بازی

لارا کرافت پرکس و راهنمای ساخت

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لینک های سریعامتیازات منحصر به فرد لارا کرافت بهترین ساختمان ها برای لارا کرافت
اکثر بازماندگان در Dead by Daylight در مواجهه با فولاد سرد تیغه قاتل درمانده هستند. بسیاری از آنها که هیچ تجربه قبلی با شرایط وحشتناک ندارند، در مه درمانده هستند. با این حال، فصل Tomb Raider یک Survivor را معرفی می‌کند که در موقعیت‌های ناامیدانه پیشرفت می‌کند.

مربوط Dead By Daylight: 20 بهترین ماسک بالماسکه پیچ خورده کدام یک از بسیاری از ماسک های ارائه شده در Dead By Daylight's Twisted Masquerade برای شخصیت های مورد علاقه ما بهتر به نظر می رسد؟
لارا کرافت، ورزشکار، عاقل و آماده انجام هر کاری برای زنده ماندن است، باستان‌شناسی است که به راحتی از بین نمی‌رود. برخی از امتیازات منحصر به فرد لارا از طبیعت گنج یابی او بهره می برند و شما را ملزم به جستجو در صندوقچه ها می کند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد لارا کرافت بدانید و چگونه از مزایای منحصر به فرد او در مه به بهترین شکل استفاده کنید.

امتیازات منحصر به فرد لارا کرافت

Lara's Unique Perks مجموعه ای ترکیبی از ابزار است که در شرایط مختلف کمک می کند. چند مورد از امتیازات او به شما نیاز دارد قبل از فعال شدن سینه ها را زیر و رو کنید. چه ترجیح می دهید روی ژنراتورها کار کنید یا روی Killer کار کنید، لارا این کار را انجام می دهد قادر به انطباق با شرایط او
ظرافت به اندازه کافی زندگی کنید و بقا در خون شما جاری خواهد شد. این امتیاز زمانی که سالم هستید فعال می شود و اثر زیر را ارائه می دهد: سرعت خرک شما بیشتر است. این امتیاز ادامه خواهد داشت خنک شدن به مدت 30 ثانیه پس از انجام خرک سریع سخت شده تهدید خطر می تواند هر موجودی را برای تقویت عزم خود برانگیزد. این هدیه پس از انجام اقدامات زیر فعال می شود: قفل یک سینه را باز کنید یک توتم را پاک یا برکت دهید. در بقیه دوره آزمایشی، هر زمان که فریاد زدید، در عوض این کار را خواهید کرد هاله قاتل را برای چند ثانیه آشکار کنید. متخصص ماجرا. اکتشاف. حفاری. شما در عنصر خود هستید. هر بار که تو باز کردن یا زیر و رو کردن سینه، 1 توکن به دست می آورید. تو می توانی چندین توکن را همزمان نگه دارید وقتی یک چک مهارت عالی را روی یک ژنراتور بزنید، تمام توکن‌های شما مصرف می‌شود. سپس به ازای هر توکن مصرف شده، حداکثر پیشرفت مورد نیاز ژنراتور را تا 4 کاهش دهید.

بهترین ساختمان ها برای لارا کرافت

قفل را باز می کنی امتیازات جدید برای لارا کرافت در حالی که از طریق Bloodweb او پیشرفت می کنید، سایر بازماندگان را پرستیژ کنید یا با خرید امتیاز از حرم اسرار. با چهار اسلات پرک که در اختیار دارید، می‌توانید بارگیری‌های قدرتمندی را برای آزمایش‌های پیش رو ایجاد کنید.

در اینجا چند امتیاز فوق العاده برای Survivor آورده شده است اضافه کردن به بار خود را در نظر بگیرید:
ویندوز فرصت: هاله های تمام پالت ها، طاق ها و دیوارهای شکستنی مجاور را نشان می دهد. قدرت درونی: به شما امکان می دهد پس از تمیز کردن توتم در یک قفسه از مجروح به سالم ترمیم کنید. قبلا دیده شده: هاله های سه ژنراتور را آشکار می کند و سرعت تعمیر شما را در آن ژنراتورها بهبود می بخشد. انفجار اسپرینت: به شما امکان می‌دهد هنگام دویدن به سرعت وارد شوید.

لارا امتیازات بسیار خوبی دارد که در طول دوره آزمایشی به شما کمک می کند. با این حال، بیشترین سود را دارد توانایی های لارا را با دیگر امتیازات قوی جفت کنید تا پتانسیل خود را افزایش دهد

فینس پرک سینرژی

ظرافت یک امتیاز ضروری است اگر اغلب خود را در مسیر قاتل می بینید. دسترسی به سرعت خرک سریعتر اجازه می دهد تا برای چند ثانیه آخر فرار وقتی قاتل فاصله را بسته است. فقط اینو یادت باشه وقتی آسیب دیدید، این امتیاز فعال نخواهد بود.

در اینجا برخی از مزایای جفت شدن با Finesse:
روشن پس از انجام یک طاق عجله، شما با 150 درصد دویدن معمولی خود وارد یک دوی سرعت شوید سرعت برای سه ثانیه همراه با افزایش سرعت خرک Finesse، شما قادر خواهید بود مسافت های عظیم را در مدت زمان کوتاهی طی کنید، در هنگام تعقیب و گریز بسیار مفید است. ویندوز فرصت هاله های پالت، دیوارهای شکستنی و مکان های طاق در 32 متری برای شما آشکار می شود. داشتن دید واضح از هر پالت و مکان طاق به شما این امکان را می دهد هنگام فرار از قاتل، یک مسیر فرار برنامه ریزی کنید. دانستن مکان‌های خزانه تضمین می‌کند که ارزشی از Finesse دریافت خواهید کرد. برش شل پس از انجام یک خرک عجله‌ای، موارد زیر طاق های عجله ای تا 6 ثانیه بی صدا هستند. اجرای دیگر طاق عجله اراده تایمر را ریست کنید هنگامی که با Finesse سریع خرک خرک می کنید، برای ایجاد فاصله بیشتر، مجموعه ای از طاق ها را به هم زنجیر کنید بین تو و قاتل طاق های بی صدا به تکان دادن قاتل از مسیرهای شما کمک می کنند. با من برقص هنگام اجرای یک خرک سریع یا دوی سرعت از یک قفسه، شما این کار را خواهید کرد به مدت 3 ثانیه هیچ خراش باقی نماند. افزایش سرعت خرک و فقدان آثار خراش می تواند به راحتی یک Killer را گیج کند. بدون هیچ گونه خراشیدگی، آنها تا زمانی که شما را ببینند در حال چرخیدن خواهند بود. از این لحظه سردرگمی استفاده کنید برای مقداری مسافت آزاد در جهت مخالف پنهان شوید یا بدوید.

Hardened Perk Synergies

برای Hardened مقداری تنظیمات لازم است، اما زمان سرمایه گذاری می تواند ارزش زمان شما را داشته باشد. توانایی دیدن هاله قاتل اطلاعات ارزشمندی است که باید با بازماندگان دیگر به اشتراک بگذارید. مشکل اصلی این Perk فعال کردن آن است، زیرا فریاد زدن یک اثر دشوار است که به تنهایی ایجاد می شود.

اینجا چندتایی هستند مزایای جفت شدن با Hardened:

الهام باردیک دکمه Ability 1 را فشار دهید در حالی که ایستاده برای ورود به تعامل عملکرد، که تا 15 ثانیه طول می کشد. در طول این تعامل شما یک D20 رول می کنید که می تواند یکی از اثرات زیر را ایجاد می کند: اگر 1 رول کنید، جیغ می زنید و هیچ اتفاقی نمی افتد. اگر بین 2 تا 10 رول کنید، Skill Checks 1 درصد پیشرفت مولد می دهد اگر بین 11 تا 19 رول کنید، چک مهارت 2 درصد پیشرفت مولد می دهد اگر 20 رول کنید، چک مهارت 3 درصد پیشرفت تولید می کند در حالی که شانس به نفع شما نیست، چرخاندن عدد 1 شما را مجبور به فریاد زدن می کند. باردی الهام نیز خنک شدن طولانی مدت دارد، بنابراین تا زمانی که موفق نشوید نمی توانید به تاس انداختن ادامه دهید. حداقل اگر شکست بخورید، می توانید پیشرفت خوبی در مولد کسب کنید. دراماتورژی هنگام دویدن، دکمه Ability 2 را فشار دهید برای به دست آوردن اثر وضعیت عجله و یکی از اثرات زیر را ایجاد می کند: به مدت 12 ثانیه در معرض قرار بگیرید 25 درصد عجله به مدت 2 ثانیه به دست آورید جیغ بزن، اما هیچ اتفاقی نمی افتد یک مورد نادر تصادفی، با افزودنی‌های تصادفی، به دست آورید، در حالی که هر مورد نگه‌داری را رها کنید درست مثل الهام باردیک، فرصتی وجود دارد که خودتان را فریاد بزنید. استفاده از دراماتورژی باعث می شود که شما خسته شوید، بنابراین شما تا زمانی که فریاد نزنید نمی‌توانید از این امتیاز مکرر استفاده کنید. اگر خوش شانس باشید، حداقل می توانید از اثرات مثبت دراماتورژی بهره مند شوید.

متخصص Perk Synergies

قادر بودن به حداکثر پیشرفت مورد نیاز ژنراتور را کاهش دهید یک مزیت بزرگ برای هر بازمانده در آزمایش است. ترکیب متخصص با سایر امتیازات مربوط به ژنراتور می تواند به طور چشمگیری زمان لازم برای روشن کردن این گیت های خروجی را کاهش دهد.

در اینجا برخی از مزایای جفت شدن با Specialist:

ارزیابی آزمایش را با 3 توکن شروع کنید. وقتی یک سینه باز می شود، برای جستجوی یک مورد اضافی در سینه یک نشانه مصرف کنید. شما فقط می توانید یک بار در هر سینه جستجو کنید، اما سرعت جستجوی شما بسیار سریعتر است. ارزیابی برای به سرعت به دست آوردن نشانه های مورد نیاز برای Specialist. با مجهز بودن Appraisal می توانید دو نشانه برای Specialist دریافت کنید از یک سینه غریزه غارتگر هاله های همه صندوق ها و وسایل باز نشده در محیط زمانی که در یک برد 32 متری برای شما آشکار می شود. شما همچنین یک شانس بیشتری برای دریافت اقلام با کمیاب بالاتر از سینه ها این امتیاز به شما این امکان را می دهد به سرعت سینه ها را بیابید و برای Specialist نشانه هایی دریافت کنید. شانس بیشتری برای موارد کمیاب نیز وجود دارد به دست آوردن جعبه ابزار بهتر کمک می کند برای تکمیل ژنراتورها حتی سریعتر. سهام خارج وقتی که هستی در شعاع وحشت Killer به مدت 15 ثانیه، حداکثر تا 4 توکن دریافت خواهید کرد. وقتی حداقل 1 توکن دارید، چک های مهارتی خوب، چک های مهارتی عالی محسوب می شوند. این توکن ها سپس مصرف می شوند و 1 درصد پاداش اضافی اعطا کنید پیشرفت تعمیر ژنراتور این امتیاز به شما این امکان را می دهد تعمیر ژنراتورها را خیلی سریع تمام کنیدr، به خصوص پس از استفاده از Specialist. به خاطر داشته باشید که شما فقط زمانی که تحت تعقیب نیستید، برای Stake Out توکن کسب کنید توسط قاتل خودت را ثابت کن برای هر بازمانده دیگری که روی یک ژنراتور در برد 4 متر کار می کند، دریافت 10 درصد جایزه سرعت تعمیر. این جایزه است برای هر بازمانده ای اعمال می شوددر محدوده ترکیب متخصص، اثبات خود، و کمک بازماندگان به شما این امکان را می دهد که به سرعت یک ژنراتور را تعمیر کنید. در حالت ایده آل، شما یک جعبه ابزار می خواهید تا سرعت تعمیر را حتی بیشتر افزایش دهد.

بعد Dead By Daylight: 11 بهترین ساخت برای قاتلان این سازه ها مطمئناً قاتل هستند.

اکثر بازماندگان در Dead by Daylight در مواجهه با فولاد سرد تیغه قاتل درمانده هستند. بسیاری از آنها که هیچ تجربه قبلی با شرایط وحشتناک ندارند، در مه درمانده هستند. با این حال، فصل Tomb Raider یک Survivor را معرفی می‌کند که در موقعیت‌های ناامیدانه پیشرفت می‌کند.



مربوط

Dead By Daylight: 20 بهترین ماسک بالماسکه پیچ خورده

کدام یک از بسیاری از ماسک های ارائه شده در Dead By Daylight's Twisted Masquerade برای شخصیت های مورد علاقه ما بهتر به نظر می رسد؟

لارا کرافت، ورزشکار، عاقل و آماده انجام هر کاری برای زنده ماندن است، باستان‌شناسی است که به راحتی از بین نمی‌رود. برخی از امتیازات منحصر به فرد لارا از طبیعت گنج یابی او بهره می برند و شما را ملزم به جستجو در صندوقچه ها می کند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد لارا کرافت بدانید و چگونه از مزایای منحصر به فرد او در مه به بهترین شکل استفاده کنید.


امتیازات منحصر به فرد لارا کرافت

همه نمادهای منحصر به فرد لارا کرافت بر روی تصویری از میدان گرین ویل در Dead by Daylight.

Lara's Unique Perks مجموعه ای ترکیبی از ابزار است که در شرایط مختلف کمک می کند. چند مورد از امتیازات او به شما نیاز دارد قبل از فعال شدن سینه ها را زیر و رو کنید. چه ترجیح می دهید روی ژنراتورها کار کنید یا روی Killer کار کنید، لارا این کار را انجام می دهد قادر به انطباق با شرایط او

ظرافت

به اندازه کافی زندگی کنید و بقا در خون شما جاری خواهد شد.

این امتیاز زمانی که سالم هستید فعال می شود و اثر زیر را ارائه می دهد:

  • سرعت خرک شما بیشتر است.

این امتیاز ادامه خواهد داشت خنک شدن به مدت 30 ثانیه پس از انجام خرک سریع

سخت شده

تهدید خطر می تواند هر موجودی را برای تقویت عزم خود برانگیزد.

این هدیه پس از انجام اقدامات زیر فعال می شود:

  • قفل یک سینه را باز کنید
  • یک توتم را پاک یا برکت دهید.

در بقیه دوره آزمایشی، هر زمان که فریاد زدید، در عوض این کار را خواهید کرد هاله قاتل را برای چند ثانیه آشکار کنید.

متخصص

ماجرا. اکتشاف. حفاری. شما در عنصر خود هستید.

هر بار که تو باز کردن یا زیر و رو کردن سینه، 1 توکن به دست می آورید. تو می توانی چندین توکن را همزمان نگه دارید وقتی یک چک مهارت عالی را روی یک ژنراتور بزنید، تمام توکن‌های شما مصرف می‌شود. سپس به ازای هر توکن مصرف شده، حداکثر پیشرفت مورد نیاز ژنراتور را تا 4 کاهش دهید.


بهترین ساختمان ها برای لارا کرافت

بازیکنی که لود آوت لارا کرافت را در لابی قبل از بازی در Dead by Daylight انتخاب می کند.

قفل را باز می کنی امتیازات جدید برای لارا کرافت در حالی که از طریق Bloodweb او پیشرفت می کنید، سایر بازماندگان را پرستیژ کنید یا با خرید امتیاز از حرم اسرار. با چهار اسلات پرک که در اختیار دارید، می‌توانید بارگیری‌های قدرتمندی را برای آزمایش‌های پیش رو ایجاد کنید.

در اینجا چند امتیاز فوق العاده برای Survivor آورده شده است اضافه کردن به بار خود را در نظر بگیرید:

  • ویندوز فرصت: هاله های تمام پالت ها، طاق ها و دیوارهای شکستنی مجاور را نشان می دهد.
  • قدرت درونی: به شما امکان می دهد پس از تمیز کردن توتم در یک قفسه از مجروح به سالم ترمیم کنید.
  • قبلا دیده شده: هاله های سه ژنراتور را آشکار می کند و سرعت تعمیر شما را در آن ژنراتورها بهبود می بخشد.
  • انفجار اسپرینت: به شما امکان می‌دهد هنگام دویدن به سرعت وارد شوید.


لارا امتیازات بسیار خوبی دارد که در طول دوره آزمایشی به شما کمک می کند. با این حال، بیشترین سود را دارد توانایی های لارا را با دیگر امتیازات قوی جفت کنید تا پتانسیل خود را افزایش دهد

فینس پرک سینرژی

لارا کرافت و نماد Finesse Perk روی تصویری از میدان گرین‌ویل در Dead by Daylight.

ظرافت یک امتیاز ضروری است اگر اغلب خود را در مسیر قاتل می بینید. دسترسی به سرعت خرک سریعتر اجازه می دهد تا برای چند ثانیه آخر فرار وقتی قاتل فاصله را بسته است. فقط اینو یادت باشه وقتی آسیب دیدید، این امتیاز فعال نخواهد بود.

در اینجا برخی از مزایای جفت شدن با Finesse:

روشن

  • پس از انجام یک طاق عجله، شما با 150 درصد دویدن معمولی خود وارد یک دوی سرعت شوید سرعت برای سه ثانیه
  • همراه با افزایش سرعت خرک Finesse، شما قادر خواهید بود مسافت های عظیم را در مدت زمان کوتاهی طی کنید، در هنگام تعقیب و گریز بسیار مفید است.

ویندوز فرصت

  • هاله های پالت، دیوارهای شکستنی و مکان های طاق در 32 متری برای شما آشکار می شود.
  • داشتن دید واضح از هر پالت و مکان طاق به شما این امکان را می دهد هنگام فرار از قاتل، یک مسیر فرار برنامه ریزی کنید. دانستن مکان‌های خزانه تضمین می‌کند که ارزشی از Finesse دریافت خواهید کرد.

برش شل

  • پس از انجام یک خرک عجله‌ای، موارد زیر طاق های عجله ای تا 6 ثانیه بی صدا هستند. اجرای دیگر طاق عجله اراده تایمر را ریست کنید
  • هنگامی که با Finesse سریع خرک خرک می کنید، برای ایجاد فاصله بیشتر، مجموعه ای از طاق ها را به هم زنجیر کنید بین تو و قاتل طاق های بی صدا به تکان دادن قاتل از مسیرهای شما کمک می کنند.

با من برقص

  • هنگام اجرای یک خرک سریع یا دوی سرعت از یک قفسه، شما این کار را خواهید کرد به مدت 3 ثانیه هیچ خراش باقی نماند.
  • افزایش سرعت خرک و فقدان آثار خراش می تواند به راحتی یک Killer را گیج کند. بدون هیچ گونه خراشیدگی، آنها تا زمانی که شما را ببینند در حال چرخیدن خواهند بود. از این لحظه سردرگمی استفاده کنید برای مقداری مسافت آزاد در جهت مخالف پنهان شوید یا بدوید.


Hardened Perk Synergies

لارا کرافت و نماد Hardened Perk روی تصویری از میدان گرینویل در Dead by Daylight.

برای Hardened مقداری تنظیمات لازم است، اما زمان سرمایه گذاری می تواند ارزش زمان شما را داشته باشد. توانایی دیدن هاله قاتل اطلاعات ارزشمندی است که باید با بازماندگان دیگر به اشتراک بگذارید. مشکل اصلی این Perk فعال کردن آن است، زیرا فریاد زدن یک اثر دشوار است که به تنهایی ایجاد می شود.

اینجا چندتایی هستند مزایای جفت شدن با Hardened:

الهام باردیک

  • دکمه Ability 1 را فشار دهید در حالی که ایستاده برای ورود به تعامل عملکرد، که تا 15 ثانیه طول می کشد. در طول این تعامل شما یک D20 رول می کنید که می تواند یکی از اثرات زیر را ایجاد می کند:
    • اگر 1 رول کنید، جیغ می زنید و هیچ اتفاقی نمی افتد.
    • اگر بین 2 تا 10 رول کنید، Skill Checks 1 درصد پیشرفت مولد می دهد
    • اگر بین 11 تا 19 رول کنید، چک مهارت 2 درصد پیشرفت مولد می دهد
    • اگر 20 رول کنید، چک مهارت 3 درصد پیشرفت تولید می کند
  • در حالی که شانس به نفع شما نیست، چرخاندن عدد 1 شما را مجبور به فریاد زدن می کند. باردی الهام نیز خنک شدن طولانی مدت دارد، بنابراین تا زمانی که موفق نشوید نمی توانید به تاس انداختن ادامه دهید. حداقل اگر شکست بخورید، می توانید پیشرفت خوبی در مولد کسب کنید.

دراماتورژی

  • هنگام دویدن، دکمه Ability 2 را فشار دهید برای به دست آوردن اثر وضعیت عجله و یکی از اثرات زیر را ایجاد می کند:
    • به مدت 12 ثانیه در معرض قرار بگیرید
    • 25 درصد عجله به مدت 2 ثانیه به دست آورید
    • جیغ بزن، اما هیچ اتفاقی نمی افتد
    • یک مورد نادر تصادفی، با افزودنی‌های تصادفی، به دست آورید، در حالی که هر مورد نگه‌داری را رها کنید
  • درست مثل الهام باردیک، فرصتی وجود دارد که خودتان را فریاد بزنید. استفاده از دراماتورژی باعث می شود که شما خسته شوید، بنابراین شما تا زمانی که فریاد نزنید نمی‌توانید از این امتیاز مکرر استفاده کنید. اگر خوش شانس باشید، حداقل می توانید از اثرات مثبت دراماتورژی بهره مند شوید.

متخصص Perk Synergies

لارا کرافت و نماد Specialist Perk روی تصویری از میدان گرینویل در Dead by Daylight.


قادر بودن به حداکثر پیشرفت مورد نیاز ژنراتور را کاهش دهید یک مزیت بزرگ برای هر بازمانده در آزمایش است. ترکیب متخصص با سایر امتیازات مربوط به ژنراتور می تواند به طور چشمگیری زمان لازم برای روشن کردن این گیت های خروجی را کاهش دهد.

در اینجا برخی از مزایای جفت شدن با Specialist:

ارزیابی

  • آزمایش را با 3 توکن شروع کنید. وقتی یک سینه باز می شود، برای جستجوی یک مورد اضافی در سینه یک نشانه مصرف کنید. شما فقط می توانید یک بار در هر سینه جستجو کنید، اما سرعت جستجوی شما بسیار سریعتر است.
  • ارزیابی برای به سرعت به دست آوردن نشانه های مورد نیاز برای Specialist. با مجهز بودن Appraisal می توانید دو نشانه برای Specialist دریافت کنید از یک سینه

غریزه غارتگر

  • هاله های همه صندوق ها و وسایل باز نشده در محیط زمانی که در یک برد 32 متری برای شما آشکار می شود. شما همچنین یک شانس بیشتری برای دریافت اقلام با کمیاب بالاتر از سینه ها
  • این امتیاز به شما این امکان را می دهد به سرعت سینه ها را بیابید و برای Specialist نشانه هایی دریافت کنید. شانس بیشتری برای موارد کمیاب نیز وجود دارد به دست آوردن جعبه ابزار بهتر کمک می کند برای تکمیل ژنراتورها حتی سریعتر.

سهام خارج

  • وقتی که هستی در شعاع وحشت Killer به مدت 15 ثانیه، حداکثر تا 4 توکن دریافت خواهید کرد. وقتی حداقل 1 توکن دارید، چک های مهارتی خوب، چک های مهارتی عالی محسوب می شوند. این توکن ها سپس مصرف می شوند و 1 درصد پاداش اضافی اعطا کنید پیشرفت تعمیر ژنراتور
  • این امتیاز به شما این امکان را می دهد تعمیر ژنراتورها را خیلی سریع تمام کنیدr، به خصوص پس از استفاده از Specialist. به خاطر داشته باشید که شما فقط زمانی که تحت تعقیب نیستید، برای Stake Out توکن کسب کنید توسط قاتل

خودت را ثابت کن

  • برای هر بازمانده دیگری که روی یک ژنراتور در برد 4 متر کار می کند، دریافت 10 درصد جایزه سرعت تعمیر. این جایزه است برای هر بازمانده ای اعمال می شوددر محدوده
  • ترکیب متخصص، اثبات خود، و کمک بازماندگان به شما این امکان را می دهد که به سرعت یک ژنراتور را تعمیر کنید. در حالت ایده آل، شما یک جعبه ابزار می خواهید تا سرعت تعمیر را حتی بیشتر افزایش دهد.

بعد

Dead By Daylight: 11 بهترین ساخت برای قاتلان

این سازه ها مطمئناً قاتل هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا