini مجوز VASP خود را در جولای 2022 دریافت کرد بیانیه.

جمینی بر اساس اخلاق درخواستی بنا شد اجازه، نه بخشش جیلیان لینچ، رئیس جمینی در ایرلند و اتحادیه اروپا در سال گذشته گفت: از روز اول، جمینی با تنظیم‌کننده‌های سراسر جهان برای کمک به شکل‌گیری مقررات متفکرانه که هم از مصرف‌کنندگان محافظت می‌کند و هم نوآوری را تقویت می‌کند، تعامل داشته است.

بازگشت به خانه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، جمینی و وام دهنده ورشکسته کریپتو جنسیس را در اوایل سال جاری به دلیل عرضه و فروش ثبت نشده اوراق بهادار به سرمایه گذاران خرد در ایالات متحده متهم کرد.

در آن زمان، تایلر وینکلووس از Gemini این اقدام SEC را “ناامیدکننده” خواند.

او در توییتی نوشت: «این ناامیدکننده است که @SECGov تصمیم گرفت امروز اقدام به ثبت نام کند زیرا @Gemini و سایر طلبکاران سخت با هم کار می کنند تا وجوه را بازیابی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا