بازی

Cygni: All Guns Blazing – هر رئیس بر اساس سختی رتبه بندی می شود



Cygni: All Guns Blazing یک تیرانداز اکشن سنگین و گلوله جهنمی است. و مانند هر بازی در این ژانر، با باس مبارزات سختی همراه است. اما سطوحی برای این بازی وجود دارد و برخی از باس‌ها این سختی را بیش از سایرین افزایش می‌دهند.

مرتبط

10 بهترین بازی Bullet Hell در نینتندو سوییچ

Nintendo Switch ممکن است به عنوان یک کنسول معمولی شناخته شود، اما این بازی‌های جهنمی ثابت می‌کنند که اکشن‌های زیادی برای تجربه بازیکنان وجود دارد.

این لیست شما را در تمام 9 باس نبرد هدایت می کند و آنها را از کم ترین تا سخت ترین دسته بندی می کند. زمانی که شما با آنها مبارزه می کنید در نظر خواهیم گرفت، زیرا هنگام رویارویی با رئیس های قبلی به ابزارهای کمتری دسترسی خواهید داشت. ما همچنین شما را از طریق آنچه که هر دشمن را بسیار سخت می کند راهنمایی خواهیم کرد.

ما این رتبه‌بندی‌ها را بر اساس هر رئیس انجام می‌دهیم، زیرا در درجه سختی متوسط ​​ظاهر می‌شوند، زیرا در کل به نظر متعادل‌ترین تنظیم دشواری است.



9 ماموریت 1 – رئیس 2 – وحشت شاخدار

Cygni All Guns Blazing. رئیس دوم مرکب مانند مرحله اول پنج لیزر شلیک می کند.

این دشمن ماهی مرکب مانند لزوماً یک نسیم نیست، اما آنها چیزهای زیادی علیه آنها دارند. برای شروع، هیچ یک از حملات مبتنی بر شاخک آنها آنقدر تهدید کننده نیستند. لیزرهای آنها کند حرکت می کنند و همیشه فضای زیادی برای مانور در اطراف آنها وجود دارد. سپس، هنگامی که سر بیرون می‌آید، فقط یک حمله دارد، و اجتناب از آن بسیار آسان است، هرچند که فضایی را که باید در اطراف پرواز کنید محدود می‌کند (آن پیچک‌ها را کمی تهدیدکننده‌تر می‌کند).

با این حال، ضربه بزرگ به این ماهی مرکب این است که تعداد زیادی از دشمنان معمولی روی صفحه حضور دارند و روی زمین زیر زمین می چرخند. به همه آنها به راحتی شلیک می شود و در صورت کم شدن، آنها را به منبع خوبی از انرژی تبدیل می کند. این به تنهایی کافی است تا این رئیس راحت‌تر این دسته باشد.


8 ماموریت 3 – فینال آراکنوفوبیک

Cygni All Guns Blazing. ماموریت 3 Spider Boss.

رئیس ماموریت سوم به جمع پرافتخار باس های عنکبوتی در بازی ها می پیوندد، همچنین یکی از باس های ساده تری است که در Cygni با آن ها روبرو خواهید شد. هنگامی که در مقابل سر آنها قرار می گیرید، باید از لیزر آنها دوری کنید زیرا از چپ به راست می چرخد. در حالی که این هیولا عنکبوت مانند لیزر عظیم خود را به اطراف تکان می دهد، میلیون ها مینیون آن هزاران گلوله را به سمت شما شلیک می کنند. سپس، هنگامی که به اندازه کافی آسیب وارد کردید، رانده خواهید شد و مجبور خواهید شد که از طریق دیوارهای وب کار کنید و صدها نفر از اقوام آن را نابود کنید.


مسئله این است که در طول این برخورد انرژی سالمی دریافت خواهید کرد. هنگامی که شما را دور رانده می شود مقدار زیادی به شما داده می شود و عنکبوت های کوچکتر را نیز از بین می برند. و در حالی که تعداد زیادی گلوله روی صفحه نمایش وجود دارد، همه آنها هستند زیبا حرکت آهسته، باعث فرار از آنها می شود نسبتا آسان

7 ماموریت 1 – رئیس 3 – بین یک سنگ و یک مکان سخت

Cygni All Guns Blazing. رئیس نهایی دیوار سنگی مرحله 1.

این رئیس صفحه را با تخته سنگ ها پر می کند و آنها را می شکند تا موانع بیشتری را به شکل آوار ایجاد کند. آنها با ایجاد یک حلقه غول پیکر از سنگ ها از خود دفاع می کنند و می توانند با لیزرهای خود شما را به دام بیندازند. بنابراین، آنها موانع زیادی در سر راه شما دارند. همانطور که گفته شد، بیشتر حملات آنها نسبتاً آهسته است و دارای حرف های غول پیکر است که به شما فرصت های زیادی برای موقعیت مطلوب می دهد.


مرتبط

Cygni: All Guns Blazing – نکات مبتدی

اگر به دنبال تسلط بر آسمان در Cygni: All Guns Blazing هستید، این راهنما موتورهای شما را راه اندازی می کند.

علاوه بر این، از آنجایی که پرتابه هایی که آنها صفحه را با آنها پر می کنند، سنگ هستند، می توانید آنها را از هوا شلیک کنید، که در Cygni معمول نیست. بزرگترین چالشی که با آن روبرو خواهید شد فشاری است که این رئیس بر روی شانه های شما وارد می کند. زیرا اگر شما انجام دهید بمیرید، باید کل مرحله را از نو شروع کنید. اما نگران نباشید، اگر آرام بمانید، و روی جاخالی دادن از آوار تمرکز کنید، به احتمال زیاد خوب خواهید شد.

6 ماموریت 2 – رئیسی که چرخ دنده های شما را خرد می کند

Cygni All Guns Blazing. ماموریت 2 آسیاب رئیس.

این رئیس سه جزء دارد…

  • بر روی هر دو شانه خود، دو مجموعه برجک دارد که امواج پرتابه را شلیک می کند.
  • دارای یک توپ مرکزی است که یک پرتو لیزر غول پیکر را شلیک می کند.
  • دارای دو اندام است که در چرخ های سنگ زنی قرار گرفته اند که شما را با آن ها سنجاق می کند.


با چرخ های سنگ زنی که اغلب دامنه حرکت شما را محدود می کنند، و توپ پرتو صفحه را از وسط تقسیم می کند، فکر می کنید که غلبه بر این یک رئیس بسیار دشوار است. با این حال، شلیک پراکنده از برجک‌ها فضای زیادی بین هر گلوله باقی می‌گذارد، و حرکت آنها را نسبتاً آسان می‌کند، توپ مرکزی باید قبل از شلیک خود را نشان دهد، و به شما اطلاع زیادی می‌دهد تا به اندازه خود فرو بروید.

و آن اندام های عظیم مجهز به چرخ های سنگ زنی؟ اگر کشتی شما نزدیک‌تر به بدن رئیس پرواز کند، آنها نمی‌توانند به شما ضربه بزنند. علاوه بر همه اینها، از بین بردن برجک ها به شما انرژی می دهد تا سپرهای خود را دوباره پر کنید، و شما این کار را انجام خواهید داد. زیاد، از آنجایی که وقتی توپش مخفی است نمی توانید به رئیس آسیب بزنید. اگر کارت های خود را درست بازی می کنید، این رئیس می تواند غلبه شود.


5 ماموریت 4 – پیچک ها از پایین

Cygni All Guns Blazing. رئیس ماموریت 4 با پیچک.

با این رئیس، شما به تنهایی با پیچک ها روبرو خواهید شد. به منظور آسیب رساندن، به سمت سر این موجود که در پایین آویزان است، نشانه می گیرید. تا جایی که به پیچک‌ها مربوط می‌شود، آنها شما را با لیزر می‌چسبانند، تله‌های لیزری مستقل قرار می‌دهند و امواج گلوله را به سمت شما شلیک می‌کنند. آنها می توانند یک تن پرتابه را روی صفحه قرار دهند و در از بین بردن تمام فضاهای امن موثر هستند.

با این حال، در حالی که این پیچک‌ها در منزوی کردن شما و پر کردن میدان جنگ با گلوله عالی هستند، یک عنصر وجود دارد که چالش را کاهش می‌دهد: بیرون آوردن پیچک‌های فردی انرژی تولید می‌کند. بنابراین، اگر کمی سرگردان شوید، فرصتی برای بهبودی خواهید داشت. با این حال، این می تواند یک زیبا مبارزه روی حیله و تزویر، و شما کاملا می توانید غرق.


4 ماموریت 5 – پرتو نیشی که بیشتر از نیش انجام می دهد

Cygni All Guns Blazing. ماموریت 5 استینگ ری باس.

در ظاهر، یک رئیس Cygni که یک پرتو به سمت پایین شلیک می کند، در حالی که برجک هایی در دو طرف آن دارد، به خصوص جدید یا هیجان انگیز نیست. با این حال، تفاوت بزرگ در اینجا این است که این گلوله ها چقدر محکم روی صفحه نمایش بسته می شوند. علاوه بر این، این قابلیت را نیز دارد که شروع به شلیک پرتابه های خانگی کند. کل صفحه می تواند، و خواهد شد، با خطر پر شود.


همانطور که گفته شد، این باس از این نظر منحصر به فرد است که در ابتدای برخورد زمانی که تمام سیستم های تسلیحاتی آن فعال و فعال هستند، چالش برانگیزترین است. همانطور که آتش خود را روی برجک ها متمرکز می کنید و به تدریج اجزای کشتی را از بین می برید، از تأثیرگذاری این رئیس کاسته می شوید. در نیمه آخر نبرد، توپ پرتو لیزر شروع به استقرار خواهد کرد، اما در آن مرحله شما قبلاً چندین برجک را حذف کرده اید و صفحه نمایش را قابل کنترل تر می کند. با این حال، فریم‌های آغازین این رویارویی بی‌رحمانه هستند، بنابراین احمقانه است که این دشمن را به راحتی بگیریم.

3 ماموریت 6 – نمایش لیزری از جهنم

Cygni All Guns Blazing. ماموریت 6 لیزر رئیس.

وقتی کار به پایان می رسد، چالش اصلی که بسیاری از این باس ها ارائه می دهند، محدود کردن فضایی است که برای حرکت کشتی خود در اطراف گلوله ها دارید. این رئیس همان اصل طراحی است که به نهایت افراط رسیده است. صفحه پر از گلوله‌هایی است که آهسته حرکت می‌کنند، که جابه‌جایی آن‌ها کار سختی نیست، به جز اینکه رئیس یک لیزر تقسیم‌کننده شلیک می‌کند که شما را داخل جعبه می‌کند.


مرتبط

10 بهترین بازی Shoot-'Em-Up در استیم

اگر به‌دنبال اکشن‌های تیراندازی هستید، این بازی‌ها را در Steam امتحان کنید!

هنگامی که نسخه سه لیزری خارج می شود، همچنان فضای مناسبی برای حرکت خواهید داشت. اما وقتی شروع به کار با هشت لیزر می کنید همه چیز بد می شود و شما را مجبور می کند در فضای کمی حرکت کنید. بدتر از آن، لیزرها حرکت می کنند و گاهی اوقات شما را مجبور می کنند در فضایی که به سختی پهن تر از عرض کشتی شماست زنده بمانید. تعجب نکنید اگر این رئیس شما را مجبور کند که ماموریت 6 را بیش از چند بار تکرار کنید، زیرا برای جلوگیری از از بین بردن این پرتوهای مرگ، باید بسیار تیز باشید.

2 ماموریت 1 – رئیس 1 – عینک چرخشی لیزری

Cygni All Guns Blazing. اولین رئیسی که از موشک های خود استفاده می کند.


این اولین رئیسی است که با آن روبه‌رو می‌شوید، بنابراین، زمانی با آنها روبرو می‌شوید که به بدترین امکاناتی که تا به حال خواهید بود باشید. علاوه بر این، آنها شما را با لیزر در جعبه قرار می دهند و شما را مجبور می کنند از امواج گلوله ها در حین چرخش دور خود اجتناب کنید، که می تواند به طرز وحشیانه ای دشوار باشد. اگر این باس بیش از هر رئیس دیگری در بازی جان خود را از دست داده باشد، از جمله رئیسی که ما در این لیست قرار داده ایم، تعجب نمی کنم.

این یک کار سخت است، زیرا وقتی ترفند شکست دادن آن را بدانید، شکست دادن این رئیس به طرز چشمگیری آسان‌تر می‌شود – یعنی به سرعت در اطراف آنها پرواز کنید و باعث می‌شود امواج گلوله‌های آن‌ها از هم فاصله بگیرند و به شما فرصتی می‌دهد. مسیر برای پرواز و جلوگیری از آسیب. اما نکته اینجاست، شما ابتدا با آنها برخورد می کنید، کشتن آنها با سلاح های پایه سخت است، و این روش برای جلوگیری از گلوله های آنها زمانی که آنها در حال چرخش هستند، غیر شهودی است. بنابراین، در حالی که این رئیس ممکن است دشمن اولیه باشد، ما فکر می کنیم که آنها به راحتی جزو سرسخت ترین ها هستند.


1 ماموریت 7 – آنها به دلیلی رئیس نهایی هستند!

Cygni All Guns Blazing. رئیس نهایی ماموریت 7.

با فاصله زیاد، رئیس نهایی سرسخت ترین دسته است. و این به یک دلیل بیش از هر دلیل دیگری است: مرحله اول این نبرد وحشیانه ترین بخش جاخالی دادن در کل بازی را دارد. شما در جعبه قرار می گیرید و تقریباً هیچ فضایی برای شما باقی نمی گذارد و امواج گلوله از پشت به سمت شما شلیک می شود. در اینجا ضربه نخوردن بسیار سخت است.

بقیه نبرد نیز نسبتاً دشوار است. لیزر مرکزی آنها صفحه را شکافته و فضای شما را محدود می کند و اگر بیش از حد به آنها نزدیک شوید رانده می شوید و بیشتر شما را به داخل بوکس می کند. در حالی که به گوشه ای از صفحه رانده می شوید، باید با توپ ها مبارزه کنید. شلیک امواج گلوله ای که به سختی فضای کافی برای بافتن کشتی شما باقی می گذارد. شکست دادن رئیس نهایی Cygni مستلزم موقعیت یابی دقیق و جاخالی دادن ماهرانه است. این به راحتی سخت ترین رئیسی است که با آن روبرو خواهید شد.


بعدی

7 باید بازی Bullet Hells

بازی هایی مانند Cuphead گیم پلی خسته کننده، اما کاملاً اعتیادآور را ارائه می دهند. را وارد کنید طرفداران Gungeon باید این عناوین دیگر Bullet Hell را انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا