بازی

بهترین ساخت Warlock برای Dark And Darker

در میان نه کلاسی که می توانید در آنها بازی کنید تاریک و تاریک تر، Warlock یکی از قوی ترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. این کلاس با مجموعه ای از مهارت های همه کاره که می تواند شما را در نبردهای دور و نزدیک قدرتمند کند، یکی از محبوب ترین انتخاب ها در بین بازیکنان است.



مربوط

Dark And Darker: Bard Guide

در اینجا روش صحیح ساخت کلاس Bard در Dark and Darker آورده شده است.

این کلاس نه تنها به طور مداوم قدرتمند است، بلکه کاملاً برای مبتدیان نیز مناسب است. صرف نظر از این، اگر می خواهید از Warlock هم در اوایل و هم در اواخر بازی استفاده کنید، به یک ساختار قوی نیاز دارید. بنابراین، در اینجا یک راهنمای کامل در مورد نحوه ساخت کلاس Warlock در Dark and Darker آورده شده است.


Warlock – نمای کلی کلاس

Warlock نفرین Pain را در Dark and Darker می‌فرستد.

تا حدودی شبیه بودن به کلاس جادوگر در Dark and Darker، Warlock به آن متکی است طلسم های تاریک برای وارد آوردن خسارت قابل توجه و از نفرین استفاده می کند تحمیل کردن خسارت در طول زمان (DoT) اثرات نیز.

این کلاس فقط نیست قدرتمند در صف انفرادیe بلکه a علاوه بر قوی به هر دو یا سه نفر همچنین. بسته به حزب خود، می‌توانید مجموعه مهارت‌های Warlock را تغییر دهید تا او را به یک مهارت تبدیل کنید تانک برد نزدیک یا یک DPS دوربرد برای تیم شما.


اجرای انفرادی وارلاک

Warlock است یکی از قوی ترین کلاس ها برای بازی انفرادی در Dark and Darker. با استفاده از مهارت های سطح بالا در زرادخانه خود، می توانید هر سیاهچال را با حفظ فاصله به راحتی پاک کنید. حتی در سناریوهای PvP، وارلاک یک دشمن سرسخت است که می تواند هیدراها را احضار کند و نفرین های دوربرد را تحمیل کند و در عین حال در نبردهای نزدیک نیز عالی باشد.

با مجموعه مهارت ها و امتیازات مناسب، Warlock به راحتی می تواند کلاس های نزدیک را حذف کند مانند جنگنده یا بربر. اما، در برابر کلاس‌های دوربرد مانند جادوگر یا رنجر، باید یک نفر باشید کمی بیشتر مراقب باشید که ضربه نخورید در حالی که هیدراها را احضار می کند و برای آسیب رساندن نفرین می کند.

  • طرفداران
    • هم در نبردهای دوربرد و هم در نبردهای نزدیک عالی می شود.
    • می تواند آسیب جادویی قابل توجهی و همچنین آسیب فیزیکی وارد کند.
    • مجموعه مهارت های همه کاره، این کلاس را برای PvE و PvP عالی می کند.
  • منفی
    • بیشتر به طلسم‌ها متکی است، که ممکن است زمان زیادی برای انجام دادن آنها نیاز باشد.
    • فاقد مهارت های پشتیبانی


Warlock Starter Build

جادوهای مجهز به کلاس Warlock در Dark and Darker.

اگر در حال بازی Warlock به عنوان یک مبتدی هستید، می توانید سبک بازی خود را بسته به نقاط قوت خود انتخاب کنید. اگر در PvP و مبارزات نزدیک مهارت دارید، می توانید مهارت های نفرین و دباف را انتخاب کنید.، در حالی که اگر به دوربرد اطمینان دارید، به جای آن می توانید طلسم های محدوده ای و احضار جادوها را انتخاب کنید.

تنها چیزی که باید هنگام بازی کردن کلاس Warlock کنترل کنید، خودتان است نوار سلامت. هر بار که طلسم می کنید، مقدار مشخصی از HP کاهش می یابد. این فداکاری HP به ردیف طلسم ها بستگی دارد که استفاده می کنید و بین الف هزینه 2-8 اسب بخار

به جای تمرکز بر جادوهای پرهزینه از همان ابتدا، باید با طلسم های نفرین شروع کنید، به خصوص “نفرین درد” و “بولت تاریکی”. در مورد امتیازات شما، “نفرین تسلط” و “لمس سایه” انتخاب های خوبی برای شروع هستند.

همچنین، می‌توانید DPS و پایداری Warlock خود را در بازی‌های اولیه با اولویت دادن به آمار زیر در تجهیزات خود افزایش دهید:


آمار

دلیل

شفای جادویی

قابلیت بقا را در ساخت‌های غوغا و طلسم افزایش می‌دهد.

قدرت جادویی

آسیب وارد شده از هر طلسم در ساخت شما را افزایش می دهد، همچنین اثر مقیاس پذیری مهارت ها را افزایش می دهد.

پاداش همه ویژگی ها

تقویت کاملی را برای همه آمار فراهم می کند و آن را به بهترین امتیاز کلی تبدیل می کند.

آسیب جادویی اضافی

آسیب تمام طلسم های شما را افزایش می دهد، به خصوص از توانایی ‘Blow of Corruption’.

آمارهای پیشنهادی فوق جدا از
جوایز دانش پایه و ویل است
. اگر تجهیزات شما دارای آمار دانش یا اراده است، فقط به دنبال پاداش‌های آماری اضافی باشید.

بهترین امتیازات برای Warlock

تمام امتیازات کلاس Warlock در Dark and Darker.


بیشتر امتیازات Warlock به سمتی است خروجی آسیب خود را تقویت می کند، در حالی که تعداد کمی از آنها نیز او را می سازند در گرفتن ضربه از هیولاها و بازیکنان بهتر است. اما، در بیشتر مواقع، از مزایایی که روی آنها تمرکز می کنند، ارزش بهتری دریافت خواهید کرد باعث می‌شود نفرین‌هایتان مفیدتر از ضربه‌های تانکری باشد.

برای کمک به شما در انتخاب صحیح، در اینجا لیستی از بهترین مزایایی که می توانید با Warlock استفاده کنید آورده شده است.

Warlock – بهترین جادوها برای استفاده

وارلاک پس از بازی در فیلم Curse of Pain در Dark and Darker با Wizard مبارزه می کند.


طلسم های Warlock بیشتر حول استفاده از نفرین هایی است که تمایل بیشتری به آن دارند اثرات DoT به جای آسیب خام. شما همچنین می توانید یک Hydra را احضار کنید یا مانند یک جادوگر به پیچ و مهره شلیک کنید، اگرچه این طلسم ها برای بازی انفرادی بهتر از هنگام بازی با مهمانی هستند.

برای اطمینان از اینکه بیشترین ارزش املایی را دریافت می کنید، در اینجا برخی از موارد ذکر شده است هنگام اجرای کلاس Warlock باید جادوهایی در Dark و Darker داشته باشید :

مهارت

ردیف

اثر

هزینه HP

هیدرا را احضار کنید

6

هیدرا را احضار کنید که گلوله های آتشین را به سمت اهداف متخاصم شلیک می کند. Hydra همچنین اهداف پنهان را شناسایی می کند. Hydra 150 اسب بخار قدرت دارد و گلوله های آتشین آن 10 آسیب آتش جادویی ایجاد می کنند. Hydra 10 ثانیه دوام می آورد.

8

نفرین درد

2

فوراً 10 نفرین جادویی / آسیب شیطانی را به هدف وارد می کند و با دباف Agony آنها را نفرین می کند.

2

پیچ تاریکی

1

یک پرتابه شلیک می کند که 20 آسیب جادویی تاریک به هدف وارد می کند. سایر پرتابه ها می توانند پیچ ​​را شلیک کنند.

2

تخلیه زندگی

4

تا 6 ثانیه کانال کنید، ذهن خود را متمرکز کنید تا در هر ثانیه 3 آسیب شیطانی جادویی به هدف وارد کنید و 100٪ آن را به نیروی حیاتی کستر تبدیل کنید. اگر Warlock حرکت کند، طلسم لغو می شود.

3

قدرت فداکاری

1

هدف را با فداکاری نفرین می کند، در هر ثانیه 3 آسیب نفرین جادویی می گیرد، اما در عرض 12 ثانیه قدرت و قدرت را 15+ افزایش می دهد.

2


Max Level Warlock Build

Warlock با تجهیزات در تاریکی و تاریکی.

وقتی تو با Warlock به سطح 20 برسید و قفل هر شکاف امتیاز را باز کنید، می توانید از بیلد زیر برای این کلاس استفاده کنید.

امتیازات

توانایی ها

خون آشامي

فانتومیزه کردن

ضد سحر و جادو

بدخواهی

حافظه املا

تسلط بر شکنجه

در اواخر بازی، داشتن یک تک “حافظه طلسم” بیش از حد کافی است داشتن چند طلسم سطح بالا در توانایی دیگر شما، داشتن “Phantomize” به شما کمک می کند از موقعیت های چسبنده فرار کنید و با تیم خود دوباره جمع شوید.


  • خون آشامي – به شما کمک می کند تا با استفاده از “Life Drain” سریعتر بهبود پیدا کنید و به شما امکان بقا و آزادی طلسم را می دهد.
  • ضد سحر و جادو – آسیب های «جادوگران» و «درویدها» و هر فروشنده آسیب جادویی دیگر را کاهش می دهد.
  • بدخواهی – اراده را افزایش می دهد. این باعث افزایش آسیب جادویی می شود.
  • تسلط بر شکنجه – به شما معامله اضافی و آسیب احتمالی از ریخته گری نفرین می دهد.

بهترین تجهیزات برای Warlock

خرید تجهیزات Warlock از فالگیر در Dark and Darker.

اگر به دنبال تجهیزاتی برای Warlock خود هستید، می‌توانید بیشتر اقلام مبتدی را از آن خریداری کنید فالگیر و چرم اسمیت. هنگامی که به اواسط تا اواخر بازی رسیدید، باید سعی کنید از a استفاده کنید دانش و اراده با کتاب های املا.

  • Warlock به شدت به آن وابسته است آمار “دانش” و “اراده”.. داشتن هر گونه تجهیزاتی که این ویژگی ها را تقویت کند کاملاً مناسب است.
  • مجموعه زره مانند ست برگ تیره یا ست مخفی به دلیل افزایش آمار، که افزایش می یابد، با Warlock خوب کار کنید خروجی آسیب و ظرفیت حافظه طلسم شما.
  • برای حمل اصلی خود، ترجیح دهید تجهیز خنجر یا شاهین نادر یا نادر بیشتر همراه با a کتاب طلسم یا توپ کریستالی تا DPS کلی خود را افزایش دهید.
  • همچنین، یک را حمل کنید شمشیر بلند جوش دوگانه برای دومین شکاف شما برای جبران سناریوهای نبرد نزدیک


اگر ترجیح می دهید بازی کنید
دفاعی
، تجهیز الف
سپر یک دست
به جای یک توپ کریستالی برای شما بهتر خواهد بود. همچنین، سعی کنید آویزها و حلقه هایی را که هر کدام ارائه می دهند، مجهز کنید
دانش یا اراده اضافی
پاداش های دولتی

بعد

Dark And Darker: هر رئیس، رتبه بندی شده

زیرا سیکلوپ فقط یک ترول غار سردتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا