شبکه های اجتماعی

سونی: سونی بلندگوی مهمانی SRS-XV800 را راه اندازی کرد هند: قیمت، ویژگی ها و موارد دیگر

سونی اسپیکر پارتی SRS-XV800 را در هند عرضه کرده است. به گفته این شرکت، این اسپیکر به طور خاص برای هند تنظیم شده است و باس قدرتمند و همچنین صدایی همه جانبه را از واحدهای بلندگوی X-Balanced خود ارائه می دهد.

قیمت بلندگوی پارتی Sony SRS-XV800، در دسترس بودن
Sony SRS-XV800 با قیمت 49990 روپیه در فروشگاه‌های خرده‌فروشی سونی (Sony Center و Sony Exclusive)، پورتال www.ShopatSC.com، فروشگاه‌های بزرگ الکترونیکی و سایر وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک از 14 جولای در دسترس خواهد بود.

ویژگی های بلندگوی پارتی سونی SRS-XV800
بلندگوی مهمانی Sony SRS-XV800 واحدهای بلندگوی X-Balanced سونی را بسته بندی می کند که دارای دیافراگم تقریبا مستطیلی هستند که گفته می شود مساحت دیافراگم بلندگو را به حداکثر می رساند و همچنین فشار صدا را برای بیس عمیق تر و پانچی تر افزایش می دهد. سونی می‌گوید که این اسپیکر همچنین اعوجاج کمتر و وضوح صوتی بیشتری را برای تجربه شنیداری غنی‌تر، واضح‌تر و با ارزش‌تر ارائه می‌دهد.

سونی ادعا می‌کند که طراحی واحدهای بلندگوی X-Balanced صدای بیس عمیق و قوی و وضوح صدا را تولید می‌کند، حتی زمانی که صدا را افزایش می‌دهید. بلندگوی Sony SRS-XV800 دارای عملکرد تقویت کننده صدای تلویزیون است که محتوای صوتی و تصویری را برای سرگرمی همه جانبه افزایش می دهد. دارای چرخ های داخلی و دسته ای برای حمل آسان است.

سایر ویژگی ها شامل کارائوکه، ورودی گیتار، پنل لمسی بصری و روشن، امتیاز IPX4 و اتصال بلوتوث است. SRS-XV800 نور غیر مستقیمی را ارائه می دهد که نور محیط را تولید می کند. چراغ ها به طور خودکار با ضرب و ریتم موسیقی همگام می شوند.

گفته می شود که بلندگوی سونی SRS-XV800 با عمر باتری 25 ساعت عرضه می شود و گفته می شود که 3 ساعت زمان پخش را در 10 دقیقه شارژ سریع ارائه می دهد.

SRS-XV800 جدید با هر دو برنامه Sony Music Center و Fiestable سازگار است. کاربران می توانند لیست های پخش را انتخاب کنند، الگوهای نور و حالت های صدا را تغییر دهند. Fiestable به کاربران اجازه می دهد تا عملکردهایی از جمله Voice Changer و Echo را به علاوه کنترل DJ برای افزودن جلوه های صوتی کنترل کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا