بازی

آیتم های افسانه ای Cyberpunk 2077 که شما نیاز دارید

Cyberpunk 2077 یک بازی جهان باز پر از امکانات را ارائه می دهد. در شهر شب، داشتن بهترین سلاح ها، بهترین لباس ها و بهترین نرم افزارهای سایبری می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. هر ارتقا و تجهیزاتی که به دست می آورید شما را برای محیط خشن Cyberpunk مناسب تر می کند. در حالی که سلاح‌های منحصربه‌فرد و انواع مختلفی از لباس‌های جالب وجود دارد، هیچ چیز به اندازه گرفتن برخی از آیتم‌های افسانه‌ای احساس خاصی به شما نمی‌دهد.


مطالب مرتبط: Cyberpunk 2077: The Face Tattoos، رتبه بندی شده

برای به دست آوردن این آیتم های افسانه ای، ابتدا باید آنها را با جستجو در سراسر نقشه، انجام ماموریت های خاص، خرید آنها از فروشندگان خاص یا غارت دشمنان، پیدا کنید. این آیتم ها V را جذاب جلوه می دهند و در عین حال به شما این امکان را می دهند که به یک نیروی تقریباً بی نظیر در Night City تبدیل شوید.

به روز شده در 20 مارس 2023 توسط آماندا هوریچ: همانطور که همچنان منتظر انتشار DLC Phantom Liberty هستیم، هرگز زمان بهتری برای بازگشت به Cyberpunk 2077 وجود نداشته است. مانند برخی از بازی‌های دیگر CD Projekt Red، در اینجا چیزهای زیادی برای غواصی وجود دارد، از جمله گرفتن برخی از افسانه‌های بیشتر. موارد. ما برخی از ورودی‌های خود را مجدداً قالب‌بندی کرده‌ایم تا قیمت، مکان و نوع مورد آسان‌تر تجزیه و تحلیل شوند، زیرا فهرست بهترین آیتم‌های افسانه‌ای ما را که هر بازیکن Cyberpunk 2077 باید در دست داشته باشد را بررسی می‌کنید.

گیمر ویدیوی روز

15 بازوهای مالوری 3516

تایپ کنید

سلاح (تپانچه قدرتی)

قیمت

556 یورو

نحوه دریافت

تا زمانی که به ماموریت «Chippin’ In» برسید، خط داستانی Rogue را انجام دهید

اگر یک چیز قطعی باشد، این است که جانی سیلورهند یک افسانه در شهر شب است. او نه تنها یک شخصیت برجسته در Cyberpunk 2077 است، بلکه عواقب اعمال او تأثیر زیادی بر فرهنگ سایبرپانک داشت. بنابراین با دانستن اینکه او چقدر معامله بزرگی است، جای تعجب نیست که چیزهایی که متعلق به او هستند، مانند ماشین یا لباسش، چیز بزرگی در این بازی هستند. معرفی Malorian Arms 3516، یک تپانچه قدرتی که مخصوص جانی ساخته شده است.

وقتی صحبت از قدرت آتش به میان می آید، این یکی از بهترین آیتم های Cyberpunk 2077 است. دارای 247.9 DPS است، حدود 100-122 آسیب وارد می کند، و دارای چهار اسلات مود موجود است تا بتوانید آن را حتی بیشتر سفارشی کنید. آیا می خواهید بهترین چیز را در مورد این تپانچه بدانید؟ دارای قدرت ویژه ای است که باعث می شود گلوله ها از سطوح جدا شوند.

14 نمونه اولیه: Shingen Mark

آیتم های افسانه ای سایبرپانک

تایپ کنید

سلاح (مسلسله)

قیمت

829 یورو

نحوه دریافت

به شهرک صنعتی آراساکا بروید و به دنبال یک ظرف فلزی باشید (اسلحه داخل آن خواهد بود)

طبق بازی، این اسلحه دستی هوشمند صرفاً یک نمونه اولیه است و با نگاه کردن به هر کاری که می تواند انجام دهد، احتمالاً بهتر (و ایمن تر) است اگر این اسلحه هرگز به قفسه نرسد. این نیروگاه مطلق یک سلاح دارای 328.9 DPS است، حدود 29 تا 35 آسیب وارد می‌کند، و دارای عملکرد هوشمندی است که با پرتابه‌های ریز خود هدایت شونده در یک هدف قفل می‌شود – این به این معنی است که شما می‌توانید تا سه هدف را در حین نشانه‌گیری هدف قرار دهید، که به دست می‌آید. زمانی که شما از تعداد شما بیشتر هستید بسیار مفید است.

13 تاکتیکی M2038

آیتم های افسانه ای سایبرپانک

تایپ کنید

سلاح (تفنگ قدرتی)

قیمت

102040 یورو

نحوه دریافت

از فروشگاه اسلحه 2nd Amendment در West Wind Estate در پاسیفیکا خرید کنید

این نسخه افسانه ای اسلحه ساچمه ای قدرتمند M2038 Tactician است. این نسخه دارای 286.5 DPS، آسیب 19-24 و خاصیت گلوله ریکوشت است.

اگر هنوز فروخته نشده اید، به خاطر داشته باشید که این اسلحه همچنین دارای چهار اسلات خالی مد و یک اسلات خالی اسکوپ است. تنها نقطه ضعف این سلاح این است که برای تجهیز آن باید حداقل سطح 17 یا بالاتر باشید.

12 با زینگ چونگ

Cyberpunk بهترین سلاح های افسانه ای

تایپ کنید

سلاح (تفنگ ساچمه ای هوشمند)

قیمت

2669 یورو

نحوه دریافت

کاردستی

اگر به تفنگ ساچمه ای علاقه دارید، پس از آن عاشق تفنگ ساچمه ای هوشمند Ba Xing Chong خواهید شد. این اسلحه دارای DPS بالاتری نسبت به تفنگ ساچمه ای متوسط ​​شما یعنی 525.9 است. 28 تا 35 آسیب وارد می کند و عملکرد هوشمندی دارد که به شما امکان می دهد دشمنان خود را به طور مؤثرتری هدف قرار دهید.

اگر این تفنگ شکاری را می‌خواهید، باید آن را بسازید، اما می‌توانید در طول یا بعد از کار جانبی «Chippin’ In» این کار را انجام دهید. علاوه بر این، V باید توانایی فنی در سطح 18 داشته باشد، بنابراین می‌توانید توانایی Edgerunner Artisan را باز کنید و سلاح‌های افسانه‌ای بسازید.

11 اسلحه گوریل

آیتم های Cyberpunk 2077

تایپ کنید

سایبر افزار اسلحه

قیمت

100250 یورو

نحوه دریافت

به کلینیک Ripperdoc در گوشه جنوب غربی Wellsprings در Heywood بروید

مطمئناً، در مکانی مانند شهر شب، استفاده از بهترین سلاح های افسانه ای Cyberpunk برای موفقیت ضروری است. با این حال، هیچ چیز به اندازه تجهیز V به Cyberware باعث نمی شود که در تم Cyberpunk غوطه ور شوید. تعداد زیادی از آنها برای انتخاب وجود دارد، اما Gorilla Arms قطعاً شایسته توجه شماست.

این چیزها در حدود 147 خسارت وارد می‌کنند، و زمانی که یک حمله قوی انجام می‌دهید، بهتر می‌شود، زیرا خسارت اضافی وارد می‌کنید. این به همین جا ختم نمی شود، زیرا با این ظروف، می توانید درهای قفل شده را با استفاده از زور باز کنید و برجک ها را از پایه آنها جدا کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه بتوانید این سایبر افزار را خریداری کنید، به حداقل 45 Street Creds نیاز دارید.

10 A-22B Chao

تفنگ Kang Tao A-22B Chao در Cyberpunk 2077

تایپ کنید

سلاح (تپانچه هوشمند)

قیمت

43810 یورو

نحوه دریافت

از Gun Vendor در متل Sunset در Red Peaks، Northern Badlands خرید کنید

این یکی دیگر از آیتم های Cyberpunk 2077 است که DPS خوبی ارائه می دهد. در واقع، یکی از بالاترین مقادیر Damage Per Second را در کلاس خود دارد. نسخه افسانه‌ای دارای چهار اسلات مد است که به بازیکنان کمک می‌کند اسلحه‌های خود را هر طور که می‌خواهند سفارشی کنند.

A-22B Chao افسانه ای 43810 دلار قیمت دارد و می توانید آن را از یک فروشنده اسلحه در یک ون در نزدیکی متل Sunset در Badlands خریداری کنید. اگر این سلاح را نسبتاً گران قیمت یافتید، همیشه می توانید به آنجا بروید و مشخصات ساخت آن را جستجو کنید. می توانید یکی از آنها را در اتاق خواب آپارتمان جوآن کخ در جریان کنسرت خوکچه هندی پیدا کنید.

9 مدافع

سلاح مدافع و آمار سایبرپانک 2077

تایپ کنید

سلاح (مسلسل)

قیمت

107424 یورو

نحوه دریافت

آن را در Gun’O’Rama در Watson خریداری کنید

اگر به دنبال بهترین آیتم های Cyberpunk 2077 هستید، به دنبال این مسلسل سبک افسانه ای نباشید. Defender یک سلاح قدرتمند با برد آتش و ظرفیت مهمات عالی است و تنها مسلسل سبک افسانه ای در بازی است.

می توانید آن را در Gun’O’Rama در Watson (کابوکی) با قیمت 107,424 یورو از ارز بازی خریداری کنید. شما همچنین می توانید آن را با از بین بردن یک دشمن خاص در طول یک ماموریت NCPD دریافت کنید. شما فقط باید بری آلکن را شکست دهید، کسی که درست زیر یک بزرگراه اصلی در چین کوچک، درست در لبه Northside قرار دارد. با این حال، برای دریافت آن نیازی به انجام ماموریت NCPD ندارید.

8 کوازار DR12

مدل DR12 Quasar و آمار Cyberpunk 2077

تایپ کنید

سلاح (تپانچه فنی)

قیمت

1391 یورو

نحوه دریافت

ماموریت جانبی “درگیری دوم” را کامل کنید

این هفت تیر افسانه‌ای فناوری دارای DPS بسیار بالایی است که آن را به یک سلاح افسانه‌ای ضروری در میان تمام آیتم‌های Cyberpunk 2077 تبدیل می‌کند. DR12 Quasar به شما اجازه می دهد تا در فواصل طولانی به دشمنان خود حمله کنید و این مزیت را دارد که در صورت بارگذاری کامل 10 درصد آسیب بیشتری وارد می کند.

مطالب مرتبط: چیزهایی که آرزو می‌کردیم قبل از شروع Cyberpunk 2077 بدانیم

برای بدست آوردن این اسلحه، باید Second Conflict را که یک ماموریت جانبی در کوست لاین جانی سیلورهند است، انجام دهید. این تفنگ یک غارت از مینی رئیس پاتریشیا است که در طول این تلاش جانبی با او مبارزه خواهید کرد.

7 HJSH-18 Masamune

مدل HJSH-18 Masamune و آمار Cyberpunk 2077

تایپ کنید

سلاح (تفنگ تهاجمی)

قیمت

75109 یورو

نحوه دریافت

در 2nd Amendment، Skyline East، Vista del Rey، Heywood خرید کنید

ویژگی اصلی تفنگ تهاجمی افسانه ای HJSH-18 Masamune، انفجار 3 تیر است که آن را به عنوان یکی از سلاح های با قدرت بیشتر در کلاس خود قرار می دهد. این تفنگ یکی از بهترین آیتم های Cyberpunk 2077 است زیرا دارای تنوع متوسط ​​از نظر آسیب در ثانیه (DPS) و همچنین یک اسلات اسکوپ، یک اسلات پوزه و چهار اسلات مد است.

شما می توانید این تفنگ را از تاجر اسلحه در منطقه Heywood، به ویژه در منطقه Wellsprings خریداری کنید. شما همچنین می توانید آن را در ناحیه ویستا دل ری پیدا کنید.

6 L-69 Zhuo

مدل L-69 Zhuo و آمار Cyberpunk 2077

تایپ کنید

سلاح (تفنگ ساچمه ای هوشمند)

قیمت

163695 یورو

نحوه دریافت

خرید در Rifles & Pistols در Halsey & Milk در Corpo Plaza، City Center

این تفنگ ساچمه ای هوشمند به نرم افزار سایبری لینک هوشمند نیاز دارد. با استفاده از آن، می توانید توانایی سلاح را برای قفل کردن چندین هدف به طور همزمان و شلیک همزمان فعال کنید. این به هر دشمن ضربه می زند اما مقدار کمی آسیب وارد می کند. از طرف دیگر، می‌توانید از تفنگ ساچمه‌ای استفاده کنید تا تمام شلیک‌ها را روی یک هدف متمرکز کنید و آسیب زیادی وارد کنید.

شما می توانید این تفنگ ساچمه ای افسانه ای را در یک فروشگاه سلاح در مرکز شهر در منطقه فرعی Corpo Plaza – Halsey – MLK Floor 4 خریداری کنید، بنابراین تهیه آن چندان سخت نیست.

5 مونو وایر

حمله به شخصی در Cyberpunk 2077 با مونو وایر

تایپ کنید

سایبر افزار اسلحه

قیمت

100450 یورو

نحوه دریافت

به Ripperdoc در مرکز شهر، مرکز شهر یا Heywood، Wellsprings بروید

Monowire یک شلاق تیز است که قدرت فیزیکی زیادی دارد، به طوری که می تواند به راحتی با یک حمله سریع دشمن را از بین ببرد. این نرم افزار سایبری اسلحه را می توان نصب، مبادله و به روز رسانی کرد تا علاقه مندی های غیرفعال و جلوه های فعال مختلف را به دست آورد.

اگر Monowire را رایگان می‌خواهید، به Kabuki، Watson بروید. هنگامی که به اینجا رسیدید، به سمت چپ ساختمان داروسازی بروید، جایی که تعدادی درب گاراژ را مشاهده خواهید کرد، اولین درب گاراژی که به ساختمان متصل شده است، باز می شود، و در انتظار در داخل یک جعبه غارت، جایی است که Monowire را خواهید یافت. .

4 تیغه های آخوندک

استفاده از عکس تبلیغاتی Mantis Blade

تایپ کنید

سایبر افزار اسلحه

قیمت

100250 یورو

نحوه دریافت

به Ripperdoc در مرکز شهر، مرکز شهر یا Heywood، Wellsprings بروید

طرفداران اولین بار این ایمپلنت ها را در تیزر تریلر بازی در سال 2013 دیدند و به سرعت در میان آیتم های Cyberpunk 2077 مورد علاقه قرار گرفتند. تقریباً هفت سال بعد، بالاخره توانستند با آنها بازی کنند. تیغه های آخوندک دارای چندین مزیت از جمله وارد کردن آسیب فیزیکی، مفید کردن آنها در برابر هر هدف یا دادن یک جهش منحصر به فرد به V است.

مطالب مرتبط: فراموش نشدنی ترین شخصیت های جانبی در Cyberpunk 2077 و شگفت انگیزترین شخصیت های به یاد ماندنی

برای جمع آوری این قطعه از نرم افزارهای سایبری افسانه ای، باید به مرکز بهداشت رفتاری در مرکز شهر Corpo Plaza سفر کنید. هنگامی که به آنجا رسیدید، مسیر را به سمت پایین بروید و از درگاه عبور کنید، جایی که یک جعبه غارت درست در سمت راست اتاق پیدا خواهید کرد. اکنون، شما باید مراقب باشید زیرا یک روانی قدرتمند سایبری در این اتاق وجود دارد. با این حال، نیازی به مبارزه با او نخواهید داشت، زیرا می توانید جعبه را در اتاق غارت کنید. تیغه های آخوندکی را بردارید و سپس بیرون بیاورید.

3 ژاکت بولرو رالی آلدکالدو

آمار ژاکت بولرو Aldecaldos Rally cyberpunk 2077

تایپ کنید

لباس (تجهیزات بیرونی تنه)

قیمت

5,158 یورو

نحوه دریافت

توسط پانام در طول ماموریت “ما باید با هم زندگی کنیم”.

ظاهر و لباس شما رفتار NPC ها را تغییر می دهد. به همین دلیل است که شما باید این قطعه نمادین را که می‌توانید از طریق تلاش We Gotta Live Together بدست آورید، دریافت کنید.

این به بازیکنان 108.1 محافظت زرهی می دهد، آسیب ناشی از اثرات وضعیت منفی را تا 8 درصد کاهش می دهد و هنگام جلوگیری از حملات غوغا، مصرف استقامت را تا 13 درصد کاهش می دهد. با این آیتم افسانه ای، در شهر شب عالی به نظر می رسید و در عین حال از خطر محافظت می کنید.

2 ترنچ کت کهنه

آمار و مدل کت ترنچ پوشیده شده

تایپ کنید

لباس (تجهیزات بیرونی تنه)

قیمت

1087 یورو

نحوه دریافت

در طول ماموریت “Transmission”، Placide سقوط می کند

این ژاکت افسانه ای یک زره بیرونی تنه است که وزنی برابر با 2.4 دارد و دارای چندین اسلات مد است، بنابراین اگر می خواهید چیزی برای محافظت از شما باشد، گزینه خوبی است، اما می تواند قابل تنظیم باشد.

شما می توانید این لباس نمادین را در طول ماموریت Transmission در پاسیفیکا به دست آورید، زیرا کت تنه پوش Timeworn پس از شکست دادن Placide می افتد.

1 چکمه های انفرادی استیل منگنزی با نوک طلا

چکمه های انفرادی منگنزی با نوک طلا در سایبرپانک 2077

تایپ کنید

لباس (پا)

قیمت

198 یورو

نحوه دریافت

در واتسون در چین کوچک یافت شد

برای یافتن این زره افسانه ای، به انتهای شمال غربی کابوکی، در واتسون، نزدیک هتل ماه آبی بروید. اگر آسانسور را در نزدیکی RipperDoc Robert پیدا کردید، آن را به طبقه سوم ببرید تا علامت ماه آبی و یک فروشنده کوچک با فانوس های کاغذی قرمز را پیدا کنید. پشت آن فروشنده چکمه های افسانه ای فولاد منگنزی با نوک طلا قرار دارند.

این چکمه‌ها خنک به نظر می‌رسند و در صورت مجهز بودن، آسیب ناشی از سقوط را تا 5 درصد کاهش می‌دهند و به شما 65 زره محافظت می‌کنند.

بعدی: Cyberpunk 2077: اشتباهات رایج مبتدیان، نحوه اجتناب از آنها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا