شبکه های اجتماعی

در اینجا دلیلی است که تیک‌های آبی قدیمی توییتر هنوز برای اکثر حساب‌ها نشان داده می‌شوند

الون ماسک اخیراً اعلام کرد که توییتر تیک‌های آبی را از تمام حساب‌هایی که آن را از طریق فرآیند قدیمی دریافت کرده‌اند حذف خواهد کرد. میلیاردر از مردم می خواهد که مشترک شوند توییتر آبی برای حفظ نشان تأیید خود، که به عنوان نشانه ای از اصالت و اعتبار تلقی می شود. با این حال، اکنون هر کاربر توییتر می‌تواند برای دریافت تیک آبی پول بپردازد، که افراد مشهور و سازمان‌ها استدلال می‌کنند که گامی عقب‌تر از انگیزه اصلی این ویژگی است.

علی‌رغم اعلام ماسک، چندین نفر با علامت‌های آبی قدیمی همچنان از آن روی پلتفرم می‌بالند. و به نظر می رسد که کنه ممکن است برای مدتی باقی بماند. بر اساس گزارش The واشنگتن پست، توییتر فناوری باطن را برای حذف یکباره تیک های آبی قدیمی از حساب ها ندارد.

همچنین بخوانید

کاخ سفید از پرداخت گزارش تأیید آبی توییتر خودداری کرد

حذف تیک آبی یک فرآیند دستی است
این گزارش خاطرنشان کرد که حذف فرآیند تأیید یک کار دستی است. این گزارش می‌گوید: «حذف نشان‌های تأیید یک فرآیند عمدتاً دستی است که توسط یک سیستم مستعد شکستن، که از یک پایگاه داده داخلی بزرگ – مشابه صفحه‌گسترده اکسل – که در آن داده‌های راستی‌آزمایی ذخیره می‌شود، استفاده می‌شود.»

این گزارش با استناد به یکی از کارمندان سابق، می‌گوید که زودتر زمانی که یک کارمند تلاش می‌کرد یک نشان را حذف کند، این تغییر اعمال نمی‌شود. این کار کارگران را بر آن داشت تا راه‌حل‌هایی را برای حذف کنه‌های آبی کشف کنند.

“در گذشته، هیچ راهی برای حذف قابل اعتماد نشان ها در مقیاس انبوه وجود نداشت – به عنوان مثال، کارگرانی که با هرزنامه ها مقابله می کردند مجبور می شدند علامت های چک را یک به یک حذف کنند. همه آنها با نوار چسب نگه داشته می شدند.” کارمندی عنوان کرد.

همچنین بخوانید

4 ویژگی مهم که ایلان ماسک از مشترکین غیر توییتر آبی سلب کرده است

حساب‌های تأیید شده قدیمی تیک‌های آبی را نشان می‌دهند
چندین حساب، از جمله Times of India-Gadgets Now که طبق سیستم قبلی نشان تأیید را دریافت کردند، برچسب جدیدی را نشان می دهند.

وقتی روی علامت آبی ضربه بزنید یا کلیک کنید، این پیام تأیید شده است: «این حساب تأیید شده است زیرا در Twitter Blue مشترک است یا یک حساب تأیید شده قدیمی است».

در همین حال، چندین سلبریتی مانند ستاره NBA جیمز له برون و سازمان های خبری، از جمله The نیویورک تایمز، اعلام کرده اند که برای ادامه حفظ تیک آبی، مشترک توییتر آبی نخواهند شد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا